Ofer Chiptuning pentru masini Citroen fabricatie 2000-2005
Moderatori: Rica, Echipa Tehnica
Se aprinde becul din cauza motorinei proaste de la noi care nu respecta nici o norma. Nici motorina OMV Euro5 nu este mai breaza la capitolul asta. Oricum acest mesaj apare si fara tuning la motor, asa ca eu zic ca mai intai trebuie sa ne facem griji de motorina proasta.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
Doc .orice problema de optimizare ,din orice domeniu nu poate modifica rezultatul SPECTACULOS gen +30% CP la un motor. Marind presiunea la turbina automat intra un debit mai mare de aer in motor! In acel moment amestecul devine mult prea sarac iar performantele scad . Ce ar trebui facut??? Crestem si cantitatea de combustibil (benzina sau motorina). Se ajunge la un amestec optim care prin explozie produce o cantitate de energie mai mare ,insotita de o crestere a caldurii degajate spre exterior. Motorul dezvolta o putere mai mare dar se incalzeste mai mult. Trebuie avut in vedere si acest aspect cand se face chiptuning, mai ales la motoarele turbo.
Si la 140CP doar 4,3% consum???
Sunt niste legi fizice care nu pot fi "ignorate"! Plus ca Peugeoturile 2.0HDI (nu 1.6) consuma in medie 9 in oras,ca de altfel toate modelele de autoturisme cu motoare de la 2L in sus (pe motorina).
Si la 140CP doar 4,3% consum???

Sunt niste legi fizice care nu pot fi "ignorate"! Plus ca Peugeoturile 2.0HDI (nu 1.6) consuma in medie 9 in oras,ca de altfel toate modelele de autoturisme cu motoare de la 2L in sus (pe motorina).
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Cine nu crede ca se pot obtine astfel de valori, poate merge cu mine la un test si ii voi dovedi pe masina mea. De altfel sunt multe cazuri pe forumul Peugeot. Daca pe mine nu ma credeti ar trebui sa ii credeti pe ei, care sunt simpli clienti. Deci consumul scade cu o valoare cuprinsa intre 0.3 si 0.5l, iar daca ati citi putin fisa tehnica a motorului de 1.6HDi veti vedea ca valorile sunt apropiate de ce am dat si eu.
Intrebarea cu caldura mi-am pus-o si eu la inceput, dar am fost in service la Peugeot cu masina pentru a testa aceasta teorie pe aparatele lor de diagnoz. Si culmea, temperatura motorului a crescut nesemnificativ, cu 1-2 grade fata de normal. V-am spus deja modificarile care se aduc printr-un tuning normal nu sunt majore, astfel inca sa influenteze cu mult parametri de uzura ai acestuia.
Acest tuning nu este facut pentru a transforma masina intr-un bolid de curse. Clientii opteaza pentru o astfel de transformare pentru un plus de siguranta in trafic, mai ales ini depasiri. Masinile se comporta normal in conditiile in care se utilizeaza normal, dar puteti beneficia de acest surplus de putere la o turatie mai mare, cum este cazul unei depasiri. Aceast surplus se poate simti dupa 2500RPM si in treptele superioare.
Oricum imi pare bine ca se discuta pe aceasta tema si astfel un client poate sa se informeze si sa aleaga varianta potrivita pentru el.
Intrebarea cu caldura mi-am pus-o si eu la inceput, dar am fost in service la Peugeot cu masina pentru a testa aceasta teorie pe aparatele lor de diagnoz. Si culmea, temperatura motorului a crescut nesemnificativ, cu 1-2 grade fata de normal. V-am spus deja modificarile care se aduc printr-un tuning normal nu sunt majore, astfel inca sa influenteze cu mult parametri de uzura ai acestuia.
Acest tuning nu este facut pentru a transforma masina intr-un bolid de curse. Clientii opteaza pentru o astfel de transformare pentru un plus de siguranta in trafic, mai ales ini depasiri. Masinile se comporta normal in conditiile in care se utilizeaza normal, dar puteti beneficia de acest surplus de putere la o turatie mai mare, cum este cazul unei depasiri. Aceast surplus se poate simti dupa 2500RPM si in treptele superioare.
Oricum imi pare bine ca se discuta pe aceasta tema si astfel un client poate sa se informeze si sa aleaga varianta potrivita pentru el.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
O veste buna pentru posesorii masinilor cu motoare benzina 1.1E, 1.4E, 1.6E si 2.0E si diesel 1.4HDi + 2.0HDi 90CP ECU Siemens. In max 2 saptamanii voi avea disponibila interfata cu care voi putea rescrie softul tunat pe acesta motoare. Pretul estimativ pentru motoarele benzina v-a fi cuprins intre 200 si 250 euro.
Singurul motor ca inca nu il pot face este motorul 2.0HDi 136CP, dar am planuri de viitor si pentru aceasta.
Singurul motor ca inca nu il pot face este motorul 2.0HDi 136CP, dar am planuri de viitor si pentru aceasta.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
Cred ca in viitorul apropiat, daca ma decid sa pastrez Berlingo o sa vreau sa il schimb si eu. 2.0 HDI de 90 CP, cat ajungea asta? Ideea era ca voi schimba calutii, nimic altceva.
Ultima oară modificat Lun 22-Mai-2006 08:31 de către prafuit, modificat 1 dată în total.
Am citit mesajele anterioare, se punea problema compatibilitatii intre cutia automata si ECU dupa tuning. Sincer nu stiam de comunicarea asta intre cutie si motor ( presiune turbina,etc) ,multumim domnului Pirscoveanu .
Eu am cutie automata, e foarte des intilnita la motorizarile mari: 2.2 hdi, 3.0 i .
A fost cineva care a schimbat radioul masinii si a avut de probleme cu computerul de bord pina cind i l-au setat la service.
S-a mai facut tuning la cele cu cutii automate? Au fost rezultate bune?
Daca pentru un casetofon au fost probleme, imi inchipui ca si la cutie sunt ceva piedici de rezolvat.
Eu am cutie automata, e foarte des intilnita la motorizarile mari: 2.2 hdi, 3.0 i .
A fost cineva care a schimbat radioul masinii si a avut de probleme cu computerul de bord pina cind i l-au setat la service.
S-a mai facut tuning la cele cu cutii automate? Au fost rezultate bune?
Daca pentru un casetofon au fost probleme, imi inchipui ca si la cutie sunt ceva piedici de rezolvat.
hop si eu,asa...
din cate stiu eu si sper ca nu gresesc masinile nu sunt tunate din fabrica din mai multe considerente mai ales legate de marketing
pai ideea mea(ca tot lucrez in domeniu din asta cu marketing si sloganuri de genul 'domne eu sunt cel mai tare' )e ca daca ai o masina de masa asa cum e un c4 sau un pejo 206,307 sau ma rog din astea care se vand en-gros se vand bine pai hai sa mergem de principiul vw broscuta care s-a vandut in n-spe mii de exemplare din '46 parca pan prin 70-80
ei bine in ziua de azi cu o piata tot mai deschisa la nou si cu o putere de cumparare tot mai mare nu poti sa te mentii la acelasi nivel de vanzari cu acelasi model prea mult timp
atunci intervine designerul care face un face lift si back lift si mai pune niste brizbrizuri pe ici pe colo si marea minune,inovatie dupa luni de cercetare !!!!!! NOUL MOTOR!!!!!!! radical imbunatatit si cu super performante
adica vine producatorul cu acelasi motor de acu 4 ani si el zice ca a modificat raportul de compresie,a lucrat la turbina si la geometrie si a facut si a dres dar a facut pe dracu ca de fapt e acelasi motor cipuit doar
daca merge asa simplu de ce sa mai investeasca in cercetare o caruta de bani cand poate sa scoata alti bani pe un model deja invechit moral dar revitalizat de noul look si de noul motor
?
haa,n-am dreptate,n-am dreptate?
oricum eu cred ca de suferit n-are decat garantia la cipuit daca te dai de gol cumva k in rest fiabilitatea e de asa natura calclulata incat dupa revitalizarea ce va urma sa se incadreze in anvelopa prevazuta inca de la conceperea motorului de catre insusi inginerul tata
asta e parerea mea personala,poate altcineva poate sa ma lumineze daca nu e asa dar eu o tin sus si tare ca e vorba strict de marketing si nu de fiabilitate

pai ideea mea(ca tot lucrez in domeniu din asta cu marketing si sloganuri de genul 'domne eu sunt cel mai tare' )e ca daca ai o masina de masa asa cum e un c4 sau un pejo 206,307 sau ma rog din astea care se vand en-gros se vand bine pai hai sa mergem de principiul vw broscuta care s-a vandut in n-spe mii de exemplare din '46 parca pan prin 70-80
ei bine in ziua de azi cu o piata tot mai deschisa la nou si cu o putere de cumparare tot mai mare nu poti sa te mentii la acelasi nivel de vanzari cu acelasi model prea mult timp
atunci intervine designerul care face un face lift si back lift si mai pune niste brizbrizuri pe ici pe colo si marea minune,inovatie dupa luni de cercetare !!!!!! NOUL MOTOR!!!!!!! radical imbunatatit si cu super performante
adica vine producatorul cu acelasi motor de acu 4 ani si el zice ca a modificat raportul de compresie,a lucrat la turbina si la geometrie si a facut si a dres dar a facut pe dracu ca de fapt e acelasi motor cipuit doar
daca merge asa simplu de ce sa mai investeasca in cercetare o caruta de bani cand poate sa scoata alti bani pe un model deja invechit moral dar revitalizat de noul look si de noul motor

haa,n-am dreptate,n-am dreptate?
oricum eu cred ca de suferit n-are decat garantia la cipuit daca te dai de gol cumva k in rest fiabilitatea e de asa natura calclulata incat dupa revitalizarea ce va urma sa se incadreze in anvelopa prevazuta inca de la conceperea motorului de catre insusi inginerul tata
asta e parerea mea personala,poate altcineva poate sa ma lumineze daca nu e asa dar eu o tin sus si tare ca e vorba strict de marketing si nu de fiabilitate
este cam absolutist sa crezi ca performantele unui motor de la o evolutie la alta tin strict doar de acel chip mic si de functiile de optimizare a lui. ma rog. din cate stiu eu exista o functie numita rezerva de putere ... sau cam asa ceva care la bugatti veyron este de 5%. adica indiferent ce mai tunezi mai mult de 5% din caii care ii are nu mai poti urca. la o masina de serie este proiectat pe undeva pe la 50%. Teoretic poti sa dublezi caii putere ai unui motor stock dar penalitatea pentru fibilitate creste cu orice procent adaugat, asta insemnand uzuri premature si chiar riscul de deteriaorare accidentala a unor compenente care creste considerabil.
Ar fi mai corect : masini stock cu randament de 70-80%
In mare parte din ce a spus este perfect adevarat si putem lua cazul VAG cu ale sale 1.9TDi. Acest motor de pe vremea lu' strabunica inca echipeaza majoritatea masinilor de la VAG. Exista o intreaga lista de puteri la acest motor de la 90CP la 150CP, iar diferente majore nu exista.

In mare parte din ce a spus este perfect adevarat si putem lua cazul VAG cu ale sale 1.9TDi. Acest motor de pe vremea lu' strabunica inca echipeaza majoritatea masinilor de la VAG. Exista o intreaga lista de puteri la acest motor de la 90CP la 150CP, iar diferente majore nu exista.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
Înapoi la “Magazine, Servicii, Firme piese-accesorii-tuning”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot