va fuge spatele in curbe?

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Joi 01-Iun-2006 10:59

Pilotul automat tine viteza constanta, nu turatia. Mergeti in urcare pe pilot automat si consumul tot creste!
Eu am pilot automat si nu am reusit sa-l folosesc inca. Poate ca soselele din Ardeal sint mai chinuite iar circulatia e de asa natura ca am nevoie de schimbarea vitezei frecvent; pe autostrada inca nu am fost. Acolo sigur il voi folosi. Nu sufar foarte tare pentru ca imi place sa "ma joc" cu acceleratia. Nu ar fi la fel de "fun" sa merg pe automat.
In schimb limitatorul de viteze e foarte util in zone de radare.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 01-Iun-2006 11:20

off-topic, dar nu ma pot abtine: numai in RO se putea intimpla asta: au pus intii camerele si pe urma vad ei cum rezolva cu autostrada :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Re: va fuge spatele in curbe?

Mesajde White Wizard » Joi 01-Iun-2006 11:27

redbeben scrie:hai ca iarna daca intram mai tare in curbe fugea spatele (ca de e mai usor) o scoteam repede din derapaj dar acum am mers la sibiu si pe niste serpentine am trecut in viraj peste niste denivelari(de smoala cred)
mai mari (cam de 5 cm inaltime si aprox.20 cm latime) si mi-a fugit spatele rau de tot de m-am si speriat si am crezut k o dau in pomi :lol:
chiar nu ma asteptam la reactia asta(aveam cam 70 la ora si nu era cine stie ce curba :wink:

mai tarziu un pic povestea s-a repetat la niste sentulete peste care am trecut


...nu din cauza anvelopelor a "fugit" de spate , ci din cauza ca erau denivelari in curba ... iar suspensia de pe C4 este destul de rigida. Asa se intampla cand ai suspensie tare pe masina si sunt denivelari ... chiar si pe linie dreapta ai putea sa patesti sa fuga de spate , daca ai viteza mare si intalnesti denivelari :!:

mars2k
pasionat
Mesaje: 344
Membru din: Vin 02-Apr-2004 16:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mars2k » Joi 01-Iun-2006 11:51

@White Wizard: "cand ai suspensie tare si semi-independenta" - mai bine zis...

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Joi 01-Iun-2006 15:27

Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa revin.

Poate voua vi se pare C4 super stabil si nu ati avut probleme cu fugitul fundului.
Eu am patit-o de 3 ori pana acum cu C4, si la fel ca voi am considerat si eu, am spus: "lasa mai ca e super stabila in curbe".
Si supriza este imensa atunci cand masina in care aveai atata incredere ca nu "fuge de fund", de fapt fuge de nu se vede... :roll:
Abia atunci iti dai seama ca nu stii nimic despre masina ta si ce inseamna sa o duci la limita.

Da, si eu pot spune ca pot intra intr-o curba cu viteza maxima si ma mentin pe carosabil fara nici un fel de problema.
Vai, da ce masina stabila am... incredibil!!! A cui o fi oare aceasta masina stabila? Dar vai aceasta masina este a mea!!! Fantastic!!!
Sa vedeti voi fantastic cand o sa o patiti... :lol:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 01-Iun-2006 15:56

Arise....la ce ai povestit cu zapada...iti trebuiau senile sa nu derapezi, restul nu mi le aduc aminte.
Dar tocmai pentru situatiile astea exista ESP, daca vrei sa nu mai fuga :D.
Am facut eu un mare test de era sa ma coste urat de tot...noroc ca am indreptat-o din volan intr-un final destul de lung.
Curba stransa,destul de lunga la 180 grade cu ESP ~70 la iesirea din curba...intram cam in jur de 30...masina era lipita de sosea...ee fara ESP n-am apucat sa vad 50 ca s-a si dus de cur, si cu toata acceleratia si din volan tot am scapat-o pentru cateva momente, si mai era si ud pe jos.
Orice masina are limitele ei, acum daca ne apucam si abuzam normal ca ajungem in camp etc.
Situatia descrisa de cel care a deschis topicul e oarecum normala, daca pierzi aderenta datorita denivelarilor, poti sa iti iei si zborul :D. La denivelari e mai buna o masina cu suspensii moi ca nu mai sare atat de spate, sau cum zicea cineva altfel le simti cu suspensia independenta..
C4 este o masina stabila pentru clasa ei, care sta bine in curbe atata timp cat nu depasesti legile fizicii,(si carosabilul este bun)dupa ce faci asta... sau ai aptitudini de pilot sa o indrepti.... sau te opresti in ceva...sau pur si simplu ai noroc. :lol:

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Joi 01-Iun-2006 23:38

La mine a derapat numai iarna de vreo 2 ori in curbe dar numai iarna si foarte usor(pasagerii zic ca nu au simtit dar in fine eu da)...si cauciucurile astea standard nu-s asa bune iarna.

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Vin 02-Iun-2006 18:37

Arise scrie:Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa revin.

Poate voua vi se pare C4 super stabil si nu ati avut probleme cu fugitul fundului.
Eu am patit-o de 3 ori pana acum cu C4, si la fel ca voi am considerat si eu, am spus: "lasa mai ca e super stabila in curbe".
Si supriza este imensa atunci cand masina in care aveai atata incredere ca nu "fuge de fund", de fapt fuge de nu se vede... :roll:
Abia atunci iti dai seama ca nu stii nimic despre masina ta si ce inseamna sa o duci la limita.

Da, si eu pot spune ca pot intra intr-o curba cu viteza maxima si ma mentin pe carosabil fara nici un fel de problema.
Vai, da ce masina stabila am... incredibil!!! A cui o fi oare aceasta masina stabila? Dar vai aceasta masina este a mea!!! Fantastic!!!
Sa vedeti voi fantastic cand o sa o patiti... :lol:


](*,) ](*,) ](*,) ...in loc sa fii sarcastic, mai bine ai mai citi o data , de doua ori .... de zece ori cele doua posturi dinaintea ta ...si poate o sa intelegi "fenomenul"!

P.S.: Imi cunosc fffoarte bine masina si chiar o duc la limita (obs.: asta este motivul pt. care nu mi-am pus ESP ) ...si da, traiesc intr-o lume "fantastica" :arrow: "reala" :!:

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 02-Iun-2006 23:53

scuze de offtopic: wizzard ai avut probleme cu stabilitatea la xsara, ca si la ea mi se pare suspensia rigida; eu nu am patit cu ea mai nimic :twisted: decat accidentul (adica intrat in groapa imensa cu 90/ora si pierdut controlul ulterior) si derapajul iarna de care am povestit.
Cosmin
high energy music expression

redbeben
simpatizant
Mesaje: 98
Membru din: Vin 13-Ian-2006 15:03
Localitate: bucuresti

Mesajde redbeben » Sâm 03-Iun-2006 04:58

frate e clar ca o combinatie de amortizoare tari , cauciucuri proaste si drumuri de cacao te pot duce in pom

desi masina e stabila in linie dreapta si pe curbe la viteze medii e clar ca limitarea se afla in suspensia rigida (contrar asteptarilor)

dupa cum v-am spus mie imi fuge da e mai mult din cauciucuri pt ca rup f usor aderenta daca bag brusc piciorul in acc

insa, cu riscul de a ma repeta am mers pe sosele extraordinar de bune in afara tarii cu un seat ibiza si luam curbele cu 160(daca a-ti fost pe coasta de sud a spaniei stiti de care curbe vb)dar in linie dreapta c4 rulez

p.s. cu seatul n-am pierdut aderenta nici o data si avea 130cp :twisted:

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Sâm 03-Iun-2006 09:56

Nu am inclus patania de asta iarna... :(
Ca stabilitate C4 este o masina mult peste altele din clasa ei, totusi C4-ul mie mi-a rezervat ceva surprize.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Sâm 03-Iun-2006 19:55

Decât sã te lamentezi atâtea zile pe forum, ca sã afli pãrerea adiverselor persoane mai mult sau mai puÞin autorizate, mai bine te duceai la un service specializat sã faci o verificare atentã a trenului de rulare pentru cã problema este complexã ºi la care pot concura mai mulÞi factori (direcÞie, amortizoare, anvelope, etc). Nu pe forum rezolvi derapajul.
Poate ºi stilul tãu de condus genereazã acest derapaj. Dacã treci cu vitezã mare peste denivelãri este normal ca maºina sã-þi facã figuri, orice maºinã în aceastã situaþie s-ar comporta la fel. Întotdeauna în situaþii deosebite alþii sunt de vinã nu noi. Mai reflecteazã...Personal nu am sesizat pânã acum cã maºina mea are un comportament anormal în anumite situaþii.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Sâm 03-Iun-2006 22:20

La C4 cu ce incalta masina stock? Cu Michelin? Pilot Primacy sau Energy?
Mie la frane mi s-au parut foarte bune, in rest cerculete nu am facut :twisted: .
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 04-Iun-2006 19:29

seridan scrie:Decât sã te lamentezi atâtea zile pe forum, ca sã afli pãrerea adiverselor persoane mai mult sau mai puÞin autorizate, mai bine te duceai la un service specializat sã faci o verificare atentã a trenului de rulare pentru cã problema este complexã ºi la care pot concura mai mulÞi factori (direcÞie, amortizoare, anvelope, etc). Nu pe forum rezolvi derapajul.


Nu.
Si nici nu-l vei evita daca vei continua sa virezi prin aer. Doar avioanele vireaza in aer, in rest nici wrc-urile, nici dtm-urile, nici macar masinile de F1 nu vireaza in aer. Serios! :shock:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 04-Iun-2006 20:46

parerea mea e ca nu trebuie sa duci masina la limite sa vezi daca tine, pentru ca e totusi fier si la un moment dat iti va rezerva oarece surprize;
in alta ordine de idei sunt multi factori care determina fugitul spatelui, iar cei mai probabili sunt amvelopele si amortizoarele, dar, cea mai mare vina o au drumurile care sunt valurite rau si mai au si denivelari, mai ales pe curbe. si mie mi-a fugit spatele la cx in curbe, dar dupa ce am analizat drumul nu am mai cautat motive pe la masina. nu cred ca putem gasi masina de strada (ne rezumam la clasa lui C4) nemodificata la care sa nu fuga spatele.


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats