xantia o masina confortabila sau nu

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

catalin
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Mar 31-Mai-2005 17:21
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin » Joi 01-Iun-2006 17:35

Incep prin a spus ca oricum vehiculam toti opinii subiective.Eu sunt de acord cu tine.Xantia nu are suspensii pentru Romania.Genul de deformari pe lungime pentru care a fost facuta suspensia sa le absoarba nu sunt regula la noi, ci cratere scurte, adanci, neregulate care nu pot fi "invatate" si "corectate" de suspensie.Si eu simt pe anumite portiuni ca merg "cu un tractor" dar am si sferele pe fata descarcate partial, poate asta e o problema.Partea buna este ca [b]masinile de varf [/b]sunt in special "nepotrivite pentru Romania".Un alt exemplu stiu ca este Volvo S80.Asta poate ar trebui sa ne bucure sau poagte nu......Nu cred ca trebuie sa ne laudam ca o masina facuta sa te simti foarte bine in ea, poate sa mearga pe un drum de tara, sau prin gropi pe care altii nu le au, deci nu au motive sa proiecteze suspensii pentru ele.Loganul este pentru Romania, in schimb....

_____
Xantia 2.0, 1993

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Iun-2006 17:37

pai incarca intii sferele, nu? si dupa aceea emiti orice parere, asa as vedea eu lucrurile :!:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

catalin
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Mar 31-Mai-2005 17:21
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin » Joi 01-Iun-2006 17:42

de acord, eu nu zic ca nu sunt niste suspensii bestiale, spun doar ca probabil ca nu e cea mai grozava tara (cu cele mai grozave drumuri) in care masina asta poate sa mearga.nu mi-as lua prea curand altceva , tocmai din acest lucru.Sunt oameni care nu vor sa traiasca dupa regulile tarii si isi iau Xantia, C5 (in functie de bani) si altii care isi iau Logan pe motiv ca aia e masina pentru tara asta.Eu mi-as lua C5, dar asta nu inseamna ca suspensiile astea sunt facute pentru tara asta.Repet, este o opinie care nu contrazice preferinta pentru hidraulica,

______
Xantia 2.0, 1993

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Iun-2006 17:46

poate chiar nu iti place suspensia asta, nimeni nu cred ca o sa te puna la zid pentru asta, spuneam doar ca trebuie ca totul sa fie in regula ca sa poti trage o concluzie, altfel esti subiectiv si parerea ta nu va conta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 01-Iun-2006 21:57

fratilor stati asa
eu doar vroiam sa aflu parerea si celorlalti conducatori de xantia poate asa aflam si eu si nu numai eu difererentele intre mai multe tipuri de xantia ,si cum traim intr-o tara democratica fiecare are dreptul la parerea lui

incaodata va multumesc pentru interesul acordat acestui subiect

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Iun-2006 22:00

pai nu ne-am ambalat, ii explicam omului ca daca nu are sferele incarcate nu poate sa aibe o parere obiectiva, nu ne certam, Doamne fereste!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 01-Iun-2006 22:06

ok am inteles
stiu ca nu este subiectul potrivit la locul lui dar vreu sa ve intreb ceva ref la zgomotul usilor pe chedere,la mine fac un scirtiit ciudat cu toate ca am deplasat incuietoare de pe stilp la maxim ,mai exista vreo sulutie inafara de sch.chederelor
multumesc

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 01-Iun-2006 22:19

Si eu fac parte din categoria celor care cred ca suspensia hidraulica nu e pt Romanica.
Am avut 5 BX-uri, nici unul nu mi s-a parut bun pe gropi. In schimb, masinile mergeau bine pe drumuri bune (masinile cu suspensie de tabla "simt" denivelarile mai line si le transforma in denivelari bruste, cele cu suspensie hidraulica absorb mai bine astfel de socuri line, in schimb, dau impresia de fragilitate la socuri mai dure, mai aspre). Normal, e o impresie subiectiva, dar n-am scapat niciodata de ea.
Intotdeauna am avut asteptari mari de la hidraulica, mereu am fost nesatisfacut 8) . Invers, m-au surprins placut suspensiile clasice, de la care asteptam socuri dure ce...nu veneau.
MI-aduc aminte ce spunea cineva cu C5 parca: simte orice groapa in volan. Oare de ce?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 02-Iun-2006 09:11

Cu riscul de a produce o discutie suspensie hidraulica vs suspensie de tabla, iata ce cred eu:
- suspensia hidraulica este foarte recomandata pentru Romania din cauza drumurilor noastre proaste si a versatilitatii ei. Eu personal, nu mai vreau altceva. In Germania nu ai nevoie de suspensie hidraulica, decit daca vrei sa treci peste speedbumpere fara sa reduci viteza.
- exista printre noi oameni cu suspensii moi (eu, draku) si oameni cu suspensii super-sport (WLD, khan) foarte multumiti de suspensiile lor. E adevarat insa ca trebuie sa te joci un pic: eu am avut o suspensie spate foarte moale, chiar si dupa gusturile mele, Catalin s-a jucat vreo 2 ani cu suspensia la GT-ul lui pina a obtinut ce a vrut.
- desi intretinerea suspensiei hidraulice e mai simpla decit intretinerea unei suspensii de tabla, ea necesita atentie si documentare pentru a se ajunge la rezultatul dorit: montarea unor sfere apartinind altui model poate avea rezultate nedorite. Idem folosirea in loc de LHM, a tot felul de improvizatii romanesti. De aici si pina la a trage concluzia ca suspensia hidraulica e proasta, nu e decit un pas.
@paco: la orice masina, chiar si la cele cu amortizoare la caseta de directie, se simt denivelarile in volan si e normal. Singura exceptie pe care eu o stiu sint Citroenurile cu DIRAVI (SM, CX, XM V6), din cauza ca nu exista legatura directa intre volan si roti.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 02-Iun-2006 09:14

Bineinteles, dar sunt diverse grade de sensibilitate ale volanului. Banuiesc ca proprietarul C5-ului stia ce spunea, adica facea o comparatie intre C5 si alte masini pe care le condusese.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 02-Iun-2006 10:07

ce inseamna a te juca cu suspensia?
sa incerci sa faci fel de fel de modificari cu alte sfere sau sa faci un reglaj pe placul tau,daca eu vreu sa am o susp.mai moale msina ar trebui lasata mai jos pentru o cursa mai mare a amortizorului,dar de aici rezulta riscul sa o lovesti pe dedesupt,deci in esenta sa spunem ca masina este reglata corect si inca mai ai prob.cu amortizarea socurilor atunci ce mai este de facut"sa nu spuneti o alta masina ca nu ma gindesc la asa ceva"probabil asa este la mine nu toate masinile pot fi la fel si voi incerca sa ma consolez cu gindul ca asa este ea si nu am ce face,se poate face o asemenea afirmatie sau nu exista asa ceva la xantia.
multumesc

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Vin 02-Iun-2006 10:19

Masina amortizeaza foarte bine socurile dar este mai rigida de felul ei decat un BX. (Vezi BX-ul lui WLD cu sfere de Xantia) In cazul asta cred ca poti sa incerci sa-ti pui sfere de bx.
Eu cred ca nu ai nici o problema. Deranjant la gropile mici este zgomotul care se aude pe puntea spate probabil (si nu amortizarea). Eu simt diferente mari in momentul in care schimb cauciucurile de vara cu cele de iarna.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 02-Iun-2006 10:28

ce efect ar avea cu sfere de bx,si care sunt dif intre xa-bx

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 02-Iun-2006 12:52

cu chederele intii: e posibil sa nu faca la fel de bine contact cu suprafata de asezare in toate punctele, si in unele locuri sa stea strins si in altele sa fie slab contactul si de aici si scirtiiala. daca vii la intilnire ne putem uita si stabili ce se intimpla exact.

cu suspensia e mai mult de discutat. eu nu mai stiu daca tu ai sau nu hydractive. in functie de asta sint mai multe variante de reconfigurare in vederea unui confort mai bun. insa asa cum spuneam mai devreme, si cum a adaugat si editza, ar trebui sa aflam inainte exact ce vrei tu de la o suspensie, sa mai mergi cu o masina eventual si sa dezbatem impresiile. exista temerea ca tu sa fi influentat fie de zgomot, fie de o imagine ideala a unei suspensii si sa nu incetezi sa compari fiecare miscare cu idealul la care te raportezi. dupa ce ne lamurim, se poate lua o decizie tehnica argumentata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 02-Iun-2006 13:00

eu am varianta standard adica 3 sf fata si 3 sp fara alte butonase in interior doar maneta cu 4 pozitii
daca as fi influentat de zgomot acest lucru nu inseamna ca se aude ceva si ce se poate auzi decat socul,gindinduma ca restul este ok{rulmentii,bucsi ,etc}.si deci ajungem tot acolo absorbtia socului,poate par un pic nebun ca aduc mereu vorba de absorbtia socului,dar asta este problema mea si vreu sa stiu daca si ceilalti au asa ceva sau doar la mine este,si daca este doar la mine atunci este clar trebuie identificata buba si reparata.
abia astept sa ne vedem pe 11.06


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199