Despre revizii...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Multumesc pentru aprecieri.
Obiectivul nostru pentru Raliul Brasovului a fost clasarea in primii 5, obiectiv indeplinit.
Pentru Raliul Baia Mare, obiectivul reprezinta o clasare pe podium.
Referitor la preturile afisate de mine sunt aproximative (eu nu pota sa accesez mereu coduri si preturi) dar pot sa va spuna ca la C3 1,4 HDi 92 CP sunt destul de precise.
Pentru C3 hdi 70 Cp, au aparut coduri noi si preturi noi, adica acum sunt acee pe care le-a afisat colegul nostru.
Remarca mea se referea la adevaratele costuri de intretinere ale unui diesel modern in fata unei masini cu motor pe benzina. Eu avand si service am constatat pur si simplu ca daca ai o masina pe benzina, pe ansamblu, este mai ieftin totul fata de un diesel modern. Dar la C3 HDI 92Cp din 2002 cumparat de mine, pot sa va spun ca in 150.000km sunt muuult mai mari costurile de intretinere decat am scris acolo. In rest masina merge foarte bine. Poate de aceea au scos din fabricatie acest motor si poate de aceea Pejo l-a folosit numai cateva luni.
Obiectivul nostru pentru Raliul Brasovului a fost clasarea in primii 5, obiectiv indeplinit.
Pentru Raliul Baia Mare, obiectivul reprezinta o clasare pe podium.
Referitor la preturile afisate de mine sunt aproximative (eu nu pota sa accesez mereu coduri si preturi) dar pot sa va spuna ca la C3 1,4 HDi 92 CP sunt destul de precise.
Pentru C3 hdi 70 Cp, au aparut coduri noi si preturi noi, adica acum sunt acee pe care le-a afisat colegul nostru.
Remarca mea se referea la adevaratele costuri de intretinere ale unui diesel modern in fata unei masini cu motor pe benzina. Eu avand si service am constatat pur si simplu ca daca ai o masina pe benzina, pe ansamblu, este mai ieftin totul fata de un diesel modern. Dar la C3 HDI 92Cp din 2002 cumparat de mine, pot sa va spun ca in 150.000km sunt muuult mai mari costurile de intretinere decat am scris acolo. In rest masina merge foarte bine. Poate de aceea au scos din fabricatie acest motor si poate de aceea Pejo l-a folosit numai cateva luni.
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Multumesc pentru aprecieri.
Obiectivul nostru pentru Raliul Brasovului a fost clasarea in primii 5, obiectiv indeplinit.
Pentru Raliul Baia Mare, obiectivul reprezinta o clasare pe podium.
Referitor la preturile afisate de mine sunt aproximative (eu nu pota sa accesez mereu coduri si preturi) dar pot sa va spuna ca la C3 1,4 HDi 92 CP sunt destul de precise.
Pentru C3 hdi 70 Cp, au aparut coduri noi si preturi noi, adica acum sunt acee pe care le-a afisat colegul nostru.
Remarca mea se referea la adevaratele costuri de intretinere ale unui diesel modern in fata unei masini cu motor pe benzina. Eu avand si service am constatat pur si simplu ca daca ai o masina pe benzina, pe ansamblu, este mai ieftin totul fata de un diesel modern. Dar la C3 HDI 92Cp din 2002 cumparat de mine, pot sa va spun ca in 150.000km sunt muuult mai mari costurile de intretinere decat am scris acolo. In rest masina merge foarte bine. Poate de aceea au scos din fabricatie acest motor si poate de aceea Pejo l-a folosit numai cateva luni.
pai asta imi spuneau si ei. ca daca plecati cu handicap aveti podiumul asigurat. ca daca plecati "pe bune" ailalti pot sa se dea abandonati...

eu (si @bezz, sunt convins) eram curiosi cam ce stii despre dieselul de la xsara.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Va rog sa disccutati despre raliuri in sectiunea Pro-Motor; despre HDi montate pe Xsara in sectiunea cu acest nume 
Revenind la revizii:
Cred ca trebuia sa specifici ca preturile sunt aproximative
Ai putea sa faci o paralela intre cele doua tipuri de motoare care sa cuprinda:
-ce se schimba(sunt curios daca apar injectoare si pompa de inalta presiune la consumabile)
-nr. de km cand se efectueaza revizia
-costuri

Revenind la revizii:
Mugurel scrie:Referitor la preturile afisate de mine sunt aproximative (eu nu pota sa accesez mereu coduri si preturi)
Cred ca trebuia sa specifici ca preturile sunt aproximative

Ai putea sa faci o paralela intre cele doua tipuri de motoare care sa cuprinda:
-ce se schimba(sunt curios daca apar injectoare si pompa de inalta presiune la consumabile)
-nr. de km cand se efectueaza revizia
-costuri
MARIAN scrie:Va rog sa disccutati despre raliuri in sectiunea Pro-Motor; despre HDi montate pe Xsara in sectiunea cu acest nume
Revenind la revizii:Mugurel scrie:Referitor la preturile afisate de mine sunt aproximative (eu nu pota sa accesez mereu coduri si preturi)
Cred ca trebuia sa specifici ca preturile sunt aproximative![]()
Ai putea sa faci o paralela intre cele doua tipuri de motoare care sa cuprinda:
-ce se schimba(sunt curios daca apar injectoare si pompa de inalta presiune la consumabile)
-nr. de km cand se efectueaza revizia
-costuri
Da, ar fi super daca ar putea cineva sa faca un road-map al pieselor ce trebuie schimbate (adica la ce chilometri sa ne asteptam sa le schimbam).
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Am spus intentionat despre fulie pentru ca cineva a spus ca la diesel margi si daca este cureaua rupta. Nu mai este asa! La dieselurile vechi se putea. La acestea noi daca nu exista minim 12V in sistem nu functioneaza nimic. Nici injectoare, nici pompa de Hdi nici calculator nici... atentie! servodirectie si asa mai departe. Acum spuneti ca nu ajungeti la 50000km. Pai de ce va luati diesel?
La C3-ul pe care il conduc eu s-a crapat respectiva fulie pe la 55.000, dar am mai mers cu ea asa vreo 200kmi

prafuit scrie:Daca tot se schimba asa des acea fulie, de ce nu se face una care sa reziste o perioada mai lunga??
O unostinta, afacut una aseamanatoare la strung, e adevarat ca pentru un clio, si nu a mai avut probleme de acest gen.
La modul cum se fac businessurile in ziua de azi, s-a facut un calcul ca daca fac o fulie da kkt vor economisi 100euroi.
Si din alt calcul le-a reiesit ca acei 60k km ii faci in mai mult de 3 ani, si au zis ei, ca mai bine schimbi masina ;).
Stii cum e cu masinile astea noi, merg super pana cand cad cu totul.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
problema fuliilor e veche la motoarele PSA (si nu numai) Pana si Bx-ul 16v o are !
Pentru a reduce vibratiile, fulia ce antreneaza accesoriile este din 2 bucati imbinate printr-un disc de cauciuc vulcanizat, care se distruge in timp. Pentru cei ce nu mai sunt in garantie exista 2 solutii:
- alta fulie facuta la strung
- imbinarea celor 2 parti prin sudura in puncte - solutia cea mai ieftina si des intalnita la modelele vechi.
Pentru cei ce se tem ca nu rezista, daca tine la motorul 1.9 16v care are turatia maxima 7500rpm, nu vad de ce nu ar tine si la altele.
Pentru a reduce vibratiile, fulia ce antreneaza accesoriile este din 2 bucati imbinate printr-un disc de cauciuc vulcanizat, care se distruge in timp. Pentru cei ce nu mai sunt in garantie exista 2 solutii:
- alta fulie facuta la strung
- imbinarea celor 2 parti prin sudura in puncte - solutia cea mai ieftina si des intalnita la modelele vechi.
Pentru cei ce se tem ca nu rezista, daca tine la motorul 1.9 16v care are turatia maxima 7500rpm, nu vad de ce nu ar tine si la altele.
DanCld scrie:Din câte ºtiu eu acum, pentru maºina din semnãturã:
* ulei + filtru: 10-15.000km
* filtru polen: anual
* filtru aer, filtru motorinĂŁ: 45-60.000km
* plãcuÞe de frânã: 20-25.000km
* nu Âştiu ce fulie la motor: 65.000km
no ofense, da' de unde ai informatzia cu placutzele de frana la 25k?
io am 40k shi sint ok. m-am uitat shi pe un forum strainez shi baietzii ajunsesera la 70k cu placutzele originale.
adaug shi io la lista ta lichidul de frana - la 2 ani
bonito scrie:no ofense, da' de unde ai informatzia cu placutzele de frana la 25k?
De... nicĂŁieri

De aceea zic cã ºi 25,000, precum ºi 80,000km sunt valori normale. Una dacã umbli doar prin Bucureºti la ore de vârf ºi eºti mai "sportiv", alta dacã plimbi numai autostrãzile.... lor

Preturi revizie 15000 Km
Filtru ulei 58,44
Filtru aer 68,69
Filtru polen 73,41
Saiba buson 1,08
Ulei Total (5W40) 4L 153,18
Manopera 85,68
Total: 440,48
Preturile sunt in RON si includ TVA. Revizia a fost efectuata pe data de 10.07.2006 la concesionarul din Brasov - District Serv SRL. Au vrut sa-mi schimbe si softul la CB dar nu am avut a doua cheie la mine.
Filtru ulei 58,44
Filtru aer 68,69
Filtru polen 73,41
Saiba buson 1,08
Ulei Total (5W40) 4L 153,18
Manopera 85,68
Total: 440,48
Preturile sunt in RON si includ TVA. Revizia a fost efectuata pe data de 10.07.2006 la concesionarul din Brasov - District Serv SRL. Au vrut sa-mi schimbe si softul la CB dar nu am avut a doua cheie la mine.
Hai sa va spun eu niste preturi la revizie de 10000 pt un C3 1,1, la service la Focsani:
Filtru de aer: 67 ron
Filtru polen: 74 ron
Filtru ulei: 52 ron
Lavete(?!): 2 buc.: 3,1 ron
Ulei: 5w40: 207 ron
Pan-aici e ok, dar ia uitati-va in continuare!
inlocuire filtru aer: 0.30 ore tehnice - 16.07 ron
inlocuire filtru polen: 0.50 ore tehnice - 26.08 ron
purjat filtru combustibil: 1 ore tehnice - 53.5 ron
schimb ulei+inlocuire filtru ulei: 1.30 ore tehnice - 69.62 ron
test lexia: 1 ore tehnice - 71.4 ron
verificare generala: 1,5 ore tehnice - 80.1 ron
Minunati-va! Revizia in ore de ceas a durat cam o ora si ceva. In ore tehnice cam tot programul lor cf codului muncii...
N-am facut panarama, le-am trimis mail alora de la ATS si i-am intrebat daca sunt preturi normale, n-am primit raspuns, mi-am bagat picioarele si am schimbat service-ul. Cel nou aflu maine cum e....
Filtru de aer: 67 ron
Filtru polen: 74 ron
Filtru ulei: 52 ron
Lavete(?!): 2 buc.: 3,1 ron
Ulei: 5w40: 207 ron
Pan-aici e ok, dar ia uitati-va in continuare!
inlocuire filtru aer: 0.30 ore tehnice - 16.07 ron
inlocuire filtru polen: 0.50 ore tehnice - 26.08 ron
purjat filtru combustibil: 1 ore tehnice - 53.5 ron
schimb ulei+inlocuire filtru ulei: 1.30 ore tehnice - 69.62 ron
test lexia: 1 ore tehnice - 71.4 ron
verificare generala: 1,5 ore tehnice - 80.1 ron
Minunati-va! Revizia in ore de ceas a durat cam o ora si ceva. In ore tehnice cam tot programul lor cf codului muncii...
N-am facut panarama, le-am trimis mail alora de la ATS si i-am intrebat daca sunt preturi normale, n-am primit raspuns, mi-am bagat picioarele si am schimbat service-ul. Cel nou aflu maine cum e....
Salut !
Merg azi la revizia de un an de zile cu mainutza...
Spuneti-mi ce ar trebui sa cer sau sa intreb.... ?! In afara evident de filtru de ulei, de aer , de polen si uleiul in sine...
Sa-i rog sa-mi traga si de roti , sa n-am joc in pivoti sau in capete de bara ?!
Am 20.600 Km cu masina...Placutele de frana la cat se cer schimbate ?!?
Multumesc,
Andrei
Merg azi la revizia de un an de zile cu mainutza...
Spuneti-mi ce ar trebui sa cer sau sa intreb.... ?! In afara evident de filtru de ulei, de aer , de polen si uleiul in sine...
Sa-i rog sa-mi traga si de roti , sa n-am joc in pivoti sau in capete de bara ?!
Am 20.600 Km cu masina...Placutele de frana la cat se cer schimbate ?!?
Multumesc,
Andrei
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo