xantia o masina confortabila sau nu

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 02-Iun-2006 17:55

Singura exceptie pe care eu o stiu sint Citroenurile cu DIRAVI (SM, CX, XM V6), din cauza ca nu exista legatura directa intre volan si roti.



Azi am ,,luat,, un sant pe care nu l-am observat din cauza apei, la o viteza de aprox. 80 la ora, cu indoirea destul de serioasa a jantei si avarierea cauciucului, fara sa simt ceva in directie. O Dacie care trecuse anterior peste sant, era cu suspensia rupta.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 02-Iun-2006 21:48

problema la mine nu este pe fata pentru ca fata este ok dar se poate si mai bine,eu simt gropile cu muchii mai drepte destul de ciudat se aude un zgomot ca si cum nu are suspensie sau ceva de genul sport

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 02-Iun-2006 21:59

@sorin: pai si nu ai patit nimic la suspensie? eu mai demult la aceeasi figura (canal fara capac astupat de apa) am indoit bratul inferior si janta, dar atit (si la fel nu am simtit nimic in volan).

On Topic: am mers intr-o xantia din 2001 cu suspensia hydractive si am vazut ca este extraordinar de elastica si moale, iar interiorul este foarte confortabil, dar nu depaseste cx-ul.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Sâm 03-Iun-2006 07:21

pai si nu ai patit nimic la suspensie?

Sper ca nu :) . Cand am schimbat roata ploua, asa ca nu m-am uitat.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 03-Iun-2006 20:51

Din totalul de 6 sfere, in cazul masinii tale, doar 4 sunt pentru suspensie. Ar trebui sa verifici presiunea azotului, sa fie modelul de sfere indicat pentru Xantia ta, inaltimea sa fie reglata corect pentru cele 2 punti.
Cred ca este o problema la masina ta. Acest gen de suspensie filtreaza foarte bine (as zice exceptional) iregularitatile drumurilor.
Gandeste-te ca beneficiezi cam de acelasi gen de suspensie cu cel de la S- Klasse sau exact ce au avut la un moment dat Rolls-Royce.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Sâm 03-Iun-2006 21:02

s-classe sau rols??
asta ar trebui sa ma bucure sa sa ma intristeze

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 03-Iun-2006 21:10

:D
Sa te bucure, desigur.
Altii platesc incomparabil mai mult pentru ceea ce noi avem pe masini considerate "de rand".
Si ar mai fi ceva: fabricanti cu renume "descopera" acest tip de suspensie cam dupa juma' de secol.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Sâm 03-Iun-2006 22:21

o atunci o sa dorm linistit gindintuma ca am cea mai buna suspensie
frate eu nu este buna sus hidraulica dar cred ca la xantia modelul meu este mai slaba calitativ sau am eu o problema in sistemul hidraulic

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Sâm 03-Iun-2006 22:21

vroiam sa spun gindinduma

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 03-Iun-2006 22:28

Esti sigur? Numai atat? 8)

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Dum 04-Iun-2006 22:26

pai ce alt ceva sa mai fac sa fiu si sigur??
daca am cumparat aceasta masina stiu dece am cumparato si ce are pe ea dar vreau sa stiu ce se intimpla la mine,fatul ca are si s classe sa sti ca nu ma intereseaza deloc alea pot sa si leviteze .

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mie 14-Iun-2006 13:27

salutare
dupa intilnirea de duminica am dus masina la cristi stan,si se pare ca duritatea de care ma vaitam era defapt socul dinainte de amortizare a basculei de pe spate care este legata de caroserie prin niste bucsi numite silent block acele bucsi erau duse(adica paradite,joc foarte mare) si pe dr,si st.asa ca azi probabil vor veni in urma comenzi si se vor monta pe masina costa destul de mult cele 4 bucsi in jur de 5 mil,dar sper ca asa voi termina cu problema sesizata
multumesc pentru ajutor si informatii tuturor celor care au scris la acest subiect,va voi tine la curent dupa o proba

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 20-Iun-2006 21:48

@gabi: acum ca problema ta s-a rezolvat, te rog spune niste detalii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mie 21-Iun-2006 00:35

salutare si scuze de intirziere
dupa cum va spuneam am fost la Cristi sa rezolv problema cu zgomotele,cu ajutorul celor din club am reusit sa iau piesele de la ats pentru ca in ploiesti nu se gaseau ,dece spun cu aj clubului ,pentru ca am obtinut si o reducere de 1.7mil adica 30%din vreo 6mil
ideea este ca cristi a schimbat bucsile depe spate ,intradevar masina este mult mai legata si nu se mai aude asa tare dar inca am senzatia de duritate a suspensiei ,asteptam sa fac un drum pe la tara dar nu am reusit poate acolo se va simti mai bine schimbarea,oricum nici cu bucurestiul nu imi este rusine,dar cred ca ramin la parerea mea pina nu voi conduce o xantia noua sa ma lamuresc eucu este o suspensie nou si bine pusa la punct , cred ca are o suspensie mai rigida,tot la subiectul zgomote cristi a reusit sa-mi traga usa dr fata un pic mai in jos din balamale si aici tin sai multumesc lui khan pentru ideea avuta ,acum este si usa la linie si nici nu mai scirtiie asa enervant,una peste alta se simte o schimbare in comportamentul masini spre bine dar la gropi in comparatie cu alte autoturisme "nu dau nume ca nu este frumos"se simte mai bine in xantia groapa,sau taieturile in asfalt acelea mai taioase.
referitor la comportamentul masini cateodata aveam senzatia ca masina derpeaza de spate ,ceea ce acum nu mai simt aceste lucruri .

este deja 1.30 asa ca noapte buna sau buna dimineata tuturor

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mie 21-Iun-2006 00:37

deci in final :

problema mea nu sa terminat

probabil va urma un reloaded


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO