Consum

consum, cum schimbam pt un consum decent, etc...

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Sâm 10-Iun-2006 22:57

mituc scrie:Vazusem un link pe un site ori la citroen ori la peugeot. Dar nu mai stiu exact unde, stiu insa ca e sigur asa.


Uite si la ei pe site:

http://www.citroen.com/CWW/en-US/RANGE/PrivateCars/C4_5p/default/08112005_MOTORISATION.htm

...desi cred ca prima data am vazut pe undeva prin manual... dar nu mai conteaza, e posibil sa ma insel.
Bune masini citroenurile astea...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 11-Iun-2006 10:49

mituc scrie:
Matrixu scrie:Ok, dar nu ziceam sa schimbi la 2000, ca te injura masina daca mai si accelerezi dupa ce schimbi asa jos... ci ziceam sa mergi cu 2000-2500. Ii dai pedala in trepte precum 2 si 3 si apoi mentii viteza constanta in treapta urmatoare (3 sau 4, sau chiar 5 daca ai unde si esti pe la 62-65kmph).

Vazusem un link pe un site ori la citroen ori la peugeot. Dar nu mai stiu exact unde, stiu insa ca e sigur asa. Nu mai gasesc acum pe site-urile lor si nici nu stau sa mai caut, insa am gasit in alta parte:
http://iafrica.com/pls/cms/iac.page?p_t1=18&p_t2=94&p_t3=0&p_t4=0&p_dynamic=YP&p_content_id=424754&p_site_id=2

Vezi la "Engines", sub poza cu cele 2 modele.


Pai se pare ca nu prea ne intelegem(nu am inteles ce ai descris acolo sus cu pedale in trepte). Treaba pt mine e clara, si inchei aici. Schimbat la 2000,2500 ture este mers subturat. Adica eu in a II a am 2000-2500 de ture si schimb a III a...nici nu vreau sa ma gandesc in cat "cade" turatia, in a III a la fel la 2000 de ture bag a IV a si tot asa.
Daca cuplul ala de 132 e la 2000 de ture...atunci cand bagi piciorul in ea la 2000 ture ar trebui sa se duca cel putin cat a mea la 3250 ture unde are cuplul maxim...lucru de care da-mi voie sa ma indoiesc.(nu contest total informatia aia...insa dupa calculele mele parca nu prea iese). Cei cu 1.6 ar fi bine daca ar povesti... cum merge masina la 2000 de ture.
Acum sa nu ma intelegi gresit...una e sa mergi cu 2500 de ture sau 2000 de ture.....si alta e sa schimbi la turatia aia....

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Dum 11-Iun-2006 12:33

Pot sa intervin si eu? :oops: Sper ca nu ma omorati :) Eu stiu ca subturat este atunci cand motorul nu are putere sau atunci cand tremura, ceea ce se intampla de obicei din cate am observat, sub 1000 turatii sau sub 800.Pai daca insemna ca eu subturez motoru la 2500...apoi cand merg cu treapta 1 prin parcare la 1000 ture asta ce insemna ca e subturat?Deci sa inteleg ca tre sa merg cu 3500 cu treapta 1 sau 2 prin parcare..?Poate subturat cand il tii in treapta 5 in 2000 sau sub dar in cele inferioare nu cred...
Si masina are putere in turatii inferioare adica intre 1300 si 2000 trage ca disperata asta am simtit-o, si nu numai eu ,bineinteles nu se strica nimic daca mergi cu 3500-4000 e chiar bine dar e chestia de cat te ia la buzunare.
De exemplu la megane e invers aia incepe sa plece la peste 2300 ture si intradevar putem vorbi de o oarecare subturare sub 2000.
Deci, parerea mea e ca nu are cum sa se subtureze masina in 2000 sau 2500 (trepte inferioare) si fiecare merge in functie de CATI BANI ARE IN BUZUNARE.Eu pot sa spun ca merg cu a 3-a in oras si am cam 2700 ture cu 53 la ora si cam 3000 in 60 deci nu cred ca se subtureaza.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 11-Iun-2006 15:03

Si tu confunzi mersul la o anumita turatie cu schimbatul la turatia respectiva..... :lol: .
E aberant sa mergi cu a I a cu 3500 de ture....la mers normal. Insa e si mai aberant sa schimbi intr-o treapta superioara la 2000 de ture.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Dum 11-Iun-2006 15:36

Nu cred ca m-am referit la momentul schimbarii vitezei eu am inteles ca era vorba de cum mergi dar, oricum daca schimbi la 2500-3000 in urmatoarea treapta nu scade turatia sub 1500 chiar daca executi lenes manevra daca o executi mai rapid eu zica ca reusesti un 2000 si oricum in nici unul din ambele cazuri nu cred ca masina e subturata.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Dum 11-Iun-2006 16:58

Inainte de a spune cum interpretezi tu subturatia motorului, cred ca ar fi bine
sa te documentezi mai bine. Gasesti pe internet destule informatii despre acest subiect.
Dupa ce o sa intelegi mai bine ce inseamna subturatia, atunci o poti sa discuti in contradictoriu. Pina atunci esti pe post de GICA CONTRA.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Dum 11-Iun-2006 17:38

DiscuĂžiile privind acest subiect sunt aceleaÂşi pe toate forumurile.
Cei pe post de GICÃ CONTRA, parcã sunt mai mulÞi decât avem noi pe forum.

Citez rĂŁspunsul unuia dintre forumisti care mi s-a pĂŁrut foarte logic:
În mers ai întotdeauna nevoie de o rezervã de putere, pentru situaþii neprevãzute.
Dacã mergi subturat cuplul motor este mic ºi În caz de nevoie poÞi sã apeºi pedala de acceleraÞie pânã iese prin podea , cã degeaba...
Prin urmare la ce-Ăži foloseÂşte mersul subturat?

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 11-Iun-2006 22:19

stevey scrie:Nu cred ca m-am referit la momentul schimbarii vitezei eu am inteles ca era vorba de cum mergi dar, oricum daca schimbi la 2500-3000 in urmatoarea treapta nu scade turatia sub 1500 chiar daca executi lenes manevra daca o executi mai rapid eu zica ca reusesti un 2000 si oricum in nici unul din ambele cazuri nu cred ca masina e subturata.

Pai tu nu te-ai referit la momentul schimbarii dar discutia despre asta era :D.E a naibii de mare diferenta intre a schimba la 2500-3000 si a schimba la 2000. Poti sa fii tu speedy gonzales ca tot in turatie mica iti cade cand schimbi la 2000 de ture..... :wink:

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Dum 11-Iun-2006 22:22

Mai seridan ia fi tu GICA DESTEPTUL sau GICA CARE VEDE BINE si mai citeste la ceea ce s-a scris sau ce am scris cand m-am referit la subturare.Cred ca e clar ca este vorba de puterea motorului si era vorba la ce turatii sa schimbi nu cred ca era vorba despre definitia subturarii.Ce am scris eu si altii au fost pareri personale si intrebari nu cred ca au fost facute in necunostinta de cauza.Iar daca nu vezi bine sa citesti poti sa iti pui ochelari mai mari decat ii ai si daca ai probleme cu nervii este distonocalm.

Dar era de asteptat sa se mai nimereasca unu destept sa comenteze fara sa citeasca care sa zica "ce intrebare stupida "sau ce prost esti tu si altii"

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Dum 11-Iun-2006 22:36

@Matrixu@ Scuze pt neitelegere eu citisem ce zicea nicum mai mult si am lua-o pe pe treapta mersului nu pe cea a schimbatului dar oricum sunt apropiate.Si m-am corectat :) Eu oricum daca o tin in 2500 o si schimb in 2500 rar urc spre mai mult ca sa schimb de ex.

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Lun 12-Iun-2006 14:01

seridan scrie:Prin urmare la ce-Ăži foloseÂşte mersul subturat?


"la un consum mai mic" - ar spune niste chetrosi - combinat cu faptul ca la diesel ai cuplu mult mai mare decat la benzina.... ceea ce ajuta cand apesi pedala. trebuie sa ai o secunda rabdare pana cand se prinde si turbina de intentiile tale. apropo lag-ul de turbo mi se pare cel mai mic din cate dieseluri am condus eu. aceasta turbina chiar este piece of technology !!!

si totusi, ca sfat final, nu mergeti subturat!

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Lun 12-Iun-2006 19:54

stevey scrie:Mai seridan ia fi tu GICA DESTEPTUL sau GICA CARE VEDE BINE si mai citeste la ceea ce s-a scris sau ce am scris cand m-am referit la subturare.Cred ca e clar ca este vorba de puterea motorului si era vorba la ce turatii sa schimbi nu cred ca era vorba despre definitia subturarii.Ce am scris eu si altii au fost pareri personale si intrebari nu cred ca au fost facute in necunostinta de cauza.Iar daca nu vezi bine sa citesti poti sa iti pui ochelari mai mari decat ii ai si daca ai probleme cu nervii este distonocalm.

Dar era de asteptat sa se mai nimereasca unu destept sa comenteze fara sa citeasca care sa zica "ce intrebare stupida "sau ce prost esti tu si altii"


Pentru ca altãdatã sã nu mai fi taxat pe post de GICÃ CONTRA, te rog sã fi mai explicit. Nu cred cã am înþeles greºit ce ai vrut sã spui. Toþi cei care þi-au rãspuns au înþeles ce am înþeles ºi eu. PROBABIL CÃ UNA GÂNDEªTI DAR ALTCEVA SCRI, aºa se întâmplã când ai probleme cu logica ca sã nu spun altceva. Pentru asta nu trebuie sã te superi, ºi sã-þi pierzi controlul. Te rog, mai exerseazã ºi nu încerca sã te scarpini invers..
Cred cã putem dialoga civilizat fãrã excese verbale. Probabil cã nu ºti ce se ÎnÞelege când spui cuiva cã este GICÃ CONTRA.
Pânã la proba contrarie pentru mine rãmâi tot GICÃ CONTRA.
Întrucât mi-am dat seama cã la rãspunsul tãu creierul þi-a funcþionat subturat, închei aceastã polemã cu speranþa cã viitoarele subiecte pe care le vei posta vor fi mai inteligibile ºi mai turate.
Nu doresc sĂŁ mai continuĂŁm discuĂžia ĂŽn acest mod, pentrucĂŁ nu vreau sĂŁ degenereze. Cred cĂŁ eÂşti de acord cu mine.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 12-Iun-2006 21:30

Eu cred ca au inteles toti inafara de tine...Deci cine are creierul subturat...sau sa zic supraturat :lol: ...? Si citese regulamentul ca scrie ca nu trebuie sa te enervezi sau sa-l faci pe celalat sa se simta jignit.Chiar daca am gresit puteai sa o zici cu mai mult respect.P.S.
NU am fost taxat de nimeni pana acum, de cate ori am postat, inafara de tine si pentru mine tu ramai GICA NERVOSU'.Si sa stii ca nu m-am suparat si nici nu mi-am pierdut controlul :wink: .succes in continuare si nu mai fa pe pshihologul.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 21:45

Ce e ala PSIHIHOLOG?
Ha, ha, discutia asta e superba, se scrie agramat, se bate cu pumnul in masa, nervii ies prin platosele de otel...
Bravo!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 12-Iun-2006 21:47

@seridan & stevey Amandoi ati cam exagerat, mai ales seridan, cu treaba cu subturarea creierului. Cred ca putem sa vorbim mai respectuos intre noi, doar nu avem nimic de impartit. Fiecare isi poate exprima punctul de vedere si fara a jigni.


Înapoi la “Consum C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199