C4 VTS vs SEAT LEON Turbo

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

C4 VTS vs SEAT LEON Turbo

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 12-Iun-2006 10:16

Am citit cu interes revista TOP GEAR din iunie.
Un test comparativ intre C4 VTS, LEON si Opel GTC.
De cand a fost propus testul acesta eu le-am explicat celor de la ATS ca Citroen va pierde din cauza incompetentei celor care scriu astfel de articole.
Asadar... MA simt revoltat din cauza evidentierii unor masini nemtesti in fata unei masini frantuzesti propusa inca de cand a fost fabricata ca o masina TURISM rapid, in niciun caz o sportiva.
Ceea ce "profesionistii" de la TOP GEAR nu au sesizat:
1.PRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- OPTIUNI. Aici Citroen ar fi castigat cu siguranta, dar de... era un detaliu probabil neimportant.
2. C4 are o directie peste Leon cu ajutorul careia simti in volan fiecare curba si fiecare denivelare. Leon si Opel are o directie "aproximativa"!
3. LEON SI GTC are un ESP absolut castrabil pentru o masina performanta si sportiva. C4 era singura careia i se putea decupla definitiv ESP-ul.
4. C4 are un cuplu jenant de 20 kg celelalte aveau cu 35% mai mult. E normala comparatia?
5. A fost evidentiat designul de la OPEL ca fiind cea mai frumoasa. Spuneti si voi, e asa? Cred ca sunt cam tampitei! :lol: :lol: :lol:

O sa revin cu detalii...

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Lun 12-Iun-2006 10:38

Chiar caut de ceva zile un test comparativ intre C4 - Leon motorizari medii nu cele de top dpdv :

comportament rutier( directie suspensii frane)
raport calitate(fiabilitate)/pret

Cu Astra am mers e sub C4 ca tinuta de drum si feeling (Si am auzit intr-o emisiune TV ca motoarele sunt facute de fiat).
fost posesor Xantia 2.0 16v

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Lun 12-Iun-2006 10:39

Am citit si eu articolul si mi s-a parut ca nu au fost alese masinile care trebuie, iar comparatia s-a facut aiurea.
Daca ATS-ul stia, de ce nu a sugerat o compratie corecta? Asa a ramas Citroenul pe ultimul loc....

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 12-Iun-2006 12:07

E ciudat totusi...ca pe siteu de la TopGear ala englezesc lauda masina, in ciuda glumelor alora de la televizor care pt. ei masina englezeasca bate orice,si am mai vazut un site englezesc http://www.channel4.com in care c4 obtine 4 stele jumate asemeni vw golf V si era( din pacate au pus alta masina) in top 3 best family cars.
In clasament erau cele trei focus 2 golf V si C4.Iata ce verdict au :"Citroen builds the most interesting car in the class and rediscovers its brand values".

Acum de ce sa ne facem sange rau cand stim foarte bine ce se intampla in romania.Daca alte tari o lauda si ii acorda premii de ce sa ne simtim rau cand in aceasta minunata tara mass-media ne vara ,stim prea bine, minciunele numai ca sa-si vanda marfa.Eu cred ca majoritatea romanilor stiu ce sa decida atunci cand achizitioneaza o masina si nu se iau dupa gura targului.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 12-Iun-2006 12:56

Nu stiu ce putea face ATS in situatia asta: sa nu dea masina pentru test? Nu m-am dat decit cu C4 VTS al lui Mugurel, asa ca nu pot fi cit de cit obiectiv. Totusi:
- raportul bani/masina ar fi fost clar in favoarea lui C4. Am vazut mai demult un versus intre Golf V GTi si C4. A cistigat Golful, dar pretul era multe mii de euro in plus (varianta de baza, care oricum la VTS are o gramada)
- C4-ul ala si facut cu elefantul, dalta si ciocanul, tot e mai frunos decit orice masina germana :lol:
Nu e primul test minarit si cu siguranta nici ultimul. Nu e vorba de declarat cistigatoare o masina sau alta, ci de a recunoaste obiectiv meritele si defectele unei masini.
Mugurel te asteptam cu detalii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 12-Iun-2006 13:00

Later edit: majotitatea romanilor NU stiu sa aleaga o masina. Uita-te doar citi isi iau diesel din cauza ca "consuma putin dom'le" si citi isi iau masini germane ca "n-are moarte frate!" Iar cind le ceri argumente concrete se lasa tacere sau vin cu ceva de genul are si tata/mama/cumantul/etc. si e multumit. ](*,)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 14:16

Bine, dar mitul masinii germane nu e chiar asa fara legatura cu realitatea.
Eu ii inteleg pe cei care isi iau Passat in loc de Fiat, pentru ca eu insumi as face la fel...
Sa nu cadem nici in extrema cealalta, sa credem ca nemtii sunt cei mai prosti la masini, ca nu e deloc asa. Pana una alta, in afara de japonezi (care copiaza in draci, iar la design sunt cretini), nemtii raman cei mai puternici constructori in domeniu. Ca n-or fi ei cei mai elaborati si mai fini, e alta treaba, dar cred ca la fiabilitate stau mai bine decat rudele noastre latine.
Mon avis... 8)

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Lun 12-Iun-2006 14:27

Eu stiu ce manarii se fac si in revistele de gadgeturi si computere. Aceeasi poveste. In concurs intra toata lumea si cel mai bun iese cine trebuie. e o tehnica de manipulare a opiniilor, asa ca cea mai sigura cale este sa acumulati tot timpul cat mai multe informatii sa le procesati si sa va creati propriul sistem de valori. este cea mai buna cale pentru a nu fi dezamagit. o masina este declarata ca este cea mai buna... ramane totusi intrebarea ... pentru cine este cea mai buna masina, pentru top gear sau pentru mine ?!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 12-Iun-2006 14:38

"Mitul" masini germane era valabil acum 20-30 de ani cind cu modelul cobra Mercedes era sa dea faliment. Acum toti au invatat lectia asta si dpv fiabilitate cam toti sint la fel, poate cu exceptia japonezilor, dar masinile alea sint alti bani alta distractie.
Iar la motorizari cel putin nemtii au ramas serios in urma, designul e ala care e... asa ca prefer o masina care macar arata bine.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 12-Iun-2006 19:18

Nemtii fac masini fiabile pt. drumurile lor super fine nu pentru macadanu de la noi.Asa ca nu mai sunt asa fiabile pe drumurile noastre.Eu sunt lamurit de fiabilitatea celor frantuzesti si am mai vb. despre asta.In schimb nemtii fac masini mai puternice mai performante si mai bine finisate in interior dar cam atat.Si asi mai avea de mentionat inca ceva, unde sunt cei mai tari si anume la marketing.Domle cum iti impuiaza aia capu ca marfa lor e cea mai buna nu o mai face nimeni.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 20:22

Cand spui ca esti lamurit de fiabilitatea celor frantuzesti, ce vrei sa spui, ca nu e clar si n-am citit ce ai scris pe alte topicuri?

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 12-Iun-2006 21:07

M-am referit ca sunt fiabile.Ok mai repet odata cu completari(nu vreau sa para lauda dar asta s-a intamplat):

Taicamiu are megane din 2001 si nu a avut nici o problema cu masina(subliniez nici o problema plangere sau alte chestii).O singura data i-a schimbat amortizoarele fata pt. ca mergea prea des la munte pe drumuri forestiere si gropi luate zilnic etc., si asta la vreo 40mii km.Si am mai spus ca a bushit-o pe toate partile de 2 ori in fata ambele laterale de 2 ori si odata in spate(fara sa fie afectat motor sau gaurit radiator dar a trebuit schimbata capota fata si spoileru si spate si indreptate portierele ) a ramas si suspendat pe un damb i-a pus si benzina cu apa de la petrom a fost si impotmolita in munti, tractata, si multe altele care nu am loc sa explic.

La masina nemteasca ,am un prieten care are un vw bora si a ramas fara amortizoare la 10.000 km si alte multe probleme si comportament urat cu benzina romanesca etc. Si a recunoscut clar cu gura lui ca "astea nu-s facute pt. drumurile noastre".In final taicamiu vrea masina nemteasca ca are el o boala( crede probabil ca nu-i schimba niciodata amortizoarele alea amarate in fine treaba lui).

In concluzie masina are 83000km a avut reviziile intotdeauna facute la timp ,este forjata in ritm violent la nervi, se comporta impecabil, prinde usor 200 la ora si acum arata ca noua datorita reparatiilor survenite la caroserie :lol: .Cred ca astea frantuzesti sunt mai bune pt. drumurile noastre.A fost asamblata in turcia.Gata nu mai repet ca m-am saturat :shock:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 21:38

Doamne-ajuta sa mearga tot asa!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 12-Iun-2006 21:57

@Nicum....sa nu exageram cu afirmatia: Germanii au ramas in urma rau de tot cu motoarele ca nu prea e asa......
Ultima trasnaie e motorul de 1.4 si 170CP de pe Golf cu care am si avut ocazia sa fac un drive test....pai e jales jales masina aia...sa nu mai zic de consum care in ~60km imi arata 8.3....si forja pe autostrada...cu sprinturi d-alea rele.
Motorul de pe golf R32 nu e deloc de colo...si aici vb doar de VW...nu mai ma intind la Mercedes, BMW.
Eu cred ca PSD-u a facut acest test sa nu mai vanda Tariceanu masinile :lol:

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Mar 13-Iun-2006 08:53

Ce ne place sa o luam "pe ulei" aproape la fiecare topic.... Facem ce facem si ajungem fie la "nemtesti-frantuzesti" fie la "benzina-diesel"! Nu ca ar fi ceva rau in asta, dar cred ca e tare greu pentru administratori sa tina cit de cit forumul intr-o ordine logica.
Ideea lui Mugurel era alta: un test comparativ prost organizat si incomplet din care a iesit prost Citroenul! Eu tot cred ca importatorul ar putea sa aiba o politica logica de participare la teste. Nu se pune problema de obstructionari sau de neparticipari, ci de verificare a unor criterii banale de corectitudine. In fond masinile lor au de pierdut...


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo