Nou posesor de Saxo 1.1i
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 16
- Membru din: Lun 08-Mai-2006 15:36
- Localitate: Bucuresti
Saxo 1.1i
Sincer din cate stiu si eu, pe langa a nu depasi 3000 rot/min mai conteaza si cat de repede ajungi la 3000 rot/min. Ca daca ajungi in 5 sec si daca ajungi in 10 sec difera... asa ca stilul de condus chiar daca nu depasesti 3000 rot/min inca poate fi considerat stil sportiv. Si eu tot benzina 95 mol folosesc. Am mai incercat si de la OMV tot 95, parca mergea mai bine masina dar difera si costul... si asa niciodata nu stii despre benzina ca parerile sunt foarte impartite. Important e cum ti se pare tie ca merge masina.
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
banuiam eu ca de la cat de tare se calca pedala e treaba
hai ca o sa fac si eu un experiment asa pe vreo 200 km sa vad cat pot sa scot ca m-ati facut curios
eu bag benzna de 98 tot de la mol ca e fix langa mine si imi e f in drum. sper sa n-am probleme. problemele pe care le am cu masina sunt minore dar poate ma ajutati/sfatuiti: mi se aprind stopurile de frana relativ tarziu. adica tre' sa apas destul de mult pedala pana sa se aprinda. si imi e putin teama ca la un moment dat sa nu ma loveasca vreunul din spate din cauza asta...aveti idee cum pot corecta problema? sau tre' sa ma duc la service? cealalta problema e cu scutul de la motor. e desprins de undeva cred sau ceva se atinge de el si face urat. in special cand dau cu spatele si bineinteles cand nimeresc (nu stiu cum naiba, ca sunt atat de putine!!!??) cate o groapa mai maricica. in rest numai de bine. km cat mai multi tuturor!


-
- just curious
- Mesaje: 16
- Membru din: Lun 08-Mai-2006 15:36
- Localitate: Bucuresti
Saxo 1.1i
In legatura cu stopurile eu nu am aceasta problema. Cred ca la un service/mecanic e cal mai usor de aflat. Cat despre zgomotul ala de la scut, nu cred ca e de la scut
Eu nici macar nu am scut si face exact cum spui tu... cel mai tare se aude cand dau cu spatele dar vibratii se aud si la relanti. Si eu as vrea un sfat in aceasta problema de la cineva care cunoaste problema...

-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
ciudata treaba. am facut plinul, am mers in regim linistit 200 km ca sa vad ce consum pot sa scot, am facut din nou plinul.....20l...ceea ce ar insemna 10% consum ceea ce este imposibil! unde e buba? e pompa masluita?? ca sincer parca mi se pare de ceva vreme treaba asta....si pana la urma...cat de exacta poate sa fie treaba cu facutul plinului? chiar de fiecare data popma aia se opreste singura la acelasi nivel?....voi cum faceti?
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
pai daca pompa are senzor de presiune pentru a aprinde stopurile, probabil ca ala e cam defect. dar daca ai contact la pedala, ala e reglabil, probabil ca sta in alta pozitie decit ar trebui
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
eu am facut plinul cu benzina 98 fara plumb de la mol, am umblat numai in oras si am schimbat vitezele numai la 2000 de ture nu mai mult. dupa 100 de km am facut din nou plinul si surpriza! consum 5,2 litrii. cu vitezele schimbate la 3000 consumul creste considerabil 6,5. e clar ca se consuma in functie de talpa... 

mai bine mai consumi un pic de benzina in plus decit sa pui motorul sa se forteze inutil schimbind la 2000. pai cind achimbi din a doua in a 3-a la 2000, turatia scade cam pe la 1000 cind ajunge in a 3-a, iti dai seama ce se chinuie sa urce din nou? pe linga asta ungerea e f proasta mai ales in partea superioara a motorului, combinat cu efortul sporit, inchipuie-ti ce se intimpla acolo!!! si iarta-ma, considerabil spui tu la 1 l de benzina crestere? era considerabil daca crestea un litru peste doi, dar nu peste 5 si. si in plus de asta, nu e obligatoriu sa schimbi toate vitezele la o turatie, poti schimba la turatii diferite, de ex a-ntiia si a doua pe la 2000, pentru ca efortul motorului e mai mic in treptele inferioare, si apoi la 3000, pentru ca efortul motorului creste si schimbarea vitezelor il aduce la o turatie f mica, asa cum am descris mai sus
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Saxo
Salutare la toata lumea, sunt nou in club si proprietar de saxo de aproximativ un an de zile. Am vazut ca a mai ridicat cineva problema pieselor pentru saxo (fie si secon hand), dar nu a primit raspuns, de aceea rog pe cine are cunostiinta sa ma ajute si pe mine. Am nevoie (in prima faza) de furtunul de la aerul conditionat (citroen saxo, benzina, motor 1,1, 2001). La firma la Citroen nu au asa ceva (de fapt nu cred ca mai comercializeaza piese pentru saxo), asa ca singura mea sansa este la dezmembrari sau un binevoitor de ocazie.
Felicitari celor care au facut acest club! Multumesc!
Felicitari celor care au facut acest club! Multumesc!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu cred ca la Citroen nu mai aduc piese pt Saxo, pentru ca inca mai aduc pentru BX. Poate e vorba de repere facute de terti (cum ar fi in cazul meu carburatorul), si care intr-adevar nu sint aduse de Citroen pentru ca nu sint manufacurate de ei.
Poti incerca la Augsburg.
Poti incerca la Augsburg.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu