Anvelope SH
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Vin 05-Aug-2005 08:12
- Localitate: Bucuresti
cum credeti
cum credeti ca e mai bine, cauciucuri noi si de firma indoielnica sau SH dar de firma?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu prefer SH de firma. Garantia in RO e o poveste lunga. Chiar poate auzim si succes/horror stories legate de garantie anvelope.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
bezz scrie:Matrixu scrie:Alea erau cu camera...si d-aia au explodat..Astea tubless mai greu cu explozia..
Oricum e loterie mare cu astea SH
esti sigur? ca nu confunzi cu dacia? OLTCIT a avut tot timpul tubeless.Trust me :P
Da? Asa o fi, dar nu credeam ca prin anii 80 la o masina romaneasca sa fie tubeless.
Tare Olticitu asta

Avea camera din pacate (altfel nu facea explozie) , jantele erau facute varza , asa incat tata la aceea vreme a fost obligat sa`i puna camera !!
-la vulcanizare s`a chinuit sa`i indrepte unu janta dar nu a mers si pana la urma a pus si camera
------------------------------------------------------
nicum
-asa cum multi prefera masini SH (ca de cu 17.000 de euro isi cumpara audi A 4 ....) EU prefer o masina NOUA chiar daca e o firma mult mai slaba decat AUDI .
-asa si cu anvelopele , eu prefer o firma mai slaba dar sa stiu ca sunt NOI .
-la vulcanizare s`a chinuit sa`i indrepte unu janta dar nu a mers si pana la urma a pus si camera

------------------------------------------------------
nicum
-asa cum multi prefera masini SH (ca de cu 17.000 de euro isi cumpara audi A 4 ....) EU prefer o masina NOUA chiar daca e o firma mult mai slaba decat AUDI .
-asa si cu anvelopele , eu prefer o firma mai slaba dar sa stiu ca sunt NOI .
Stock era SIGUR tubeless, nu am avut nici o explozie in 8 ani de zile, tatal lui DMX a avut probleme exact pentru ca a schimbat gumele cu unele cu camera
Sa stii ca a fost masina acest Oltcit! Obisnuit cu Dacia sau Lada cand m-am urcat in Oltcit am zis ca-i nava spatiala; acum recunosc in el liniile si detaliile de cx, ax si gsa...ce mai, citroen rules

Sa stii ca a fost masina acest Oltcit! Obisnuit cu Dacia sau Lada cand m-am urcat in Oltcit am zis ca-i nava spatiala; acum recunosc in el liniile si detaliile de cx, ax si gsa...ce mai, citroen rules

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Tatal lui DMX nu e singurul care a avut proleme de acest gen.Am imprumutat masina pt cateva ore unui prieten,face pana pe fata si o inlocuieste cu rezerva( cauciuc resapat ).A doua zi de dimineata plec la Targoviste ,fara sa verific cauciucurile si surpriza nr 1 : la 110 Km/h in depasire explodeaza.Cu mult noroc nu se intampla nimic neplacut,dar surpriza nr 2 :rezerva dezumflata.
Re: cum credeti
George75FMK scrie:cum credeti ca e mai bine, cauciucuri noi si de firma indoielnica sau SH dar de firma?
Anvelope noi. Este siguranta ta, si vorba lui adytzu, beneficiezi de garantie.Plus ca la SH nu ai nici o certitudine ca te vor tine hai 50% din durata de viata a unei anvelope noi, ca sa zici ca financiar iti convine (e efortul mai mic).
Acum eu ma intreb: de unde provin aceste anvelope SH? Oare au renuntat la ele de bune ce sunt


Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Si as mai avea o intrebare, cam in aceeasi categorie: mi s-a intamplat la un papuc ca anvelopele sa se toceasca inegal de la interior spre exterior (mai tocite pe exterior) - masina nelovita si condusa cat de cat cu simtul raspunderii; oare de ce?
iar la xsara e clar ca pe fata gumele sunt mai tocite decat pe spate; cand voi lua jante de aliaj ma bate gandul sa inversez anvelopele, dar cum? cineva mi-a zis pe diagonala.conteaza?
merci
iar la xsara e clar ca pe fata gumele sunt mai tocite decat pe spate; cand voi lua jante de aliaj ma bate gandul sa inversez anvelopele, dar cum? cineva mi-a zis pe diagonala.conteaza?
merci
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Eu am patit la o supernova asa...dupa ce am fost la meseriasii de la service au schimbat un cap de bara, ceva de genul...dar au uitat sa mai faca geometria rotilor. In 3000 de km se vedeau atele, sirmele ce or fi alea la cauciucuri si cand am fost sa le fac geometria nu ii venea aluia sa creada asa ceva, cat de strambe erau rotile si cat de incompetenti aia de la service.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Eu am patit la o supernova asa...dupa ce am fost la meseriasii de la service au schimbat un cap de bara, ceva de genul...dar au uitat sa mai faca geometria rotilor
Unghiul de fuga dereglat nu prea duce la uzarea prematura a pneurilor. La majoritatea autovehicolelor acesta este fix(nu se poate regla) iar acolo unde se poate modifica in nici un caz nu se face din capetele de bara.
Unghiurile de convergenta sau de cadere influienteaza uzarea pneurilor.
cineva mi-a zis pe diagonala.conteaza?
Asta cu diagonala e valabila atunci cand folosesti rezerva pt. a se uza la fel ca celelalte roti.
Asta mi-a zis ala unde am facut geometria...si a fost cel mai plauzibil motiv...pentru ca, cauciucurile erau cam noi...si dupa ce masina a fost in revizie peste aproximativ 3000 km erau varza...tocite in interior(sau exterior? ).
M-a mintit ala va mint si io....dar mie mi s-a parut fff logica si ff plauzibila explicatia lui, mai ales ca m-a intrebat ce s-a schimbat la masina in ultimul timp..
Acuma nu stiu exact ce presupune geometria rotilor asta, ce unghiuri si etc..stiu doar de unghi de fuga. Daca tin bine minte valorile care le avea masina erau undeva cu 7,8(nu stiu ce, sau daca era 0.7, 0.
peste valorile normale..
M-a mintit ala va mint si io....dar mie mi s-a parut fff logica si ff plauzibila explicatia lui, mai ales ca m-a intrebat ce s-a schimbat la masina in ultimul timp..

Acuma nu stiu exact ce presupune geometria rotilor asta, ce unghiuri si etc..stiu doar de unghi de fuga. Daca tin bine minte valorile care le avea masina erau undeva cu 7,8(nu stiu ce, sau daca era 0.7, 0.

nu e neaparat sa faci geometria dupa ce schimbi un cap de bara daca ai grija sa il restringi la acelasi nr de ganguri de filet. si asta oricum ar fi costat separat, daca o faceau. daca ti-ar fi spus ca au facut geometria fara sa te intrebe si ca asta mai e 500 de mii in plus ai fi spus ca sint hoti, ca asa se intimpla de obicei...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Discutia deviaza....si iar o dam in offtopic de data asta cu serviceuri dacia.
Au facut revizia, au schimbat ce era de schimbat dar era datoria lor sa faca toate reglajele. Si geometria rotilor e geometria rotilor, nu 3 becuri scoase din burta......tu poate i-ai numi hoti...eu nu.
PS: Au intrebat inainte de a schimba capul de bara ;), numai ca au uitat sau s-au bazat prea mult pe fineturi si au zis ca nu mai e nevoie de geometrie, si asa s-au schimbat 2 cauciucuri.
Una peste alta...Bezz vezi cum e cu geometria la roti...
Au facut revizia, au schimbat ce era de schimbat dar era datoria lor sa faca toate reglajele. Si geometria rotilor e geometria rotilor, nu 3 becuri scoase din burta......tu poate i-ai numi hoti...eu nu.
PS: Au intrebat inainte de a schimba capul de bara ;), numai ca au uitat sau s-au bazat prea mult pe fineturi si au zis ca nu mai e nevoie de geometrie, si asa s-au schimbat 2 cauciucuri.
Una peste alta...Bezz vezi cum e cu geometria la roti...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats