Participati la infiintarea Clubului

Discutii despre: Club Citroen pe forumul ClubCitroen; un forum al tuturor pasionatior de Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

klauddiu
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Dum 05-Sep-2004 22:00
Localitate: BUCURESTI

Mesajde klauddiu » Lun 18-Oct-2004 22:41

sunt de acord dar cred ca ar trebui sa beneficiem de ceva palpabil...sa ne asociem cu un service sau sa ne facem rost de o locatzie unde sa ne putem strange la o reparatzie in grup....

out off rekord imi schimb motorul (compresie=10.9.1.1)

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 19-Oct-2004 07:53

Bineinteles ca vom beneficia si de ceva (chiar mai mult) palpabil, dar trebuie sa fie clar inteles ca aceste beneficii nu vor fi din prima zi. In primul rand, subliniez din nou acest lucru, multe din aceste beneficii nu le putem obtine daca nu suntem persoana juridica.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

club

Mesajde MARIAN » Mar 19-Oct-2004 21:01

Sunt de acord si eu cu Adrian .Pana nu se infiinteaza asociatia, ceva palpabil nu se poate face nici macar asocierea cu un atelier de locatie unde sa se faca unele lucrari nici nu se pune problema acum, din lipsa banilor. Cineva spunea ca pasiunea ne face sa fim aici ,pe net,are perfecta dreptate dar mai spunea ca nu tre sa dam si bani pentru asta,ar trebui spus aici ca cineva a dat bani pt. domeniul asta chiar daca din pasiune, dar a dat.S-a incercat si reusit importul unor uleiuri(lichidul de curatare adus poate pt. prima data) la preturi mai mici , dar pe spatele anumitor oameni care si-au pus relatiile si obrazul la bataie.Nu spun aceste lucruri din pozitia unuia care poseda multi bani pt. ca sunt bugetar si posesorul unui CX dar cred ca nu ni se poate oferi pana nu cotizam. Toti venim cu nemultumiri ,concluzii, etc. hadeti sa incercam sa venim si cu solutii.Ce ziceti?
Bafta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 13-Ian-2005 16:14

Vad ca ideea infiintarii clubului ca persoana juridica asociatie) treneaza de ceva vreme si asta nu-mi convine deloc. Pentru multi dintre
cei care au vazut mesajele respective, probabil ca suma de 1.200.000
(aprox. 30 euro) li s-a parut mare (apoi au venit sarbatorile), desi
multi au declarat ca vor sustine financiar clubul.
Haideti sa fim putin "bisnis-mani": cei 1.200.000 se impart astfel: 10
euro pentru infiintarea asociatiei si 20 euro cotizatia pentru 2005. Aici Catalin ar putea sa explice mai bine ca mine cum se impart banii si cam care ar fi justificarea sumelor. Sa vedem concret de ce avantaje am beneficiat eu pina acum (si de care s-ar putea sa nu mai beneficiez, pentru ca beneficiile au intervenit ca urmare a relatiilor personale ale unora dintre membrii si a promisiunilor acestora fata de furnizori ca lucrurile vor intra in
legalitate):
- ulei hydraurincage pentru curatarea instalatiei hidraulice (absolut
imposibil de obtinut, daca nu eram mai multi, altfel trebuiau cumparati
20l). Aici conta mai putin pretul (cu citeva sute de mii mai mic decit un schimb normal de LHM), cit faptul ca a fost posibil sa aducem acest ulei, tocmai pentru ca ne-am adunat mai multi.
- ulei de motor Total 15W50 la un super pret (nu pot sa spun pretul,
conform intelegerii cu producatorul, dar pe 1 litru de ulei am dat cu
citeva zeci de mii mai putin decit 1l de ulei 10w40 din magazin,
acelasi producator!); aici economia a fost de aproape 400.000 de lei (baia mea de ulei are 5l!).
- ulei hidraulic, la un pret usor mai mic decit cel mai ieftin pret pe
care l-am gasit pe piata (in total la 3l cit am luat eu am economisit
45.000 lei)
Daca ne miscam, mai putem obtine:
- reduceri semnificative la asigurari. Ginditi-va ca astia vor unifica
RCA cu cartea verde pina in 2007 si s-ar putea ca asigurarea sa ajunga
la un procent foarte aproape de pretul masinii (cel putin la unii dintre noi) . Reducerile sint si mai consitente pentru cei care vor casco la masina.
- diverse reduceri la diversi furnizori legati de industria auto (piese de schimb, accesorii, etc.)
- reducere la service prin asociere/negociere cu un service
- recunoastere internationala si reduceri semnificative la intilnirile CC din afara + sponsorizari pentru evenimente interne si externe
Daca am omis ceva, va rog completati. Asa cum a spus si Catalin, aceste facilitati nu vor veni din prima zi, dar avantaje referitor la intretinerea masinilor exista deja. Mai luati in calcul ca asociatia se infiinteaza doar o singura data.
Daca ar fi ca lucrurile sa fie la fel ca atunci cind a luat fiinta
forumul, citiva entuziasti vor pune mina de la mina si vor stringe suma
pentru infiintarea asociatiei. Numai ca in acel moment exista riscul ca
asociatia sa devina un club exclusivist, de avantajele caruia sa nu
beneficieze decit cei care au dat acei bani. Aritmetica ne spune ca cu
cit ne vom stringe mai multi, cu atit cotizatia anuala va fi mai mica,
iar noi vom fi mai puternici (a se citi semnificativi, importanti) si vom obtine
discounturi mai mari de la furnizori.
Reflectati!...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Joi 13-Ian-2005 16:33

Mai adaug ca, activand ca persoana juridica cu un numar important de membri, am putea avea un cuvant greu de spus in relatia cu Service-urile oficiale Citroen si cu importatorii. Asa, suntem priviti ca ca o gluma buna sau ca un grup de pustani care nu avem ce face si stam toata ziua pe internet. Nu uitati ca d-nul Tariceanu si-a exprimat la un moment dat simpatia pentru infiintarea Clubului. Nu stiu in ce masura am putea ajunge la el, dar, sunt convins ca, odata infiintati, ne va cauta el si asta ar fi de bun augur.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 13-Ian-2005 16:47

Eu stiu pe cineva din staff-ul lui Tariceanu-Basescu. Dar nu stiu daca acum, cu atatea belele politice, Tariceanu va mai avea vreme de pasionatii de Citroen.
Daca aveti insa vreun mesaj clar de transmis, pot sa pun o intrebare!
Cine stie, poate se rezolva...

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 13-Ian-2005 16:53

Chestiunea cu unificarea RCA-ului cu cartea verde nu e chiar asa neagra. Nu se va ajunge niciodata ca RCA-ul la noi sa coste cat cartea verde (extinsa la un an!). Dar sumele vor creste progresiv, pana cand vom fi solvabili pe piata europeana a asigurarilor. Ganditi-va ca si nemtii stiu ca Daciile nu vor pleca niciodata din Ro ca sa le faca lor BMW-urile praf, nu ajung ele pana la Berlin, saracutele! Dar, oricum, preturile vor salta an de an.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Joi 13-Ian-2005 16:59

paco scrie:Eu stiu pe cineva din staff-ul lui Tariceanu-Basescu. Dar nu stiu daca acum, cu atatea belele politice, Tariceanu va mai avea vreme de pasionatii de Citroen.
Daca aveti insa vreun mesaj clar de transmis, pot sa pun o intrebare!
Cine stie, poate se rezolva...


Si eu am o colega care e in staff-ul lor, dar ideea era de a veni el la noi, nu noi sa apelam la el. Asa ne-am dovedi importanta si nu am mai fi neglijati.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 13-Ian-2005 17:10

Banuiala mea e ca Tariceanu nu mai are vreme acum de unii ca noi. Iar sa vina el la noi...stii cum e, acum el e Mahomed!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 13-Ian-2005 17:15

Preturile clar vor creste, chiar in sume reale. Dar:
- in primul rind in Romania e bun orice pretext pentru cresterea preturilor si pentru inventarea de noi taxe si impozite (ultimul exemplu fiind, evident, "noua" taxa de drum, platita a n-a oara). Referitor strict la asigurari, un pretext pentru cresterea lor a fost ca a crescut plafonul sumelor maxime platite. Sa vedeti ce preturi vor fi cind va fi introdus leul greu...
- eu spuneam asa: peste citiva ani o sa platim o asigurare de 3-500 de euro pentru niste masini care intr-un caz foarte fericit sar de 2000 de euro ca pret (la noi evident, ca dincolo ti le dau doar sa scape de ele), media fiind undeva la 1500 de euro. Deja Catalin, a carui masina are marele pacat de a avea motor de 1900, plateste 2.800.000 pe un an. Adica aproape 100 de dolari!
In ipoteza unificarii RCA cu carte verde, asigurarile vor fi cele care vor fi, dar banii in caz de "Doamne fereste!" vor fi putini, pentru ca, nu-i asa, masinile sint vechi, nu au euro si motive se pot inventa daca nu exista.
Peste citiva ani lucrurile vor fi mult mai tragice: uitati-va la unguri. Pina anul asta ne duceam noi la ei; acum vin masiv in Romania. Intrarea in UE, nu va avea pentru romani (cel putin pentru majoritatea) beneficii imediate (in caz ca va avea). Eventual copiii nostrii...

Inca o data: incercati sa priviti dincolo de ziua de miine din calendar!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Joi 13-Ian-2005 17:50

Lasati-l pe Tariceanu ca are alte treburi acum. Sa presupunem ca vorbim cu cineva din staff-ul sau. Ce obtinem?
Ce nu vor multi sa inteleaga este ca nici Tariceanu (prin ATS) nici alte firme nu au ce discuta cu un grup de pasionati decat prin prisma relatiei vanzator-client. In momentul in care vom avea ceva de oferit, de-abia atunci vom putea cere ceva de la ei. Ce credeti, ca o sa ne dea banii de infiintare si un covor rosu? Ce are de castigat din asta ?

Stiti de ce este nevoie de cotizatia anuala? Pentru ca asociatia sa functioneze. Pentru ca cineva trebuie sa munceasca pentru avantajele acelea! Adica sa-si iroseasca timpul si resursele personale pentru asta. Si nimeni nu este atat de altruist incat sa-si piarda timpul in care castiga banii de mancare pentru binele comun.
Stiti cum am obtinut discounturile la ulei? Prin favoruri personale ale unui membru al forumului. Nu mai trebuie sa va spun ca un astfel de favor se cere intors. Cu siguranta nu s-a gandit nimeni la asta! Si pana acum cel putin 30 de persoane au beneficiat de reducerile astea.

In ceea ce priveste unificarea RCA-Carte Verde, vom ajunge si la asta undeva in 2007. Cine nu crede, sa urmareasca "evolutia" Ungariei si sa tina seama ca asta ne asteapta si pe noi. Din intamplare am si un exemplu: pretul unei asemenea asigurari in Italia, pentru masina personala a unui sofer profesionist cu vechime 30 de ani, este de 900EUR/an. Masina in cauza este un Fiat Tipo de prin 90.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Joi 13-Ian-2005 17:52

Nicu, mi-ai luat-o inainte cu exemplul Ungariei :)

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 13-Ian-2005 18:34

Scuzati-ma, dar eu nu prea vad legatura intre RCA (care, inca odata, nu va fi in Ro cat in Ge, nici intre tarile membre UE nu sunt aceleasi preturi, se adapteaza la nivelul de trai local) si infiintarea clubului. Daca infiintam clubul nu mai platim RCA-ul unificat?
Si acum, la subiect.
Sigur ca ar fi bine sa fie un club, dar, nu va suparati, avantajele de care vorbiti voi sunt relative la...persoane. De exemplu, eu am cumparat ulei de la club, mai ieftin, asta vara (am economisit cateva sute de mii, cum zice si Adytzu). Pentru asta, a trebuit sa ma vad cu Catalin in centru, la Unirea (eu stau in Militari), iar pentru ca l-am deranjat cu uleiul de motor, am bagat si lichid de curatare, care a avut si el pretul lui, nu chiar mic...Eu, unul, nu am fost deloc incantat de acest lichid, mi se pare si acum o aiureala facuta sa-ti ia banii. Dar asta e opinia mea, nu vreau sa o trec si in contul altora. La o masina de 20 de ani, e cam greu sa ai performante ca la carte, oricat i-ai spala intestinele. In fine, am dat lichidul afara si am bagat alt LHM (alta cheltuiala etc., plus nervi, ca se infrana mai tare cu acel lichid de curatare!). Normal, trebuia oricum sa-i schimb uleiul hidraulic, dar nu trebuia sa-l deranjez pe Catalin pentru asta si sa ma mai si enervez cu acea bazaconie de curatare!
De asta vara si pana acum eu am mai pus in masina vreo 10 litri de ulei, daca nu chiar mai bine...S-a dus pe apa sambetei economia mea. In plus, la urmatorul schimb de ulei, nici nu-mi trece prin cap sa-l mai deranjez pe Catalin, sa vina sa-mi aduca uleiul etc. Mai bine ma duc la service si termin povestea...
Altii, care stiu sa-si repare singuri masinile (nu e cazul meu), nici la service nu merg. De ce ar da bani pentru club? Iar cei cu masini noi, sa fim seriosi!!! Ce mai conteaza 400.000 pentru Adytzu, economisiti pe ulei, cand la el o revizie costa 6-7 milioane, iar benzina 3 milioane pe luna (dau cifre aproximative) si cand omul (ii doresc asta!) se gandeste sa-si ia C4, deci sa mai investeasca vreo 5,6,7000 de euro? Unde e economia, ca eu nu prea vad...?
Asadar, cei cu masini vechi...le repara cum pot, cei cu masini noi, nu prea au ce mari beneficii sa incaseze. Daca suma ar fi simbolica (undeva spre 4-500.000), cred ca ar fi mult mai multi dispusi s-o dea. Ce trece de milion, trece de un prag psihologic, e mai greu de acceptat...
Sper sa nu va supar, dar eu cred ca asa stau lucrurile.
In fine, oricate discounturi am gasi noi pe piata, nu intotdeauna lucrurile se potrivesc. Unii nu folosesc ulei Total, altii nu folosesc cutare marca de cauciucuri. Asadar, clubul, in opinia mea, trebuie sa ramana mai degraba unul de suflet (aristocratic, zicea Adytzu - ce mult l-am citat!), cu mici componente lucrative. Din experienta umanitatii, sufletul nu se impaca foarte bine cu interesele materiale, cu discounturile etc., decat daca ne propunem sa fim o societate pe actiuni, ceea ce e cu totul alta mancare de peste.
Astept alte opinii...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 13-Ian-2005 19:37

paco, admitem ca uleiul de curatat nu te-a ajutat, din contra. In cazul meu era cam singura varianta si din fericire a functionat. Oricum uleiul era doar un exemplu. Si daca masina lui paco consuma n l de ulei la mia de km, atunci cu adevarat ar fi un avantaj pentru el sa isi cumpere ulei prin club.
Catalin a spus foarte bine: in momentul in care vom avea ceva de oferit (a se citi putem reprezenta un potential pentru un comerciant), ne vor oferi si ei. Orice comerciant isi freaca miinile cind stie ca a adaugat la clientii lui un parc de citeva zeci de masini. Orice dealer de asigurari isi va permite sa dea discount de volum si exemplele pot continua. Exemplul dat de Catalin cu asigurarea din Italia e al dracului de sugestiv. Din nefericire, ne mai despart doar citiva ani pina cind va veni si rindul nostru. Diferenta e ca un italian isi permite sa plateasca 900 de euro pe an asigurare la masina, pe cind in cazul nostru, lucrurile vor deveni mai nasoale, asta in conditiile in care situatia oricum era nasoala.
paco, cum explici faptul ca exact aia care stiu sa-si repare singuri masinile (pentru unii dintre ei, e chiar putin spus) au dat bani pentru asociatie? E vorba de Catalin, Marian, Eugen.
Uleiuri trebuie sa luam toti, indiferent de cit de veche e masina. Numai ca una e sa iti cumperi tu uleiul cu discount si alta e sa ti-l dea aia in service la preturile lor si sa fie si altceva decit uleiul recomandat de producator. Adytzu poate sa dea aici un excelent exemplu. Pe cei cu masini noi si in garantie nu ii ajuta partea cu piesele, dar consumabile tot trebuie sa ia. Cei cu masini care nu mai sint in garantie si stiu sa le repare, tot au nevoie de piese de schimb. Povestea e valabila si pentru cei care au masini vechi si nu stiu sa le repare. QED...
Trebuie sa intelegem ca vor veni vremuri, sa zicem, gri si ca daca ne unim, o vom duce ceva mai alb.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 13-Ian-2005 20:17

Nicu,
Problema cred ca e nitel mai complicata. In ce sens? Sigur ca toti am vrea sa avem discounturi. Dar nu e bine sa facem din asta un fetis! Deja masinile sunt un fetis, ce Dumnezeu! Daca, pe langa grija de a o iubi mai ai si grija discounturilor, deja devine angoasant. Cel putin pentru mine, nu stiu altii cum sunt...
Eu petrec cu placere minute bune in fata computerului sa aflu una-alta despre rabla mea sau rablele altora, dar, daca ma pui sa merg nu stiu unde si sa cumpar uleiul cu 100.000 mai ieftin, nu ma duc. Stii de ce? Pentru ca-mi stric o jumatate de zi pentru acel nenorocit de ulei si nu-mi convine...
Eu nu traiesc din/pentru/cu masina, ci doar ma relaxez vorbind aici despre motoare si lichid de curatare. Sincer, as fi mult mai linistit daca nu as cunoaste atat de bine maruntaiele masinii mele...Nu sunt mecanic, nici taximetrist, nici macar inginer. Sunt umanist si traiesc din citit/scris. Daca sunt aici, e si pentru placerea lecturii si a scrisului. Crezi ca daca nu aveam BX nu citeam ce scrieti voi? Tot as fi citit si as fi scris, desi nu ma pricep la masini. Ca mine sunt cei mai multi, nu se pricep, dar intra si ei in joc, din lipsa de distractie. Preocuparea pentru diminuarea cheltuielilor cu masina e o problema mai a naibii, nu cred ca se poate rezuma la infiintarea clubului. Inca odata, greu m-as mai hotari sa apelez la serviciile clubului, chiar daca as fi membru platitor, pentru ca mi se pare aberant sa chinui oamenii cu fierul meu, fie el si Citroen! Prefer sa dau mai mult la un mecanic smecher decat sa convoc, in realitate, nu virtual, fortele mecanice ale clubului.
Eu zic ca e mai firesc urmatorul pas. Cei care au talent mecanic si vor sa traiasca din asta, sa faca pur si simplu o firma si sa mergem cu masinile la ei. Pot sa fie si mai scumpi, dar vor avea clienti fideli in noi, daca stim ca fac treaba buna. Dar chestia cu clubul eu o vad nitel chinuita. Se amesteca doua planuri care in mod normal ar trebui sa stea separate. Una este banul, alta dagostea pentru firma asta (la mine nici nu exista asa ceva, decat ca manifestare a unui orgoliu minimal de proprietar - daca aveam Golf, eram cu golfistii, sau si cu unii si cu ceilalti, masinile sunt toate la fel pt. mine!)
Ideea ca vin vremuri grele peste noi nu e o noutate. In nici un caz nu poti sa te adapostesti de Istorie intr-un club de masini, e cam pueril, scuza-ma! Daca va fi greu, va fi oricum, nu vom fi noi feriti de sigla Citroen. Dimpotriva!
Daca tot e sa ne aparam de istorie ca o comunitate, haideti sa infiintam noi o noua marca, o noua uzina auto si sa pornim la drum, sa-i batem pe francezi sau pe nemti! Asa, afiliindu-ne la unuii sau la altii, nu vom face decat sa prelungim dependenta interminabila de ei. Sunt vise, evident, dar cam asa stau lucrurile la modul serios.
Inca odata, as fi tare bucuris sa dau un ban la firma I love Citroen SRL si sa-mi repare masina ca la carte, decat sa platesc niste avantaje viitoare, pentru care nu am tragere de inima.
In plus, e si chestie de limita. Am mai scris, o suma de pana la 500.000 n-ar fi o problema, dincolo de asta, mie, unul, imi pare cam mult.
Am vazut, pe de alta parte, ca vreo 20 de persoane sunt dispuse sa dea suma cu pricina. Nu e de ajus? Poate ca asta e potentialul forumului acum, isi va fi atins si el limitele...financiare.
Din cate am vazut pe alte forumuri, oamenii nu fac astfel de asociatii, ci se limiteaza la a discuta vrute si ne vrute despre masinile pe care le au. Noi de ce sa fim altceva, explicati-mi si mie, ca nu pricep singur. Forumul nu e un loc de dezbateri, de ce trebuie sa devina si firma?
In fine, imi iau precautii si spun ca, daca deranjez interesele asociatiei, nu mai postez pe aceasta tema, sa nu fiu un exemplu negativ. Nu vreu sa impiedic infiintarea lui, daca oamenii o vor. Iar daca plata e conditie sine qua non a postarii aici, ma pot opri si din asta, caci nu vreau sa beneficiez de informatii fara plata. Fara suparare, voi conduceti, voi trebuie sa spuneti care sunt conditiile, eu ma conformez cu drag.
Salutari tuturor!


Înapoi la “CITROclub”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO