Dati-mi voie sa imi expun si eu punctul de vedere.
In primul si in primul rand aceasta comunitate s-a format pentru ca sa putem sa ne adunam oamenii cu pasiuni comune. Pt ca cei interesati sa isi mentina sau sa isi imbunatateasca starea masinii sa poata impartasi din experienta lor celorlalti si sa poata invata de la ceilalti.
Nu scrie nicaieri ca toti posesorii de Citroen trebuie sa faca parte din clubul asta. Sus in header scrie "forumul pasionatilor de Citroen".
Eu sunt pasionat de Citroen, Catalin este, Marian este, Nicu este, Adrian este s.a.m.d.
Fiind pasionati, asa cum am mai spus, incercam sa ne tinem sau sa ne aducem masinile intr-o forma cat mai buna. Dar asta nu se poate face fara cheltuiala. Daca tot ne-am pricopsit cu pasiunea asta, de ce sa nu incercam sa diminuam costurile. Cum? Incercand sa obtinem discount-uri!
Acum la uleiuri. Poate maine la piese. Sau poate la asigurarea obligatorie care va ajunge la nivel european fiti siguri de asta. Sau la un transport pe platforma etc...
Sau poate vrem sa mergem la vara 3 zile la munte cu totii.
Toate vor fi mai usor de obtinut daca vom fi persoana juridica. Nu vrem sa fim firma ci asociatie nonprofit pt ca astfel costurile de infiintare sunt mult mai mici.
Paco spune ca daca avea golf se ducea la forumul VW. Asta este deosebirea intre noi, noi suntem pasionati iar altii nu, ei sunt doar posesori de Citroen.
In club (sau asociatie) intra doar cine vrea, doar cel care considera ca are un avantaj cat de mic fiind membru sau doar din placerea de a fi in compania celor care ii impartasesc hoby-ul.
Din club vor putea face parte si cei care nu vor sa fie membrii cotizanti dar nu vor beneficia de avantajele celor care platesc, vor fi un fel de membrii onorifici.
In ceea ce priveste nemultumirile lui Paco, lichidul de curatare nu poate face minuni daca instalatia este prea murdara. Iar daca motorul consuma ulei e pacat de uleiul ala cumparat cu discount ca se duce pe teava de esapament. Daca lichidul ala de curatare era doar ceva de moft, probabil ca ar fi fost scos din productie de mult pt ca el exista de cand s-au inventat suspensiile hidropneumatice.
Participati la infiintarea Clubului
Moderator: Echipa Tehnica
Eugen,
Eu sunt convins ca lichidul de curatare are calitatile lui fizico-mecanice, adaptate suspensiei de Citroen. Altfel nu-l produceau, e si el testat, banuiesc, plus ca scrie pe el ca e aprobat de Citroen, iar occidentalii nu pun eticheta chiar pe orice mizerie.
Eu altceva voiam sa spun, ca uneori, mai ales in cazul unor oameni ca mine, care nu vor sa se complice cu toate chitibusurile masinii, e mai mare grija si deranjul si cheltuiala pentru aceste chitibusuri decat rezultatul palpabil. E cam la fel si cu DuraLube si alte minuni, care or fi bune, dar nimeni nu simte efectul scontat, sau cel scris pe eticheta. Ati uitat de bitterul suedez? Cele doua exemple de mai sus sunt un fel de bitter suedez al masinilor noastre. Inainte de BX-ul actual am avut unul sport, foarte fain, Catalin il stie, era unic in Ro. Consuma cam 1l ulei la 3000 km. Cei de la service mi-au recomantat o solutie miraculoasa, Metabond, care ar fi imbunatatit comportamentul motorului. Am bagat-o in motor si am vazut ca a scazut consumul cu jumatate din cantitate. Dar minunea a tinut doar cateva luni, nu mai stiu exact cat, pe urma, masina a revenit la consumul ei "normal" de ulei. De atunci eu nu mai cred in astfel de licori. E vorba de un principiu general, nu contest ca sunt remedii partiale, dar efectul lor mi se pare punctual si (relativ) greu sesizabil. In plus, la mine chiar a fost o conjuntura nefavorabila. Masina mea se infrana de la dozatorul de frana (si acum e la fel), iar acel lichid, care e mai sutire decat LHM-ul, a accentuat infranarea. Eram mult mai enervat de infranare decat de faptul ca nu am conductele foarte curate, asa ca l-am scos. In concluzie, la masini vechi, ca si la oamenii batrani, medicamentele pot fi fatale, caci sistemul e obosit in intregime si nu stii unde crapa...
Despre club, acum. Raman la opinia ca ar fi mai bine ca cei care au vreme si talent mecanic sa caute sa-si faca un service Citroen. De ce nu? Din cate imi dau seama (si sunt absolut sincer!!!) multi dintre voi pot da clasa la acest capitol multor mecanici "generalisti" de pe la ATS sau din alte parti. Astfel, vitalitatea grupului ar fi mult sporita. Cineva propunea un loc comun unde sa facem reparatii in grup. Glumesc, nu vreau sa supar pe nimeni, dar suna nitel a secta a la Bivolaru. La aia, "reparatiile" erau mai placute...! Unde sa facem reparatii in grup? Vedeti, tot e nevoie de un spatiu, adica de un service chiar specializat. Eu zic ca asta ar insemna parcurgerea drumului pana la capat, de la pasiune la utilitatea cea mai pura. E opinia mea, altfel, cred ca spiritul clubului se va diminua in timp si oamenii se vor imprastia. Sau va ramane totul virtual, ca pana acum. Observatie: cei care vin la intalnirile grupului sunt mereu altii, cu exceptiile de rigoare, deci cu exceptia "nucleului" dur al grupupui. De ce oare? Simplu, pentru ca oamenii sunt posesori, semi-pasionati sau cvasinecunoscatori, asa ca vin ocazional, le place sau nu, dar nu pot sa faca din asta un hobby. Prefera ca in acele week-end-uri sa mearga cu amicii sau cu familia la munte. Clubul nu e o biserica, sa te duci la el cu gand pios. Risca sa te plictiseasca, daca nu esti foarte convins.
In fine, mai reflectati si voi, eu mi-as dori sa aveti o afacere ca lumea, un service, nu un club mai mult sau mai putin rarefiat.
Eu sunt convins ca lichidul de curatare are calitatile lui fizico-mecanice, adaptate suspensiei de Citroen. Altfel nu-l produceau, e si el testat, banuiesc, plus ca scrie pe el ca e aprobat de Citroen, iar occidentalii nu pun eticheta chiar pe orice mizerie.
Eu altceva voiam sa spun, ca uneori, mai ales in cazul unor oameni ca mine, care nu vor sa se complice cu toate chitibusurile masinii, e mai mare grija si deranjul si cheltuiala pentru aceste chitibusuri decat rezultatul palpabil. E cam la fel si cu DuraLube si alte minuni, care or fi bune, dar nimeni nu simte efectul scontat, sau cel scris pe eticheta. Ati uitat de bitterul suedez? Cele doua exemple de mai sus sunt un fel de bitter suedez al masinilor noastre. Inainte de BX-ul actual am avut unul sport, foarte fain, Catalin il stie, era unic in Ro. Consuma cam 1l ulei la 3000 km. Cei de la service mi-au recomantat o solutie miraculoasa, Metabond, care ar fi imbunatatit comportamentul motorului. Am bagat-o in motor si am vazut ca a scazut consumul cu jumatate din cantitate. Dar minunea a tinut doar cateva luni, nu mai stiu exact cat, pe urma, masina a revenit la consumul ei "normal" de ulei. De atunci eu nu mai cred in astfel de licori. E vorba de un principiu general, nu contest ca sunt remedii partiale, dar efectul lor mi se pare punctual si (relativ) greu sesizabil. In plus, la mine chiar a fost o conjuntura nefavorabila. Masina mea se infrana de la dozatorul de frana (si acum e la fel), iar acel lichid, care e mai sutire decat LHM-ul, a accentuat infranarea. Eram mult mai enervat de infranare decat de faptul ca nu am conductele foarte curate, asa ca l-am scos. In concluzie, la masini vechi, ca si la oamenii batrani, medicamentele pot fi fatale, caci sistemul e obosit in intregime si nu stii unde crapa...
Despre club, acum. Raman la opinia ca ar fi mai bine ca cei care au vreme si talent mecanic sa caute sa-si faca un service Citroen. De ce nu? Din cate imi dau seama (si sunt absolut sincer!!!) multi dintre voi pot da clasa la acest capitol multor mecanici "generalisti" de pe la ATS sau din alte parti. Astfel, vitalitatea grupului ar fi mult sporita. Cineva propunea un loc comun unde sa facem reparatii in grup. Glumesc, nu vreau sa supar pe nimeni, dar suna nitel a secta a la Bivolaru. La aia, "reparatiile" erau mai placute...! Unde sa facem reparatii in grup? Vedeti, tot e nevoie de un spatiu, adica de un service chiar specializat. Eu zic ca asta ar insemna parcurgerea drumului pana la capat, de la pasiune la utilitatea cea mai pura. E opinia mea, altfel, cred ca spiritul clubului se va diminua in timp si oamenii se vor imprastia. Sau va ramane totul virtual, ca pana acum. Observatie: cei care vin la intalnirile grupului sunt mereu altii, cu exceptiile de rigoare, deci cu exceptia "nucleului" dur al grupupui. De ce oare? Simplu, pentru ca oamenii sunt posesori, semi-pasionati sau cvasinecunoscatori, asa ca vin ocazional, le place sau nu, dar nu pot sa faca din asta un hobby. Prefera ca in acele week-end-uri sa mearga cu amicii sau cu familia la munte. Clubul nu e o biserica, sa te duci la el cu gand pios. Risca sa te plictiseasca, daca nu esti foarte convins.
In fine, mai reflectati si voi, eu mi-as dori sa aveti o afacere ca lumea, un service, nu un club mai mult sau mai putin rarefiat.
paco scrie:De ce ar da bani pentru club? Iar cei cu masini noi, sa fim seriosi!!! Ce mai conteaza 400.000 pentru Adytzu, economisiti pe ulei, cand la el o revizie costa 6-7 milioane, iar benzina 3 milioane pe luna (dau cifre aproximative) si cand omul (ii doresc asta!) se gandeste sa-si ia C4, deci sa mai investeasca vreo 5,6,7000 de euro? Unde e economia, ca eu nu prea vad...?
Astept alte opinii...
PLACEREA! Crezi ca englezii se duc la cluburi ca sa castige ceva? Si te asigur ca taxa de inscriere la un club englez nu e chiar mica.
De ce toata lumea se gandeste numai la bani si avantaje? Sigur, vor exista si alea.
Iar pentru mine, desi stau mai bine financiar decat o parte din membri (s-ar putea sa fie multi mult mai bine situati) sa stii ca totusi conteaza si acei 400.000. Chiar daca dau 6mil. la o revizie, de ce sa dau 400.000 in plus cand de banii astia pot sa-mi scot prietenii la o bere?
In momentul cand mi-am luat masina mi-am propus sa o tin atat timp cat nu-mi face probleme. In momentul cand incep sa bag bani in altceva decat in benzina si revizii normale, o schimb. Din pacate, probabil si datorita faptului ca mi-a placut foarte mult si am deochiat-o, am avut alte probleme cu ea (in 3 ani am fost lovit de 5 sau 6 ori) care incep sa-ti arate coltii. De aia m-am gandit la C4, desi nu pot sa spun ca sunt foarte incantat de designul ei. C5 e totusi prea mare pentru nevoile mele, plus ca nu o vad bine parcata in fata blocului, pe strada, la discretia tuturor pustilor si betivilor.
Asa ca, paco, desi sunt altruist din fire (asta poate sa ti-o confirme mai multi membri de pe forum) nu sunt nechibzuit si nu-mi place sa arunc banii in vant.
Eu am crezut de la inceput in ideea acestui club (si mai cred in continuare) si inca mai sper ca odata si odata se va infiinta.
N-am spus ca esti nechibzuit, dimpotriva, stiu ca muncesti din greu pt bani, asa ca nu te vad aruncandu-i pe geam.
Comparatia cu cluburile englezesti merge numai pana la un punct. Un popor cu tenta aristocratica e una, un popor chinuit de istorie, ca noi, e alta. Cred ca mentalitatea romanului e mai degraba apropiata de a francezului decat de a englezului. Primul prefera sa darame aristocratia, de dragul egalitatii, in timp ce englezul e marlan (corsar) pe mare, dar aristocrat la el acasa - un pic schizofrenic, nu crezi?
N-am nici un interes sa ma opun infiintarii acestui club. Daca voi il vreti, va doresc mult succes. Nu repet ce am scris deja in alte posturi. Am alta opinie, si atat.
Comparatia cu cluburile englezesti merge numai pana la un punct. Un popor cu tenta aristocratica e una, un popor chinuit de istorie, ca noi, e alta. Cred ca mentalitatea romanului e mai degraba apropiata de a francezului decat de a englezului. Primul prefera sa darame aristocratia, de dragul egalitatii, in timp ce englezul e marlan (corsar) pe mare, dar aristocrat la el acasa - un pic schizofrenic, nu crezi?
N-am nici un interes sa ma opun infiintarii acestui club. Daca voi il vreti, va doresc mult succes. Nu repet ce am scris deja in alte posturi. Am alta opinie, si atat.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
paco, cind Paul Mages a inventat suspensia hidraulica, asta a venit ca urmare a unor ani de experimente si de studii, in conditiile in care el se ocupa numai de asta. Nu are sens sa facem noi o noua firma/marca, adica sa inventam roata din nou. Nu avem nici timp, nici bani, nici scule, probabil nici toate cunostiintele necesare. Noi vrem doar sa ne fie mai usor sa ne intretinem masinile.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
infiintarea asociatiei
Votez si eu pentru infiitarea asociatiei.
Cred ca in felul acesta putem aduce masini mai ieftine si sa le inscriem pe asociatie.
Cred ca in felul acesta putem aduce masini mai ieftine si sa le inscriem pe asociatie.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Nu stiu cum daca legea respectiva s-a modificat sau nu, dar in nici un caz nu acesta va fi rostul asociatiei.
Noi nu ne propunem sa aducem in randurile noastre pe toti posesorii de Citroen din tara, indiferent de modelul detinut. Noi vrem ca din club, asociatie, cum vreti sa ii spuneti, sa faca parte doar cei care au o pasiune pt aceasta marca si care vor ca toate chitibusurile sa mearga asa cum trebuie.
In definitiv, in club te inscri daca vrei, nu te forteaza nimeni, fiecare este liber sa se inscrie sau nu sau sa renunte sau nu la calitatea de membru.
Te asigur, si masina mea ti-o va demonstra, ca daca toate amanuntele sunt puse la punct, masina va functiona cu mult mai bine decat oricare alta de varsta ei.
Orice masina "in varsta" are chitibusurile ei fara de care nu va merge, Citroen-urile hidropneumatice au in plus si sistemul hidraulic.
Noi nu ne propunem sa aducem in randurile noastre pe toti posesorii de Citroen din tara, indiferent de modelul detinut. Noi vrem ca din club, asociatie, cum vreti sa ii spuneti, sa faca parte doar cei care au o pasiune pt aceasta marca si care vor ca toate chitibusurile sa mearga asa cum trebuie.
In definitiv, in club te inscri daca vrei, nu te forteaza nimeni, fiecare este liber sa se inscrie sau nu sau sa renunte sau nu la calitatea de membru.
Te asigur, si masina mea ti-o va demonstra, ca daca toate amanuntele sunt puse la punct, masina va functiona cu mult mai bine decat oricare alta de varsta ei.
Orice masina "in varsta" are chitibusurile ei fara de care nu va merge, Citroen-urile hidropneumatice au in plus si sistemul hidraulic.
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
Citeam posturile de mai sus si am ajuns la o concluzie, de fapt, mai multe:
1. Am pus si eu problema, ca multi altii, sa se platesca in rate!Deocamdata nu am 1.200.000 in buzunar intr-o zi decat daca trebuie musai sa platesc cine stie ce factura de-a casei, nicidecum ptr o activitate, sa-i zicem, recreativa.
2. Cand am avut discutia despre club, la una din intalniri, mi-am aratat disponibilitatea de a face niste stikere (vre-o 50-100 buc) cu sigla clubului, cerand o macheta de la cineva....Au trecut 2 luni, daca nu mai mult, si inca nu mi-a dat nimeni acea macheta....Cica se schimba sigla, dar eu n-am vazut nici o schimbare...
3. La cati membrii sunt, inca nu s-a acut suma aceea de 20.000.000 lei?Care, sincer sa fiu, nu stiu ce reprezinta, ptr ca banca este 5.000.000, taxele de publicare si hotararea judecatoreasca inca vre-o 3.000.000, asa ca fac mai putin de 10 mil...restul?Ca am vazut ca nu sunt singurul care intreaba!
4. Avantajele sunt convins ca vor veni, dar intrebarea este, ca a celorlalti:cand?Ca daca schimb uleiul 1 data pe an si ma costa cu 400.000 mai putin, iar cotizatia e de 900.000, nu prea se justifica!
5. De cand am venit pe forum, mi-am aratat disponibilitatea de a sprijini asociatia, clubul, etc, rugandu-i pe cei in drept sa ma contacteze!Am aratat chiar ca am pe cineva care sa se ocupe de toate formalitatile ptr infiintareA asociatiei, fara sa ne coste nimic (onorariul unui avocat ptr acte, etc fiind undeva la minim 5.000.000). Daca m-a contactat cineva...inseamna ca am eu tinere de minte scurta....
Sunt tare curios daca se va rezolva ceva!Acum 1 luna ma vb cu WLD, parca, si mi s-a spus ca vor fi ceva schimbari!Din pacate nu am putut ajunge la intalnirea de la Baneasa, ultima, dar nici pe forum n-am vazut vre-un anunt privind aceste schimbari!
Tare sunt curios in ce consta ele!
1. Am pus si eu problema, ca multi altii, sa se platesca in rate!Deocamdata nu am 1.200.000 in buzunar intr-o zi decat daca trebuie musai sa platesc cine stie ce factura de-a casei, nicidecum ptr o activitate, sa-i zicem, recreativa.
2. Cand am avut discutia despre club, la una din intalniri, mi-am aratat disponibilitatea de a face niste stikere (vre-o 50-100 buc) cu sigla clubului, cerand o macheta de la cineva....Au trecut 2 luni, daca nu mai mult, si inca nu mi-a dat nimeni acea macheta....Cica se schimba sigla, dar eu n-am vazut nici o schimbare...
3. La cati membrii sunt, inca nu s-a acut suma aceea de 20.000.000 lei?Care, sincer sa fiu, nu stiu ce reprezinta, ptr ca banca este 5.000.000, taxele de publicare si hotararea judecatoreasca inca vre-o 3.000.000, asa ca fac mai putin de 10 mil...restul?Ca am vazut ca nu sunt singurul care intreaba!
4. Avantajele sunt convins ca vor veni, dar intrebarea este, ca a celorlalti:cand?Ca daca schimb uleiul 1 data pe an si ma costa cu 400.000 mai putin, iar cotizatia e de 900.000, nu prea se justifica!
5. De cand am venit pe forum, mi-am aratat disponibilitatea de a sprijini asociatia, clubul, etc, rugandu-i pe cei in drept sa ma contacteze!Am aratat chiar ca am pe cineva care sa se ocupe de toate formalitatile ptr infiintareA asociatiei, fara sa ne coste nimic (onorariul unui avocat ptr acte, etc fiind undeva la minim 5.000.000). Daca m-a contactat cineva...inseamna ca am eu tinere de minte scurta....
Sunt tare curios daca se va rezolva ceva!Acum 1 luna ma vb cu WLD, parca, si mi s-a spus ca vor fi ceva schimbari!Din pacate nu am putut ajunge la intalnirea de la Baneasa, ultima, dar nici pe forum n-am vazut vre-un anunt privind aceste schimbari!
Tare sunt curios in ce consta ele!
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
1. Se poate plati in rate, dupa cum ti-am mai zis cred. La intalnirea la care ai fost, unele persoane au dat 40-50RON
2. Am mai avut discutia asta cel putin o data: NU facem stickere pana nu avem asociatia inregistrata. Ce faceam cu 100 de bucati dupa modelul celei de sus, le aruncam la gunoi ?
3. S-au strans banii inca de anul trecut, adica atunci cand am demarat infiintarea.
4. Unii nu s-au inscris pentru avantaje materiale. Nu te obliga nimeni s-o faci daca nu/pana nu esti multumit de acestea.
5. Ti-am multumit si atunci pentru oferta, insa lucrurile erau deja demarate de ceva vreme. Daca ai fi aparut in Octombrie anul trecut poate ar fi fost mai simplu
Pentru cei ce nu stiu, lista cu cei ce au cotizat o gasiti la http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=386
Pentru ca m-am saturat de discutii de genul asta, prefer sa asteptati pana cand vom deschide contul asociatiei.
2. Am mai avut discutia asta cel putin o data: NU facem stickere pana nu avem asociatia inregistrata. Ce faceam cu 100 de bucati dupa modelul celei de sus, le aruncam la gunoi ?
3. S-au strans banii inca de anul trecut, adica atunci cand am demarat infiintarea.
4. Unii nu s-au inscris pentru avantaje materiale. Nu te obliga nimeni s-o faci daca nu/pana nu esti multumit de acestea.
5. Ti-am multumit si atunci pentru oferta, insa lucrurile erau deja demarate de ceva vreme. Daca ai fi aparut in Octombrie anul trecut poate ar fi fost mai simplu
Pentru cei ce nu stiu, lista cu cei ce au cotizat o gasiti la http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=386
Pentru ca m-am saturat de discutii de genul asta, prefer sa asteptati pana cand vom deschide contul asociatiei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO