xantia o masina confortabila sau nu

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 21-Iun-2006 11:30

Din cate stiu, tu ai umblat la motor, l-ai reparat parca. Era normal la 150.000 de km? N-ai nici o banuiala pornind de aici? Sau ma insel eu?
Vreau sa zic la nr. de km.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mie 21-Iun-2006 11:40

nu nu am nici o banuiala eu presupun ca masina afost forjata fara ulei pentru ca pirdea destul de mult si ceea ce am facut eu a fost sa inlocuiesc semeringurile de la supape,iar dac tot era desfacut am schimbat si segmenti nu ca ar fi fost nevoie dar asa am vrut eu,dupa aceste reparatii nu am mai avut probleme cu uleiul,deci motorul mergea foarte bine inainte la fel si acum
am observat ca incerci sa gasesti fel de fel de chichita la citroen,daca tu ai avut ghinion asta nu inseamna ca nu sunt masini bune,imi pare rau pentru tine dar asta este situatia,acum ai renault si nu inteleg dece te mai intereseaza si alte masini sau nu esti multumit de ea si vrei o XANTIA

catalin
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Mar 31-Mai-2005 17:21
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin » Mie 21-Iun-2006 11:58

Pretul unei Xantia din 1993-1994 este de 3000 vreo Euro, conform diverselor cataloage care mi-au cazut in mana.De asemenea asta e valabila la o anumita stare de functionare presupusa foarte buna.Intre pretul de vanzare de catalog si valoarea pe piata romaneasca a masinii este o mare diferenta.Avand in vedere evenimentele gen aderare la UE eu nu as cere pe masina mea Xantia din 1993 mai mult de 2000 Euro daca as vrea sa am macar o sansa sa o vand, indiferent de cati bani am bagat sau nu in ea.Dragostea fata de Citroen nu are legatura cu comertul.

Catalin
_______
xantia 1993, 2.0i, exclusive

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mie 21-Iun-2006 12:42

gabi caragea scrie:la intilnire nu au fost decat 2 xantii a mea si a lui adi din vilcea ,am mers cu a lui adi si este ok un pic mai legata decat amea inainte de reparatie


nu cred ca adi de la valcea merge cu Xantia, mai degraba cu un mertzan :twisted:
Pe cit16v il cheama Ionut :idea:

PS. V-am avertizat ce se intampla cu mesajele aiurea, nu-i asa ?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 21-Iun-2006 14:47

@gabi caragea: toata stima si respectul pentru eforturile pe care le faci sa iti intretii masina.
Acum la obiect: comfortul unei masini hidraulice poate fi imbunatatit prin montarea unor sfere mai moi. Daca vrei, cind te mai duci la Cristi, pot sa iti dau sferele mele care le-am avut pe spate si sa vezi daca iti plac.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 22-Iun-2006 00:13

daca are hydractive si le pune pe cele moi o sa faca mai ceva ca o barca pierduta de sub cotrol, deci nu cred ca e cazul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 22-Iun-2006 08:17

DIn cite stiu nu e hidractive, e clasica. Era clar ca daca are hidractive, pune sfere moi, apoi mai cupleaza inca o sfera masina va avea un comportament de barca.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 22-Iun-2006 20:59

salutare
eu personal nu am inteles niciodata ce este hidractive dar cu siguranta a mea este clasica are 3 sfere pe fata si 3 pe spate maneta de reglare a inaltimi este simpla fara alte butoane linga ea adica ceva de genul un buton cu un arc desenat pe el asa ceva am vazut la xantia lui EDI cred ca el este o are la cristi momentan de aici trageti voi concluzile daca merge sfere de la alta masina

ps .sunt deschis modificarilor utile

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 22-Iun-2006 21:24

Pai e destul de simplu: Hydractive s-a montat doar pe motoare de la 2000cm3 in sus...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Dum 02-Iul-2006 22:17

khan scrie:daca are hydractive si le pune pe cele moi o sa faca mai ceva ca o barca pierduta de sub cotrol, deci nu cred ca e cazul

buna seara

exista posibilitatea sa am sfere de hidractive pe maisina cica au gaura mai mica , lucru care nu este bun,pentru ca a mea nu este hidraactive,daca as pune niste sfere de bx pe spate ai idee ce s ar putea intimpla?
10x

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 03-Iul-2006 08:27

Daca ai sfere de hidractive clar nu e bine. Lucrul asta nu il poti constata decit daca dai sferele jos.
Daca pui "sfere de BX", nu e nici o nenorocire. Tu ar fi trebuit sa ai pe spate sfere de 400cm3, 40 bari si gaura de 1.1. Eu ti-am propus niste sfere de 400cm3, 35 de bari (scrie pe fiecare sfera exact cit mai are, le-am masurat la Cristi) si gaura de 1.8. Sferele au fost la mine pe spate si erau o idee cam moi. Daca le pui la tine, cum Xantia e mai grea ar trebui sa fie ok.
Diferenta intre "sferele de BX" si "sferele de Xantia" consta in dimensiuni. Totusi la Xantia 1.6/1.8 si 1.9D si BX 16/19/17D/19D sferele sint identice, chiar daca au PN diferite.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 03-Iul-2006 14:39

ceream si alte pareri
oricum saptamina acesta iau salariu si vin sa iau uleiul
referitor la sfere,as fi vrut sa stiu daca fac o prostie punindule pe acelea de bx,ideea este ca si dupa reparatiile facute nu sunt multumit de suspensie,se simte frate groapa destul de bine,ai senzatia ca ceva nu est ela locul lui se aude o lovitura dar se si simte .

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 03-Iul-2006 15:11

am facut programare la champion pentru joi dimineata, pentru verificare pe calculator,ver.fata mecanica si punte spate,ziceau ca toata treaba face 1.5mil sper sa gaseasca o solutie,la problema mea

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 03-Iul-2006 15:15

Aha... deci nu ai incredere in ce spun eu. Ok. Arunca o privire aici: http://www.gsfcarparts.com/downloads/sphere_table.pdf
Pareri avizate poti sa ceri la Cristi Stan, el a incarcat sferele, el le-a masurat dupa aia, etc. Mai poti sa il intrebi si pe retro (Catalin), el are un atelier de hidraulica.
Se pot face modificari in ambele sensuri. Spre exemplu khan si WLD au sfere de hydractive pe BX-urile lor. Tinuta de drum e imbunatatita, comfortul a scazut. Eu si draku avem suspensii moi. Eu nu am pretentii de tinuta de drum, oricum nu alerg, insa comfortul e imbunatatit. Eu oricum nu prea aveam incotro, merg destul de mult pe drumuri proaste.
Data viitoare vreau sa dau si eu o tura cu masina ta.
Uleiul e pus la pastrare. :wink:
Later edit: parerea mea e ca dai cu banii aiurea... acolo a umblat Cristi Stan, asa ca nu mai e nevoie de nici un computer. Daca totusi o verifica, sa se uite si la sferele spate. Daca sint de hydractive (au gaura f mica), asta ar explica multe.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 03-Iul-2006 15:26

nu ca nu as avea incredere in ceeace ai spus vroiam sa stiu cine a mai facut asa ceva si ce sa schimba in mersul masini
esti bine venit la volanul masini mele,sper sa ne vedem curind


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO