C4-urban jungle merita?

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Dum 18-Iun-2006 17:55

Imagine

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Dum 18-Iun-2006 18:06

Sunt frumoase foc amandoua , daca ar fi sa`mi iau as merge pe GTC , sa dau cateva argumente : (nu vorbim de bani )
1.Sunt o groaza de dealeri - de aici poti obtine discounturi frumoase , sunt draguti amiabili , nu de alta dar daca nu`ti place pleci la altul ca sunt de unde sa alegi (cel putin in bucuresti , nu stiu in alta parte )
2.Garantiile le respecta , (eu am avut de`a face cu ei , si nu m`am certat deloc cu ei , au schimbat fara sa comenteze nimica )
3. Service`ul - daca nu`ti place - te duci la altii si ai terminat povestea ,treebuie sa gasesti din cati sunt un service bun .
-toate punctele amintite de mine mai sus , sunt din propria experienta ( Union Motors - care au dat faliment , erau si tupesti , si DiBas - tot respectul , Radacini - tot respectul ) .
O mare BILA neagra ar fi faptul ca GARANTIA E DE 2 ani , in timp ce la CITROEN e acuma de 3 ani .

-- spunea cineva de vw - daca ar fi dupa mine nu mi`as lua niciodata aceasta masina atata timp cat cei care "trebuie" sa`ti asigure partea de service sunt niste infatuati si te trateaza ca un ca...t , si ptr un astfel de tratament iti mai iau si o groaza de bani .

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Lun 19-Iun-2006 08:25

Eu nu am avut nici o problema cu C4-ul meu pina acum. Chiar si radioul merge bine. Si becul de la scrumiera.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 19-Iun-2006 17:10

In fine fiecare cu ce gusturi are, eu am spus ca astra nu prea ma incanta ca design, in special (nu pare masiva ca c4 plus ca beneficiaza de prea multe linii plane) ,cat despre stabilitate hmm, astra mai stabila in curbe ma cam indoiesc, eu am condus-o si drept sa spun nu m-a impresionat cu nimic.Cat despre cuplu sus la C4...mie mi se pare ca trage de rupe intre 1300-2000 ca tocmai asta am apreciat la masina asta spre deosebire de altele de ex megane,si nu sunt singurul.
Prefer Golf chiar daca pretul este prea exagerat pentru el dar ala este intradevar mai stabil la curbe si la drum lung nu mai spun.
Cat despre cate astra sunt nu spun statisticile.Daca vrei sa vezi dute in targ si ai sa vezi.Poate astra coupe sunt intradevar mai putine dar de astea normale e plin.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 19-Iun-2006 19:33

Stevey tu ai diesel?

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mar 20-Iun-2006 12:37

stevey scrie:mie mi se pare ca trage de rupe intre 1300-2000


Ai uitat multiplicatorul x3. :lol:

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 20-Iun-2006 13:25

Nu am diesel, dar cand am fost sa cumpar masina, ne-a luat dealeru cu un c4 diesel de 1,4 90 cai sau cat are nu mai stiu si vreau sa spun ca 5 persoane ,din care o doamna grasa, tragea masina de ma tintuia in scaun am zis ca are 140 cai...si nu o forja.Asta m-a comvins sa imi iau masina si nu i-am facut nici un drive test inainte inafara de opel benzina 105cp.Diesel nu mi-am luat ,chiar daca mi-a placut,chiar daca sunt facute cu ford, pt. ca era si mai scumpa si cu benzina ai senzati mai tari.
Oricum am inteles ca transmisia este de la ford.Daca ar fi sa-mi iau acum masina a-si astepta pana in toamna cand vor scoate motoarele facute cu BMW de 115 si 150 cai pe benzina.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 20-Iun-2006 14:17

Pai daca nu ai diesel cum mama ei de masina trage de rupe de la 1300 la 2000 ture? :lol:.
La 1300 ture daca te dai la ea o sa ramai doar cu piciorul in podea si atat, sau tu vb de viteza I cand pleci dupa loc....da' nici atunci nu trage.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 20-Iun-2006 17:24

:evil: ma refeream la a mea nu la diesel!

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 20-Iun-2006 17:24

stevey
-sa`ti spun un lucru eu am C4 de 1.4 si kalos de 1.4 , vreau sa`ti spun ca C4 ptr ca e o masnia grea trebuie sa o accelerezi k`lumea sa ai ceva performante , in timp ce kalosul ptr ca e usurica fuge de rupe comparativ cu C4 -la aceleasi turatii .
Pe C4 daca vrei ceva performante minim motorul de 1.6 - la benzina ma refer . Vrei un mers decent de oras e foarte bun si 1.4 .

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 20-Iun-2006 17:46

Din fericire am un prieten, taicasu are kalos sau falos cum i se mai zice si mi-a spus ca s-a plictisit pana accelera masina aia.Are aceeasi motorizare ca a ta.A avut un opel astra din 93 75 cp si tragea mult mai bine asa ca...Cat despre 110 cp minim la C4, eu zic ca spre deosebire de alte masini identice, se duce prea bine. Ce e peste de-acuma e moft poate de la 180 cp in sus mai ai senzatii diferite dar in rest...

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 20-Iun-2006 22:29

Eu vorbesc din propria experienta am condus C4 1.4, Golf 5 1.4 FSI ,si kalos 1.4 16 valve 94 CP (nu cel de 8 valve ) din astea 3 cel mai "vioi" (sprint) e kalosul ...nimeni nu ma poate contrazice pe ceva ce am testat ..... cate liniute am dat cu prieteni care au masini de 1.6 ,dar care datorita GREUTATII masinii pierd foarte mult , kalosul castiga ca e usoara asta e atuul ei . Asta nu inseamna ca masina mea e cea mai tare dar la demaraj face masinile enumerate mai sus ..pierde la alte puncte dar la asta in nici un caz .-off-topic-

ON-TOPICC4-urban -deci pana la urma ....care E decizia TA ??? ca in fond asta era dilema ta C4 sau astra ...cei ai ALES >??

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 20-Iun-2006 22:42

Offtopic...ce masini de 1.6 ai facut tu cu motorasul ala de 1.4...daca zici ca ai facut C4 cu motor de 1.6 nu te cred... :D.
0-100 ...11,1 secunde la kalos...ce-i drept e mai bine ca la 1.4, dar pierde la viteza maxima.
Apropos ce cuplu are.

On-topic...Se termina promotia pana se hotaraste initiatorul topicului.

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mie 21-Iun-2006 14:46

Promotiile sunt facute sa se repete. :D

La diesel este senzatia ca te baga in scaun. SENZATIA!
Am facut liniuta cu un prieten cu motor turbo diesel, si nu am avut nici un fel de probleme cu el.
Si mi-a fost frica rau, ca o sa ma faca, pentru ca atunci mergeam cu el in masina si i-am zis sa ii dea talpa, masina se smucea super frumos.

Pana la urma Stevey, de la un motor mic HDi de 90CP, ramai cu o zmucitura si SENZATIA ca masina se infige super. In realitate, treburile stau total altfel.

C4-urban
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Joi 15-Iun-2006 10:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde C4-urban » Lun 26-Iun-2006 00:34

@stevey - am un mic comentariu de facut relativ la comparatia ta despre Opel respectiv Citroen second hand. In targ nu o sa vezi niciodata multe Citroen pentru ca Citroen nu are pret. Nici Opelul nu sta foarte bine la pretul de revanzare dar sta mult mai bine ca orice masina frantuzeasca. Acest lucru ti-l poate confirma orice individ care se ocupa cu vanzare de masini second hand.
In al doilea rand... se vorbea in acest topic despre faptul ca Astra GTC este rar intalnita si nu Astra G Coupe. Astra GTC este o Astra H in 3 usi si nu Coupe, cum este Astra Bertone. Confunzi.... targul e plin de Astra G si, mai rar dar exista, cateva Astra Coupe Bertone (care la randul ei face parte din generatia Astra G). Astra H coupe inca nu a aparut.
Cat despre stabilitate... noua generatie Opel ofera intr-adevar o senzatie de "plutire" dar asta se datoreaza sasiului foarte bine realizat care ofera aceasta senzatie pentru confort. In ciuda acestei senzatii pe multe forumuri straine am intalnit comparatii in urma carora Astra H obtinea multe puncte in plus la stabilitate fata de concurenti.

In legatura cu motorizarile opel...nu au nici o legatura cu Ford :lol: :lol: :lol: . Singurele motoare care nu sunt creatie Opel 100% sunt 2 diesel-uri dezvoltate impreuna cu FIAT (nu cu Ford) si anume motorul de 1.3 CDTI 90 de cai (care a luat o groaza de premii in cursul acestui an) si motorul 1.9 CDTI 150 de cai (intalnit si pe Alfa Romeo sub denumirea de 1.9 JTD - deasemenea un motor apreciat in repetate randuri).

No offence dar ar fi cazul unei mai bune informari inainte de a posta....


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats