C4 VTS vs SEAT LEON Turbo

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Joi 22-Iun-2006 21:25

tom scrie:Berlina am , still lovin` it :) da` parca ash vrea mai multa putere. Oricum vreau o masina mai mult pe sportivitate si intrebam daca un VTS ar fi potrivit..Si de vandut ..cine o mai vinde ? :D


A propos, ca tot te-ai gindit sa iei ceva mai potent... nu ai intrebat dealerul daca nu poti da comanda speciala de o berlina cu motor de vts? Eu tot am vrut sa intreb dealerul local si am uitat. Ca in oferte pe berlina poti pune cel mult motorul ala de 138CP HDI (la care cu un powerbox ii mai bagi vreo 20CP) si motorul de 2 litri benzina de 140CP care insa nu vine decit cu cutie automata din cite inteleg eu (!!).
Deci berlina cu motor de VTS se poate daca se comanda special? La urma urmei ce mtor intra in sasiul de coupe intra si in berlina! Singura durere e ca e mai greu de pus un eleron pe berlina
Mugurel, stii ceva?

Avatar utilizator
tom
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mar 20-Iun-2006 17:27
Localitate: Pascani

Mesajde tom » Joi 22-Iun-2006 22:17

Chiar, stie cineva cum merge si se intinde motoru ala de 2.0 HDi ?

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 22-Iun-2006 22:52

Mugurel : Nu pot sa`mi dau cu parerea de cele 2 masini , seat vs citroen -ptr ca nu am condus modelele respective , eu as merge pe seat imi place mai mult (poate dupa ce le`as conduce mi`as schimba parerea ...asta nu am de unde sa stiu ) .
-Ma referam la articol (nu am fost chiar asa de offtopic) : nici un articol nu am vazut sa critice , si nu neaparat sa critice ci sa spuna adevarul , era o revista care compara la un moment dat skoda octavia 2 cu megane 2 .... amandoua erau la fel de bune , daca intru pe club reno ..cate probleme poate sa aiba reno`ul ala de te minunezi , ptr cei din revista era o masina fantastica , am prieteni care spun ca nu or sa`si mai ia megane 2 in viata vietilor lor ...prin ce au trecut cu masina aia .

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 23-Iun-2006 09:09

e corect ce spui cu lipsa din reviste a articolelor de acest gen, dar asta ar insemna ca cineva sa primeasca un feedback din partea utilizatorilor, sa adunde toate parerile si sa traga niste concluzii, lucru care nu se intimpla. e greu pentru un redactor care merge o zi sau doua cu o masina de la dealer sa isi dea seama de toate punctele ei slabe, nici un utilizator nu cred ca dupa un timp asa de scurt a reusit sa faca o lista cu toate problemele. nu ii scuz, Doamne-fereste, dar asta e adevarul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 26-Iun-2006 15:17

mituc scrie:
tom scrie:Berlina am , still lovin` it :) da` parca ash vrea mai multa putere. Oricum vreau o masina mai mult pe sportivitate si intrebam daca un VTS ar fi potrivit..Si de vandut ..cine o mai vinde ? :D


A propos, ca tot te-ai gindit sa iei ceva mai potent... nu ai intrebat dealerul daca nu poti da comanda speciala de o berlina cu motor de vts? Eu tot am vrut sa intreb dealerul local si am uitat. Ca in oferte pe berlina poti pune cel mult motorul ala de 138CP HDI (la care cu un powerbox ii mai bagi vreo 20CP) si motorul de 2 litri benzina de 140CP care insa nu vine decit cu cutie automata din cite inteleg eu (!!).
Deci berlina cu motor de VTS se poate daca se comanda special? La urma urmei ce mtor intra in sasiul de coupe intra si in berlina! Singura durere e ca e mai greu de pus un eleron pe berlina
Mugurel, stii ceva?


Nu se poate comanda C4 cu motor VTS. Din ce cauza? Ce rost ar avea? Cine vrea ceva mai multi cai cred ca nu i-ar placea sa-si dea familia cu capul de stalpii berlinei. Asa gandesc si francezii. In plus difera setarile suspensiei de la berlina la Coupe VTS, incat ar fi greu sa faci o berlina sa se comporte asa cum se comporta VTS. Si ar mai fi ceva, cati clienti ar fi in lume care sa vrea asa ceva? vreo 3-4! are rost sa-si modifice toate benzile de fabricatie pentru 3-4 clienti?

Si inca un raspuns.
Mi-am luat de o saptamana C4 2,0 Hdi 6 trepte. Fata de cel cu 1,6HDi 110CP, este o diferenta prea mica de comportament si de putere, in comparatie cu diferenta de pret care se plateste. Senzatia cea mai cool este la viteze foarte mari (peste 190km/h) cand intradevar nu se aude nimik. In rest pot sa spun ca este foarte apropiata de verisunea cu 110Cp...si cred ca si din cauza ca raman un adept al motoarelor pe benzina am avut aceasta reactie, deci, va rog cei care iubiti dieselul sa nu considerati acest post ca unul semnificativ.

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Lun 26-Iun-2006 17:14

Daca ai berlina nu inseamna ca totdeauna ai copii in masina ca sa-i trintesti dintr-o parte in alta.
De multe ori merg singur in masina. Atunci imi place sa merg un pic mai tare. Si mi-ar place 180 de cai...
Sint destule exemple de masini cu 4 usi, familiale, dar care au si caracteristici sportive. M5?

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Lun 26-Iun-2006 18:54

Subaru Impreza? :twisted: Si are si ditamai portbagaju' :wink:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 26-Iun-2006 20:10

RS4 care era si break :D

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 26-Iun-2006 23:25

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Nu se poate comanda C4 cu motor VTS. Din ce cauza? Ce rost ar avea? Cine vrea ceva mai multi cai cred ca nu i-ar placea sa-si dea familia cu capul de stalpii berlinei. Asa gandesc si francezii. In plus difera setarile suspensiei de la berlina la Coupe VTS, incat ar fi greu sa faci o berlina sa se comporte asa cum se comporta VTS. Si ar mai fi ceva, cati clienti ar fi in lume care sa vrea asa ceva? vreo 3-4! are rost sa-si modifice toate benzile de fabricatie pentru 3-4 clienti?


Suspensia se poate seta, nu cred ca-i o problema.
Mie unul pur si simplu nu-mi plac masinile in 3 usi. Arata bine, sint ok, dar prefer versiunile in 4-5 usi (sedan, hatchback). Probabil sint mai multi care din diverse motive ar prefera o berlina cu motor de coupe vts decit un coupe vts pur.
Dar si relativ la liniile de ansamblare, ai dreptate. Practic in ziua de azi ar trebui sa faca manual masina aia daca da careva comanda de asa ceva.
Mda, asta e, macar daca bagau o cutie M5 sau M6 pe 2.0i/138CP... deci cind iese asta pe care o am din garantie ii pun turbosuflanta, pistoane, filtre, sau iau una care le are deja (poate pina atunci turbeaza si citroen motoarele cum le-au turbat astia de la vw pe tsi si tfsi, pacat ca le baga in niste caroserii la fel de comune ca si loganurile).

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mar 27-Iun-2006 05:18

->De ce tot insistati cu motoarele diesel , acceptati ca aceste motoare nu sunt de alergat , nici un constructor de masini ,cand scoate un model gen RS , GTI .... si asa mai departe, cel mai tare motor este cel pe benzina .
->acceptati si voi impatimitii de dieseluri ca aceste motoare nu sunt DEOCAMDATA facute ptr un mers foarte sportiv .
->mai lasati offtopicul asta
Deci C4 sau Leon ??...greu de raspuns cred ca merg pe Kalos :lol:

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 27-Iun-2006 10:36

[quote="mituc
Suspensia se poate seta, nu cred ca-i o problema.
Mie unul pur si simplu nu-mi plac masinile in 3 usi. Arata bine, sint ok, dar prefer versiunile in 4-5 usi (sedan, hatchback). Probabil sint mai multi care din diverse motive ar prefera o berlina cu motor de coupe vts decit un coupe vts pur.
Dar si relativ la liniile de ansamblare, ai dreptate. Practic in ziua de azi ar trebui sa faca manual masina aia daca da careva comanda de asa ceva.
Mda, asta e, macar daca bagau o cutie M5 sau M6 pe 2.0i/138CP... deci cind iese asta pe care o am din garantie ii pun turbosuflanta, pistoane, filtre, sau iau una care le are deja (poate pina atunci turbeaza si citroen motoarele cum le-au turbat astia de la vw pe tsi si tfsi, pacat ca le baga in niste caroserii la fel de comune ca si loganurile).[/quote]

OK.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 27-Iun-2006 12:21

Mie imi plac masinile cu 2 usi dar numai cand ai 2 locuri si atat dar mi se pare stupid ca in cazul c4 coupe sa faci aceleasi dimensiuni(ma refer tot 5 locuri acelasi spatiu) ca c4 berlina si sa-i pui 2 usi...doar de dragul aparentei si al designului.Adica tre sa ma dau jos ca sa intre celalat...nu vad ceva util aici ci doar moft.Si poate mie imi place varianta coupe dar o vreau cu 5 usi nu cu doua.Din moment ce am la fel de multe locuri la ce le folosesc daca imi iau coupe?Plus ca in general masinile cu 2 usi si 5 locuri sunt decapotabile si spatiul din spate este ingramadit mai mult de forma.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 27-Iun-2006 12:25

Dar de CL ce mai zici? 6m si 2 usi? are doar 4 locuri ce-i drept.
Care masini decapotabile cu 5 locuri si 2 usi sunt alea multe de care vb tu? :lol:

@Mituc sa ne anunti si pe noi dupa ce faci toate modificarile alea ;). Cum reglezi tu suspensia?Ca de restul nu mai stau sa intreb.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 27-Iun-2006 13:07

Da dar daca faceau CL cu 5 usi era mai mare(dupa cum am spus locurile din spate nu prea conteaza ,sunt ingramadite,de forma,plus ca e sedan si are portbagaju cat caru) pe cand c4coupe am zis ca ARE ACELASI SPATIU ca berlina si nu justifica cele 2 usi...Deci functia cade in favoarea...nici macar a formei ci doar a ideii.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 27-Iun-2006 16:39

Cu riscul de a fi offtopic, Stevey daca te referi la CL cand zici ca spatiul din spate este mic, te inseli amarnic. Nu prea iti inteleg ideea, cu locurile din spate. :roll: .


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes