volkswagen cu motor 1.4 si 170 cp

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 26-Iun-2006 12:50

Si mai e si rotativ ;).

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Joi 29-Iun-2006 23:39

rx 8 papa la ulei de sparge are si indicator special pt. asa ceva.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 30-Iun-2006 09:36

e normal sa pape ulei, atita vreme cit nu are segmenti ca sa curete uleiul in urma lor. nici nu ar avea cum sa aiba, de altfel
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Lun 10-Iul-2006 12:14

Parerea mea este ca motorul rotativ va fi viitorul. Ofera avantaje clare in fata motorului cu cilindrii. Mai trebuie in schimb dezvoltat.

In privinta motorului TSI e foarte tare daca este asa cum specifica. Dar nu cred ca este spectaculos. Exact cum spunea si altcineva, au existat motoare cu supraalimentare foarte puternice. In WRC nu pot obtine motoare atat de puternice pt ca este limitata suprafata admisiei la turbina.

Si modelul Opel Spider are 2l nu stiu ce putere, diesel si are o acceleratie de 5 secunde pana la suta. Consumul, conform spuselor lor este de 4-6%. Este posibil daca mergi cu masina ca cu un dric. Acceleratia este si ea realizabila cu niste turbine foarte "mari", dar cu un consum departe de ceea ce se lauda ei.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 10-Iul-2006 15:31

motorul wankel sau renesis de mazda are cam 230 de cai, dar, in ciuda faptului ca e declarat de 1300, in realitate, prin functionarea lui este de 2600 pentru ca la o rotatie face 2 cicluri si de aceea se dubleaza cilindreea. in orice caz e o gaselnita tare, dar e foarte pretentios.
P.S. e opel speedster si din cite stiu eu nu e diesel (poate spuneai de alta masina).

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 10-Iul-2006 16:07

cosmin_bogdan_s scrie:Parerea mea este ca motorul rotativ va fi viitorul. Ofera avantaje clare in fata motorului cu cilindrii. Mai trebuie in schimb dezvoltat.

In privinta motorului TSI e foarte tare daca este asa cum specifica. Dar nu cred ca este spectaculos. Exact cum spunea si altcineva, au existat motoare cu supraalimentare foarte puternice. In WRC nu pot obtine motoare atat de puternice pt ca este limitata suprafata admisiei la turbina.

Si modelul Opel Spider are 2l nu stiu ce putere, diesel si are o acceleratie de 5 secunde pana la suta. Consumul, conform spuselor lor este de 4-6%. Este posibil daca mergi cu masina ca cu un dric. Acceleratia este si ea realizabila cu niste turbine foarte "mari", dar cu un consum departe de ceea ce se lauda ei.


E aberant sa compari opel speedster cu VW GOLF.
Modelul pana in 2003 avea motor de 2.2 cu 147 HP la 5800 ture, si un cuplu mic de 149nm la 4000 ture. Performantele masinii sunt date de greutatea foarte redusa a acesteia precum si de structura aerodinamica. DUpa a urmat modelul turbo de 2.0l, care l-a facut sa aiba performante si mai bune(4.9 pana la 100km/h si vreo 250 vit maxima).
Consumul la speedster din ce am citit nu pare ingrijorator in ciuda performantelor...insa este clar mai mare decat la un TSI.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 10-Iul-2006 22:12

pai clar e mai tare decit multe masini din moment ce la ultimele liniutze legale de la craiova a venit unul cu un speedster putin magarit si a facut un EVO IX... mi s-a parut incredibil, dar la cam 500-550 kg ce sa mai zic... apropo e unul in craiova care a demarat un proiect BX GTI Turbo! abia astept sa vad ce iese!
Ultima oară modificat Lun 10-Iul-2006 22:28 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 10-Iul-2006 22:15

dj01fad scrie:pai clar e mai tare decit multe masini din moment ce la ultimele liniutze legale de la craiova a venit unul cu un speedster putin magarit si a facut un EVO XI... mi s-a parut incredibil, dar la cam 500-550 kg ce sa mai zic...

EVO IX, nu XI, ala inca n-a aparut :D

dj01fad scrie:apropo e unul in craiova care a demarat un proiect BX GTI Turbo! abia astept sa vad ce iese!

zi-ne mai mult!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 10-Iul-2006 22:36

PARDON :( . am modificat;
pai nu prea stiu ce sa zic ca nu prea a facut nimic. deocamdata am inteles ca s-a apucat sa faca galeria si cu tubulatura de la admisie si cica dupa aceea urmeaza decomprimarea motorului si alte modificari. cica ideea lui finala e sa puna motorasul asta pe un citroen ZX sau AX in 3 usi ca cica rupe si mai rau, bineinteles acelea fiind mai usoare. in momentul in care o sa si vad modificarile o sa va dau de veste, ca de laudat... au mai fost viteji da la prea putini le-a reusit faza Turbo.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 10-Iul-2006 22:53

pe ZX merge, insa pe AX doar daca ii face loc cu flexu... mdea, multi viteji, vorba ta :-$
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats