Pornire la cald dificila
Moderator: Echipa Tehnica
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Pornire la cald dificila
Am o problema la Xanita mea, 1.9 TD, 1994 pornirea la cald e mult mai dificila decat la rece. La rece porneste la sfert iar la cald dureaza cateva secunde, aud cum da motorul peste cap de mai multe ori. Stie cineva de unde ar putea venii ?
Am crezut ca de vina e pompa de injectie, aveam 300 bari dar am schimbat-o recent cu una luata second care scoate 500 bari. Porneste umpic mai bine ca inainte dar tot nu ca la rece
Merci
Cristian
Am crezut ca de vina e pompa de injectie, aveam 300 bari dar am schimbat-o recent cu una luata second care scoate 500 bari. Porneste umpic mai bine ca inainte dar tot nu ca la rece
Merci
Cristian
cred ca e de vina capul hidraulic de la pompa. de obicei de acolo se intimpla. tu ce ai masurat si da 500 de bar, ca nu inteleg?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
inclin sa oimpartasesc parerea lui khan!
capul hidraulic genereaza genul acesta de probleme.
incearca sa dai debitul mai mare putin....sa zicem jumatate de tura de surub si vezi apoi cum se manifesta la cald..
daca apare o imbunatatire ai confirmarea ca este capul hidraulic.
varianta cu electromotorul este perfect plauzibila!
daca ai probleme de racire si motorul este foarte cald.......ai parte de aceias manifestare ca si la electromotor ......invartire sub turatia de pornire.
capul hidraulic genereaza genul acesta de probleme.
incearca sa dai debitul mai mare putin....sa zicem jumatate de tura de surub si vezi apoi cum se manifesta la cald..
daca apare o imbunatatire ai confirmarea ca este capul hidraulic.
varianta cu electromotorul este perfect plauzibila!
daca ai probleme de racire si motorul este foarte cald.......ai parte de aceias manifestare ca si la electromotor ......invartire sub turatia de pornire.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Pompa de injectie e ok, masurata in service, au incercat si cu debit mai mare si e la fel de grea pornirea la cald
Probleme de racire nu cred ca am, nu se incalzeste mai sus de 85 decat la urcari mari
O sa incerc sa vad cu turatia de pornire la rece daca e mai mare, pana acuma nu mi-am dat seama daca e vreo diferenta pentru ca la rece porneste la sfert de cheie, o sa deconectez pompa de injectie sa incerc daca e vreo diferenta
Merci
Probleme de racire nu cred ca am, nu se incalzeste mai sus de 85 decat la urcari mari
O sa incerc sa vad cu turatia de pornire la rece daca e mai mare, pana acuma nu mi-am dat seama daca e vreo diferenta pentru ca la rece porneste la sfert de cheie, o sa deconectez pompa de injectie sa incerc daca e vreo diferenta
Merci
ai mai putea verifica ceva!
pune un bec pe alimentarea bujiilor, adika firul ala gros care trece de la una la alta, si vezi daca se aprinde cand pui contact la cald!
normal ar fi sa se aprinda chiar daca motorul este cald insa la bord sa se stinga mai repede martorul de bujii dar nu te speria, tensiunea pe bujii trebuie sa ramana mai multa vreme decat becul din bord!
una din sondele de temperatura ar putea trimite info. gresite catre releu sau chiar releul sa faca surprize si sa nu incinga bujiile la cald.
fara bujii.....porneste mai greu la cald cu conditia sa ai comprsie !
pune un bec pe alimentarea bujiilor, adika firul ala gros care trece de la una la alta, si vezi daca se aprinde cand pui contact la cald!
normal ar fi sa se aprinda chiar daca motorul este cald insa la bord sa se stinga mai repede martorul de bujii dar nu te speria, tensiunea pe bujii trebuie sa ramana mai multa vreme decat becul din bord!
una din sondele de temperatura ar putea trimite info. gresite catre releu sau chiar releul sa faca surprize si sa nu incinga bujiile la cald.
fara bujii.....porneste mai greu la cald cu conditia sa ai comprsie !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Mar 26-Oct-2004 18:17
- Localitate: buzau
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
toader ion scrie:Aceiasi problema am avut-o eu la un Talbot Simca cu motor de 1.9D Citroen. Dupa 3 pompe schimbate si electromotor facut, un mecanic batrin, vazindu-ma cum ma chinuiam, m-a sfatuit sa masor compresia in motor. Era varza. Dupa o segmentare, pornea la sfert chiar fara bujii.
Compresie motor 28 bar, deci nu e de aici
@jgr1001
cum sa verific cablul?
cum se explica fenomenul din cauza unui cablu?
Cablul sau carbunii demarorului, pot fi de vina doar daca motorul se invarte f greu, apoi din ce in ce mai repede pana motorul porneste
La mine carbunii erau ok (au fost verificati acum cateva luni)
Cablul de plus avea izolatia cam terminata si presupun ca undeva avea intreruperi care se manifestau doar la cald (cel putin asa cred)
Cert este ca dupa ce l-am schimbat (cu borna de plus cu tot), porneste f usor
Cablul il verifici vizual, demontandu-l. Nu trebuie sa aibe izolatia deteriorata sau topita. De asemenea, asigurate ca face masa f bine la ambele capete. La actionarea demarorului nu trebuie sa se incinga bornele bateriei. Daca se incing inseamna ca "fura" curent pe undeva
La fel poti sa verifici si cablul de "-"
La mine carbunii erau ok (au fost verificati acum cateva luni)
Cablul de plus avea izolatia cam terminata si presupun ca undeva avea intreruperi care se manifestau doar la cald (cel putin asa cred)
Cert este ca dupa ce l-am schimbat (cu borna de plus cu tot), porneste f usor
Cablul il verifici vizual, demontandu-l. Nu trebuie sa aibe izolatia deteriorata sau topita. De asemenea, asigurate ca face masa f bine la ambele capete. La actionarea demarorului nu trebuie sa se incinga bornele bateriei. Daca se incing inseamna ca "fura" curent pe undeva
La fel poti sa verifici si cablul de "-"
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Cum se face din ce in ce mai cald masina porneste din ce in ce mai greu
...
Doar ca acuma am reusit sa imi dau seama ca de vina e electromotorul, la cald invarte cateva secunde pe demaror si aud cum motorul se invarte din ce in ce mai repede inainte de a pornii.
Are cineva referinta de la piesele care trebuie schimbate? Bucsile si periile? E dificila operatiunea?

Doar ca acuma am reusit sa imi dau seama ca de vina e electromotorul, la cald invarte cateva secunde pe demaror si aud cum motorul se invarte din ce in ce mai repede inainte de a pornii.
Are cineva referinta de la piesele care trebuie schimbate? Bucsile si periile? E dificila operatiunea?
poate e o problema de la reductorul electromotorului, e posibil sa fie uzate rotile dintate si sa scape, sau bendixul...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats