Eu nu mai citesc taxele, ca mi-e groaza. Am auzit chiar ca au mai crescut pe alocuri fata de propunerile Ministerului de Finante. Halal liberalism in tara asta, manca-i-ar paduchii!
E clar, masini mai noi de 2000 (sau 1999) nu mai pupam. Sper sa reziste ce am macar 5 anisori. Am ajuns sa ne inchinam la niste vechituri. Ptiu!
Taxe import 2007
Moderator: Echipa Tehnica
Posibil ca aceste taxe sa netezeasca terenul si al unei eventuale scumpiri pentru modelele indigene si importate. Daca se cere taxa de 4000 pe o epava de zeci de ani, pe care mai platesti 1000 sa o cumperi, atunci, printr-un rationament simplu romanesc rezulta ca mai bine platesti 8000 pe un logan standard sau 10-12000 pe unul de lux... vorba aia, e nou-nout si mai scump doar cu 3 000 !
totusi cred in legile romanesti ca sunt facute cu dublu tais, imposibil sa nu existe o portita de scapare, ceva, doar si legiuitorii astia mai pot avea rude sarace sau pasiuni pentru masini de epoca. Daca s-ar putea circula pe o perioada nedeterminata cu o masina din UE in tara, nu m-ar deranja sa am numar de portugalia sau germania.
In conditiile actuale o sa ajungem ca si cubanezii. am vazut zilele trecute un documentar unde se arata starea masinilor cubanezilor de rand: masini americane din anii 40-50, din care cu greu se mai deosebea forma initiala, reciclate cu motoare diesel rusesti aduse de armata rosie ca piese de schimb pentru camioanele lor din insula. aratau masinile alea izbitor de asemanator cu daciile putrezite din anii 70, acelea care au usile in toate directiile si merg drept "intr-o parte" lasand in urma lor un norisor de fum colorat ca un curcubeu. Or sa regrete multi din cei ce si-au dus junghiurile functionale la remat....
totusi cred in legile romanesti ca sunt facute cu dublu tais, imposibil sa nu existe o portita de scapare, ceva, doar si legiuitorii astia mai pot avea rude sarace sau pasiuni pentru masini de epoca. Daca s-ar putea circula pe o perioada nedeterminata cu o masina din UE in tara, nu m-ar deranja sa am numar de portugalia sau germania.
In conditiile actuale o sa ajungem ca si cubanezii. am vazut zilele trecute un documentar unde se arata starea masinilor cubanezilor de rand: masini americane din anii 40-50, din care cu greu se mai deosebea forma initiala, reciclate cu motoare diesel rusesti aduse de armata rosie ca piese de schimb pentru camioanele lor din insula. aratau masinile alea izbitor de asemanator cu daciile putrezite din anii 70, acelea care au usile in toate directiile si merg drept "intr-o parte" lasand in urma lor un norisor de fum colorat ca un curcubeu. Or sa regrete multi din cei ce si-au dus junghiurile functionale la remat....
Ultima oară modificat Mie 05-Iul-2006 09:54 de către alexd, modificat 1 dată în total.
Si mai e ceva: Comisia Europeana nu cred ca nu va avea nimic de spus. Am inteles ca s-au mai luat si de unguri si aia au scazut taxele. E posibil sa fie ca la o negociere (targ): mai lasa romane, mai pune jupane!
Sa vedem cum se incheie acest trist episod, eu sper sa nu fie dracul chiar asa negru, sa scada macar la jumatate ce au afisat acum. Altfel, e groasa.
Oricum, legea nu a trecut inca de Camera, poate niscai populisti sa mai ajute pe-acolo. Ce mama dracu or vrea sa vanda atatea Logane, ca e clar ca exclusiv pt Logan e facuta? Oricum, celelalte masini noi au cam acelasi pret si aici si dincolo (sau nesemnificativ mai mare). Ramane rahatul asta de Logan sa troneze sub 10.000 de euro....
Sa vedem cum se incheie acest trist episod, eu sper sa nu fie dracul chiar asa negru, sa scada macar la jumatate ce au afisat acum. Altfel, e groasa.
Oricum, legea nu a trecut inca de Camera, poate niscai populisti sa mai ajute pe-acolo. Ce mama dracu or vrea sa vanda atatea Logane, ca e clar ca exclusiv pt Logan e facuta? Oricum, celelalte masini noi au cam acelasi pret si aici si dincolo (sau nesemnificativ mai mare). Ramane rahatul asta de Logan sa troneze sub 10.000 de euro....
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pe lacomii astia nu-i mai satura nici pamintul
E absolut incredibil, nu-mi vine sa cred. Noroc ca UE nu prea e de acord cu baietii de la APIA. Ia cititi aici: http://www.evz.ro/article.php?artid=264279




E absolut incredibil, nu-mi vine sa cred. Noroc ca UE nu prea e de acord cu baietii de la APIA. Ia cititi aici: http://www.evz.ro/article.php?artid=264279
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
calculati-va cat valoreaza masina voastra
.
Parerea mea este ca daca se vor mentine aceste taxe, va creste exponential si pretul la jafurile din tara, astea in care zicem noi ca ne dam, dar de fapt mai mult stam pe langa ele in service.
Asa ca acest calculator este definitoriu pentru valoarea masinii voastre incepand cu 2007. GTi-ul meu face 2686 fara TVA. Il dau azi cu 2.500 si castigati 100 si ceva peste 1 an
http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php

Parerea mea este ca daca se vor mentine aceste taxe, va creste exponential si pretul la jafurile din tara, astea in care zicem noi ca ne dam, dar de fapt mai mult stam pe langa ele in service.
Asa ca acest calculator este definitoriu pentru valoarea masinii voastre incepand cu 2007. GTi-ul meu face 2686 fara TVA. Il dau azi cu 2.500 si castigati 100 si ceva peste 1 an

http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php
Eu zic sa va mai calmati. Daca nu reusiti incercati sa beti si un pahar de apa.
Dracul nu este asa negru precum il vedeti voi. Taxele sunt "ok". Nu va mai scoateti ochii ca platiti 7000€ sa aduceti un motor de 3000 cm cubi de pe vremea bunicului.
Voi vreti 3000 cm cubi. Trei mii centimetri cubi!!!! Pai ce faceti mai cu ei???
De ce nu vorbiti si voi de un motor de 1000, 1400 sau maxim 1600...
Nu inteleg, daca te vaiti ca nu ai bani, de ce vrei neaparat al mai puternic motor???
Mi se pare normal, vrei putere, atunci platesti!
Parca ati fi ca americanii aia... "As fi vrut eu sa am un V8. Asta este... ma multumesc cu un V6."
Dracul nu este asa negru precum il vedeti voi. Taxele sunt "ok". Nu va mai scoateti ochii ca platiti 7000€ sa aduceti un motor de 3000 cm cubi de pe vremea bunicului.
Voi vreti 3000 cm cubi. Trei mii centimetri cubi!!!! Pai ce faceti mai cu ei???
De ce nu vorbiti si voi de un motor de 1000, 1400 sau maxim 1600...
Nu inteleg, daca te vaiti ca nu ai bani, de ce vrei neaparat al mai puternic motor???
Mi se pare normal, vrei putere, atunci platesti!
Parca ati fi ca americanii aia... "As fi vrut eu sa am un V8. Asta este... ma multumesc cu un V6."
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats