Mesajde amarok » Mie 13-Dec-2006 18:39
Vad ca topicul asta e mai vechiut, dar am si eu o poveste de spus.
Acum 2 saptamani plec eu voios din Bucuresti inspre Piatra Neamt cu masinuta mea minunata alimentata tot timpul cu benzina euro4 98 de la Mol sau Carrera 100 de la OMV, toate bune si frumoase, viteza obisnuita deoarece conditiile de drum o permiteau 120-140km/h, dar ce sa vezi, dupa 50 de KM mi se aprinde semnalul luminos galben in bord, iar computerul imi zice: Antipolution Faulty.
In momentul in care s-a aprins becul, turatia motorului a scazut brusc, orice apasare pe acceleratie parca nu avea nici un efect, iar in momentul ala am tras instant pe dreapta.
Am lasat motorul pornit la relanti si pur si simplu nu imi venea sa cred ce vibratii poate sa aiba, am incercat sa il turez usor si am observat ca vibratia dispare la turatie de la 1800rpm in sus.
Am sunat la ATS si mi s-a spus prima data ca e de la benzina si sa ajung cu ea la un service cat mai repede, lucru pe care l-am si facut, am dus-o la Suceava in service.
Acum stim toti ce experiente sunt la ATS cu service-ul, ei la Suceava parca ai fi in alta tara, oameni care te trateaza respectuos si care chiar vroiau sa ma ajute. Am stat langa ei si am vazut tot ce au facut.
Le-am spus de benzina si am fost de acord sa scoata toata benzina din rezervor ca sa o inlocuiesc deoarece am crezut ca benzina e proasta, am bagat alta proaspata si tot la fel.
Calculatorul lor din servicea indica o problema pe cilindrul 4, dar cam atat au putut ei sa faca. Am adus masina la ATS in Bucuresti unde am stat 8 zile fara ea si au reparat-o, problema raportata a fost o supapa arsa la cilindrul 4 si au spus ca era un defect de fabricatie, mi-au spus ca le-au inlocuit pe ambele.
In momentul de fata masina merge foarte bine si o tin inca sub observatie.
A mai patit cineva asa ceva cu supapa arsa ?
A, am uitat sa mentionez ca masina avea 19800km cand a aparut problema si pana atunci nu am avut probleme cu ea, ce am avut am sa raportez in rubrica speciala.