Arise: pt un motor de 1600 cc platesti "doar" 4000 de euro. Si nu este de pe vremea bunicului ci mult mai aproape de zilele noastre (adica Euro 1)
PS - alea de pe vremea bunicului sunt scutite de taxe, pt ca sunt considerate automobile istorice
Taxe import 2007
Moderator: Echipa Tehnica
Iata si reactii oficiale la aberatiile fiscale:
"AutomobiliÂştii cer preÂşedintelui BĂŁsescu sĂŁ nu promulge Codul Fiscal
Andrei ÂŞtefan
AutomobiliÂştii din România protesteazĂŁ ĂŽmpotriva noilor taxe de import pentru maÂşinile second-hand Âşi cer preÂşedintelui Traian BĂŁsescu sĂŁ nu promulge Legea Codului Fiscal, deoarece nu respectĂŁ nici programul de guvernare, nici criteriile de aderare. “Strategia s-a schimbat, dar tot ĂŽn favoarea aceloraÂşi grupuri de interese Âşi noi, cetĂŁĂženii României, vom fi tot «cetĂŁĂženi de mâna a doua». Vom plĂŁti taxe suplimentare, dar nu se vor mai numi taxe ecologice”, se precizeazĂŁ ĂŽntr-un comunicat al Automobil Clubul Român. Noile taxe de import pentru maÂşinile de ocazie au iscat controverse ĂŽntre automobiliÂştii, reprezentaĂži de ACR, Âşi AsociaĂžia ProducĂŁtorilor Âşi Importatorilor de Automobile (APIA). Conducerea ACR acuzĂŁ Guvernul Âşi Parlamentul de protejarea intereselor membrilor APIA , prin introducerea unor taxe inutile, care vor limita accesul românilor la autoturismele la mâna a doua aduse din Occident, la preĂžuri rezonabile. Constantin Niculescu, preÂşedintele ACR, susĂžine cĂŁ, pe lângĂŁ jocurile politice, aceste taxe reprezintĂŁ o ĂŽncĂŁlcare a criteriilor de aderare. “Decizia deputaĂžilor nu este altceva decât o maÂşinaĂžiune, care ĂŽi ajutĂŁ pe cei de la APIA. UitaĂži-vĂŁ pe lista lor cu membri Âşi o sĂŁ vedeĂži cine face parte din aceastĂŁ asociaĂžie. Am citit toate prevederile din Capitolul 1 din negocierile de aderare, Libera circulaĂžie a mĂŁrfurilor, Âşi vĂŁ asigur cĂŁ aceste taxe sunt o ĂŽncĂŁlcare a acestor negocieri”, ne-a declarat Niculescu. Ăn replicĂŁ, directorul APIA, Marius Carp, spune cĂŁ AsociaĂžia e formatĂŁ din societĂŁĂži importante Âşi cu greutate Âşi cĂŁ nu are de gând sĂŁ intre ĂŽn polemicĂŁ cu cei de la ACR. “Unul din membri noÂştri este chiar Dacia Renault, cel mai mare producĂŁtor român. Mai avem Âşi alĂži producĂŁtori cu nume grele, nu sunt 30-40 de persoane fizice adunate de pe cine Âştie unde. Fiecare are dreptul sĂŁ spunĂŁ ce vrea Âşi nu am de gând sĂŁ comentez ce spune domnul Niculescu”, a precizat Carp.
"AutomobiliÂştii cer preÂşedintelui BĂŁsescu sĂŁ nu promulge Codul Fiscal
Andrei ÂŞtefan
AutomobiliÂştii din România protesteazĂŁ ĂŽmpotriva noilor taxe de import pentru maÂşinile second-hand Âşi cer preÂşedintelui Traian BĂŁsescu sĂŁ nu promulge Legea Codului Fiscal, deoarece nu respectĂŁ nici programul de guvernare, nici criteriile de aderare. “Strategia s-a schimbat, dar tot ĂŽn favoarea aceloraÂşi grupuri de interese Âşi noi, cetĂŁĂženii României, vom fi tot «cetĂŁĂženi de mâna a doua». Vom plĂŁti taxe suplimentare, dar nu se vor mai numi taxe ecologice”, se precizeazĂŁ ĂŽntr-un comunicat al Automobil Clubul Român. Noile taxe de import pentru maÂşinile de ocazie au iscat controverse ĂŽntre automobiliÂştii, reprezentaĂži de ACR, Âşi AsociaĂžia ProducĂŁtorilor Âşi Importatorilor de Automobile (APIA). Conducerea ACR acuzĂŁ Guvernul Âşi Parlamentul de protejarea intereselor membrilor APIA , prin introducerea unor taxe inutile, care vor limita accesul românilor la autoturismele la mâna a doua aduse din Occident, la preĂžuri rezonabile. Constantin Niculescu, preÂşedintele ACR, susĂžine cĂŁ, pe lângĂŁ jocurile politice, aceste taxe reprezintĂŁ o ĂŽncĂŁlcare a criteriilor de aderare. “Decizia deputaĂžilor nu este altceva decât o maÂşinaĂžiune, care ĂŽi ajutĂŁ pe cei de la APIA. UitaĂži-vĂŁ pe lista lor cu membri Âşi o sĂŁ vedeĂži cine face parte din aceastĂŁ asociaĂžie. Am citit toate prevederile din Capitolul 1 din negocierile de aderare, Libera circulaĂžie a mĂŁrfurilor, Âşi vĂŁ asigur cĂŁ aceste taxe sunt o ĂŽncĂŁlcare a acestor negocieri”, ne-a declarat Niculescu. Ăn replicĂŁ, directorul APIA, Marius Carp, spune cĂŁ AsociaĂžia e formatĂŁ din societĂŁĂži importante Âşi cu greutate Âşi cĂŁ nu are de gând sĂŁ intre ĂŽn polemicĂŁ cu cei de la ACR. “Unul din membri noÂştri este chiar Dacia Renault, cel mai mare producĂŁtor român. Mai avem Âşi alĂži producĂŁtori cu nume grele, nu sunt 30-40 de persoane fizice adunate de pe cine Âştie unde. Fiecare are dreptul sĂŁ spunĂŁ ce vrea Âşi nu am de gând sĂŁ comentez ce spune domnul Niculescu”, a precizat Carp.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
parerea mea este urmatoarea: in acest fel, nimeni sau aproape nimeni nu va mai aduce masini sub norma euro 3 pentru ca nu cred ca se gasesc nebuni care sa plateasca 2-3 mii de euro sa aduca un amarit de BX; rezultatul va fi ca tot atitea masini noi se vor vinde, si mai rau, s-ar putea sa creasca pretul la rablele deja existente pe piata. cred ca ar fi fost foarte corect sa introduca o taxa omeneasca, de citeva sute de euro, pentru ca atunci lumea ar fi adus masini cu drag si ei si-ar fi incasat mai multi bani din cauza numarului mare de inmatriculari. in felul in care au facut ei, au lasat vechea taxa de vama, bineinteles cu o alta denumire ca sa aiba voie, dar au cam blocad definitiv importul si au scos din minti pe toata lumea. ceea ce nu vor sa priceapa domnii guvernanti e ca nu poti sa te astepti de la popor sa cumpere masini noi la preturi europene cu venituri rominesti pentru ca pur si simplu iti da cu minus; cica traim intr-o tara care se vrea libera si putem sa alegem, dar, usor usor se mai elimina cite o posibilitate de pe lista si in curind nu vom mai avea ce sa alegem.
daca s-ar putea organiza vreo forma de protest, eu as participa bucuros, dar nu prea ma pricep la treburile astea. mie chiar nu imi vine sa cred ce se intimpla si nici nu am curaj sa ma gindesc unde o sa se ajunga.
daca s-ar putea organiza vreo forma de protest, eu as participa bucuros, dar nu prea ma pricep la treburile astea. mie chiar nu imi vine sa cred ce se intimpla si nici nu am curaj sa ma gindesc unde o sa se ajunga.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai aici au si vrut sa ajunga de fapt. este exact ce am zis eu mai sus: este libera alegere, dar te constringe prin taxe sa cumperi balegarul care vor ei cu disperare sa il vinda. asteptam totusi sa vedem daca o sa ramina asa cu toate ca sunt in stare. oricum lumea o sa taca si o sa inghita pentru ca majoritatea sunt prea indiferenti.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Uitati-va cine ar fi fost marii perdanti daca s-ar fi introdus taxe de bun simt. Exact Dacia-Renault, dar si importatorii, pentru ca sint destui care aplica strategia "mai bine un BMW seria 5 SH, decit unul seria 3 nou"
Si in felul asta avem posibilitatea de a "alege" un Golan, iar cei care au bani isi vor lua o masina noua din import, poate de la brent valmar sau de la Tariceanu. Pentru ca intre a plati 4000 de euro pt un BX (e doar un exemplu) si a da 8000 pe un Golan, ce veti alege? Simplu, nu? E clar ca taxele astea nu au fost introduse pentru a colecta bani la buget, ci pentru a proteja afacerile unora.
Sint curios care va fi reactia marineleului, pentru ca aici se poate aplica teoria lui cu grupurile de interese. Daca ne uitam putin prin numele de parlamentari, vom intelege. Si aia sint doar oamenii din fata.
@dj01fad: oamenii nu sint indiferenti, e vorba doar de mamaliga romaneasca. Sa ne aducem aminte ce a fost in Franta, cind aia de la guvernare au vrut sa introduca legea primei angajari.
Si in felul asta avem posibilitatea de a "alege" un Golan, iar cei care au bani isi vor lua o masina noua din import, poate de la brent valmar sau de la Tariceanu. Pentru ca intre a plati 4000 de euro pt un BX (e doar un exemplu) si a da 8000 pe un Golan, ce veti alege? Simplu, nu? E clar ca taxele astea nu au fost introduse pentru a colecta bani la buget, ci pentru a proteja afacerile unora.
Sint curios care va fi reactia marineleului, pentru ca aici se poate aplica teoria lui cu grupurile de interese. Daca ne uitam putin prin numele de parlamentari, vom intelege. Si aia sint doar oamenii din fata.
@dj01fad: oamenii nu sint indiferenti, e vorba doar de mamaliga romaneasca. Sa ne aducem aminte ce a fost in Franta, cind aia de la guvernare au vrut sa introduca legea primei angajari.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca va mai amintiti actiunea de anul trecut "sa nu cumparam carburanti o zi", cred poate ca ar fi indicat sa se organizeze o actiune de genul sa nu cumpere nimeni masini noi timp de o luna - mai ales dacia si renault - pentru ca ma gindesc ca poate in acest fel s-ar trage un semnal de alarma, sau daca nu asa poate in alt fel. voi ce parere aveti?
Eu ma bag! Doar sa-mi spuneti cand sa nu cumpar nici o masina noua Dacia sau Renault, adica sa-mi spuneti luna...
.
Serios acum, nu cred ca asta este formula de protest cea mai buna, sau cea castigatoare in acest caz. adevarat ca nu stiu nici solutia, (probabil ca ea nici nu exista). Ne vom resemna in continuare in rablele noastre supraevaluate si mult prea indragite, vor castiga in continuare service-urile de janghine bani frumosi, viata va merge inainte. Ca va merge in Dacie noua sau in BMW vechi, who cares?

Serios acum, nu cred ca asta este formula de protest cea mai buna, sau cea castigatoare in acest caz. adevarat ca nu stiu nici solutia, (probabil ca ea nici nu exista). Ne vom resemna in continuare in rablele noastre supraevaluate si mult prea indragite, vor castiga in continuare service-urile de janghine bani frumosi, viata va merge inainte. Ca va merge in Dacie noua sau in BMW vechi, who cares?
taxe import 2007
Nick, cum vrei sa-i convingi pe cei care isi cumpara masina noua, deci putin le pasa de taxele pt. masinile SH sau de impozitele pt. masini cu cil. mare. Solutia este sa va grabiti si sa va aduceti masinile anul asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats