Primele impresii vizuale:
- Negativ: garda la sol e cam mica pentru RO (m-am uitat dedesubt si scutul de ulei, care pare de plastic, nu cred ca e mai sus de 12-15cm), suportul de numar depaseste in jos spoilerul ceea ce inseamna ca risti sa-l rupi de multe ori (de ex. iarna, daca intri cu botul intr-o movila de gheata sau daca treci cu spoilerul peste marginea unei borduri), oglinzile mi se par cam mici (in genul la cele de pe Skoda, pe dreapta), locurile din spate un pic cam incomode (spatarul foarte vertical si scaunele tari), portbagajul mai mic ca la Xsara.
- Acum partile bune: mi se pare mult mai inchegata decat Xsara (cand inchizi portierele se aude zgomotul ala placut, infundat, de masivitate), panoul de bord, desi e pe mijloc este usor de citit pentru ca e MARE), scaunele sunt mai tari (in genul celor germane), aspect nou si design placut, multe locuri de depozitare in interior, mutarea comenzilor pt. oglinzi si geamuri electrice pe portiere, volan inovativ (se misca doar colacul, butucul central ramanand fix).
Nu am mers cu ea ca sa spun cum se comporta. As fi putut sa cer un drive-test, dar imi exprimasem deja intentia de a ramane la Xsara si nici nu vroiam sa-mi creez obligatii inutile fata de cei de acolo. Au ei alte obligatii fata de mine

Daca am uitat ceva referitor la aspect, ziceti-mi, si daca am observat aspectul am sa raspund.
A, am uitat. Cutia de viteze mi s-a parut ca agata in treapta 1 si marsarier (incercata la rece, fara motor pornit).