volkswagen cu motor 1.4 si 170 cp
Moderator: Echipa Tehnica
e normal sa pape ulei, atita vreme cit nu are segmenti ca sa curete uleiul in urma lor. nici nu ar avea cum sa aiba, de altfel
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Parerea mea este ca motorul rotativ va fi viitorul. Ofera avantaje clare in fata motorului cu cilindrii. Mai trebuie in schimb dezvoltat.
In privinta motorului TSI e foarte tare daca este asa cum specifica. Dar nu cred ca este spectaculos. Exact cum spunea si altcineva, au existat motoare cu supraalimentare foarte puternice. In WRC nu pot obtine motoare atat de puternice pt ca este limitata suprafata admisiei la turbina.
Si modelul Opel Spider are 2l nu stiu ce putere, diesel si are o acceleratie de 5 secunde pana la suta. Consumul, conform spuselor lor este de 4-6%. Este posibil daca mergi cu masina ca cu un dric. Acceleratia este si ea realizabila cu niste turbine foarte "mari", dar cu un consum departe de ceea ce se lauda ei.
In privinta motorului TSI e foarte tare daca este asa cum specifica. Dar nu cred ca este spectaculos. Exact cum spunea si altcineva, au existat motoare cu supraalimentare foarte puternice. In WRC nu pot obtine motoare atat de puternice pt ca este limitata suprafata admisiei la turbina.
Si modelul Opel Spider are 2l nu stiu ce putere, diesel si are o acceleratie de 5 secunde pana la suta. Consumul, conform spuselor lor este de 4-6%. Este posibil daca mergi cu masina ca cu un dric. Acceleratia este si ea realizabila cu niste turbine foarte "mari", dar cu un consum departe de ceea ce se lauda ei.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
motorul wankel sau renesis de mazda are cam 230 de cai, dar, in ciuda faptului ca e declarat de 1300, in realitate, prin functionarea lui este de 2600 pentru ca la o rotatie face 2 cicluri si de aceea se dubleaza cilindreea. in orice caz e o gaselnita tare, dar e foarte pretentios.
P.S. e opel speedster si din cite stiu eu nu e diesel (poate spuneai de alta masina).
P.S. e opel speedster si din cite stiu eu nu e diesel (poate spuneai de alta masina).
cosmin_bogdan_s scrie:Parerea mea este ca motorul rotativ va fi viitorul. Ofera avantaje clare in fata motorului cu cilindrii. Mai trebuie in schimb dezvoltat.
In privinta motorului TSI e foarte tare daca este asa cum specifica. Dar nu cred ca este spectaculos. Exact cum spunea si altcineva, au existat motoare cu supraalimentare foarte puternice. In WRC nu pot obtine motoare atat de puternice pt ca este limitata suprafata admisiei la turbina.
Si modelul Opel Spider are 2l nu stiu ce putere, diesel si are o acceleratie de 5 secunde pana la suta. Consumul, conform spuselor lor este de 4-6%. Este posibil daca mergi cu masina ca cu un dric. Acceleratia este si ea realizabila cu niste turbine foarte "mari", dar cu un consum departe de ceea ce se lauda ei.
E aberant sa compari opel speedster cu VW GOLF.
Modelul pana in 2003 avea motor de 2.2 cu 147 HP la 5800 ture, si un cuplu mic de 149nm la 4000 ture. Performantele masinii sunt date de greutatea foarte redusa a acesteia precum si de structura aerodinamica. DUpa a urmat modelul turbo de 2.0l, care l-a facut sa aiba performante si mai bune(4.9 pana la 100km/h si vreo 250 vit maxima).
Consumul la speedster din ce am citit nu pare ingrijorator in ciuda performantelor...insa este clar mai mare decat la un TSI.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai clar e mai tare decit multe masini din moment ce la ultimele liniutze legale de la craiova a venit unul cu un speedster putin magarit si a facut un EVO IX... mi s-a parut incredibil, dar la cam 500-550 kg ce sa mai zic... apropo e unul in craiova care a demarat un proiect BX GTI Turbo! abia astept sa vad ce iese!
Ultima oară modificat Lun 10-Iul-2006 22:28 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
dj01fad scrie:pai clar e mai tare decit multe masini din moment ce la ultimele liniutze legale de la craiova a venit unul cu un speedster putin magarit si a facut un EVO XI... mi s-a parut incredibil, dar la cam 500-550 kg ce sa mai zic...
EVO IX, nu XI, ala inca n-a aparut

dj01fad scrie:apropo e unul in craiova care a demarat un proiect BX GTI Turbo! abia astept sa vad ce iese!
zi-ne mai mult!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
PARDON
. am modificat;
pai nu prea stiu ce sa zic ca nu prea a facut nimic. deocamdata am inteles ca s-a apucat sa faca galeria si cu tubulatura de la admisie si cica dupa aceea urmeaza decomprimarea motorului si alte modificari. cica ideea lui finala e sa puna motorasul asta pe un citroen ZX sau AX in 3 usi ca cica rupe si mai rau, bineinteles acelea fiind mai usoare. in momentul in care o sa si vad modificarile o sa va dau de veste, ca de laudat... au mai fost viteji da la prea putini le-a reusit faza Turbo.

pai nu prea stiu ce sa zic ca nu prea a facut nimic. deocamdata am inteles ca s-a apucat sa faca galeria si cu tubulatura de la admisie si cica dupa aceea urmeaza decomprimarea motorului si alte modificari. cica ideea lui finala e sa puna motorasul asta pe un citroen ZX sau AX in 3 usi ca cica rupe si mai rau, bineinteles acelea fiind mai usoare. in momentul in care o sa si vad modificarile o sa va dau de veste, ca de laudat... au mai fost viteji da la prea putini le-a reusit faza Turbo.
pe ZX merge, insa pe AX doar daca ii face loc cu flexu... mdea, multi viteji, vorba ta 

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats