Probleme Xsara
Moderator: Echipa Tehnica
Revin. Daca voi credeti ca nu e prea complicat, chiar si in seara asta dupa ora 18:00.
Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba: oglinda din stanga nu mai pot s-o reglez electric decat pe 3 directii cu toate ca motorasul functioneaza normal. Se pare ca a sarit din suport, dar eu nu ma pricep s-o desfac si nu vreau s-o stric mai rau.
Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba: oglinda din stanga nu mai pot s-o reglez electric decat pe 3 directii cu toate ca motorasul functioneaza normal. Se pare ca a sarit din suport, dar eu nu ma pricep s-o desfac si nu vreau s-o stric mai rau.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In manualul de service de la BX cel putin (dar cred ca e perfect valabil pt orice tip de masina) scrie ca stergatoarele se schimba la 1 an...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Inghetare ventilator
Va mai amintiti de cartonul care se punea in fata radiatorului la Dacia? Citroen a inventat un plastic care are acest rol la Xsara 2.
Se monteaza in prizele de aer de la spoiler......daca poti de suportul numarului de inmatriculare de mecanicii de la ATS... cica doar iarna. Se livreaza cu masina noua si habar nu am daca se gaseste pe lista de accesorii.
Se monteaza in prizele de aer de la spoiler......daca poti de suportul numarului de inmatriculare de mecanicii de la ATS... cica doar iarna. Se livreaza cu masina noua si habar nu am daca se gaseste pe lista de accesorii.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nici eu la BX-ul meu nu am absolut nimic in fata, iar BX-ul lui draku (Narcis) are un soi de plastic cu gaurele. Vara e cel mai bine asa, dar asta iarna, la drum intins (viteze peste 60 km/h) am constatat ca aerul de la aeroterma nu mai era asa cald, pentru ca racirea motorului se facea prea mult. Pina la iarna o sa ma gindesc la o solutie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
din cate am auzit eu, la Oltcit exista un plastic (calandru parca se cheama)care iarna se baga in fata turbinei de racire a motorului
la masina mea exista, asa cum spunea Nicu, un plastic gaurit in fata radiatorului, dar eu cred ca este mai mult pentru protectia electroventilatorului (si el montat tot in fata radiatorului) sau pentru a nu baga diverse "extremitati" (gen degete) in ventilator cand acesta functioneaza
la masina mea exista, asa cum spunea Nicu, un plastic gaurit in fata radiatorului, dar eu cred ca este mai mult pentru protectia electroventilatorului (si el montat tot in fata radiatorului) sau pentru a nu baga diverse "extremitati" (gen degete) in ventilator cand acesta functioneaza
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
La Oltcit si GSA, exista acest ecran de plastic care se monteaza la temperaturi sub 10 grade Celsius.
La VW Broasca (motor racit cu aer), exista niste clapete actionate de niste termostate.
Se pare ca in primul rand motoarele air cooled au nevoie de asa ceva, pt a nu se raci prea tare.
La masinile cu motoare water cooled, nu stiam ca este nevoie de acest ecran.
La VW Broasca (motor racit cu aer), exista niste clapete actionate de niste termostate.
Se pare ca in primul rand motoarele air cooled au nevoie de asa ceva, pt a nu se raci prea tare.
La masinile cu motoare water cooled, nu stiam ca este nevoie de acest ecran.
Turatie
Filmul:
45k km la Xsara din 2003. Mers in forta, de multe ori pana la 6000 ture/min. Benzina de 100 de la OMV atat in tara cat si afara.
Probelma:
Pornesc motorul si stiti ca intra socul ala automat, sau ce draq este si se ridica la 1000 si un pic de ture. Iar apoi scade la 800, cum e normal relantiul. Eh, de la un timp, cam o data la 20 de porniri, mi se ineaca si dupa cateva oscilatii intre 300 si 1000 de ture, imi moare motorul. Ii dau cheie, imi face la fel: se salta initial la 1000 iar apoi incepe si face ca o lumanare care da sa se stinga, coboara-urca, coboara-urca si in cele din urma moare. Asta intr-un interval de vreo 10 sec. Cam la a treia cheie consecutiva, ramane pornit si se stabilizeaza.
Nu pricep ce se intampla. Nu-mi face tot timpul, ca m-as duce la service imediat. Daca ma duc acum, stiti cum sunt romanii nostrii, ii dau o cheie, doua, ii sufla in clante si iti baga: "n-are domle nimic". Degeaba te chinui sa ii explici ca nu face mereu, sa-ti faca o verificare generala ... se uita la tine alb.
E clar ca am ceva, motorul nu merge rotund. Dar mi-e groaza sa ma duc la ATS. Trebuie cineva care chiar sa-si dea interesul si s-o caute ca si cum as cauta-o eu.
Ce ziceti?
45k km la Xsara din 2003. Mers in forta, de multe ori pana la 6000 ture/min. Benzina de 100 de la OMV atat in tara cat si afara.
Probelma:
Pornesc motorul si stiti ca intra socul ala automat, sau ce draq este si se ridica la 1000 si un pic de ture. Iar apoi scade la 800, cum e normal relantiul. Eh, de la un timp, cam o data la 20 de porniri, mi se ineaca si dupa cateva oscilatii intre 300 si 1000 de ture, imi moare motorul. Ii dau cheie, imi face la fel: se salta initial la 1000 iar apoi incepe si face ca o lumanare care da sa se stinga, coboara-urca, coboara-urca si in cele din urma moare. Asta intr-un interval de vreo 10 sec. Cam la a treia cheie consecutiva, ramane pornit si se stabilizeaza.
Nu pricep ce se intampla. Nu-mi face tot timpul, ca m-as duce la service imediat. Daca ma duc acum, stiti cum sunt romanii nostrii, ii dau o cheie, doua, ii sufla in clante si iti baga: "n-are domle nimic". Degeaba te chinui sa ii explici ca nu face mereu, sa-ti faca o verificare generala ... se uita la tine alb.
E clar ca am ceva, motorul nu merge rotund. Dar mi-e groaza sa ma duc la ATS. Trebuie cineva care chiar sa-si dea interesul si s-o caute ca si cum as cauta-o eu.
Ce ziceti?
Nu am rezolvat. Motorul uneori nu merge rotund, are variatie destul de mare in turatii (+-100). Dupa ce se incalzeste e super ok, dar cand ii dau drumul uneori face urat. Si in plus e destul de zgomotos, tot pana se incalzeste.
Ma tot gandesc daca nu cumva i-am scos sufletul prea devreme, Xsara nefiind o masina sport. La mine 5000 de turatii sunt un lucru destul de comun. Probabil ca l-am istovit (pe motor).
Ma seaca ca daca te duci sa reclami probleme care apar si dispar, iti fac o verificare superficiala si daca nu ai norocul ca problema sa apara atunci, ramai cu ea. Nu ar cauta mai adanc. Pentru roman, pana nu iti ramane masina in drum, nu e nici o problema.
Ma tot gandesc daca nu cumva i-am scos sufletul prea devreme, Xsara nefiind o masina sport. La mine 5000 de turatii sunt un lucru destul de comun. Probabil ca l-am istovit (pe motor).
Ma seaca ca daca te duci sa reclami probleme care apar si dispar, iti fac o verificare superficiala si daca nu ai norocul ca problema sa apara atunci, ramai cu ea. Nu ar cauta mai adanc. Pentru roman, pana nu iti ramane masina in drum, nu e nici o problema.
Revin cu inca doua chestiuni.
Prima despre diferentele de putere date de benzina de 98 vs 100 (OMV). Si de sunet. Eu bag in a mea OMV 100 de vreo 6 luni fara pauza. Sambata am avut ocazia sa ma dau extensiv intr-o Xsara identica cu a mea, dar pe benzina de 98. Domnilor, diferenta e mai mult decat sesizabila. A prietenului meu trage bine, a mea trage excelent. Si sunetul motorului e mai mai fioros la a mea. Ma rog, sunt un pic offtopic ...
A doua chestiune: lasand probleme care le am cu motorelul, mai am o zdranganeala de la centura de siguranta fata, ambele locuri, din pilonul central. Sambata o dezbrac sa vad despre ce e vorba. Avand in vedere ca a inceput sa zdrangane la ambele piloane, in acelasi timp, e clar ca s-a slabit ceva care se poate remedia ... e de la ea ca sa zic asa.
Prima despre diferentele de putere date de benzina de 98 vs 100 (OMV). Si de sunet. Eu bag in a mea OMV 100 de vreo 6 luni fara pauza. Sambata am avut ocazia sa ma dau extensiv intr-o Xsara identica cu a mea, dar pe benzina de 98. Domnilor, diferenta e mai mult decat sesizabila. A prietenului meu trage bine, a mea trage excelent. Si sunetul motorului e mai mai fioros la a mea. Ma rog, sunt un pic offtopic ...
A doua chestiune: lasand probleme care le am cu motorelul, mai am o zdranganeala de la centura de siguranta fata, ambele locuri, din pilonul central. Sambata o dezbrac sa vad despre ce e vorba. Avand in vedere ca a inceput sa zdrangane la ambele piloane, in acelasi timp, e clar ca s-a slabit ceva care se poate remedia ... e de la ea ca sa zic asa.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu