Frina intepenita
Moderator: Echipa Tehnica
Sal baieti....am si eu o problema oarecum asemanatoarela un xm .....dar la mine se intepeneste frana chiar dc apas finut pedala. am avut probleme cu repartitorul...pica masina si in mers....in fine...am schimbat-o..cu alta...tot de xm...si am curatat sitele....dupa asta a ineput sa mearga masina franat..si nu mai aveam servo la volan....in schimb masina urca f repede si nu ma cadea in mers...ok...asa tot nu era bine...am pus innapoi vechiul repartitor...si situatia e la fel...merge franata masina....si nu am servo la volan...dar masina tot nu cade cu repartitorul cu care cadea inainte...ma gandesc ca sa fi fost din cauza sitelor ?!...e ceva de x files....am aerisit la conjunctor...la etriere ...tot asa....si se aude un fasait ciudat si in interios ce nu se auzea inainte....dc opresc si arunc apa pe discuri...se face aburi.....
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
...spune-ne ce ulei ai in instalatie... Daca tacane foarte des verifici intii sfera centrala si dupa aia conjunctorul.
Scuze paco: ti-am sters postul pentru ca am uitat sa il selectez. paco sugera ca dozatorul tau e mai uzat decit ala vechi.
@farcas: trece-ti te rog masina in semnatura si posteaza si tu unde trebuie alta data. Acum ti-am facut eu topic nou
Scuze paco: ti-am sters postul pentru ca am uitat sa il selectez. paco sugera ca dozatorul tau e mai uzat decit ala vechi.
@farcas: trece-ti te rog masina in semnatura si posteaza si tu unde trebuie alta data. Acum ti-am facut eu topic nou
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Pentru faptul ca merge infranata de vina poate fi dozatorul de frana, pistoanele etrierelor blocate sau montarea gresita a conductelor in dozator.
Directia poate merge greu datorita distribuitorului de debit, a garniturilor de la valva casetei de directie sau a pompei de presiune.
Daca ai putina rabdare sa citesti pe forum, te mai lamuresti pt. ca s-au mai discutat problemele astea.
Directia poate merge greu datorita distribuitorului de debit, a garniturilor de la valva casetei de directie sau a pompei de presiune.
Daca ai putina rabdare sa citesti pe forum, te mai lamuresti pt. ca s-au mai discutat problemele astea.
N-am mai rezolvat problema, a venit cumparatorul decis...Dar am pus la loc dozatorul meu, cu care nu infrana chiar de speriat (adica nici vorba de aburi...nu infrana decat la stop, deloc la drum lung). Trebuia sa ajung la C Stan, dar n-am mai apucat. Oricum, piesa i-am dat-o, ca doar nu mai aveam ce sa fac cu ea.
masina mergea bine acum 2 saptamani, in sensul ca nu frana si aveam servo...doar ca pica spatele in timpul mersului.....at am schimbat repartitorul si masina nu mai cadea dar era frana intepenita si nu aveam servo la volan...m-am enervat si am pus innapoi repartitorul vechi masina tot nu cade dar frana tot intepenita e si tot nu am servo.....nici nu m-am atins de dozatorul de frana sau de etriere....
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cam complicat ce ai tu pe acolo...
din ceea ce spui tu ca inainte aveai servo si nu se infrina mie imi suna ca ai fi inversat vreo conducta. am vazut in alt post al tau ca inainte tacanea foarte des; in primul rind cind tacane des verifici sfera de la conjunctor si conjunctorul inainte de a schimba altceva; acum - daca dozatorul de fina e stricat (exista mai multe tipuri de defecte la acesta) se poate manifestea si prin scufundarea spatelui in mers (parca ai zis si ca fisiie); daca zici ca inainte aveai servo iar acum nu mai ai este foarte posibil sa fi pus ceva gresit, repartitorul pe care l-ai procurat sa fie de fapt bun dar l-ai montat gresit, iar cind l-ai pus inapoi pe cel al masinii sa fi repetat gresala si de aici problemele. mai verifica inca odata si ... multa bafta!!!
apropo, vezi ca ar trebui sa gasesti pe forum documentatie pentru dozatorul ala si montajul conductelor lui.
din ceea ce spui tu ca inainte aveai servo si nu se infrina mie imi suna ca ai fi inversat vreo conducta. am vazut in alt post al tau ca inainte tacanea foarte des; in primul rind cind tacane des verifici sfera de la conjunctor si conjunctorul inainte de a schimba altceva; acum - daca dozatorul de fina e stricat (exista mai multe tipuri de defecte la acesta) se poate manifestea si prin scufundarea spatelui in mers (parca ai zis si ca fisiie); daca zici ca inainte aveai servo iar acum nu mai ai este foarte posibil sa fi pus ceva gresit, repartitorul pe care l-ai procurat sa fie de fapt bun dar l-ai montat gresit, iar cind l-ai pus inapoi pe cel al masinii sa fi repetat gresala si de aici problemele. mai verifica inca odata si ... multa bafta!!!
apropo, vezi ca ar trebui sa gasesti pe forum documentatie pentru dozatorul ala si montajul conductelor lui.
Ultima oară modificat Dum 16-Iul-2006 22:15 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
la repartitor (patrat) nu am ce conducte a inversa.....dozatorul era ok inainte sa fac miscarea asta cu repartitorul....dar e posibil ce spui tu...am inteles ca dc se lasa spatele repede cand opresti masina e de vina dozatorul...ei...la mine spatele se lasa in mai putin de 5 minute...fata mai sta cum sta dar spatele e jos f repede....
sa va zic...iar am schimbat un repartitor la xm....si-a revenit de minune....urca sus repede am servo si nu mai tacane doar fasaie..in schimb tot am probleme cu frana.....cand pornesc masina si merg cu ea merge ok nefranata....asta pana la prima pedala dupa ce ramane infranata....pot sa fie conducte inversate sau dozatorul e pe moarte ?..idei ?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Etrierii tai sint flotanti sau ficsi? Daca mergi cu spatele si pui frina brusc se aude un zgomot din fata de la roti? Aproape sigur nu e de la dozator, pentru ca daca era de acolo mergeai infrinat tot timpul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
se aude un zgomot de clok clok de la roata din fata dreapa.....si dc pun frana cand merg cu fata sau chiar dc accelez brusc.....eu am crezut ca de la directie ceva obosit care cloncane...oricum nu e de vina cloncanitura aia pt ca asta se aude doar de la o roata si mie mi-s franate toate 4 in asa hal de se incing si jantele....etrierii nush cum sunt dc imi spui cum sa le recunosc iti spun de care sunt....poate fi de la lichidul hidraulic ?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca ai altceva decit LHM, pune LHM fara alte discutii. Daca ai un pistonul/pistoanele pe aceeasi parte, atunci etrierii sint flotanti. Ar trebui sa vezi si niste burdufe mici de cauciuc pe la etrieri, daca ai flotanti. Daca vezi pistoanele pe ambele parti, atunci etrierii sint fixi.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo