C4 cu suspensie hidraulica

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

Daca C4 ar fi avut ca optiune suspensie hidraulica ati fi achizitionat-o ?!

Da, cu siguranta !
18
39%
Depinde de pret, daca l-as fi considerat rezonabil, da !
26
57%
Nu cred! Ar fi ridicat inutil pretul masinii. Suspensia care o are e foarte buna !
2
4%
 
Voturi totale: 46

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

C4 cu suspensie hidraulica

Mesajde regedit » Vin 14-Iul-2006 09:46

Stau si ma intreb .... de ce nu au facut cei de la Citroen o varianta de C4 cu suspensie hidraulica. Oare cati dintre actuali posesori de C4 ar fi platit pentru asa ceva. In fond pun tot felul de gadgeturi si alte prostiuoare pana la sistem de navigatie prin satelit si bluetooth si nu pun asa ceva.

Oare au dorit sa pastreze avantajul pentru a atrage clienti si pe C5 doar pentru ca C4 nu ofera asa ceva?! Solutia constructiva - platforma lui C4 nu poate suporta astfel de sistem de suspensii. Sunt multe intrebari si mai multe raspunsuri interesante care s-ar putea da in aceasta discutie.

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Vin 14-Iul-2006 09:56

Sa nu uitam ca C4 e o masina din clasa compacta. Suspensia hidraulica ar complica mult lucrurile, constructiv si mai ales ca pret. Ar sari din zona unde este si nu stiu citi ar mai cumpara-o. Cine e indragostit de hidraulica de la Citroen are varianta C5-ului.
C4 se vinde greu comparativ cu modelele concurente (307, Astra, Focus, Leon, Golf, etc) desi are, probabil, cel mai bun raport pret/calitate. Un pret mare ar scoate-o din carti.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 14-Iul-2006 09:56

Motivele pentru care C4 are suspensie de tabla, sint mai multe:
- C4 trebuia sa imparta aceeasi platforma tehnica cu 307
- Peugeot nu agreeaza deloc suspensia hidraulica, chiar au vrut sa o elimine cu totul
- probabil pretul ar mai fi urcat un pic, gindeste-te ca apare in plus un computer de suspensie + anexele (sfere, senzori, etc.). E drept ca asa dispar arcurile si amortizoarele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 14-Iul-2006 11:39

Peugeot sunt baieti destepti :)

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 14-Iul-2006 12:40

nicum scrie: - Peugeot nu agreeaza deloc suspensia hidraulica, chiar au vrut sa o elimine cu totul


Or stii ei ceva???Oare?

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 14-Iul-2006 13:26

Am votat "Depinde de pret, daca l-as fi considerat rezonabil, da !".

La urma urmei, eu am manie sa imi cumpar tot felul de ciudatenii, sa fiu altfel decat restul.

Asa cum am luat un C4 in defavoarea unei masini germane (pentru ca arata mai bine a contat mai mult decat fiabilitatea), asa probabil as fi luat si o hidraulica numai pentru a ma simti confortabil in defavoarea uneia din tabla.

Oricum, eu de mic am o arta sa stric tot pe ce pun mana. :))

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 14-Iul-2006 15:04

Eu am votat DA. As fi luat-o, daca se pastra cat decat in limite de pret rezonabile. Dar, atat timp cat au scos de pe ea si puntea spate independenta si directionabila, e clar ca fac totul sa scada pretul. Pentru omul care intra in showroom, e mai la vedere un ecran mare color, pe bord, sau niste butoane in plus pe consola, decat o bara de rigidizare sau chestii mai subtile.
E adevarat, totodata, ca acea punte directionabila de pe Xsara, putini au ajuns, poate, s-o foloseasca, dar la fel pot spune si despre bluetooth. Multi nici nu stiu cu ce se mananca, ca sa ma exprim asa.
"Necunoscute sunt caile Citroenului!" :lol:

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 14-Iul-2006 15:29

adytzu, eu ma consider o persoana destul de "avansata" cand vine vorba de gadgeturi.
Totusi, nu vad rostul unui bluetooth pe masina.

Telefonul meu oricum nu are bluetooth... si chiar daca ar avea nu stiu cu ce m-ar ajuta.

Parca era cineva care avea un SPV si spunenea ca nu mergea decat sa transfere numar cu numar... asa ca as zice ca este si putin buggy.

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Vin 14-Iul-2006 16:06

merci de raspunsuri ...revin si cu votul meu care a fost de "maybe" !

parerea mea este ca impreuna cu suspensia hidraulica - c4 ar fi avut "prea multe" si poate chiar de aceea cei de la citroen au hotarat sa "nu". chiar si fara hidraulica masina are un comportament bun - desi posibilitatea reglarii garzii la sol si comfortul raman sfante !

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 14-Iul-2006 19:21

Arise scrie:adytzu, eu ma consider o persoana destul de "avansata" cand vine vorba de gadgeturi.
Totusi, nu vad rostul unui bluetooth pe masina.

Telefonul meu oricum nu are bluetooth... si chiar daca ar avea nu stiu cu ce m-ar ajuta.

Parca era cineva care avea un SPV si spunenea ca nu mergea decat sa transfere numar cu numar... asa ca as zice ca este si putin buggy.


Pai acelasi lucru l-am zis si eu, dar poate m-am exprimat prea alambicat. Deh...soarele asta...! :lol:

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 14-Iul-2006 20:12

Am zis "da" la vot. Imi place C4 si daca ar fi avut suspensia hidraulica mi-ar fi stat gandul sa-l cumpar. Asa, imi place mai mult C5-ul.
Nu cred ca nu s-ar fi pretat pe sasiul lui C4 din moment ce cu multi ani in urma pe o masina cam de aceeasi talie (GS) s-a putut monta.
Si eu cred ca raspunsul este in ograda Peugeot. Pentru ca in casa PSA, el este cocosul. Or fi ramas dezamagiti cei de la Peugeot cand au montat pe 405 4x4 o suspensie hidraulica pe spate cu o singura sfera, comuna pt. cei 2 cilindri, iar pentru ridicarea/coborarea garzii trebuia sa cobori din masina, sa deschizi portbagajul si sa apesi pe un buton :shock: :evil:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 14-Iul-2006 21:41

N-am nici cea mai mica idee care e treaba cu suspensia asta, am inteles ca e confortabila, ca e pretentioasa etc etc. Dar cand vine vorba de calitati mai sportive cum se manifesta? La fel de bine cand vine vb de confort?.
Raspunsul nu pot sa il dau atata timp cat nu cunosc acest tip de suspensie si ce stie el sa faca.

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Vin 14-Iul-2006 22:46

Eu am de curind idee de suspensia asta si chiar m-am intrebat de ce nu pun pe c4.
Un C4 cu 2.0 hdi de 138 cu Hydractive 3+ neaparat, (ca o perversiune si 4x4) :tonqe: .
Ar da lectii de performanta si versatilitate multor mari constructori.( a se citi bataie la fundul gol).
Apropo, eu am H3+ si am cam uitat sa pun frina in curbe.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 14-Iul-2006 22:53

Suspensia hidraulica poate avea foarte bine si valente sportive. Exista un ECU special pentru suspensie, care comuta in modul "sport". Si dupa parerea mea varful a fost sistemul SC-CAR de pe Xantia Activa chir daca azi exista H3+. "Activa" poate suporta acceleratii laterale de 1,2G in deplina siguranta, in timp ce masini cu pretentii la tinuta de drum abia 0,9G.

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Vin 14-Iul-2006 23:40

Citeam tot pe acest forum ca Xantia Activa are vreo 10 sfere. Intr-adevar, alaturi de Lotus nus-ce model ,au fost primele suspensii active in toata puterea cuvintului.
Totusi 10 sfere. Brrrr.... H3+ cu 6 sfere pare mai simpatic.


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes