lhm si h46

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

dan37
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Dum 28-Aug-2005 09:34
Localitate: bucuresti

Mesajde dan37 » Sâm 15-Iul-2006 17:37

la cate incurajari am primit de la voi, cred ca o vand. in 1991 am cumparat o skoda comunista adica 105GL an de fabricatie 1984 FACUTA PENTRU AUSTRIECI si pana in 1996 nu am bagat in ea decat ulei benzina si capete de bara avea 43000 de km si a mers pana la 106 000 km.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Dum 16-Iul-2006 11:01

vinde-o repede !
noi nu le tinem pentru ca nu se strica ci pentru ca ne plac si nu se compara cu nimic altceva !
asa ca...vinde-o......merita un proprietar mai dedicat !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 16-Iul-2006 11:42

Daca masina e buna, poti s-o tii. Daca are probleme cu hidraulica, mai bine te desparti de ea. Dar du-te la un service specializat sa ti-o asculte cineva. Pe forum mai glumim, ne mai tachinam, nu trebuie sa te superi.

sonycit
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Vin 02-Sep-2005 20:19
Localitate: Ploiesti-Prahova

hidraulica

Mesajde sonycit » Dum 16-Iul-2006 20:18

Dan37

1.H46 este un ulei hidraulic, cu vascizitate relativ mare,care suplineste jocurile(uzurile)capatate in timp in intreaga instalatie hidraulica.In aceasta situatie autoturismul se comporta aproape normal,numai pe timp calduros si asta pe timp limitat de functionare,iarna,comportamentul masinii fiind un calvar.Pentru verificarea acestei afirmatii,acum cand afara sunt 30celsius,fa un drum mai lung,ceva in genul 100Km,si ai sa vezi comportamentul anormal (ca si cand ai avea LHM)la care revine autoturismul,datorat cresterii temperaturii in instalatia hidraulica,implicit a scaderii vascozitatii dinamice a uleiului H46.
Concluzie: H46 este bun, in cel mai bun caz,la spalarea si curatarea instalatiei hidraulice.
2.Faptul ca,la relantii,autoturismul coboara si urca repetat,se datoreaza uzurii foarte mari a cel putin unui amortizor fata,explicit,garniturile de etansare si delimitare dintre partea de inalta presiune 160barri si cea de joasa presiune1-2 bari,sunt distruse
La Ploiesti poti repara intraga instalatie hidraulica cu aproximativ 800-900 RON in care sunt cuprinse urmatoarele:
-schibarea tuturor furtunurilor de retur de pe puntea fata.
-schimbarea tuturor coductelor de presiune de pe puntea spate,puntea fata si de legatura intre punti.
-varificarea si incarcarea tuturor sferelor.
-curatarea instalatiei hidraulice si inlocuirea uleiului LHM( 4L-80RON)
-repararea amortizoarelor fata
Garantia lucrarilor este un an.Relatii la tel: 0722247463.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Re: hidraulica

Mesajde retro » Dum 16-Iul-2006 23:11

sonycit scrie:
Concluzie: H46 este bun, in cel mai bun caz,la spalarea si curatarea instalatiei hidraulice.

Cum adica sa folosesti H46 pentru spalare?!

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Re: hidraulica

Mesajde retro » Dum 16-Iul-2006 23:13

sonycit scrie:
,explicit,garniturile de etansare si delimitare dintre partea de inalta presiune 160barri si cea de joasa presiune1-2 bari,sunt distruse

Poti fi si mai exact la ce garnituri te referi?

dan37
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Dum 28-Aug-2005 09:34
Localitate: bucuresti

Mesajde dan37 » Lun 17-Iul-2006 09:36

multumeswc mult sonycit pentru informatii, o sa fac un drum pana la ploiesti ca merita, drum de 100 km fac saptamanal cu ea.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 17-Iul-2006 10:01

@sonycit: pentru curatarea instalatiei hidraulice se foloseste hydraurincage.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 17-Iul-2006 10:23

la masina veche am avut ambele amortizoare din fata distruse, scirtiiau f tare si masina se ridica in trepte. nu incepusera sa curga, dar nici mult nu mai aveau, insa masina nu isi modifica garda la sol cu motorul pornit. de unde trag concluzia ca nu amortizoarele sint de vina aici ci mai degraba disjunctorul sau pompa care nu mai produc presiunea necesara. asa ca ar trebui verificate acelea mai intii, pina sa ajungi la reparatia amortizoarelor. ar mai trebui verificat si doseur-ul, adica pompa de frina
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 17-Iul-2006 13:59

Cand oscileaza sus/jos masina, corectoarele sunt vinovate


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu