mah,ce sa zic..dubios
am pus si eu intrebarea asa ca poate stiti mai multe si voi
am foarte mare noroc ca pot sa plec cand vreau eu in tarile astea vestice si nu ma costa nimic
pe langa faptul ca in strainatati ti se da amenda daca mergi cu masina murdara si pe langa faptul ca se spala strazile dimineata pe langa borduri (cu matura si cu hidrantul) si nu vezi fir de praf sau masini mocirlite nici cand ploua cu siguranta ca au drumuri mai bune
dar...exista si un dar...am mers cu mai multe masini in afara(si aici tineti cont ca erau masini inchiriate) si arata altfel plasticele si finisajele
alta faza tare e cu pretul
pai cum negociezi frate pretul asa mult la noi? pai cata comisionul are dealerul?
va zic eu e f mare
despre faza cu 3 ian .... aia oricum nu lucreaza mai ales beti,lucreaza robotii
am un prieten care a lucrat la renault in proiectare si ce credeti ca facea el si colegii lui francezi? dormeau la birou de cum veneau
puii mei acuma si la noi sunt drumuri proaste rau de tot dar eu le evit si nu merg nici tare si la rulare nu am nimic ca am facut revizia dar in 16000km au inceput sa zdrangane toate geamurile,scartaie ceva pe fata cand coboara raota in gropi,zornaie plasticele de la centuri,ceva in stalpul dreapta fata si zdrangane de-a dreptul ceva in porbagaj ... undeva in drapta
eu unul am avut dacie si credeti-ma ca nu am nici o greata de greierasi si de fiecare cand am fost la revizii le-am zis sa se ocupe de lucrurile cu adevarat importante ca zdranganelile oricum nu pot sa le rezolve
dar totusi la 17500 cat a fost masina ar putea sa bage si ei alte materiale pt europa de est ca sunt cu adevarat mai proaste (iarasi tipul de la renaul...loturi intregi..)+ ca prietenul ala cu golful chiar a fost in germania si era mai scump acelasi gti
