Cutie noua de viteze pt C4
Moderator: Echipa Tehnica
Cutie noua de viteze pt C4
caut inca un CX TRD2
Nu cred ca e ptr piata noastra aceea cutie de viteza , din pacate . Oricum eu cutie automata ,DSG sau alte minunatii de genul asta le vad foarte bune ptr cei care au masini puternice peste 2500 cm si peste 150 CP , ptr C4 - unde am 1.4 si 90 CP - nu mi`as pune automata nici sa ma omori - as trai cu niste mari emotii orice depasire
Se pune pe HDI 110HP, si costa in plus 700euro! SUPER ieftin, 2 moduri - inclusiv Sport... Am vazut azi la ProMotor!
Nu cred ca o sa apara pe la noi!
Nu cred ca o sa apara pe la noi!

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
La PRO-MOTOR am vazut prezentare C4 cu noua cutie de viteze FOARTE LAUDATA de realizatorii emisiunii (cutia mai mult, masina un pic mai putin).Au anuntat in emisiune ca va costa + 750euro, in comparatie cu un DSG de golf5 care duce la +1500euro
Pentru asta a primit aplauze, dar si pentru cutie in sine, care se pare ca se comporta binisor.
+uri: pret, comportament, motorizare (parca)
-uri: ergonomie (bord),portbagaj mic.
Deci trebuie sa apara si la noi, rabdare si tutun :P .
@Adrian: daca a aparut la ProMotor va aparea si pe piata interna, asa ca nu mai fii trist.

+uri: pret, comportament, motorizare (parca)
-uri: ergonomie (bord),portbagaj mic.
Deci trebuie sa apara si la noi, rabdare si tutun :P .
@Adrian: daca a aparut la ProMotor va aparea si pe piata interna, asa ca nu mai fii trist.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Oricum, gandu meu departe este de masina asta.. Sau de oricare! Am de plata 5 ani la a mea.. 

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Ceea ce nu vad eu in articolul asta este asemanrea cu DSG-ul...
Unde este ambreiajul dublu si preselectarea trebtelor anterioara si posterioara celei in care esti?
In alta ordine de idei, daca se dovedeste a fi comparabila cu DSG-ul m-as combina sa-mi dau VTR-ul de 1.6 pe benzina pe un VTS cu cutia asta.....
Unde este ambreiajul dublu si preselectarea trebtelor anterioara si posterioara celei in care esti?
In alta ordine de idei, daca se dovedeste a fi comparabila cu DSG-ul m-as combina sa-mi dau VTR-ul de 1.6 pe benzina pe un VTS cu cutia asta.....

@newt: nu prea inteleg ce chestii tehnice spui tu pe acolo
dar noua cutie are si un mod manual in care te joci cu doua padele ("chrome plated rally-style paddles"), aflate in spatele volanului (si care cica sunt integrate foarte bine acolo), sau faci acelasi lucru doar din schimbator.
In plus are si un asistent la pornirea in panta.
Deci te intreb acum: este mai bun DSG-ul, ca sa coste dublu fata de cutia automata de C4?

In plus are si un asistent la pornirea in panta.
Deci te intreb acum: este mai bun DSG-ul, ca sa coste dublu fata de cutia automata de C4?

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
@bezz: pai hai sa ne gandim... pe langa faptul ca, spre deosebire de cutia automata standard, DSG-ul are 2 discuri de ambreiaj si 2 drive-shaft-uri (traducerea.... later...), cate unul pentru fiecare set de trepte 1,3,5,rev respectiv 2,4,6, timpii de schimbare sunt undeva in zona lui 8ms pentru upshift respectiv 600-800 ms pentru downshift, mult sub valorile unei cutii automate chiar si cu mod SPORT.
asta se traduce prin, probabil, unul dintre marile paradoxuri din industria auto de consumer actuala: o cutie in esenta automata, singura din informatiile pe care le detin, care poate accelera mai bine decat o cutie manuala.
de aici rezulta mirarea mea cand a fost comparata cu DSG-ul.....
(later edit) si ca sa-ti raspund la obiect la intrebarea daca merita banii DSG-ul: pe langa timpii de shimbare fantastici iti mai ofera un lucru care pe mine personal m-a dat pe spate: cuplu neintrerupt in accelerare de la 0 pana la viteza maxima... CVT-ul de la.... toyota, parca, mai ofera ceva similar in materie de cuplu....
asta se traduce prin, probabil, unul dintre marile paradoxuri din industria auto de consumer actuala: o cutie in esenta automata, singura din informatiile pe care le detin, care poate accelera mai bine decat o cutie manuala.
de aici rezulta mirarea mea cand a fost comparata cu DSG-ul.....
(later edit) si ca sa-ti raspund la obiect la intrebarea daca merita banii DSG-ul: pe langa timpii de shimbare fantastici iti mai ofera un lucru care pe mine personal m-a dat pe spate: cuplu neintrerupt in accelerare de la 0 pana la viteza maxima... CVT-ul de la.... toyota, parca, mai ofera ceva similar in materie de cuplu....
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Se va pune numai pe C4 hdi 110 cp la inceput.
Va fi o cutie noua de viteze mecanica cu 6 trepte, un singur disc de ambreiaj si cu actionare hidraulica.
promit sa revin cu informatii dupa ce voi afla concret tot ce este legat de realizarea tehnica.
Oricum asteptarile sunt importante. Eu am vrut sa comand o masina din iunie de cand ar fi trebuit sa se produca, dar s-a mai amanat productia pana in septembrie. ideea fata de Sensodrive-ul de pe C3 este ca actionarea hidraulica va fi muuuult mai prompta de cat mecanismele de pe C3.
Paletele arata foare bine, iar selectia se va putea face si de la schimbator.
Mie imi place ideea de a le avea fixe de butuc, pentru ca asa cum sunt pe masinile nemtesti nu mi se par chiar ergonomice. E de preferat sa fie cat mai mari si sa le intr-un punct fix decat sa le ai pe volan ( cum e la M3, sau Mercedes0 pentru ca nu mai stai sa e gandesti pe care sa apesi. Imaginati-va ca ar fi maneta de semnalizare solidara cu volanul...
Cred ca este singura masina diesel cu o cutie de viteze mecanica (cu pinioane) si disc de ambreiaj pe care sa o poti folosi si in regim automat.
HILL HOLDER-ul a aparut pentru ca la C3 sensodrive erau probleme la pornirea din panta.
pretul de vanzare va fi de maxim 700-800 euro in plus. pentru ca de fapt nu se pune alta cutie de viteza sau altceva. Numai niste calculatoare niste electrovalve hidraulice, pompa de presiune

Va fi o cutie noua de viteze mecanica cu 6 trepte, un singur disc de ambreiaj si cu actionare hidraulica.
promit sa revin cu informatii dupa ce voi afla concret tot ce este legat de realizarea tehnica.
Oricum asteptarile sunt importante. Eu am vrut sa comand o masina din iunie de cand ar fi trebuit sa se produca, dar s-a mai amanat productia pana in septembrie. ideea fata de Sensodrive-ul de pe C3 este ca actionarea hidraulica va fi muuuult mai prompta de cat mecanismele de pe C3.
Paletele arata foare bine, iar selectia se va putea face si de la schimbator.
Mie imi place ideea de a le avea fixe de butuc, pentru ca asa cum sunt pe masinile nemtesti nu mi se par chiar ergonomice. E de preferat sa fie cat mai mari si sa le intr-un punct fix decat sa le ai pe volan ( cum e la M3, sau Mercedes0 pentru ca nu mai stai sa e gandesti pe care sa apesi. Imaginati-va ca ar fi maneta de semnalizare solidara cu volanul...
Cred ca este singura masina diesel cu o cutie de viteze mecanica (cu pinioane) si disc de ambreiaj pe care sa o poti folosi si in regim automat.
HILL HOLDER-ul a aparut pentru ca la C3 sensodrive erau probleme la pornirea din panta.
pretul de vanzare va fi de maxim 700-800 euro in plus. pentru ca de fapt nu se pune alta cutie de viteza sau altceva. Numai niste calculatoare niste electrovalve hidraulice, pompa de presiune



- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Am vazut si eu subiectul asta la o emisiune auto, nu mai stiu care. Ideea e ca lucrurile sint imbunatatite si in sensul fiabilitatii si in sensul ergonomiei fata de actuala generatie de SensoDrive.
O alta nouate este ca pe C5 se va pune un motor de 2.2 bi-turbo HDi
de 174 de cai, fiind cam singura motorizare biturbo pe un motor in 4 cilindrii.
O alta nouate este ca pe C5 se va pune un motor de 2.2 bi-turbo HDi

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats