Ofer Chiptuning pentru masini Citroen fabricatie 2000-2005
Moderatori: Rica, Echipa Tehnica
Astazi am avut placerea sa tunez primul Peugeot 206 SW 1.4HDi 70CP cu ecu BOSCH EDC16C3.9 prin mufa OBD.
Tot de astazi putem face obd tuning la Dacia Logan 1.5DCi 65CP.
1,5 dCi original 48kW / 65CP modificat la 65kW / 87CP cuplu de la 160Nm la 200Nm. Pretul unei astfel de operatii este de 280 € (primii 3 membrii de pe acest forum primesc un discount de 10%). Toata operatia se face prin mufa de diagnoza si nu necesita desfacerea calculatorului.
Tot de astazi putem face obd tuning la Dacia Logan 1.5DCi 65CP.
1,5 dCi original 48kW / 65CP modificat la 65kW / 87CP cuplu de la 160Nm la 200Nm. Pretul unei astfel de operatii este de 280 € (primii 3 membrii de pe acest forum primesc un discount de 10%). Toata operatia se face prin mufa de diagnoza si nu necesita desfacerea calculatorului.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Motoarele Honda au puterea respectiva fiind doar aspirate pentru ca au distributie variabila. Oricum sa stii ca si consumul e pe masura. In Germania m-am dat cu o Honda Type R care are "doar" 200Cp din 2000 cm3 si pot sa spun ca masina trage de rupe, are cutie in 6 trepte, etc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
dumiflo scrie:@DOC , ne ameninti de multa vreme cu chiptuning pt 1.6i 16V !
Ai ceva sperante pt posesorii de astfel de motoare ?
...am inteles ca dupa remapare mai "primesc" cca 10-15 CP . E adevarat ?
Pe site-ul www.obdtuning.ro a aparut 1.6E-ul de la peugeot, la citroen insa e "in curind". Motorul e acelasi insa probabil difera interfata/cablaraia sau protocolul prin care se comunica cu computerul (nu sint sigur ca peugeot si citroen folosesc aceleasi soafte, poate stie Doc sa ne spuna, eventual sa ne spuna de ce la citroen e "in curind").
Am pus ceva intrebari si pe site-ul peugeot insa nu am primit nici un raspuns... m-ar tenta sa-i imping un obd tuning deocamdata iar cind iese din garantie sa vad cum imi iau garantie extinsa la restul iar la motor sa-i pun un compresor centrifugal (probabil daca fac asta pierd garantia la motor).
Sau daca astia de la citroen se trezesc pina atunci si-mi pot da si mie o berlina compacta cu motor rezonabil (un turbo benzinar sau macar un normal aspirat de vreo 170-200CP, ce de pe coupe vts m-ar satisface) poate o dau la buy-back (peugeot parca are, poate se trezesc si cei de la citroen).
-
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Vin 11-Aug-2006 10:33
- Localitate: Bucuresti
Mituc: am testat o noua interfata, chiar inainte sa plec in concediu, pe XSARA lui kata 1.6E si nu am reusit sa fac comunicarea cu calculatorul masinii. Acum ca am revenit din concediu am primit o instiinstare de la producatorul interfetei respective prin care ma anunta ca s-a facut un update pentru cateva motoare benzina PSA, inclusiv 1.6E. A ramas ca in weekend-ul asta sa testez interfata pe cateva motoare peugeot si sa vedem rezultatul. Fii sigur ca odata ce reusesc sa comunic cu calculatoarele acestor motoare va exista pe acest forum un mare anunt. Ce este curios ca dupa update in lista imi apare si motorul de pe 407 2.0E 138cp.
marius_eugen: nu inteleg care este morala acestei afirmatii. Ofer acest serviciu contracost, dar informarea clientului este gratuita. Asta ca sa nu zici ca nu primesti ceva gratis. Am inteles ca te tenteaza sa iti modifici masina, daca se poate si gratis, dar serviciile mele nu le pot oferii gratis avand in vedere ca am investit ceva timp si bani pentru aparatura si soft.
In continuarea voi posta aceeasi oferta valabile si pentru membrii de pe forumul Peugeot.
Diesel
1,4 HDI 50kW 68CP la 66kW / 90CP si cuplu de la 150Nm la 195Nm = pret 350 €
1,4 HDI EDC16 52kW / 70CP la 67kW / 92CP si cuplu de la 160Nm la 205Nm = pret 300 €
1,6 HDI EDC16 80kW / 109CP la 100kW / 136CP si cuplu de la 240Nm la 300Nm = pret 300 €
2,0 HDI 66kW / 90CP la 85kW / 115CP cuplu de la 205Nm la 253Nm = pret 250 €
2,0 HDI 80kW / 109CP la 100kW / 136CP cuplu de la 250Nm la 295Nm = pret 260 €
2,2 HDI 98kW / 133CP la 119kW / 162CP cuplu de la 314Nm la 370Nm = pret 300 €
Benzina
1,4L 8v 55kW / 75CP la 61kW / 83CP cuplu de la 120Nm la 145Nm = pret 200 €
1,6L 80kW / 110CP la 88kW / 120CPcuplu de la 147Nm la 169Nm = pret 250 €
2,0L 16V RC 136kW / 177CP la 143kW / 195CP cuplu de la 202Nm la 217Nm 250 €
marius_eugen: nu inteleg care este morala acestei afirmatii. Ofer acest serviciu contracost, dar informarea clientului este gratuita. Asta ca sa nu zici ca nu primesti ceva gratis. Am inteles ca te tenteaza sa iti modifici masina, daca se poate si gratis, dar serviciile mele nu le pot oferii gratis avand in vedere ca am investit ceva timp si bani pentru aparatura si soft.
In continuarea voi posta aceeasi oferta valabile si pentru membrii de pe forumul Peugeot.
Diesel
1,4 HDI 50kW 68CP la 66kW / 90CP si cuplu de la 150Nm la 195Nm = pret 350 €
1,4 HDI EDC16 52kW / 70CP la 67kW / 92CP si cuplu de la 160Nm la 205Nm = pret 300 €
1,6 HDI EDC16 80kW / 109CP la 100kW / 136CP si cuplu de la 240Nm la 300Nm = pret 300 €
2,0 HDI 66kW / 90CP la 85kW / 115CP cuplu de la 205Nm la 253Nm = pret 250 €
2,0 HDI 80kW / 109CP la 100kW / 136CP cuplu de la 250Nm la 295Nm = pret 260 €
2,2 HDI 98kW / 133CP la 119kW / 162CP cuplu de la 314Nm la 370Nm = pret 300 €
Benzina
1,4L 8v 55kW / 75CP la 61kW / 83CP cuplu de la 120Nm la 145Nm = pret 200 €
1,6L 80kW / 110CP la 88kW / 120CPcuplu de la 147Nm la 169Nm = pret 250 €
2,0L 16V RC 136kW / 177CP la 143kW / 195CP cuplu de la 202Nm la 217Nm 250 €
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
Astazi am testat primul Peugeot 307 1.6E 110CP E4 (benzina) ECU BOSCH ME 7.4.5 si rezultatul a fost pozitiv ceea ce inseamna ca de acum incolo se poate face si C4 cu acelasi motor.
De altfel in lista interfetei mele mai apare si motorul de 2.0E 138CP BOSCH ME 7.4.5 care la Peugeot s-a pus pe 407.
kATA: cred ca de data asta avem noroc, va merge si masina ta.
De altfel in lista interfetei mele mai apare si motorul de 2.0E 138CP BOSCH ME 7.4.5 care la Peugeot s-a pus pe 407.
kATA: cred ca de data asta avem noroc, va merge si masina ta.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
Doc scrie:Astazi am testat primul Peugeot 307 1.6E 110CP E4 (benzina) ECU BOSCH ME 7.4.5 si rezultatul a fost pozitiv ceea ce inseamna ca de acum incolo se poate face si C4 cu acelasi motor.
De altfel in lista interfetei mele mai apare si motorul de 2.0E 138CP BOSCH ME 7.4.5 care la Peugeot s-a pus pe 407.
kATA: cred ca de data asta avem noroc, va merge si masina ta.
Sa nu uiti de motorul 1.4i 90CP. Cand ai ceva sa ne anuti te rog.
tuning
salut. sunt posesorul unui xsara break 1.9 diesel din 2001.am vazut ca nu face parte din lista cu posibilitati de chiptunung.ce alte posibilitati de imbunatatire a performanterlor exista la acest tip de motorizare?.care este diferenta intre un diesel simplu si un HDI? multumesc
Înapoi la “Magazine, Servicii, Firme piese-accesorii-tuning”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot