Problema mea e la instalatia de aer conditionat. Am dat intr-o groapa si am atins furtunasul de la aerul conditionat.
Meseriasul la care am fost a lucrat la service la Citroen si a sunat la ei sa se intereseze de furtunas, si el mi-a spus ca nu au asa ceva.
Inca nu am cautat pe la dezmembrari, dar sper sa gasesc.
Nou posesor de Saxo 1.1i
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Mie 23-Aug-2006 08:33
- Localitate: Bucuresti
Salut! De o saptamana am intrat un clubul posesorilor de Saxo! :P Am motorasul de 1,1i din 2001 si am reusit sa scot un consum de 6,4% in oras, deocamdata nu am scos-o la drum intins! Ma intereseaza si pe mine o carte tehnica, ca am o carte a masinii, cred ca e cea de utilizare, dar e in germana
...
Deocamdata, totul e OK, dar o sa revin cu intrebari! ...

Deocamdata, totul e OK, dar o sa revin cu intrebari! ...
Salutare,
sunt posesor de Saxo din decembrie 2005.
Referitor la consumul de combustibil: vara in oras 6,1%, in afara 4,5%; iarna in oras 8,2%, in afara 4,9%. Diferenta mare in oras, in functie de anotimp, cred ca e data de lungimea drumurilor pe care le fac in oras. De obicei, iarna cand ajunge motorul la turatia normala in relanti ma opresc.
Pana in prezent nu am avut nevoie de piese de schimb, deci nu pot da mai multe informatii. Am avut nevoie doar de placute de frana pe care le-am cumparat de la Autonet. Uleiul care era in masina cand am cumparat-o era Shell 10W40. La schimb am cautat de nebun acelasi tip de ulei, dar nu am gasit nicaieri, si dupa cateva sfaturi primite de la mecanici am folosit Mobil 10W40.
Ieri am avut prima problema cu masina.Dupa vreo 3 km de mers am observat ca la schimbarea vitezei se tureaza motorul. Am tras pe dreapta si la relanti turatia oscila intre 1500 si 2000 rpm. Am accelerat sa vad daca isi revine, dar degeaba. Daca o lasam la relanti tot asa facea. Am oprit motorul si apoi a mers perfect. Stie cineva care e cauza?
sunt posesor de Saxo din decembrie 2005.
Referitor la consumul de combustibil: vara in oras 6,1%, in afara 4,5%; iarna in oras 8,2%, in afara 4,9%. Diferenta mare in oras, in functie de anotimp, cred ca e data de lungimea drumurilor pe care le fac in oras. De obicei, iarna cand ajunge motorul la turatia normala in relanti ma opresc.
Pana in prezent nu am avut nevoie de piese de schimb, deci nu pot da mai multe informatii. Am avut nevoie doar de placute de frana pe care le-am cumparat de la Autonet. Uleiul care era in masina cand am cumparat-o era Shell 10W40. La schimb am cautat de nebun acelasi tip de ulei, dar nu am gasit nicaieri, si dupa cateva sfaturi primite de la mecanici am folosit Mobil 10W40.
Ieri am avut prima problema cu masina.Dupa vreo 3 km de mers am observat ca la schimbarea vitezei se tureaza motorul. Am tras pe dreapta si la relanti turatia oscila intre 1500 si 2000 rpm. Am accelerat sa vad daca isi revine, dar degeaba. Daca o lasam la relanti tot asa facea. Am oprit motorul si apoi a mers perfect. Stie cineva care e cauza?
Salut. Referitor la variatia de turatie, am patit si eu asa ceva, la un an dupa ce am cumparat masina si fiind in garantie am fost la service la ATS. Mi-au verificat-o cu Lexia, totul a fost ok. Au curatat apoi motorasul de relanti si mi-au zis sa revin daca se mai intimpla. Cit am fost in service nu a aparut variatia de turatie. Dar ulterior a reaparut si m-am dus inapoi. La a doua vizita mi-au schimbat soft-ul si dupa asta o perioada a fost ok, dupa care a avut iar variatii dar mult mai rar. Se pare ca e o buba a lor, am mai auzit de la cineva ca ar fi patit la fel. Eu nu i-am mai facut nimic, cind se mai intimpla (numai la relanti si nu cu motorul rece) o bag in viteza, o misc un pic si isi revine - intr-adevar daca o turezi la mers in gol nu-si revine.
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
exact asa e si la mine. am din cand in cand variatii de turatie, chiar spre 3000 de ture dar daca o misc putin, plec de pe loc 50 cm cu ea isi revine. la service inca nu am ajuns dar trebuie neaparat. in cartea tehnica scrie ca urmatoarea revizie e la 50.000 km sau undeva departe in 2007. eu am acum aproape 45.000 km si acum cateva sute de km mi-a aparut pe bord cheita de service si cand pun contactul in loc sa imi mai arate ca mai am 5000 km pana la revizie arata 0 km. deci presupun ca ceva s-a intamplat totusi...vreo idee, sugestie? cat despre service, la ce service sa ma duc? eu sunt din bucuresti. am un prieten care mi-a zis ca stie pe cineva la un service citroen in valcea si ca ma poate rezolva mai rapid si mai ieftin acolo. ce ziceti, are rost sa schimb serviceul? sau sa merg in continuare la acelasi om la care masina a fost pana acum (pana sa o cumpar eu).
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
In legatura cu variatia de turatie, incearca la service-ul ATS de linga showroom, la intersectia Barbu Vacarescu cu Soseaua Pipera din Bucuresti. Mai e un service Citroen in Bucurestii Noi, pe nume Champion, dar nu ti-l recomand. Are mai mult aspect de bomba, chiar daca e service autorizat Citroen, ei avind pe undeva si un showroom in Buc. Cit despre cel al ATS, se poate sa fie mai scump decit la Vilcea si iti trebuie programare (uite nr de tel: 2320182 ca sa nu bati drumul pin-acolo). Parerea mea e ca, fiind din Buc., mai repede incearca la ATS decit la Vilcea, cu banii de benzina ajungi tot pe-acolo chiar daca e mai ieftin la ei. Nu stiu alte despre alte service-uri autorizate, dar cei de la ATS au trimis oameni la specializare la Citroen in Franta, par a fi mai pregatiti. Nu-i vreo reclama voalata ci doar o parere personala. Bafta!
Ultima oară modificat Sâm 25-Noi-2006 04:09 de către shogard, modificat 1 dată în total.
Iar in legatura cu faptul ca a aparut cheita de revizie, aceasta apare si la implinirea unui an de la ultima resetare a kilometrajului de revizie, nu numai la efectuarea numarului de km setati intre revizii. La fel mi s-a intimplat si mie, la vreo 7500 de km de la ultima revizie si respectiv setare a kilometrajului de revizie, mi-a aparut cheita, m-am uitat in caietul service si am vazut ca se implinise un an de la ultimul schimb de ulei & filtre, cu o aproximatie de citeva zile. Anul urmator - la fel, s-a resetat la un an si nu la nr de km, acesta fiind de data asta in jur de 6000. Asa ca nu-i nici o problema cu treaba asta.
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
eu am cartea masinii (instructiuni si sfaturi) in franceza
asa ca n-am inteles chiar tot ce scrie pe acolo. dar acum ca ai zis de faza cu un a, m-am uitat in cartea de service si intr-adevar ultima verificare a fost acum un an si o luna. se poate sa fi trecut deja o luna de cand a aparut cheita aia pe pord... oricum vreau sa fac schimbul de ulei si de filtre si o mica verificare (jocuri la articulatii, placute de frana etc) asa ca o sa fac cumva sa ajung in service cat mai repede posibil. iar despre valcea si banii de benzina, amicul meu mi-a zis ceva de genul ca ma costa cam jumatate din ce m-ar costa aici toata treaba. caz in care cu tot cu banii de benzina si cu timpul pierdut as iesi mai bine decat la buc. o sa ma interesez sa vad daca spune aiureli sau chiar asa o fi. multumesc pt raspunsuri si mai tinem legatura
bafta tuturor!


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu