C4 de 518 CP si 2.4s pina la 100km/h
Moderator: Echipa Tehnica
Motorul ala de pe C4 este o strutocamila dopata, la fel ca motorul de pe Mitshubishi Evo 8 cu motor de 2000 si 450 cp scos din turbine. Motoarele astea au cuplu foarte mic, raportat la numarul de Cp dezvolati, pe care ii scot doar la 6000+ turatii si asta daca stii sa o conduci cum trebuie.
Au facut cei de la Top Gear (emisiunea a fost data pe antena3 acum doua saptamani) un test pe pista intre un Mitshubishi Evo 8 si un Lamborghini (daca nu ma insel), Evo s-a tinut binisor dupa el.
Apoi au facut un test intre Evo si Fiat Punto (modelul nou, cel cu gura decupata in masca fata, cu motor stoc, de 1.6 parca). Pe pista, ambele rulau cu 60 Km/ora, in paralel si ambii soferi au apasat aceleratia la maxim. In momentul acela Fiat-ul a luat avans si nici cand s-a terminat pista, dupa 400 m Evo nu la ajuns.
Concluzia a fost ca motoarele dopate scot caii putere in anumite conditii, daca schimi cand trebuie si le turezi la maxim, altfel nu fac doi bani.
Legat de performanta de 2.4 sec a celor care au facut C4 cu motor de 518 CP e dubios ca nu a fost anuntata pe nici un site serios si nu a fost omologat rezultatul de nimeni, se lauda doar ei intre ei.
Ei sa fie sanatosi iar noi oricum o sa ne vedem de ale noastre.
Au facut cei de la Top Gear (emisiunea a fost data pe antena3 acum doua saptamani) un test pe pista intre un Mitshubishi Evo 8 si un Lamborghini (daca nu ma insel), Evo s-a tinut binisor dupa el.
Apoi au facut un test intre Evo si Fiat Punto (modelul nou, cel cu gura decupata in masca fata, cu motor stoc, de 1.6 parca). Pe pista, ambele rulau cu 60 Km/ora, in paralel si ambii soferi au apasat aceleratia la maxim. In momentul acela Fiat-ul a luat avans si nici cand s-a terminat pista, dupa 400 m Evo nu la ajuns.
Concluzia a fost ca motoarele dopate scot caii putere in anumite conditii, daca schimi cand trebuie si le turezi la maxim, altfel nu fac doi bani.
Legat de performanta de 2.4 sec a celor care au facut C4 cu motor de 518 CP e dubios ca nu a fost anuntata pe nici un site serios si nu a fost omologat rezultatul de nimeni, se lauda doar ei intre ei.
Ei sa fie sanatosi iar noi oricum o sa ne vedem de ale noastre.
Fun Citroen
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@tartorul: 60 km/h e o viteza unde cu Fiat-ul poate esti deja in ultima treapta de viteza, iar cu Evo, inca nu i-ai dat a doua... Am trait sa o aud si pe asta: un Fiat 1.6 stock bate un EVO 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
este o idee gresita ca trebuie sa mergi cu toate masinile in acelas regim de turatie !
nu exista un standard si dealtfel soferul este cel ce trebuie sa adopte stilul optim pentru scopul urmarit!
daca vrei sa mergi economic, schimbi vitezele in limita max. a 3000rpm
daca vrei sa beneficiezi de puterea motorului, il tii in min 3000rpm, vb desigur despre benzinare
daca este vb de o masina de circuit cred ca un minim de 4-5000rpm este normal iar maximul poate depasi binisor 10.000rpm
ma mai uit si eu la F1 si motoGP si nu l-am prea vazut pe Schumy sa schimbe la 2500rpm!
inca nu-mi dau seama ce il deranjeaza pe tartor mai tare, ca C4 este o strutocamila dopata sau ca strutocamila dopata este C4 !
iar experimentul cu fiat punto si evo sper sa nu fi fost facut de aceeas echipa de la ''roate de rezerva'' vinovata de testul comparativ toyota avensis vs. C5 !!!
nu zic ca ar fi fost manarite experimentele ci doar ca ''pilotii'' cu pricina coborasera in scaune din fotoliul de combina respectiv 311!
domnilor, doriti performanta la turatii scazute? va recomand motorina !
are si cuplu la aceias bani !
nu exista un standard si dealtfel soferul este cel ce trebuie sa adopte stilul optim pentru scopul urmarit!
daca vrei sa mergi economic, schimbi vitezele in limita max. a 3000rpm
daca vrei sa beneficiezi de puterea motorului, il tii in min 3000rpm, vb desigur despre benzinare
daca este vb de o masina de circuit cred ca un minim de 4-5000rpm este normal iar maximul poate depasi binisor 10.000rpm
ma mai uit si eu la F1 si motoGP si nu l-am prea vazut pe Schumy sa schimbe la 2500rpm!
inca nu-mi dau seama ce il deranjeaza pe tartor mai tare, ca C4 este o strutocamila dopata sau ca strutocamila dopata este C4 !
iar experimentul cu fiat punto si evo sper sa nu fi fost facut de aceeas echipa de la ''roate de rezerva'' vinovata de testul comparativ toyota avensis vs. C5 !!!
nu zic ca ar fi fost manarite experimentele ci doar ca ''pilotii'' cu pricina coborasera in scaune din fotoliul de combina respectiv 311!
domnilor, doriti performanta la turatii scazute? va recomand motorina !
are si cuplu la aceias bani !

..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Confirm... iar daca EVO ala era in treapta 6 si avea 60 la ora in loc sa fie in treapta I, teoretic e posibil, desi e greu de crezut.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
@nitro_od: nu ai inteles nimic din ce am scris si mai citesti si printre randuri. Daca mai vrei sa vezi chestii interesante si distractive mai arunca un ochi si pe la tv, nu tot timpul ca devine obositor, ci doar la emisiunile care pot sa te destinda. Cei de la Top Gear nu sunt 100% obiectivi dar sunt mult mai obiectivi fata de echipele de la noi si in plus de asta (si cred ca e foarte important) au tot felul de idei noi si nastrusnice. Am zis ca testul respectiv s-a facut pe pista, in anumite conditii si ca a fost facut de Top Gear UK nu de o televiziune de la noi. Nu am zis ca Evo este mai prost ca Fiat Punto.
Poate ca niste detalii despre ce se intampla cand pleci de pe loc, despre aderenta si pierderea ei ar fi mai importante decat niste afirmatii zeflemitoare.
Era Grande Punto (noul Punto) adica asta:
http://www.fiat.com.ro/carinfo.php?model=18
nu vechiul Punto.
Oricum, deviem deja de la subiect
PS
Masina mea are motor pe benzina, de 1.8 si imi place sa merg cu ea preponderent in oras. De ce? Pt ca asa imi place mie. Si nici nu merg in a III-a cu motorul subturaturat la 2000 de ture. Si mai imi place sa schimb si in jur de 3000 (in oras).
Poate ca niste detalii despre ce se intampla cand pleci de pe loc, despre aderenta si pierderea ei ar fi mai importante decat niste afirmatii zeflemitoare.
Era Grande Punto (noul Punto) adica asta:
http://www.fiat.com.ro/carinfo.php?model=18
nu vechiul Punto.
Oricum, deviem deja de la subiect

PS
Masina mea are motor pe benzina, de 1.8 si imi place sa merg cu ea preponderent in oras. De ce? Pt ca asa imi place mie. Si nici nu merg in a III-a cu motorul subturaturat la 2000 de ture. Si mai imi place sa schimb si in jur de 3000 (in oras).

Fun Citroen
nicum scrie:Confirm... iar daca EVO ala era in treapta 6 si avea 60 la ora in loc sa fie in treapta I, teoretic e posibil, desi e greu de crezut.
Carcotasi ca voi n-am mai vazut...ce e asa greu de inteles, ca fiatu ala facut a EVO FQ, in anumite conditii, cum ar fi 30mph si ultima treapta de viteza -> Kickdown...dar va las sa urmariti filmuletul...Frate voi sunteti mai rau ca la tribunal,asa vreti dovezi :

Luati d-aici http://www.youtube.com/watch?v=9MzbupFg ... 20vs%20Evo
Si daca nici nenea Jeremy nu face teste cum trebuie, atunci......
Si inca unu fff greu de crezut...dar totusi posibil :
http://www.youtube.com/watch?v=sI_5Ab6y ... 20vs%20Evo
Ultima oară modificat Vin 21-Iul-2006 21:46 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.
nu cred ca fiind agresiv te ajuta cu ceva!
am inteles perfect ce ai incercat sa sustii doar ca nu ai prezentat lucrurile prea obiectiv.
si inteleg ca tu mergi cu masina ta de 1.8 prin oras si schimbi la 3000rpm.
asta inseamna ca treapta superioara in care schimbi se va afla la 2000rpm sau mai putin ! si mai inseamna ca nu te aflii aproape nici macar de cuplul maxim ca sa nu pomenim de putere care trebuie sa fie undeva in jurul a 5-6000rpm.
deci, mergi economic sau incerci!
daca tot incerci sa dai sfaturi in domeniu...mai lasa tv-ul ala si studiaza-ti masina si comportamentul ei in diferite regimuri de functionare!
fiind agresiv nu cred ca aduni ceva ne mai punand la socoteala ca este impotriva politicii forumului !
asadar imi cer scuze fata de cititorii forumului pentru manifestarile acide si fata de tine! sper sa se intample cat mai rar! poate imi iau tv. !
am inteles perfect ce ai incercat sa sustii doar ca nu ai prezentat lucrurile prea obiectiv.
si inteleg ca tu mergi cu masina ta de 1.8 prin oras si schimbi la 3000rpm.
asta inseamna ca treapta superioara in care schimbi se va afla la 2000rpm sau mai putin ! si mai inseamna ca nu te aflii aproape nici macar de cuplul maxim ca sa nu pomenim de putere care trebuie sa fie undeva in jurul a 5-6000rpm.
deci, mergi economic sau incerci!
daca tot incerci sa dai sfaturi in domeniu...mai lasa tv-ul ala si studiaza-ti masina si comportamentul ei in diferite regimuri de functionare!
fiind agresiv nu cred ca aduni ceva ne mai punand la socoteala ca este impotriva politicii forumului !
asadar imi cer scuze fata de cititorii forumului pentru manifestarile acide si fata de tine! sper sa se intample cat mai rar! poate imi iau tv. !

..... frantuzoaica pretentioasa !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo