Romanian International Air Show 2006
Moderator: Echipa Tehnica
Sambata am ajuns la 10:45 si deja era o coloana uriasa inainte de Kogalniceanu asa ca am tras pe marginea drumului si m-am uitat de acolo. Pe la ora 14 deja se circula fluent (multumita masinilor de politie care au patrulat tot timpul si i-au pus in miscare pe cei care blocau drumul).
Duminica cu lectia invatata am venit de la 10 fix si in 8 minute am ajuns de la intrarea in Kogalniceanu in parcarea aeroportului. Spectacolul a fost repetarea celui de sambata dar de pe aeroport am putut vedea totul mult mai bine. Am focut o multimide poze si filme.
Mi-a placut foarte mult, si organizarea a fost buna, mai ales ca intrarea a fost gratuita.
Viitorul show nu-l voi scapa cu siguranta.
Drumul spre Constanta, este ok.
Am mers pe A2, si la dus am facut 2h10min, la venire 2h20min mers normal, fara graba.
Bucata cu probleme este Cernavoda-Constanta un de se circula mai tot timpul in coloana (cam 70 km). Oricum mi se pare mai convenabil pe aici decat prin Urziceni. Ca noutate azi s-a dat drumul si la celelat sens de mers al autostrazii intre Fetesti si Cernavoda (20 Km).
Duminica cu lectia invatata am venit de la 10 fix si in 8 minute am ajuns de la intrarea in Kogalniceanu in parcarea aeroportului. Spectacolul a fost repetarea celui de sambata dar de pe aeroport am putut vedea totul mult mai bine. Am focut o multimide poze si filme.
Mi-a placut foarte mult, si organizarea a fost buna, mai ales ca intrarea a fost gratuita.
Viitorul show nu-l voi scapa cu siguranta.
Drumul spre Constanta, este ok.
Am mers pe A2, si la dus am facut 2h10min, la venire 2h20min mers normal, fara graba.
Bucata cu probleme este Cernavoda-Constanta un de se circula mai tot timpul in coloana (cam 70 km). Oricum mi se pare mai convenabil pe aici decat prin Urziceni. Ca noutate azi s-a dat drumul si la celelat sens de mers al autostrazii intre Fetesti si Cernavoda (20 Km).
- Lucian T
- Stapanul Uleiului
- Mesaje: 174
- Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
- Localitate: Bucuresti
- Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986
Pai, sa-mi spun si eu povestea:
Ziua I
Am plecat din Bucuresti Vineri la ora 21,00. De fapt la 21,30 pentru ca am realizat ca imi expira Rovigneta si m-am oprit la cateva benzinarii pana am nimerit un MOL in Colentina unde am platit cotizatia pentru drumul (ce-i drept impecabil - atat ca semnalizare/marcare cat si ca asfalt) numit DN 2A. Pentru cei care nu stiu, asta este drumul pe care ne trimit autoritatile in week-end ca sa descongestioneze Autostrada Soarelui (A2) - Urziceni, Slobozia, Tandarei, Giurgeni, Harsova, M.Kogalniceanu si in cazul meu Navodari (evident cei care nu fac la stanga spre Navodari isi pot continua drumul spre Constanta). Traseul pomenit mai sus l-am facut in 3,5 ore (280 Km.) pe o sosea pustie si culmea fara nici o caruta. Cateva tiruri (maxim 10-15) mi-au permis sa mai misc volanul stanga-dreapta si sa cresc viteza de deplasare de la 100 la 120 Km/h pentru efectuarea depasirilor. Recomand tuturor drumul - nu este prima data cand il aleg ca varianta alternativa de mers spre mare -iar obiectiei, pe care o simt plutind in aer, ca am mers noptea, cand e mai liber, etc., raspund cu argumentul ca de alte 5-6 ori in ultimii ani am mers ziua (dupa amiaza) si situatia traficului a fost identica, cu un plus pentru frumusetia peisajului, in special dupa trecerea Dunarii. Uitasem: taxa pod 2006 = 5 lei (RON).
Si acum telegrafic: Ajuns ora 01,00, trezit Cristi - jgr, venit Cristi la receptie, lesinat (eu) cand am platit 3 pers + masina ptr 2 nopti cazare in
camping 960.000 lei (ROL), baut repede pahar bere Cristi, pus repede cort, vazut mare printre gratiile unei porti incuiate cu un lacat imens (oribil!!!), mancat, dormit. Trezit 8,30 fum, gaze-esapament in cort de la CX-Diesel Cristi plecat in tromba miting aviatic. Dormit linistit continuare, aer curat, zgomot valuri mare la cap, zgomot mixat manele+rock+shakira la picioare, adica la iesirea din cort, pe care am folosit-o imediat ca nu mai era de dormit! Baut cafea, mancat, sarit peste vizita toalete pentru ca nu apucasera sa le spele, demarat tromba CX-benzina - ramas aer curat - spre miting aviatic.
Ziua II
Revin la un limbaj normal, pentru ca telegrafic nu se pot descrie inunatiile
vazute in continuare. Este adevarat, ca nefiind matinal precum Cristi am facut ultimii 5 Km din preajma aeroportului in 2 ore (10,30-12.30) dar pe cer, se puteau admira avioanele sau salturile parasutistilor iar pe marginea drumului, printre sutele de oameni mergand pe jos ( cei care n-au mai suportat deplasarea in masina cu viteza melcului) superbe exemplare feminine de nu stiai la ce sa te uiti mai intai! Vesnica dilema in ceea ce priveste alegerea intre "virtuozitatile" cerului si "ispitele" pamantului. Drumul, deci, pana la locul de parcare amenajat undeva pe o miriste in camp a fost placut si in nici un caz plictisitor. Ajunsi in zona deschisa publicului, pe aeroport, am fost placut surprins de organizare: apa, sucuri, mancare, toalete, pliant de prezentare, chiar si o editie speciala a Evenimentului. Zeci de avioane militare (dintre care peste jumatae de lupta) insirate pe pista la discretia curiozitatii vizitatorilor
(cateva dintre ele puteau fi vizitate si in interior) Cristi care revine maine in Bucuresti si poate va putea posta o descriere mai tehnica a evenimentului a stat chiar in scaunul comandantului unei aeronave Hercules. Pacala isi cara usa in spate, eu am avut scaun pliant si umbrela de soare, dar a meritat sa le car, pentru ca cele mai frumoase momente ale spectacolului le-am urmarit stand comod pe scaun, la umbra, cu un bidonas de apa rece in mana si gatul intors spasmotic in diverse directii pentru ca pe cer se petreceau lucruri incredibile. In sfarsit, desi spectatcolul se termina la ora 18,00 la solicitarea familiei, am plecat un pic mai devreme pentru ca eram totusi la mare de o zi dar, sacrilegiu,
nu facusem nici un minut de plaja si nici o baie. Am recuperat dupa amiaza si duminica in cursul zilei.
Ziua III
Program clasic de Litoral. Plecat spre Bucuresti "val-vartej" la ora 17,00 pe acelasi traseu ca la venire. Muiat vartejul, omorat valul in dreptul aeroportului. Deoarece ziua a II-a a spectacolului aviatic (de fapt o repetare a primei zile) era pe terminate, se circula din nou cu viteza melcului. O mare de oameni pleca de la show, intorcandu-se spre Constanta, iar o alta se grabea sa ajunga la Bucuresti. Aceeasi 5 Km., parcursi de data asta intr-o ora si fara spectacolul din ziua anterioara , atata in cer cat si pe pamant! La ora 18,00 am, trecut de aeroport si pe o sosea cu trafic lejer, am intrat in Bucuresti trei ore mai tarziu.
Multumim Cristi-jgr pentru initiativa si week-end-ul minunat.
In speranta ca v-am satisfacut macar partial curiozitatea, acum dau buzna la culcare, Toate cel bune, tuturor.
Ziua I
Am plecat din Bucuresti Vineri la ora 21,00. De fapt la 21,30 pentru ca am realizat ca imi expira Rovigneta si m-am oprit la cateva benzinarii pana am nimerit un MOL in Colentina unde am platit cotizatia pentru drumul (ce-i drept impecabil - atat ca semnalizare/marcare cat si ca asfalt) numit DN 2A. Pentru cei care nu stiu, asta este drumul pe care ne trimit autoritatile in week-end ca sa descongestioneze Autostrada Soarelui (A2) - Urziceni, Slobozia, Tandarei, Giurgeni, Harsova, M.Kogalniceanu si in cazul meu Navodari (evident cei care nu fac la stanga spre Navodari isi pot continua drumul spre Constanta). Traseul pomenit mai sus l-am facut in 3,5 ore (280 Km.) pe o sosea pustie si culmea fara nici o caruta. Cateva tiruri (maxim 10-15) mi-au permis sa mai misc volanul stanga-dreapta si sa cresc viteza de deplasare de la 100 la 120 Km/h pentru efectuarea depasirilor. Recomand tuturor drumul - nu este prima data cand il aleg ca varianta alternativa de mers spre mare -iar obiectiei, pe care o simt plutind in aer, ca am mers noptea, cand e mai liber, etc., raspund cu argumentul ca de alte 5-6 ori in ultimii ani am mers ziua (dupa amiaza) si situatia traficului a fost identica, cu un plus pentru frumusetia peisajului, in special dupa trecerea Dunarii. Uitasem: taxa pod 2006 = 5 lei (RON).
Si acum telegrafic: Ajuns ora 01,00, trezit Cristi - jgr, venit Cristi la receptie, lesinat (eu) cand am platit 3 pers + masina ptr 2 nopti cazare in
camping 960.000 lei (ROL), baut repede pahar bere Cristi, pus repede cort, vazut mare printre gratiile unei porti incuiate cu un lacat imens (oribil!!!), mancat, dormit. Trezit 8,30 fum, gaze-esapament in cort de la CX-Diesel Cristi plecat in tromba miting aviatic. Dormit linistit continuare, aer curat, zgomot valuri mare la cap, zgomot mixat manele+rock+shakira la picioare, adica la iesirea din cort, pe care am folosit-o imediat ca nu mai era de dormit! Baut cafea, mancat, sarit peste vizita toalete pentru ca nu apucasera sa le spele, demarat tromba CX-benzina - ramas aer curat - spre miting aviatic.
Ziua II
Revin la un limbaj normal, pentru ca telegrafic nu se pot descrie inunatiile
vazute in continuare. Este adevarat, ca nefiind matinal precum Cristi am facut ultimii 5 Km din preajma aeroportului in 2 ore (10,30-12.30) dar pe cer, se puteau admira avioanele sau salturile parasutistilor iar pe marginea drumului, printre sutele de oameni mergand pe jos ( cei care n-au mai suportat deplasarea in masina cu viteza melcului) superbe exemplare feminine de nu stiai la ce sa te uiti mai intai! Vesnica dilema in ceea ce priveste alegerea intre "virtuozitatile" cerului si "ispitele" pamantului. Drumul, deci, pana la locul de parcare amenajat undeva pe o miriste in camp a fost placut si in nici un caz plictisitor. Ajunsi in zona deschisa publicului, pe aeroport, am fost placut surprins de organizare: apa, sucuri, mancare, toalete, pliant de prezentare, chiar si o editie speciala a Evenimentului. Zeci de avioane militare (dintre care peste jumatae de lupta) insirate pe pista la discretia curiozitatii vizitatorilor
(cateva dintre ele puteau fi vizitate si in interior) Cristi care revine maine in Bucuresti si poate va putea posta o descriere mai tehnica a evenimentului a stat chiar in scaunul comandantului unei aeronave Hercules. Pacala isi cara usa in spate, eu am avut scaun pliant si umbrela de soare, dar a meritat sa le car, pentru ca cele mai frumoase momente ale spectacolului le-am urmarit stand comod pe scaun, la umbra, cu un bidonas de apa rece in mana si gatul intors spasmotic in diverse directii pentru ca pe cer se petreceau lucruri incredibile. In sfarsit, desi spectatcolul se termina la ora 18,00 la solicitarea familiei, am plecat un pic mai devreme pentru ca eram totusi la mare de o zi dar, sacrilegiu,
nu facusem nici un minut de plaja si nici o baie. Am recuperat dupa amiaza si duminica in cursul zilei.
Ziua III
Program clasic de Litoral. Plecat spre Bucuresti "val-vartej" la ora 17,00 pe acelasi traseu ca la venire. Muiat vartejul, omorat valul in dreptul aeroportului. Deoarece ziua a II-a a spectacolului aviatic (de fapt o repetare a primei zile) era pe terminate, se circula din nou cu viteza melcului. O mare de oameni pleca de la show, intorcandu-se spre Constanta, iar o alta se grabea sa ajunga la Bucuresti. Aceeasi 5 Km., parcursi de data asta intr-o ora si fara spectacolul din ziua anterioara , atata in cer cat si pe pamant! La ora 18,00 am, trecut de aeroport si pe o sosea cu trafic lejer, am intrat in Bucuresti trei ore mai tarziu.
Multumim Cristi-jgr pentru initiativa si week-end-ul minunat.
In speranta ca v-am satisfacut macar partial curiozitatea, acum dau buzna la culcare, Toate cel bune, tuturor.
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!
Iata si relatarea mea:
Am plecat vineri dimineata pe la 4. Alimentez de la Mol (scump rau – 37.600 litru de diesel) si intru pe A2. Cum vreau sa „setez“ viteza la 100 – 120 , cum facea masina nazuri. Trage aer prin filtrul de motorina... . Asa ca ma hotarasc sa merg mai incet...cu 70-80…pe autostrada. M-am cam pictisit in cei 140 km (sau cati or fi), dar am consumat f putin (cam 5% - cei care au Cx stiu ca un asemenea consum este greu de atins). Cea mai tare faza a fost cand m-a depasit o Rata…
In cele din urma dupa 3,5 ore, la 7: 30 eram la intrarea in Constanta. Alimentez si ma indrept spre Mamaia – Navodari. Ma cazez la campingul GPM contra a 1.440.000 pt 3 zile si 3 persoane (scump doamna scump, dincolo era mai ieftin…)
Dar mai bine sa trec la momentul ROIAS
Sambata 29 iulie ora 7 : 30. Un norisor de fum de pe hornul Cx-ului meu patrunde suav in cortul veteran al lui Lucian. Imi zic: „Hai sus odata!“ (catre suspensie) sa nu il mai intoxic asa de mult
Drumul catre Kogalniceanu l-am gresit… (desi Lucian mi-a dat indicatii corecte), ce sa-i faci mai incurca omul stanga cu dreapta…. Deci: ajungem in preama aeroportului pe la 8: 30, acolo lume multa, politie, care ne-au ghidat pana pana la miristea pe care era organizata parcarea. Dupa inca 30 mii de lei eram parcati in regula. Luam un dejun rapid pe capota Cx-ului si intram pe aeroport. Binenteles urmeaza poze: cu un Mig 29 si un Mig 23 scoase din uz. In timpul asta evoluau nista aeronave ultrausoare, dar care nu ar fi fost bagate in seama nici daca s-ar fi prabusit
Apoi o replica a lai Vlaicu II avand antemergator un DKW decapotabil, ruleaza anuntand “Bine ati venit la ROIAS 2006”. M-a impresionat “iroplanul” respectiv, desi nu respecta decat in mare originalul (unde mai gasesti un motor Gnome rotativ in 2006 ?), eu find un pasionat de persoana celui care a fost Aurel Vlaicu
Imi caut un loc strategic si astept “artileria grea” , care nu intarzie sa isi faca aparitia. La ora 10: 25 decoleaza cu fortajul cuplat un LanceR si urca in draci lasand in urma lui 1000 de tunete si un fior rece pe spinarea mea. Cred ca a fost momentul care ma impresionat cel mai mult…
Urmeaza niste evolutii de avioane subsonice si cu elice toate frumoase si deosebite. Toate avioanele sunt frumoase, dar unele sunt mai frumoase ca altele..
Impresionat fiind de Mikoian astept doar supersonicele si formatile de acrobatie. Si din nou LanceR-ul isi face simtita prezenta…aceleasi tunete din Tumanski-ul de 95 kN in fortaj ai Mig-ului
Comparativ cu 21-le, Gripenul (care s-ar putea sa echipeze in viitor aviatia noastra) nu mi sa parut la fel de “cool” , mai putin la capitolul viteza limita unde Gripen-ul excela.
Apoi a aparut Mirage-ul 2000 care a facut si un rasmot. Sa vezi cum vine avionul mut, trece intr-o clipita de tine si apoi urletul dupa el. Mi-a placut mult si salutul Mirage-ului
Binenteles ca F16-le olandez nu sa lasat mai prejos si a trecut si el in rasmot
Si apar si cei de la PC-7 Demo Team…care isi strunesc Pilatus-urile cu o precizie elvetiana! Bezz (Cosmin) zicea ca sunt Zlinuri cand le-a vazut la decolare…
Vin si Frecce Tricolori, moment asteptat de toata lumea, cunoscuti fiind pt spectacolul care il ofera chiar de la alinierea pt decolare. Ce pot sa spun, decat ca au imprastiat steagul Italiei pe tot cerul cu ale lor MB 339 A. Spectaculoasa evolutie!
Un alt moment la care am ramas mut a fost evolutia unui C27 Alenia. Sa vezi un bimotor de transport cum face tonou in urcare si viraje la cutit! Uimitor! As putea sa fac o comparatie de genul: “sa iei un autobuz de la RATB si sa faci burnout, si intoarceri cu frana de mana cu el !!”
F5-urile de la Turkish Stars m-au surprins pe scaunul comandantului dintr-un C-130 Hercules, in timp ce il descoseam pe un membru al echipajului despre “ce si cum se conduce un Hercules”
Au clasa turcii astia cu F5-urile lor cu tot!. Sunt avioane foarte rapide si greu de adus in formatie dupa desprinderile individiuale si spargerile de formatie. Si ei au lasat un alb-rosu pe cerul patriei.
Am mai aflat de la un maistru militar ca pneurile LanceR-ului pezista la 20-22 de aterizari (depinde de pilot), ca avionul suporta 4 RK-uri (fiecare la 300 de ore), ca Mig-urile noastre ne mai tin pana in 2008-2010, dupa care ne trebuie altceva
Imi para rau ca sambata nu au evoluat Mig29-le unguresc si F18-le spaniol. Se pare ca s-au dat cu ele duminica, cand nu am mai fost…
Cam atat am sa spun in mare.
Am sa incerc sa pun si niste poze pe FTP
Am plecat vineri dimineata pe la 4. Alimentez de la Mol (scump rau – 37.600 litru de diesel) si intru pe A2. Cum vreau sa „setez“ viteza la 100 – 120 , cum facea masina nazuri. Trage aer prin filtrul de motorina... . Asa ca ma hotarasc sa merg mai incet...cu 70-80…pe autostrada. M-am cam pictisit in cei 140 km (sau cati or fi), dar am consumat f putin (cam 5% - cei care au Cx stiu ca un asemenea consum este greu de atins). Cea mai tare faza a fost cand m-a depasit o Rata…

Dar mai bine sa trec la momentul ROIAS
Sambata 29 iulie ora 7 : 30. Un norisor de fum de pe hornul Cx-ului meu patrunde suav in cortul veteran al lui Lucian. Imi zic: „Hai sus odata!“ (catre suspensie) sa nu il mai intoxic asa de mult
Drumul catre Kogalniceanu l-am gresit… (desi Lucian mi-a dat indicatii corecte), ce sa-i faci mai incurca omul stanga cu dreapta…. Deci: ajungem in preama aeroportului pe la 8: 30, acolo lume multa, politie, care ne-au ghidat pana pana la miristea pe care era organizata parcarea. Dupa inca 30 mii de lei eram parcati in regula. Luam un dejun rapid pe capota Cx-ului si intram pe aeroport. Binenteles urmeaza poze: cu un Mig 29 si un Mig 23 scoase din uz. In timpul asta evoluau nista aeronave ultrausoare, dar care nu ar fi fost bagate in seama nici daca s-ar fi prabusit

Apoi o replica a lai Vlaicu II avand antemergator un DKW decapotabil, ruleaza anuntand “Bine ati venit la ROIAS 2006”. M-a impresionat “iroplanul” respectiv, desi nu respecta decat in mare originalul (unde mai gasesti un motor Gnome rotativ in 2006 ?), eu find un pasionat de persoana celui care a fost Aurel Vlaicu
Imi caut un loc strategic si astept “artileria grea” , care nu intarzie sa isi faca aparitia. La ora 10: 25 decoleaza cu fortajul cuplat un LanceR si urca in draci lasand in urma lui 1000 de tunete si un fior rece pe spinarea mea. Cred ca a fost momentul care ma impresionat cel mai mult…
Urmeaza niste evolutii de avioane subsonice si cu elice toate frumoase si deosebite. Toate avioanele sunt frumoase, dar unele sunt mai frumoase ca altele..

Impresionat fiind de Mikoian astept doar supersonicele si formatile de acrobatie. Si din nou LanceR-ul isi face simtita prezenta…aceleasi tunete din Tumanski-ul de 95 kN in fortaj ai Mig-ului
Comparativ cu 21-le, Gripenul (care s-ar putea sa echipeze in viitor aviatia noastra) nu mi sa parut la fel de “cool” , mai putin la capitolul viteza limita unde Gripen-ul excela.
Apoi a aparut Mirage-ul 2000 care a facut si un rasmot. Sa vezi cum vine avionul mut, trece intr-o clipita de tine si apoi urletul dupa el. Mi-a placut mult si salutul Mirage-ului
Binenteles ca F16-le olandez nu sa lasat mai prejos si a trecut si el in rasmot
Si apar si cei de la PC-7 Demo Team…care isi strunesc Pilatus-urile cu o precizie elvetiana! Bezz (Cosmin) zicea ca sunt Zlinuri cand le-a vazut la decolare…

Vin si Frecce Tricolori, moment asteptat de toata lumea, cunoscuti fiind pt spectacolul care il ofera chiar de la alinierea pt decolare. Ce pot sa spun, decat ca au imprastiat steagul Italiei pe tot cerul cu ale lor MB 339 A. Spectaculoasa evolutie!
Un alt moment la care am ramas mut a fost evolutia unui C27 Alenia. Sa vezi un bimotor de transport cum face tonou in urcare si viraje la cutit! Uimitor! As putea sa fac o comparatie de genul: “sa iei un autobuz de la RATB si sa faci burnout, si intoarceri cu frana de mana cu el !!”
F5-urile de la Turkish Stars m-au surprins pe scaunul comandantului dintr-un C-130 Hercules, in timp ce il descoseam pe un membru al echipajului despre “ce si cum se conduce un Hercules”
Au clasa turcii astia cu F5-urile lor cu tot!. Sunt avioane foarte rapide si greu de adus in formatie dupa desprinderile individiuale si spargerile de formatie. Si ei au lasat un alb-rosu pe cerul patriei.
Am mai aflat de la un maistru militar ca pneurile LanceR-ului pezista la 20-22 de aterizari (depinde de pilot), ca avionul suporta 4 RK-uri (fiecare la 300 de ore), ca Mig-urile noastre ne mai tin pana in 2008-2010, dupa care ne trebuie altceva
Imi para rau ca sambata nu au evoluat Mig29-le unguresc si F18-le spaniol. Se pare ca s-au dat cu ele duminica, cand nu am mai fost…

Cam atat am sa spun in mare.
Am sa incerc sa pun si niste poze pe FTP
Ultima oară modificat Vin 06-Iul-2007 14:53 de către jgr1001, modificat de 3 ori în total.
Nu stiu daca cu hidraulica, dar ceva probleme tot or fi fost. Ma gandesc ca de aia nu au zburat Mig 29 si F18 sambata; or fi fost "stricate"
Imi spunea maistrul militar de langa un LanceR, ca avem 90 de bucati, dar bune de zbor vreo 60 (nu tot timpul aceleasi 60). Si in aviatie (mai ales in aviatie) se practica "canibalizarea" unei parti din avioane pt a mentine operative pe celelalte

Imi spunea maistrul militar de langa un LanceR, ca avem 90 de bucati, dar bune de zbor vreo 60 (nu tot timpul aceleasi 60). Si in aviatie (mai ales in aviatie) se practica "canibalizarea" unei parti din avioane pt a mentine operative pe celelalte
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo