Mare belea cu Xsara din 2004
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Du-te si la Champions pentru o confirmare. Pentru reparatie pompa exista un nene numit "Taji pompmagiul", e un turc care se ocupa doar de pompe de injectie de motorina. E prin curte pe la Cutitul de argint. Il rog pe Andrei (khan) sa ne dea mai multe detalii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Imi permiteti sa va recomand sa nu incercati reparatii pe pompe de inalta presiune la diezelistii clasici?
O eventuala reparatie se poate face prin inlocuirea regulatorului de presiune sau inlocuirea garniturilor. Celelalte componente fiind imposibil de reparat!
penru orice operatiune pe HDi in afara celor de la CITROEN va recomand BOSCH SERVICE sau DELPHI SERVICE.
Se face cu o tehnologie care costa niste zeci de mii de euro.
Pentru DELPHI SERVICE iti recomand singurul service din Romania 0722-222411. Sunt singurii care stiu sa faca asa ceva in Romania. Oricum ei au si stand pentru BOSCH.
inca o remarca: din experienta personala pot sa va spun ca aceste reparatii efectuate la cele mai bune service-uri nu tin mai mult de 3-6 luni. pana la urma tot la inlocuirea pompei se ajunge, doar stiti si voi vorba aia:"orice minune tine 3 zile"
O eventuala reparatie se poate face prin inlocuirea regulatorului de presiune sau inlocuirea garniturilor. Celelalte componente fiind imposibil de reparat!






penru orice operatiune pe HDi in afara celor de la CITROEN va recomand BOSCH SERVICE sau DELPHI SERVICE.
Se face cu o tehnologie care costa niste zeci de mii de euro.
Pentru DELPHI SERVICE iti recomand singurul service din Romania 0722-222411. Sunt singurii care stiu sa faca asa ceva in Romania. Oricum ei au si stand pentru BOSCH.
inca o remarca: din experienta personala pot sa va spun ca aceste reparatii efectuate la cele mai bune service-uri nu tin mai mult de 3-6 luni. pana la urma tot la inlocuirea pompei se ajunge, doar stiti si voi vorba aia:"orice minune tine 3 zile"

E pompa de injectie, am fost azi la un service prin colentina unde au verificat pompa pe tester si au spus si ei ca e defecta dar un baiat de acolo mi-a dat un numar de telefon al unei firme din ploiesti care ar avea pompe de injectie SH.Am sunat acolo si intradevar au pe stoc tot Siemens dar la 400 E pret negociabil cica.Maine ma duc la ploiesti sa o iau cu un unchi de al meu si pe urma ma duc la ATS sa o monteze.Iam intrebat de garantie la pompa si mi-au spus ca daca face probleme sa le-o duc inapoi ca imi dau alta.In fine , sa se rezolve odata cu masina ca de cand cu fulia numai probleme am avut cu ea asa ca cum termin leasingul in aprilie 2007 o vand.
In sfarsit mi-au facut si mie masina, mi-au pus pompa de injectie dupa mai bine de 2 ore de asteptat.Mai trebuie vineri sau luni sa ma duc sa imi schimbe 2 bucsi de bascula pe spate , revizia de 60k si placutele de frana cred desi eu nu le-as schimba ca vad ca mai tin
.Bine e sa ai iar masina.Acum mi se pare ca imi tine jos de tot ambreajul.

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ma bucur ca masina ta e gata de drum din nou. Oricum degeaba te suparai pe Citroen pentru o pompa diesel facuta de Siemens, adica o firma GERMANA. Hai sa va mai spun ceva: stiati ca masinile nemtesti turbodiesel (VW) livrate in RO (precum si in alte tari din lumea a treia) sint echipate cu turbine produse la Mefin Sinaia? Circuitul ar fi urmatorul: intreaga productie se livreaza la un depozit central din Ungaria de unde sint distribuite mai departe pentru tarile din lumea a treia... Turbinele astea rezista cam 100.000 de km. Misto fiabilitatea astea germana, nu?
Ambreiajul e bine sa tina jos, adica sa ai cursa cit mai lunga. Debreierea trebuie sa fie completa cind mai ai 2-3 cm pina la podea.

Ambreiajul e bine sa tina jos, adica sa ai cursa cit mai lunga. Debreierea trebuie sa fie completa cind mai ai 2-3 cm pina la podea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Nu e vorba ca nu sunt multumit de masina ca sunt super multumit, consum mic, demaraj bun cel putin la demaraj cu un golf IV tdi 90 cai sau bora de 110 sau octavia tot cu 90 se duce mai bine asta dar faza e ca a inceput sa cada si asta ma oftica.Sunt bani multi de bagat in ea.Daca pana iese din leasing numai cade nimic la ea am sa o mai tin un timp dar pana atunci daca i se mai intampla ceva chiar ma gandesc sa o dau.
Scuze ca ma trezesc si eu pe un topic inchis de cand lumea, dar asta cu trubinele facute la Sinaia pt WW e o super abureala. TOATE motoarele VW sunt echipate cu acelasi tip de turbina, in functie de model bineinteles, dar nu are nimeni un tratament discriminatoriu pt tarile din "lume a 3-a" cum ziceti voi. Si da, sunt facute in Romania, dar nu de mefien ci de Garrett 

Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw