martor antipolution aprins

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

iulian_taranu
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
Localitate: constanta

martor antipolution aprins

Mesajde iulian_taranu » Joi 10-Aug-2006 12:21

poate cineva sa ma ajute in aceasta problema? acum 2 zile cand am pornit motorul pe computerul de bord mi-a aparut mesajul ANTIPOLLUTION FAILED si martorul din bord a ramas aprins. Cineva mi-a spus ca e infundata sonda lambda din cauza carburantului. Am fost la service-ul citroen din constanta si mi-au zis ca e din cauza carburantului si ca trebuie resetat calc de bord. Asa au facut si dupa nici jumatate de zi martorul s-a aprins din nou. Masina se comporta normal merge la fel ca inainte nu am observat alte probleme. Nu am alimentat decat de la mol si de la rompetrol numai benzina de 98. Solutia de curatat injectoare care se baga in benzina ar putea ajuat la ceva? Si inca ceva stie cineva cum se schimba claxonul la xsara ca al meu e cam ragusit parca e o gasca ragusita. L-am desfacut cu intentia sa pun unul normal roamanesc dar am vazut ca are o mufa cu doi conectori de + si - nu e ca la batrana mea dacie cu - pe caroserie. Se poate face o adaptare ceva sau trebuia sa cumpar unul original? Va multumesc! :cry:

rtrd_dud
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Joi 02-Mar-2006 01:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde rtrd_dud » Joi 10-Aug-2006 19:23

Si mie mi s-a aprins Antipolution Failed si a trebuit sa schimb pompa de injectie.Dai si tu 1a ,2a , 3a tare , schimba pe la 6000 rpm vezi poate se stinge martorul.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 11-Aug-2006 01:11

in legatura cu antipollution nu stiu;
in legatura cu claxonul, daca cel care l-ai cumparat nu are decit 1 conector, inseamna ca acela e de + iar minusul e pe carcasa, asa ca trebuie sa vezi care din cele doua fire ale masinii e de plus si poti sa il pui linistit.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 11-Aug-2006 01:35

pentru claxon citeste aici
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=2011
este ~ 110 ron incl tva o gornita noua.
pentru antipollution iti tinem pumnii sa-i treaca. :wink:
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 11-Aug-2006 01:42

pentru antipollution nu e asa de grav pentru ca e benzina...

iulian_taranu
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
Localitate: constanta

Mesajde iulian_taranu » Vin 11-Aug-2006 09:02

multumesc de sugestii . ma duc sa incerc sa montez claxonul si dupa aia sa o turez cum a zis dud. sper sa tina .

bop_78
simpatizant
Mesaje: 70
Membru din: Lun 24-Oct-2005 09:08
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde bop_78 » Vin 11-Aug-2006 09:24

Mesajul de Antipollution Fault l-am avut si eu cateva zile. Am fost la ATS, au curatat ceva pe acolo (filtrul de benzina???) si acum e ok.
Printre cauze s-ar putea numara mizeria din benzina, praful de pe strazi...
De asemenea, cineva de ATS a spus ca s-ar putea sa fie si din cauza cifrei octanice. In sensul ca daca pui 98 sau 99 si nu o turezi suficient, s-ar putea ca mici sedimente sa se depuna pe acolo (scuzati limbajul prea tehnic :) ).
Bafta!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 11-Aug-2006 10:25

Eu cand va spun sa nu mergeti cu ea sub 3000rpm (ma refer la benzinare), nu ma credeti...
Mai mergeti voi intr-a 5-a mult la 80Km/h sau intr-a 4-a la 60, si vedeti cat o sa va tina motorul. Da, probabil o sa faceti economie de cativa litri de benzina...dar cu ce pret?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 11-Aug-2006 11:34

adytzu scrie:Eu cand va spun sa nu mergeti cu ea sub 3000rpm (ma refer la benzinare), nu ma credeti...
Mai mergeti voi intr-a 5-a mult la 80Km/h sau intr-a 4-a la 60, si vedeti cat o sa va tina motorul. Da, probabil o sa faceti economie de cativa litri de benzina...dar cu ce pret?


exact. motoarele pe benzina se simt in largul lor la 4000-4500 RPM.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 11-Aug-2006 11:50

si eu spun la fel si simt cum se holbeaza niste oki mari la mine!!! va dati seama ca toti se uita pe consumul instantaneu ca la Dumnezeu si nu mai calca peste 3000 neam!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

iulian_taranu
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
Localitate: constanta

Mesajde iulian_taranu » Vin 11-Aug-2006 12:24

am facut cum ma-ti sfatuit: am turat-o pana pe la vreo 6000 cam jumatate de minut martorul s-a stins dar. am facut o tura prin oras de vreo ora si vad ca tine inca (am schimbat vitezele numai pe la 3500 de ture). mizeria aia din carburant care se tot aduna se poate indeparta cu solutiile care se gasesc la benzinarii pentru curatat injectoare? :?:

rtrd_dud
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Joi 02-Mar-2006 01:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde rtrd_dud » Sâm 12-Aug-2006 13:20

Duo si tu mai des in 6000 si incearca sa nu iti tii rezervorul pe rosu.Eu asa faceam inainte , masina mea vedea rar jumatate de rezervor , in rest numai rosu si uite unde a dus ca a trebuit sa schimb pompa de injectie din cauza mizeriei de pe fundul rezervorului si a calitatii motorinei.Acum am invatat lectia si numai jumate si peste imi sta acul, cum se apropie de rosu bag motorina.Acum numai OMV sprint diesel si MOL bag.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 13-Aug-2006 10:38

Dar de cind dieselul are 6000 de ture? :shock:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

rtrd_dud
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Joi 02-Mar-2006 01:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde rtrd_dud » Dum 13-Aug-2006 23:58

Ma refeream la masina lu iulian....la a mea se opreste la 5000, acolo ii taie injectia.

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Vin 06-Oct-2006 10:52

nu se simt chiar in largul lor la 4500 rpm
undeva la 3000 e ok dar 4500 deja e fortat.
Daca se strica motorul ca ma duc la 2500 rpm cu ea ma duc si imi cumpar un cotetz de Cielo si asta e
Nu e normal sa trebuiasca sa o turezi in draci fiindca sistemul de alimentare e de cacao. Cel putin asa mi se pare mie.


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes