
Review Renault 25 TXV6 Automatic 1991
Moderator: Echipa Tehnica
Review Renault 25 TXV6 Automatic 1991
In stilul in care v-am obisnuit, am sa scriu si un review despre Renault-ul meu. Chit ca poate unii ma vor trimite pe forumul Reno, le raspund ca imi place mai mult aici, si pentru ca este masina mea, am sa astern acest review in sectiunea..."Masina mea" . Parerea mea este ca un review pe un forum auto oricare ar fi marca discutata, este o pata de culoare,, iti mai clatesti ochii si cu altceva...So....aveti 1 ora sa va impotriviti 

Pe unde am umblatara o sa fie subiectul altui thread, va fi interesant, caci am iesit din tara cu Bx-ul, am facut 'fo 3000 km si....nu am ridicat capota decat 1 data. Veti afla de ce la momentul respectiv
. Pana atunci puteti sa va dati cu parerea, uite, fac si un fel de "test grila" :
De ce am ridicat capota la BX in concediul de 3000 km?
1. sa schimb motorul
2. s-a infundat ralantiul
3. sa-i pun lhm
4. sa-i dau/sting foc(ul)
5. sa pun apa la radiator
6. s-a rupt "cureaua"
7. sa-mi incalzesc ceaiul
8. sa incarc/schimb sferele
9. sa ma uit pe acolo
10. ca nu pornea

De ce am ridicat capota la BX in concediul de 3000 km?
1. sa schimb motorul
2. s-a infundat ralantiul
3. sa-i pun lhm
4. sa-i dau/sting foc(ul)
5. sa pun apa la radiator
6. s-a rupt "cureaua"
7. sa-mi incalzesc ceaiul
8. sa incarc/schimb sferele
9. sa ma uit pe acolo
10. ca nu pornea
Asaaaa. Ora a expirat iata review-ul:
Partea I - Generalitati & exterior
Considerata a fi nava amiral al fabricantului francez Renault, R25, a avut parte de numeroase laude (nu degeaba) la timpul respectiv, gasindu-si cu greu chiar si in ziua de azi, printre multimea de masini "consumer", un rival pe masura.
Exemplarul din posesia mea este fabricat in 1991. Culoarea este "Gris Holograme", in denumire tehnica "Gris 608". Motorul dispus longitudinal este v6, tip z7w, dezvolta in jur de 180 CP, in functie de tara pentru care a fost fabricata masina. A mea a fost pentru Germania/Franta, in concluzie ii lipseste un circuit suplimentar de epurare a noxelor(dar are catalizator) si este varianta cea mai puternica. Cilindreea este de 2849.
Dotarile masinii :
- cutie automata ZF AR4 cu controlul tractiunii pe teren alunecos si frana de motor automata.
- aer conditionat automat
- climatizare automata
- trip computer
- pilot automat
- geamuri electrice fata
- oglinzi incalzite
- dezaburire spate automata
- torpedo cu racire
- volan imbracat in piele
- mobilier tapisat in velour
- radio casetofon Philips (4x30W - atentie, pe atunci inca se mai spunea realitatea, nu erau W p.m.p.o) cu afisaj in tabloul de bord, cu preamplificator si cu egalizator.
- Servo directie cu asistenta variabila
- servo frana cu asistenta variabila ( asistenta la franarea de urgenta)
- Discuri ventilate fata/ discuri spate
- ABS Bosch v 2.0
- geamuri heliomate
- jante aliaj usor
- volan reglabil pe inaltime
- termometru exterior
- inchidere centralizata
- telecomanda infrarosu integrata in cheia de contact
- telecomanda radio pe coloana volanului
- faruri de ceata galbene
Daca cineva intreaba cate din astea mai merg, ei bine, raspunsul este: toate cu exceptia casetofonului, care lalaie banda la sfarsitul casetei.
La prima vedere, masina nu este impresionanta, este placuta privirii, dar nu atrage in mod deosebit. Design-ul se defineste prin discretie la acest model. Exteriorul nu este opulent sau incarcat, exprimandu-si eleganta tocmai prin acest fapt. ornamentele sunt putine, dar bine integrate, nimic nu deranjeaza. Mai neobisnuit poate parea luneta, de o forma aparte, foarte mare, curbata, da senzatia de fragilitate dar nu este catusi de putin fragila.
Capota motorului imbraca aripile fata, iar pozitia pe drept a masinii este usor lasata de spate.
http://img66.imageshack.us/img66/9225/2907061530gw1.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/354/2907061719mm4.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/1904/2907061718ky4.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/7179/2907061717qt5.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/3747/2907061722qm5.jpg
http://img60.imageshack.us/img60/8243/2907061721ti7.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/5783/2907061711mb8.jpg
De remarcat este faptul ca dimensiunile destul de mari ale masinii nu sunt foarte evidente la exterior. Abia in interior realizezi in ce "monstru" te aflii.
Finisarea exterioara este foarte buna, dovada stand faptul ca dupa 15 ani, nu se simte nevoia unei lucrari de vopsitorie. Bineinteles ca exista zgarieturile inerente orasului dar elementele caroseriei s-au mentinut remarcabil .
Partea I - Generalitati & exterior
Considerata a fi nava amiral al fabricantului francez Renault, R25, a avut parte de numeroase laude (nu degeaba) la timpul respectiv, gasindu-si cu greu chiar si in ziua de azi, printre multimea de masini "consumer", un rival pe masura.
Exemplarul din posesia mea este fabricat in 1991. Culoarea este "Gris Holograme", in denumire tehnica "Gris 608". Motorul dispus longitudinal este v6, tip z7w, dezvolta in jur de 180 CP, in functie de tara pentru care a fost fabricata masina. A mea a fost pentru Germania/Franta, in concluzie ii lipseste un circuit suplimentar de epurare a noxelor(dar are catalizator) si este varianta cea mai puternica. Cilindreea este de 2849.
Dotarile masinii :
- cutie automata ZF AR4 cu controlul tractiunii pe teren alunecos si frana de motor automata.
- aer conditionat automat
- climatizare automata
- trip computer
- pilot automat
- geamuri electrice fata
- oglinzi incalzite
- dezaburire spate automata
- torpedo cu racire
- volan imbracat in piele
- mobilier tapisat in velour
- radio casetofon Philips (4x30W - atentie, pe atunci inca se mai spunea realitatea, nu erau W p.m.p.o) cu afisaj in tabloul de bord, cu preamplificator si cu egalizator.
- Servo directie cu asistenta variabila
- servo frana cu asistenta variabila ( asistenta la franarea de urgenta)
- Discuri ventilate fata/ discuri spate
- ABS Bosch v 2.0
- geamuri heliomate
- jante aliaj usor
- volan reglabil pe inaltime
- termometru exterior
- inchidere centralizata
- telecomanda infrarosu integrata in cheia de contact
- telecomanda radio pe coloana volanului
- faruri de ceata galbene
Daca cineva intreaba cate din astea mai merg, ei bine, raspunsul este: toate cu exceptia casetofonului, care lalaie banda la sfarsitul casetei.
La prima vedere, masina nu este impresionanta, este placuta privirii, dar nu atrage in mod deosebit. Design-ul se defineste prin discretie la acest model. Exteriorul nu este opulent sau incarcat, exprimandu-si eleganta tocmai prin acest fapt. ornamentele sunt putine, dar bine integrate, nimic nu deranjeaza. Mai neobisnuit poate parea luneta, de o forma aparte, foarte mare, curbata, da senzatia de fragilitate dar nu este catusi de putin fragila.
Capota motorului imbraca aripile fata, iar pozitia pe drept a masinii este usor lasata de spate.
http://img66.imageshack.us/img66/9225/2907061530gw1.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/354/2907061719mm4.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/1904/2907061718ky4.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/7179/2907061717qt5.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/3747/2907061722qm5.jpg
http://img60.imageshack.us/img60/8243/2907061721ti7.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/5783/2907061711mb8.jpg
De remarcat este faptul ca dimensiunile destul de mari ale masinii nu sunt foarte evidente la exterior. Abia in interior realizezi in ce "monstru" te aflii.
Finisarea exterioara este foarte buna, dovada stand faptul ca dupa 15 ani, nu se simte nevoia unei lucrari de vopsitorie. Bineinteles ca exista zgarieturile inerente orasului dar elementele caroseriei s-au mentinut remarcabil .
vad ca e mai interesant testul grila cu bx-ul decat review-ul meu
. Oricum am ceva probleme cu calculatorul de acasa, cu hardul pe care am scris review-ul , asa ca mai dureaza cel putin azi ca sa recuperez datele.
Raspunsul corect la test este : 2. Adica nu mai tinea ralantiul, un gunoi rebel imi statea in calea spre fericire.

Raspunsul corect la test este : 2. Adica nu mai tinea ralantiul, un gunoi rebel imi statea in calea spre fericire.
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Interesanta masina, mi-aduc aminte ca in '90 parca, la primul TIB "liber" a fost expus un Renault .... Baccara, desi eram deja obisnuit cu Oltcitul, care sa recunoasteti ca nu are interiorul anost de Dacie, am zis ca acel Reno este cea mai tare masina, nava spatiala etc, ce mai, m-a impresionat puternic pe moment.Acel Baccarat este o versiune speciala a reno 25 cumva?
Lista de dotari oricum ma face sa ma inrosesc de invidie...
S-o stapanesti sanatos si continua cu review-ul.
Lista de dotari oricum ma face sa ma inrosesc de invidie...
S-o stapanesti sanatos si continua cu review-ul.
Ultima oară modificat Dum 13-Aug-2006 10:57 de către bezz, modificat 1 dată în total.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot