 )
)Este vorba despre un Mitsubishi de 80A care prezinta urmatorul istoric al defectului:
- intr-o zi nu a mai incarcat
- desfacut, verificat diode, stator, rotor, totul OK
- schimbat carbuni f uzati, montat la loc
- incarca variabil in functie de turatie 13.7-16v
- schimbat regulator cu unul nou, aceleasi simtome, plus o chestie pe care nu am mai intalnit-o: se incinge incredibil - in 30s de functionare nu mai poti pune mana pe el - si produce un camp magnetic fantastic.
Totul pare OK, diodele intregi, statorul si rotorul nu sunt in scurt.
Ati patit asa ceva?
Are cineva schema electrica pt el?
Pun imediat niste poze.
poze
 ,
,





 Imi place sa fac singur toate reparatiile la masina (si prin casa) si nu suport sa nu-mi iasa ceva...
 Imi place sa fac singur toate reparatiile la masina (si prin casa) si nu suport sa nu-mi iasa ceva...


 
  Cauta in forum
 Cauta in forum Mesaje
 Mesaje 
 Link-uri utile
 Link-uri utile Statistici
 Statistici