Salut tuturor!
As vrea sa va intreb daca ati observat cumva fluctuatii ale nivelului de ulei de la motor.
Cand am cumparat masina nivelul arata jumatate, iar astazi dimineata calculatorul de bord mi-a trimis mesaj ca nivelul de ulei este prea mic.
Am fost la ATS si mi-au spus sa nu-mi fac probleme pentru ca este normal sa consume ulei pana pela 20.000 km, insa nu mi s-a mai intamplat la nici o masina sa consume atat de mult mai ales cu nu am fortat motorul foarte tare.
Apropo, cei care ati schimbat uleiul la masina, ce ulei folositi? Cei de la ATS mi-au pus Total 5W40 - 300.000 lei litrul. Nu stiu daca este potrivit sau nu, dar mi se pare destul de ieftin litrul in comparatie cu ce plateam la celelalte masini.
Nivel ulei motor - C4 coupe 1.6i
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pai din ce povestesti tu nu e vorba de nici o fluctuatie, ci de un consum mai mare de ulei. Cred ca ar trebui sa ne spui si noua ce inseamna "nu am fortat motorul prea tare"
Nu te plinge de pretul uleiului, ca se uita cei de la ATS pe aici si vor lua masuri imediat. 30RON/l pentru uleiul ala nu mi se pare ieftin, sincer. Citi km ai cu uleiul asta?
PS: te rog trece-ti masina in semnatura.
Nu te plinge de pretul uleiului, ca se uita cei de la ATS pe aici si vor lua masuri imediat. 30RON/l pentru uleiul ala nu mi se pare ieftin, sincer. Citi km ai cu uleiul asta?
PS: te rog trece-ti masina in semnatura.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum scrie:Pai din ce povestesti tu nu e vorba de nici o fluctuatie, ci de un consum mai mare de ulei. Cred ca ar trebui sa ne spui si noua ce inseamna "nu am fortat motorul prea tare"
Nu te plinge de pretul uleiului, ca se uita cei de la ATS pe aici si vor lua masuri imediat. 30RON/l pentru uleiul ala nu mi se pare ieftin, sincer. Citi km ai cu uleiul asta?
PS: te rog trece-ti masina in semnatura.
Am mers in general cu 120 in afara (destul de rar am depasit pana la 150) iar in Bucuresti merg linistit (am consum in oras cam 8-8.1 cu aerul pornit).
La Golf IV si plateam 690.000 pentru un litru de ulei Castrol, insa nu imi mai amintesc ce tip era.
Am verificat acum nivelul, dupa ce masina s-a racit si a ajuns la jumatate, asa cum era in momentul in care am cumparat-o si le-am atras atentia asupra nivelului. Tipul a completat astazi cam 350-400 ml.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
DinoG scrie:Am verificat acum nivelul, dupa ce masina s-a racit si a ajuns la jumatate, asa cum era in momentul in care am cumparat-o si le-am atras atentia asupra nivelului. Tipul a completat astazi cam 350-400 ml.
Eu inteleg de aici ca practic masina nu a consumat ulei.
Nivelul de ulei se masoara pe joja, motor oprit de cel putin 10 minute si teren drept, evident. Electronica asta mai da rateuri.
Despre aia de la PBN se stie ca sint niste banditi

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Tocmai asta intreb eu, este normal ca in 14.000 Km sa fie nevoie sa completezi cu aproximativ 400 ml ulei?
Eu nu m-am mai confruntat cu problema asta pana acum.
Referitor la joja, reiau povestea: la cumparare am verificat pe joja uleiul si era la jumatate, le-am atras atentia la service si mi-au spus ca este normal si nu am de ce sa-mi fac griji pentru ca trebuie sa fie intre Min si Max, astazi dupa ce am primit mesajul de eroare am verificat iarasi si era cam un sfert (aproape de minim), deci masina a consumat[/b]
Eu nu m-am mai confruntat cu problema asta pana acum.
Referitor la joja, reiau povestea: la cumparare am verificat pe joja uleiul si era la jumatate, le-am atras atentia la service si mi-au spus ca este normal si nu am de ce sa-mi fac griji pentru ca trebuie sa fie intre Min si Max, astazi dupa ce am primit mesajul de eroare am verificat iarasi si era cam un sfert (aproape de minim), deci masina a consumat[/b]
in cati km a papat 300g ??? vezi sa nu "piarda" pe undeva. lasi pata sub masina ?!
eu la diesel am completat cu 200g la 8000km dupa un drum de fo 4000, drum in care am mers relativ constant la 150-170km/h. nu mi s-a parut mult. din auzite, mi s-a spus ca un passat diesel consuma si un litru la 10.000km, si tot din auzite stiu ca dieselul e predispus sa pape ulei fata de benzina
eu la diesel am completat cu 200g la 8000km dupa un drum de fo 4000, drum in care am mers relativ constant la 150-170km/h. nu mi s-a parut mult. din auzite, mi s-a spus ca un passat diesel consuma si un litru la 10.000km, si tot din auzite stiu ca dieselul e predispus sa pape ulei fata de benzina
DinoG scrie:Apropo nu e cam exagerat 4000 Km cu 150-170Km/h. Cred ca daca ar fi asa acum ai fi in service sa o repari
masinile sint facute sa mearga, nu sa le impingi

din ce spui, consumul de ulei e normal, poate ca statea strimba sau era oprit de prea putin timp motorul cind ai verificat la cumparare. important e ca nu e un consum mare si ca e normal, mai ales ca motorul e nou. la urmatorul schimb, consumul va fi mult mai mic
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
din 4000 si cat a avut excusria nu am mers cu 150-170. germania care a fost toata pe autostrada ... cam da. ungaria si austria am mers cu cruise-ul blocat la 128km/h in general de frica de amenzi si sporadic mai treceam in depasiri. in germania dupa ce am trecut de passu mergeam linistit la un 140 cand pe langa mine trece o dubitza vw care avea cel putin 10 ani vechime. am apasat pe pedala si m-am dus si eu in 170. masina se simte excelent la acea viteza, turatia era pana in 4000rpm zgomotul nu era mare si masina nu avea senzatia de "plutire". am trecut pe alocuri si de 180 dar acolo motorul incepea sa dea semne ca urca mai greu.
150-170 nu mi se pare ca e o viteza sa duci masina in service ! de ce ?! am amici care merg chiar si in romania pe magistrala de moldova cand prind liber.
150-170 nu mi se pare ca e o viteza sa duci masina in service ! de ce ?! am amici care merg chiar si in romania pe magistrala de moldova cand prind liber.
Matrixu scrie:A mea n-a avut nevoie de completari pana la prima revizie cand s-a schimbat uleiul...Si a vazut talpa destula...cam o data pe zi 6000 de ture..sa simt ca e benzina
Eu sunt programat pe 6 sept la revizie.....
Ironia sortii, daca m-ar fi programat mai devreme probabil ca nici eu nu as fi aflat daca era sau nu nevoie de completare
@regedit ai dreptate, tdi-urile dela vw (pe tehnologie pompa-diuza) consuma ulei, cam 1l si uneori mai mult la 10000 km dar hdi-urile de la Citroen nu consuma, daca trece de 500 ml la 10000 nu e prea bine (depinde totusi si de regimul in care s-a mers). Eu am un c5 cu 130000 km, si cu uleiul pe care il avea cand l-am luat am mers cam 5000 km, si nu mi-a consumat nimic (era maxim pe joja canad am cumparat masina, cand l-am schimbat tot la maxim era).
Ultima oară modificat Mie 16-Aug-2006 20:36 de către kristi, modificat 1 dată în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187779
Total subiecte 18655
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11825
Cel mai nou membru Catac5aircross