Cat mai consuma Citronelele?
Moderator: Echipa Tehnica
A mea in medie consuma cam 6% mixt.
In afara consumul e intre 4,5% si 5% (in functie de cat de tare o calc) iar in oras e cam de 6,5% - 7% (in functie de aglomeratie)
Conduc destul de agresiv dar nu sport (schimb de obicei cam pana in 2000 de ture)
In afara consumul e intre 4,5% si 5% (in functie de cat de tare o calc) iar in oras e cam de 6,5% - 7% (in functie de aglomeratie)
Conduc destul de agresiv dar nu sport (schimb de obicei cam pana in 2000 de ture)
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787
Am mai spus si in alt topic, consumul fiecaruia e relevant doar pentru persoana respectiva - asta incluzand stilul de condus si traseele zilnice. Eu in oras daca ma duc numai la Brico / Mall / Cora / Unirea (etc), am sub 6. Daca ma duc la servici prin ambuteiaje si plimbare bara-la-bara pe 2-3km la ore de varf, am 9-10. In afara orasului daca merg calm, am 4.5 si sub; daca o alerg bine (130+) - 5.5 

La drum intins am cam 6,2-6,7 depinde cu ce viteza maerg. Pe 4000 km, Germania-Bucuresti am avut media 6.4 media orara 92 cred.
Ieri am fost la mare dus-intors (pe A2) 6,2 mers cam cu 110-120, de la cernavoda cam 70-90, iar la plecare primii 50 km cu 180-195 media orara 87.
Prin oras mers batraneste 8,4 (mers la servici si ianpoi).
Bacau-Bucuresti fara graba si 100 maxim, 5,6.
Ieri am fost la mare dus-intors (pe A2) 6,2 mers cam cu 110-120, de la cernavoda cam 70-90, iar la plecare primii 50 km cu 180-195 media orara 87.
Prin oras mers batraneste 8,4 (mers la servici si ianpoi).
Bacau-Bucuresti fara graba si 100 maxim, 5,6.
Ultima oară modificat Joi 31-Aug-2006 08:38 de către kristi, modificat 1 dată în total.
VoidMain scrie:Conduc destul de agresiv dar nu sport (schimb de obicei cam pana in 2000 de ture)
asta e agresiv? poate ca treci frecvent pe rosu si spui ca esti agresiv, dar turatia asta e de batrinel pensionar duminica pe la ora 18
in alta ordine de idei a mea consuma cam 11 in oras (mai nou) si cam 8 afara, asta insemnind viteze constante de 130-140 si virfuri de 200. in oras vede 4700 (pe rosu deja) cam de 20 de ori pe zi, de unde si 11-le...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Eram sigur ca trebuie intervenit la "agresivitatea" lui Voidman! Si stiam ca o va face khan!
4700 de ture?
Eu i-am dat la a mea 2700 de ture (avea 130) si mi s-a parut ca zbor!
In viata mea nu mai sar de 2500 de ture, e prea mult
Pai tie iti consuma chiar putin (11) in oras in conditiile date. Daca aveai benzina, cred ca-ti consuma 37 %...
Iar la gaz...ce sa mai zic...
Cat crezi ca te tine motorul ala, acuma sincer, fara gluma?
4700 de ture?

Eu i-am dat la a mea 2700 de ture (avea 130) si mi s-a parut ca zbor!
In viata mea nu mai sar de 2500 de ture, e prea mult

Pai tie iti consuma chiar putin (11) in oras in conditiile date. Daca aveai benzina, cred ca-ti consuma 37 %...

Cat crezi ca te tine motorul ala, acuma sincer, fara gluma?
@khan: cand spuneam de condus agresiv ma refeream la faptul ca merg destul de tare (65-70 km/h prin oras cand se poate) si fac destule manevre mai la limita...
Pe autostrada merg cam cu 130 - 150, iar pe portiuni de drum gen Pitesti-Ramnicu-Valcea cu 70 - 90... Asta consider eu a fi destul de agresiv... Stiu insa bine ca sunt altii mult mai agresivi de atat...
Cu toate astea, nu prea vreau sa fortez masina (mai ales la temperaturile din Bucuresti in perioada asta)... Prefer sa merg cu a 4-a la 1800 de ture decat in a-3-a la 2000 si ceva... si asta in primul rand pentru ca tin foarte mult la masina (iar dupa belelele cu incalzirea motorului prefer sa nu risc) si in al doilea rand ca sa reduc consumul...

Cu toate astea, nu prea vreau sa fortez masina (mai ales la temperaturile din Bucuresti in perioada asta)... Prefer sa merg cu a 4-a la 1800 de ture decat in a-3-a la 2000 si ceva... si asta in primul rand pentru ca tin foarte mult la masina (iar dupa belelele cu incalzirea motorului prefer sa nu risc) si in al doilea rand ca sa reduc consumul...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787
Consumul minim la orice autoturism este la 90 km/h !!!
Sunt multe masini pe benzina care au cuplul maxim la 4000 rot/min. In treapta a 5 a ai cam 130-140 km/h la turatia asta.
Deci daca se merge cu 2500 ture in treapta a 5 a ,ai destul cuplu si putere pentru o senzatie de calatorie lina si confortabila. Nu are rost sa mergi cu 3500-4500 de turatii (120-140 km/h) deoarece consumul creste progresiv. La 90 km/h minim ,120km/h +20% ,150-160 km/h +35-40%.
Pe computerul de bord am constatat urmatoarele aspecte (Logan 1.6 Ambition ,fara sa pornim AC-ul) :
90-100 km /h aprox 60Km - 5.8 l/100 km
120-130 km/h o portiune de 15 km 7l/100 km
7-5.8 =1.2 .......... aprox 20% mai mult , exact cum declara majoritatea constructorilor.
Este si normal sa se intimple lucrul acesta. Pentru a creste in turatii orice motor are nevoie de ...COMBUSTIBIL!
Cine crede ca poate merge cu 6l/100 km cu 120 km/h se inseala amarnic. Ma refer la motoarele pe benzina de la 1600 cmc in sus.
La BX-ul meu (Motor 2000 cmc turbo benzina):
Oras 1. mers linistit pina la 2000 rot/min 11-12 l/100 km
2. mers agresiv sare in 14-15
Exterior Am facut un singur drum la P. Neamt
La dus nu am trecut de 100 km/h - media 7 l/100 km
Inapoi , mers si cu 150-160 ,chiar 180 media undeva la 10l/100 km.
Am si computer de bord ,de acolo am luat aceste valori.

Sunt multe masini pe benzina care au cuplul maxim la 4000 rot/min. In treapta a 5 a ai cam 130-140 km/h la turatia asta.
Deci daca se merge cu 2500 ture in treapta a 5 a ,ai destul cuplu si putere pentru o senzatie de calatorie lina si confortabila. Nu are rost sa mergi cu 3500-4500 de turatii (120-140 km/h) deoarece consumul creste progresiv. La 90 km/h minim ,120km/h +20% ,150-160 km/h +35-40%.
Pe computerul de bord am constatat urmatoarele aspecte (Logan 1.6 Ambition ,fara sa pornim AC-ul) :
90-100 km /h aprox 60Km - 5.8 l/100 km
120-130 km/h o portiune de 15 km 7l/100 km
7-5.8 =1.2 .......... aprox 20% mai mult , exact cum declara majoritatea constructorilor.
Este si normal sa se intimple lucrul acesta. Pentru a creste in turatii orice motor are nevoie de ...COMBUSTIBIL!
Cine crede ca poate merge cu 6l/100 km cu 120 km/h se inseala amarnic. Ma refer la motoarele pe benzina de la 1600 cmc in sus.
La BX-ul meu (Motor 2000 cmc turbo benzina):
Oras 1. mers linistit pina la 2000 rot/min 11-12 l/100 km
2. mers agresiv sare in 14-15
Exterior Am facut un singur drum la P. Neamt
La dus nu am trecut de 100 km/h - media 7 l/100 km
Inapoi , mers si cu 150-160 ,chiar 180 media undeva la 10l/100 km.
Am si computer de bord ,de acolo am luat aceste valori.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Eu stiam ca cel mai mic consum se obtine in treapta a 4-a (da, am scris bine), undeva cam la 2000 de ture la diesel (2500 benzina?).
Asta era constatarea celor cu computer de bord si consum instantaneu.
La masinile noi, consumul era in acest caz de aprox 2,6 litri/suta. Neron, cu C4 1,6 HDI cam asa avea. Si mai erau unii cu Opeluri in aceeasi situatie. M-am informat pe forumul autoshow.
Era si o explicatie, legata de cutia de viteze, dar nu pot s-o reproduc.
In concluzie, viteza a 4-a si turatia de cuplu maxim (partea de jos) la diesel.
Asta era constatarea celor cu computer de bord si consum instantaneu.
La masinile noi, consumul era in acest caz de aprox 2,6 litri/suta. Neron, cu C4 1,6 HDI cam asa avea. Si mai erau unii cu Opeluri in aceeasi situatie. M-am informat pe forumul autoshow.
Era si o explicatie, legata de cutia de viteze, dar nu pot s-o reproduc.
In concluzie, viteza a 4-a si turatia de cuplu maxim (partea de jos) la diesel.
paco scrie:Era si o explicatie, legata de cutia de viteze, dar nu pot s-o reproduc.
In concluzie, viteza a 4-a si turatia de cuplu maxim (partea de jos) la diesel.
E vorba de raportul de transmisie, care la viteza a 4-a e foarte apropiat de 1 (dar nu mai mic decat 1). Viteza a 5-a are de obicei un raport subunitar. In orice caz nu e o regula generala - eu am obtinut (de exemplu) consumul minim in treapta a 5-a, dar nici nu am insistat cu experimentele.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
intre 10.5 si 12 in oras in cea mai mare parte in centrul bucurestiului... diferenta vine din aglomerare si in functie de cat ma grabesc sa ajung undeva.
In afara bucurestiului cca 6 la o viteza sa zicem legala.
Motorul peste 3 mii sub 4 mii indiferent de cat de cald e... computerul de bord nu imi arata ca s-ar incalzi mai mult decat deobicei daca afara sunt 40 de grade....
intr-adevar, la 40 de grade afara cu aerul la maxim si in ambuteiaje infernale ajunge si la 12.5-12.9
benzina OMV cor
In afara bucurestiului cca 6 la o viteza sa zicem legala.
Motorul peste 3 mii sub 4 mii indiferent de cat de cald e... computerul de bord nu imi arata ca s-ar incalzi mai mult decat deobicei daca afara sunt 40 de grade....
intr-adevar, la 40 de grade afara cu aerul la maxim si in ambuteiaje infernale ajunge si la 12.5-12.9
benzina OMV cor
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw