ajutor va rog
Moderator: Echipa Tehnica
nitro_od e voluntar , nu refuza ajutorul. Vezi http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=204
Catalin cred ca te poate ajuta cu documentatia.
Catalin cred ca te poate ajuta cu documentatia.
Fratilor, dar ce seamana cumparatorii de BX intre ei!
Eu am gasit pe unul care nici nu s-a uitat initial la masina, era incantat, a venit si cu nevasta (poate si asta a fost un motiv de zapaceala), dupa care, la o saptamana de la tranzactie, a declarat ca vrea s-o vanda, ca i se pare prea mare (?) pentru el. Si tot asa se vaicarea, de fapt, nu chiar, dar era la fel de labil.
Cumparatorule de BX GTI, nu stiu cine esti, dar sa stii ca nu vei gasi masina perfecta la 2000 de euro. Iar, din cate stiu eu masina lui alex, nu e teapa. Mai bine o tii, ca, altfel, te poti pomeni cu o teapa de zile mari si atunci chiar ai sa suferi.
Fa si tu un exercitiu de vointa, tine masina macar un an, ca nu imbatranesti, dupa care iti iei masina perfecta si gata, ai scapat. Zau, nu vreau sa te jignesc, dar ai comportament de copil, te sperii si de basmele cu zmei. Auzi, imi place, cred ca e buna, dar ma tem sa nu bag bani in ea si de-aia o vand. E ca in povestea cu drobul de sare, ce naiba!
Eu am gasit pe unul care nici nu s-a uitat initial la masina, era incantat, a venit si cu nevasta (poate si asta a fost un motiv de zapaceala), dupa care, la o saptamana de la tranzactie, a declarat ca vrea s-o vanda, ca i se pare prea mare (?) pentru el. Si tot asa se vaicarea, de fapt, nu chiar, dar era la fel de labil.
Cumparatorule de BX GTI, nu stiu cine esti, dar sa stii ca nu vei gasi masina perfecta la 2000 de euro. Iar, din cate stiu eu masina lui alex, nu e teapa. Mai bine o tii, ca, altfel, te poti pomeni cu o teapa de zile mari si atunci chiar ai sa suferi.
Fa si tu un exercitiu de vointa, tine masina macar un an, ca nu imbatranesti, dupa care iti iei masina perfecta si gata, ai scapat. Zau, nu vreau sa te jignesc, dar ai comportament de copil, te sperii si de basmele cu zmei. Auzi, imi place, cred ca e buna, dar ma tem sa nu bag bani in ea si de-aia o vand. E ca in povestea cu drobul de sare, ce naiba!

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu si cu paco rar cadem de acord, dar aici le-a zis bine.
Constat ca exista tendinta unora de a vinde masina la prima problema cit de marunta
Eu ce sa mai zic ca in prima zi mi s-a fisurat conducta hidraulica principala? Si pe vremea aia habar nu aveam de club, habar nu aveam de oameni care stiu cu ce se maninca BX-urile, etc.
Si mai uimitor e ca oamenii astia au impresia ca daca vind masina si vor lua alta, chiar si noua, problemele lor se vor rezolva
Sorry, dar nu ma pot abtine, e o copilarie. Cumva vrei sa iti rezolvi problemele de la masina pe nimic si vrei si garantie? In acest caz renunta de tot la masina, RATB e solutia. Spun asta pentru ca la un moment dat i-am dat unuia de pe forum o conducta hidraulica cu promisiunea ca merge la ATS sa isi comande una noua. Evident ca de atunci n-am mai auzit de el.
Cind ai luat masina nu ai vazut cit de mare e? Si nu stiai ca are motor de 1.9? Nu ne-ai spus exact ce consum ai scos, dar poate ca asta e tot datorita dereglarii injectiei.
Nu stiu daca ai aflat deja, dar intr-o masina cit ar fi de buna, tot bagi bani, macar ca trebuie sa-i pui benzina si sa-i schimbi consumabilele. Si masina nu e o investitie, e doar un morman de fiare in fata blocului sau pe unde o mai tii si care iti mareste gradul de mobilitate, mai poti sa cari cu ea una alta si cam atit.
Catalin iti poate furniza documentatia, nitro deja s-a oferit sa te ajute, ce vrei mai mult?
Constat ca exista tendinta unora de a vinde masina la prima problema cit de marunta

Si mai uimitor e ca oamenii astia au impresia ca daca vind masina si vor lua alta, chiar si noua, problemele lor se vor rezolva

Cind ai luat masina nu ai vazut cit de mare e? Si nu stiai ca are motor de 1.9? Nu ne-ai spus exact ce consum ai scos, dar poate ca asta e tot datorita dereglarii injectiei.
Nu stiu daca ai aflat deja, dar intr-o masina cit ar fi de buna, tot bagi bani, macar ca trebuie sa-i pui benzina si sa-i schimbi consumabilele. Si masina nu e o investitie, e doar un morman de fiare in fata blocului sau pe unde o mai tii si care iti mareste gradul de mobilitate, mai poti sa cari cu ea una alta si cam atit.
Catalin iti poate furniza documentatia, nitro deja s-a oferit sa te ajute, ce vrei mai mult?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
la banii la care a anuntat alexd ca vinde masina respectiva iti putei luam cel mult o dacie.... ca sa nu zic altceva
am vazut masina aceea prin oras ... mi-a placut cum merge, cum se misca ...
masina nu este un lucru care trebuie sa il ca si garantat ...
pana si casele au nevoie de intretinere .. darmite un "morman de fiare" ...
sigurul motiv viabil pentru care poti spune ca nu poti sa tii o masina este pentru ca nu ai suficienti de multi bani pentru intretinere (si asta e valabil pentru oricare masina) ... insa in situatia respectiva alternativa este doar ratb-ul ...
imi pare rau sa-ti spun asta, insa, m-am jucat cu mai multe masini ... citroenul poate fi considerata o masina ceva mai complicata, insa in nici un caz fara solutie pentru o ideosincrazie aparuta in functionare... si in nici un caz scumpa la intretinere ...
incearca sa faci o comparatie cu VW si ai sa vezi la ce sume te ridici ... ( fie el si un golf2 - chiar daca golful este o masina mmmult mai mica)
o porcarioara din asta nu cred ca ar trebui sa te faca sa lasi garda jos ... cu putina bunavointa si atentie poti trece peste ...
ca exemplu ... a mea avea cred ca 3 luni si in jur de 6.000 km mersi de cand am luat-o cand a trebui sa schimb disc de ambreiaj, cablu, placa de presiune, pompa de motorina si o sfera .... si asta doar ca ajunsesera toate la limita timpului de exploatare ... acum am aprope 26.000 cu ea ... si sa nu zic intr-un ceas rau ... merge unsa ...
asa ca, putin curaj si multa atentie ... nu te descuraja atat de usor
am vazut masina aceea prin oras ... mi-a placut cum merge, cum se misca ...
masina nu este un lucru care trebuie sa il ca si garantat ...
pana si casele au nevoie de intretinere .. darmite un "morman de fiare" ...
sigurul motiv viabil pentru care poti spune ca nu poti sa tii o masina este pentru ca nu ai suficienti de multi bani pentru intretinere (si asta e valabil pentru oricare masina) ... insa in situatia respectiva alternativa este doar ratb-ul ...
imi pare rau sa-ti spun asta, insa, m-am jucat cu mai multe masini ... citroenul poate fi considerata o masina ceva mai complicata, insa in nici un caz fara solutie pentru o ideosincrazie aparuta in functionare... si in nici un caz scumpa la intretinere ...
incearca sa faci o comparatie cu VW si ai sa vezi la ce sume te ridici ... ( fie el si un golf2 - chiar daca golful este o masina mmmult mai mica)
o porcarioara din asta nu cred ca ar trebui sa te faca sa lasi garda jos ... cu putina bunavointa si atentie poti trece peste ...

ca exemplu ... a mea avea cred ca 3 luni si in jur de 6.000 km mersi de cand am luat-o cand a trebui sa schimb disc de ambreiaj, cablu, placa de presiune, pompa de motorina si o sfera .... si asta doar ca ajunsesera toate la limita timpului de exploatare ... acum am aprope 26.000 cu ea ... si sa nu zic intr-un ceas rau ... merge unsa ...

asa ca, putin curaj si multa atentie ... nu te descuraja atat de usor

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
ok.multumesc mult pt sfaturi.eu de cand am vazut mashina am ramas cu gandul la ea.nu am dormit toata noaptea inaite sa o cumpar.am fost f incantat de ea.Spuneti-mi unde sa ma duc sa o pun la punct,sau la cine mai exact.nu tin sa o vand daca merge cum trebuie.cand am cumparato am facut plinul.nu prea am mers mult cu ea.am facut 165 km shi deja rezervorul este jumatate.inainte de asta am avut un opel diesel shi era mare diferenta.in fine sa zicem k trec peste partea de consum k doar nu fac taxi cu ea.daca ar merge cum trebuie sunt super multumit de ea.cu toate k am uitat sa spun k mai trebuie sa ii schimb shi ambreajul.nu patineaza,dar mi-a zis shi catalin sa il schimb.dar asta mai incolo k nu ma deranjeaza atata timp cat nu patineaza.macar sa mearga motorul rotund sa nu mai oscileze.spuneti-mi un mecanic bun sau service unde sa merg cu ea.Multumesc!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Partea de consum o vei imbunatati cind vei regla injectia. Daca Cristi scoate 12 - 14 la suta in Ploiesti cu un motor de 2.500 cm3, o sa poti si tu sa scoti 12 in bucale cu un motor de 1900 cm3
Cind intrebi la cine sa te duci cu masina, imi dai senzatia ca nu ai citit posturile de mai sus
Cind intrebi la cine sa te duci cu masina, imi dai senzatia ca nu ai citit posturile de mai sus

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
exact cum a spus si nicum poti sa dai o fuga la ploiesti la cristi stan ...
eu ce am de rezolvat, in zilele in care nu-mi pot permite "luxul" din punct de vedere al timpului sa ajung acolo merg la Ciocarlan, pe strada cutitul de argint, undeva pe langa autogara filaret ... eu sunt foarte multumit de cum anume stau lucrurile acolo ...
daca ai nevoie de un numar de telefon de acolo ca sa faci o programare ca sa nu astepti, da-mi un pm
masina mea se simte bine dupa o vizita pe acolo ...
eu ce am de rezolvat, in zilele in care nu-mi pot permite "luxul" din punct de vedere al timpului sa ajung acolo merg la Ciocarlan, pe strada cutitul de argint, undeva pe langa autogara filaret ... eu sunt foarte multumit de cum anume stau lucrurile acolo ...
daca ai nevoie de un numar de telefon de acolo ca sa faci o programare ca sa nu astepti, da-mi un pm
masina mea se simte bine dupa o vizita pe acolo ...

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
astazi am fost in citymall shi m-a lasat acolo in parcarea subterana.nu a mai pornit.pus shi simplu s-a oprit in mers.iar dupa vreo 2 ore de incercari de pornire intr-un final a pornit shi acum relantiul oscileaza intre 2000 shi 800 de ture in continuu.simt k innebunesc.deabia am ajuns cu ea pana acasa.imi vine sa-i dau foc!!!!
:x ce naiba tot are?cred k este de la soc.se poate k sa ramana socul electronic blocat?daca are asa ceva!


pfffff.
strange. cea mai grava manifestare ce am avut-o cu ea a fost ca nu tinea ralanti-ul, si s-a rezolvat prin schimbarea racordului. oscilatiile cand erau nu erau mai mari de 100 ture. in general se poate bloca microcontactul de la clapeta de acceleratie, si solutia este pornirea cu pedala la podea. Am un amic cu un gti care foarte rar pateste sa nu-i porneasca decat cu pedala la podea (si lui ii oscileaza in jurul valorii de 100 ture). dupa episodul asta isteric a mai facut pe nebuna? are soc, este chestia aia neagra cu o mufa infipta in ea, vizibila in spatele racordului. Ziceai ca ai schimbat bujiile, sigur ai pus ce-i trebuie?
sunt sigur ca ai mai dat de suruburile de reglaj, dar acolo trebe dat cu responsabilitate , si dupa fiecare mica miscare trebuie accelerat motorul, ca sa-i vezi reactia.
uite si un topic cu o discutie despre o injectie oarecum asemanatoare :
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 4&start=15

sunt sigur ca ai mai dat de suruburile de reglaj, dar acolo trebe dat cu responsabilitate , si dupa fiecare mica miscare trebuie accelerat motorul, ca sa-i vezi reactia.
uite si un topic cu o discutie despre o injectie oarecum asemanatoare :
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 4&start=15
deci ce tre sa curat io?sa dau cu solutie de curatat acolo unde scrie boch in gaura aia sau dincolo la asa zisul carburator?bujii am luat de pe catalog special de bx.am luat boch.nu cred sa fie bujiile problema.o sa-i cumpar un sprei sa dau acolo dar sa imi zici exact unde.in ambele parti sau doar la ''carburator''
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh