SRS = Supplemental Restraint Systems
Tu in masina nu ai simplu airbag. Tu de fapt ai un SRS (Supplemental Restraint Systems) care se concretizeaza in existenta unui airbag.
De citit: http://www.raa.net/page.asp?TerID=299
SRS
Moderator: Echipa Tehnica
din ce scrie acolo eu inteleg ca airbag = SRS. ("Airbags are known as Supplemental Restraint Systems (SRS)").
adica airbag-urile sunt un sistem de siguranta suplimentar (in plus fata de centuri). sau sistemul suplimentar de siguranta e reprezentat de airbag. :P depinde cum privesti.
adica airbag-urile sunt un sistem de siguranta suplimentar (in plus fata de centuri). sau sistemul suplimentar de siguranta e reprezentat de airbag. :P depinde cum privesti.

zambeste, maine va fi mai rau. 

Si eu am auzit ca sunt airbaguri care nu se declanseaza daca nu ai centura pusa. Oricum, am vazut cu ochii mei o masina lovita, airbagul din volan sarit, centura intacta (nu a fost purtata) si geamul deasupra volanului crapat, semn ca omul daduse cu capul.
Pentru siguranta mea, eu port intotdeauna centura de siguranta si il atentionez si pe pasagerul din dreapta sa o faca. Din punctul asta de vedere, airbagul nu ar trebui sa nu isi faca treaba.
Mie imi este frica mai mult de ochelari. Nu stiu ce impact ar putea avea un airbag in moaca mea de okelarist.
Pentru siguranta mea, eu port intotdeauna centura de siguranta si il atentionez si pe pasagerul din dreapta sa o faca. Din punctul asta de vedere, airbagul nu ar trebui sa nu isi faca treaba.
Mie imi este frica mai mult de ochelari. Nu stiu ce impact ar putea avea un airbag in moaca mea de okelarist.
SRS = Supplemental Restraint System...asa cum ii zice si numele e UN SISTEM care are in componenta mai multe elemente:
- airbag-urile;
- centurile de siguranta;
- senzorii;
- gestiunea electronica...
...practic tot ce tine de asa ceva (inclusiv tetiere active la unele modele).
Mai jos, aveti o descriere din manualul unei marci (nu dam nume ca sa nu facem reclama):
"SRS Components
Your Supplemental Restraint System (SRS) includes:
- Two front airbags. The driverâs airbag is stored in the centre of the steering wheel; the front passengerâs airbag is stored in the dashboard. Both are marked ââSRS AIRBAG.ââ
- Automatic seat belt tensioners that tighten the front seat belts during a moderate to severe frontal collision.
- Sensors that can detect a moderate to severe frontal collision. If you ever have a moderate to severe frontal collision, the sensors will detect rapid deceleration and signal the control unit to instantly inflate the front airbags and activate the automatic seat belt tensioners.
- Emergency backup power in case your carâs electrical system is disconnected in a crash.
- An indicator on the instrument panel that alerts you to a possible problem with the system.
- A sophisticated electronic system that continually monitors information about the sensors, the control unit, and the airbag activators when the ignition switch is in the ON (II) position.
- Emergency backup power in case your carâs electrical system is disconnected in a crash."
Deci, dupa cum vedeti, nu e vorba numai de airbag-uri ci de un intreg sistem de siguranta activa.
- airbag-urile;
- centurile de siguranta;
- senzorii;
- gestiunea electronica...
...practic tot ce tine de asa ceva (inclusiv tetiere active la unele modele).
Mai jos, aveti o descriere din manualul unei marci (nu dam nume ca sa nu facem reclama):
"SRS Components
Your Supplemental Restraint System (SRS) includes:
- Two front airbags. The driverâs airbag is stored in the centre of the steering wheel; the front passengerâs airbag is stored in the dashboard. Both are marked ââSRS AIRBAG.ââ
- Automatic seat belt tensioners that tighten the front seat belts during a moderate to severe frontal collision.
- Sensors that can detect a moderate to severe frontal collision. If you ever have a moderate to severe frontal collision, the sensors will detect rapid deceleration and signal the control unit to instantly inflate the front airbags and activate the automatic seat belt tensioners.
- Emergency backup power in case your carâs electrical system is disconnected in a crash.
- An indicator on the instrument panel that alerts you to a possible problem with the system.
- A sophisticated electronic system that continually monitors information about the sensors, the control unit, and the airbag activators when the ignition switch is in the ON (II) position.
- Emergency backup power in case your carâs electrical system is disconnected in a crash."
Deci, dupa cum vedeti, nu e vorba numai de airbag-uri ci de un intreg sistem de siguranta activa.
Pai e ciudat ...pe volan scris srs - airbag !! de ce nu doar srs ..sau airbag 
Am vazut aceeasi chestie la volvo si cineva imi spunea ca toate automobilele care au SRS nu li se declanseaza airbag-ul daca nu sunt folosite centurile de siguranta !!

Am vazut aceeasi chestie la volvo si cineva imi spunea ca toate automobilele care au SRS nu li se declanseaza airbag-ul daca nu sunt folosite centurile de siguranta !!
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
Gusti scrie:Pai e ciudat ...pe volan scris srs - airbag !! de ce nu doar srs ..sau airbag
Am vazut aceeasi chestie la volvo si cineva imi spunea ca toate automobilele care au SRS nu li se declanseaza airbag-ul daca nu sunt folosite centurile de siguranta !!
Pai pentru ca ala e airbag-ul, controlat de SRS. E posibil sa fie asa, fiind vorba de un intreg sistem de securitate. Dupa cum am zis, sunt masini care au si tetierele active, in sensul ca, la o deceleratie brusca si puternica, se inclina automat in fata ca sa-ti sustina capul. In combinatie cu strangerea centurilor actionate pirotehnic (nu cred ca vrei sa stii ce inseamna asta...cumnata-mea a avut vanatai vreo 3 luni de zile, plus un chist la san pentru ca nu o pusese bine), plus airbagurile (cate or fi...cu cat mai multe cu atat mai bine) sunt concepute sa-ti salveze viata.
Eu zic ca e bine sa fie folosite asa cum au fost concepute. Cam stiu unde bati tu, dar iti recomand cu caldura purtarea centurii.

adytzu recunosc ca inainte purtam centura in 20% din drumurile mele dar acum port in 99% din cazuri, intrebam lucrul asta pt ca at cand sunt cu prietena nu prea foloseste centura .. sa inteleg ca airbagul de pe partea unde nu e centura pusa nu se activeaza in caz de ceva?
p.s tin sa precizez ca desi cateodata vb fooooarte mult (prietena) nu i-am pus gand rau ...inca
p.s tin sa precizez ca desi cateodata vb fooooarte mult (prietena) nu i-am pus gand rau ...inca

pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
john2006 scrie:Atunci care e scopul dezactivarii airbagului pasagerului din dreapta cand pui un scaun de copil? Sau si ala se prinde cu centura?
scaunul de copil este prins cu centura in 3 puncte..... iti spun pentru ca asta e ocupatia mea zilnica
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
airbag-ul de pe C4 si probabil de pe majoritatea masinilor k habar nu am decat de masina mea, e controlat de senzori bineinteles, care saracii de ei sunt controlati de calculator. Calculatorul decide cand sa activeze deschiderea airbagului... penultima data cand am fost la ats mi-au schimbat softul pentru ca printre altele era o eroare la versiunea veche de soft in ceea ce priveste declansarea airbag-ului... Se poate ca prin alaturarea celor doua ... mai exact suprapunere airbag - SRS sa indice tocmai acest lucru. In mod normal daca nu ai centura de siguranta airbagul este de prisos, tot prin parbriz zboara omul, poate doar sa ii rupa gatul in momentul proiectarii in afara automobilului.
CENTURA ar trebui sa fie purtata OBLIGATORIU. Pe mine, cel putin, m-a salvat de la o aruncare pe dn1.... prin urmare, recomand celor de pe aici care nu o folosesc sa o foloseasca ca sa mai discutam mult timp pe acest forum
CENTURA ar trebui sa fie purtata OBLIGATORIU. Pe mine, cel putin, m-a salvat de la o aruncare pe dn1.... prin urmare, recomand celor de pe aici care nu o folosesc sa o foloseasca ca sa mai discutam mult timp pe acest forum

alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
aceasta disctutie tinde sa ia un iz educational tot mai pronuntat ! ma scuzati, poate sunt un pic prea vesel, .... dar vine week-endul ...asta e!
si eu port centura de siguranta la volanul lui c4 .... asta pentru ca de multe ori nu am mervii necesari sa inving cele 2 minute de piuituri. cateodata insa ...cand merg doar 2 strazi catre garaj ... imi mai testez nervii si nu o pun !
si eu port centura de siguranta la volanul lui c4 .... asta pentru ca de multe ori nu am mervii necesari sa inving cele 2 minute de piuituri. cateodata insa ...cand merg doar 2 strazi catre garaj ... imi mai testez nervii si nu o pun !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu