daca sti unde pot sa il citesc te roggggggg spune
Probleme in intervalul 1800 - 2000 RPM
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca stii sigur ca toate becurile sint ok, atunci cauta in alta parte. Eu am dat bordul jos la un moment dat si am schimbat niste becuri arse si unul lipsa, dar majoritatea erau becuri de iluminare, nu erau martori. In plus, martorii principali au un supramartor cu 2 becuri + un buton de test a becurilor! 
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
wld scrie:bx19gti scrie:nicum scrie:Mai asigura-te ca becul e bun... Se poate intimpla...
Care bec ? eu nu am nici o avarie portocalie. Si toate becurile din bord functioneaza. Poate malamuriti si pe mine ce-i cu avaria asta.
Nu te agita ca la injectia LE Jetronic nu ai nici un bec de avarie. Fiind bazata pe elemente discrete nu are functie de autodiagnostic. Daca aveai Motronic aveai un martor de avarie.
Ce e mai bun ? LE Jetronic sau Motronic ? Sau care sunt diferentele...daca intreb si ce inseamna "elemente discrete" imi spui
-
eugenro2001
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Diferentele ar fi:
Jetronic - EFI=Electronic Fuel Injection sistem facut cu componente analogice adica fara microprocesor si memorie (chip). Controleaza doar injectia, aprinderea cu delcou.
LE Jetronic - EFI digital, cu microprocesor. Are "chip" dar din cate stiu eu sunt turnate in rasina si nu se poate interveni. Trebuie cuplata cu un sistem de control al aprinderii AEI=Advanced Electronic Ignition.
Motronic - EMS=Engine Management System digital, cu microprocesor si "chip", controleaza atat injectia cat si aprinderea.
Componente "discrete" adica rezistente, condensatori, tranzistori, diode, orice alte componente in afara de circuite integrate.
Vei mai auzi despre "circuite liniare" adica cele care nu prelucreaza semnalele digital, prin conversia din semnal analogic (care poate avea orice valoare intre un minim si un maxim) in semnal digital adica valorile sunt convertite in numere exprimate in binar, adica prin doua valori "1" si "0". ETC....
Jetronic - EFI=Electronic Fuel Injection sistem facut cu componente analogice adica fara microprocesor si memorie (chip). Controleaza doar injectia, aprinderea cu delcou.
LE Jetronic - EFI digital, cu microprocesor. Are "chip" dar din cate stiu eu sunt turnate in rasina si nu se poate interveni. Trebuie cuplata cu un sistem de control al aprinderii AEI=Advanced Electronic Ignition.
Motronic - EMS=Engine Management System digital, cu microprocesor si "chip", controleaza atat injectia cat si aprinderea.
Componente "discrete" adica rezistente, condensatori, tranzistori, diode, orice alte componente in afara de circuite integrate.
Vei mai auzi despre "circuite liniare" adica cele care nu prelucreaza semnalele digital, prin conversia din semnal analogic (care poate avea orice valoare intre un minim si un maxim) in semnal digital adica valorile sunt convertite in numere exprimate in binar, adica prin doua valori "1" si "0". ETC....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187802
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun



