Salutare tuturor.
As dori sa-mi cumpar o masina si am gasit forumul acesta. M-a atras oferta celor de la Citroen (mai ales C4 Urban Jungle) si vroiam sa aflu ceva idei direct de la proprietarii de astfel de masini.
Asadar, bugetul maxim 14000 € (pret DDP). M-am tot uitat la C3 si la C4 si nu ma pot hotari ce ar fi mai bine:
- C3 Cool Air Diesel care ar iesi la aprox. 12000 € (conform site)
- C4 Coupe Urban Jungle la promotie care ar fi aprox. 14000 € (tot conform site)
- alta masina
As putea spune ca am fost putin speriat de consumul de 8-10% deoarece am condus pana acum un diesel cu care scoteam 4-5%. Ce ar fi mai bine, un diesel si mai putini bani (C3) sau un C4 benzinar?
Ca si dotari as dori la masina:
- clima
- ABS
- airbag sofer + pasager
- geamuri electrice fata (cel putin)
- scaun sofer reglabil pe inaltime
- inchidere centralizata
- oglinzi electrice
- eventual radio CD
Eventual daca aveti alte propuneri v-as fi recunoscator.
Va multumesc.
C3, C4 sau altceva
Moderator: Echipa Tehnica
Salut,
Eu sunt de aproape o luna posesorul unui C3 SX 1.4 HDi. Pot sa-ti spun ca mi se pare masina ideala pentru mers in oras, dar si pentru deplasarile pe distante medii (mare, munte). Daca vrei o masina exclusiv pentru oras, te poti orienta catre masini din clasa mini (C1 sau C2).
Trebuie sa-ti definesti asadar cerintele. Unde vei folosi mai mult masina, in oras sau in regim extra-urban, cati km faci pe an (asta ca sa te poti hotari intre benzina sau diesel), cat de pretentios esti la dotari, finisaje, etc. Si nu in ultimul rand sa faci un test-drive cu amandoua.
In privinta dotarilor si a finisajelor, C4 sta considerabil mai bine decat C3. Si eu am oscilat la un moment dat intre a-mi lua C3 SX 1.4 HDi, la 12.200 de Euro DDP, sau C4 Urban Jungle 1.6i, la 14.000 de Euro DDP. Pentru mine au contat acei 1800 de Euro care ar fi trebuit platiti in plus pentru C4, dar si faptul ca folosesc masina mai mult in oras, lucru care ma avantajeaza la consum, dar si faptul ca dimensiunile mai reduse ale C3-ului il fac mai adecvat pentru mersul in oras.
Din lista de optiuni pe care ai mentionat-o, la C3 SX 1.4. HDi (varianta de stoc), lipsesc doar clima (vine cu AC manual) si radio CD-ul, pe care le poti comanda separat, caz in care va trebui sa astepti intre 2 si 3 luni pentru masina. Radio CD-ul il poti monta si aici, dar cu clima e mai complicat daca nu o ai de la inceput.
Bafta si iti urez sa faci o alegere cat mai buna pentru necesitatile tale!
Eu sunt de aproape o luna posesorul unui C3 SX 1.4 HDi. Pot sa-ti spun ca mi se pare masina ideala pentru mers in oras, dar si pentru deplasarile pe distante medii (mare, munte). Daca vrei o masina exclusiv pentru oras, te poti orienta catre masini din clasa mini (C1 sau C2).
Trebuie sa-ti definesti asadar cerintele. Unde vei folosi mai mult masina, in oras sau in regim extra-urban, cati km faci pe an (asta ca sa te poti hotari intre benzina sau diesel), cat de pretentios esti la dotari, finisaje, etc. Si nu in ultimul rand sa faci un test-drive cu amandoua.
In privinta dotarilor si a finisajelor, C4 sta considerabil mai bine decat C3. Si eu am oscilat la un moment dat intre a-mi lua C3 SX 1.4 HDi, la 12.200 de Euro DDP, sau C4 Urban Jungle 1.6i, la 14.000 de Euro DDP. Pentru mine au contat acei 1800 de Euro care ar fi trebuit platiti in plus pentru C4, dar si faptul ca folosesc masina mai mult in oras, lucru care ma avantajeaza la consum, dar si faptul ca dimensiunile mai reduse ale C3-ului il fac mai adecvat pentru mersul in oras.
Din lista de optiuni pe care ai mentionat-o, la C3 SX 1.4. HDi (varianta de stoc), lipsesc doar clima (vine cu AC manual) si radio CD-ul, pe care le poti comanda separat, caz in care va trebui sa astepti intre 2 si 3 luni pentru masina. Radio CD-ul il poti monta si aici, dar cu clima e mai complicat daca nu o ai de la inceput.
Bafta si iti urez sa faci o alegere cat mai buna pentru necesitatile tale!
masina as folosi-o cam 75% in oras si 25% in afara. dar ma cam ingrozeste sa fac un drum bucuresti-sibiu dus-intors cu un plin de rezervor (exagerez un pic, dar la 10% consum cam acolo ar fi), de aceea va intrebam daca nu merita mai mult un C3 diesel in locul unui C4. oricum C4 arata mult mai bine si ma atrage.
AC manual e ok. si radio-ul cum ai spus se poate monta ulterior.
a...uitasem...cred ca nu o sa fac peste 10-15 mii de km pe an cu ea.
AC manual e ok. si radio-ul cum ai spus se poate monta ulterior.
a...uitasem...cred ca nu o sa fac peste 10-15 mii de km pe an cu ea.
Daca o vei folosi 75% in oras, eu unul ti-as recomanda C3 SX 1.4 HDi. Nu cred ca in regim extra-urban C4 1.6i ia mai mult de 7%, poate 8%, in functie de incarcatura si solicitarile soferului (a se citi talpa). Insa daca te intereseaza foarte mult consumul si tinanand cont ca o vei folosi mai mult in oras, atunci varianta cu C4 pe benzina nu pare chiar atat de atragatoare. Pe de alta parte, ai spus ca te atrage C4 si iti place mai mult decat C3.
Grea alegere, nu? Eu zic sa mergi intr-un show-room, sa te sui in ambele masini, eventual sa faci si un test-drive. C3 SX e destul de bine dotat si la capitolul siguranta (eu am primit si airbag-uri laterale ca bonus, pe langa cel al soferului si al pasagerului fata, centuri pre-tensionate cu reglare pe inaltime, ABS + EBD). Bine, design-ul sasiului nu e la fel de nou ca la C4, dar are totusi 4 stele la EuroNCAP. Eu cred ca pana la urma va trebui sa alegi intre o masina categoric mai frumoasa si bine dotata (C4 1.6i), dar pe benzina, si o masina care nu straluceste la finisaje si dotari, dar mai economica (C3 1.4 HDi). Depinde ce conteaza pentru tine mai mult. Daca te incadrezi in 10-15.000 de km anual, atunci poti lua destul de bine in considerare si varianta motorizarii pe benzina in detrimentul celei diesel.
Grea alegere, nu? Eu zic sa mergi intr-un show-room, sa te sui in ambele masini, eventual sa faci si un test-drive. C3 SX e destul de bine dotat si la capitolul siguranta (eu am primit si airbag-uri laterale ca bonus, pe langa cel al soferului si al pasagerului fata, centuri pre-tensionate cu reglare pe inaltime, ABS + EBD). Bine, design-ul sasiului nu e la fel de nou ca la C4, dar are totusi 4 stele la EuroNCAP. Eu cred ca pana la urma va trebui sa alegi intre o masina categoric mai frumoasa si bine dotata (C4 1.6i), dar pe benzina, si o masina care nu straluceste la finisaje si dotari, dar mai economica (C3 1.4 HDi). Depinde ce conteaza pentru tine mai mult. Daca te incadrezi in 10-15.000 de km anual, atunci poti lua destul de bine in considerare si varianta motorizarii pe benzina in detrimentul celei diesel.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@JJAkja: Cred ca tb sa iti definesti ceea ce vrei de la o masina fara sa pornesti de la dotari. Mai putin oglinzile electrice, tot ce ai insirat tu, au toate modelele, chiar si alea de baza. Numai ca C3 si C4 fac parte din clase diferite.
Daca mergi doar 10-15000 de km pe an, poate ca mai bine iti iei un model pe benzina, dar mai dotat
Daca mergi doar 10-15000 de km pe an, poate ca mai bine iti iei un model pe benzina, dar mai dotat
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Re: C3, C4 sau altceva
JJAkja scrie:As putea spune ca am fost putin speriat de consumul de 8-10% deoarece am condus pana acum un diesel cu care scoteam 4-5%.
Ăn regimul ĂŽn care eu scot 8-10% cu maÂşina din semnĂŁturĂŁ, cu o maÂşinĂŁ mai mare Âşi/sau cu motor pe benzinĂŁ aÂş scoate 12-14. Cum am mai spus, acesta nu e un consum kilometric real dat fiind cĂŁ ĂŽn BucureÂşti ĂŽn blocajele de trafic componenta orarĂŁ (de relanti) predominĂŁ. Ar fi de adĂŁugat cĂŁ pe traseul pe care am 9% am o vitezĂŁ medie de 12km/h ?!
Oricum, nu la asta trebuie sã te gândeºti atunci când alegi modelul.
din ce inteleg ca vrei tu ar fi bine sa te orientezi pe diesel. exista si varianta benzina+gaz care este excelenta. sincer bata dieselul per ansamblu cost consum placere condus...
C3 nu recomand. este de conceptie veche si buboasa. eventual orienteaza-te spre modele mici mai recente, care sa iti ofere o calitate superioara. in emisiunea top gear l-am vazut pe gras clarkson sau ceva de genu cum a dezmembrat plasticele de pe un c3 fara efort. pur si simplu ii ramaneau in mana ornamentele
C3 nu recomand. este de conceptie veche si buboasa. eventual orienteaza-te spre modele mici mai recente, care sa iti ofere o calitate superioara. in emisiunea top gear l-am vazut pe gras clarkson sau ceva de genu cum a dezmembrat plasticele de pe un c3 fara efort. pur si simplu ii ramaneau in mana ornamentele

[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
T.rac3Er scrie:din ce inteleg ca vrei tu ar fi bine sa te orientezi pe diesel. exista si varianta benzina+gaz care este excelenta. sincer bata dieselul per ansamblu cost consum placere condus...
C3 nu recomand. este de conceptie veche si buboasa. eventual orienteaza-te spre modele mici mai recente, care sa iti ofere o calitate superioara. in emisiunea top gear l-am vazut pe gras clarkson sau ceva de genu cum a dezmembrat plasticele de pe un c3 fara efort. pur si simplu ii ramaneau in mana ornamentele
No offence, da' de unde-ai scos-o p-asta ca C3 e "de conceptie veche si buboasa"? Ma indoiesc ca modele mai recente (C1 sau C2) au plastice de calitate mai buna decat C3. N-as vrea sa pornim un flame C3 vs. C4, dar si C4 are hibele lui si e bine ca omul sa stie asta. E suficient sa rasfoiasca forumul ca sa afle de ele.
Dupa cum s-a spus si mai sus, nu putem sa comparam mere cu pere. C3 si C4 sunt in clase diferite, atat ca volum interior si exterior, cat si din punct de vedere al finisajelor. Factorii care ar trebui sa conteze in luarea unei decizii sunt necesitatile cumparatorului, pe care numai el si le cunoaste suficient de bine, si bugetul disponibil. Atuurile C3-ului sunt dupa parerea mea urmatoarele: pret mai mic de achizitie, mai potrivita pentru mersul in oras, atat din punct de vedere al consumului, cat si al dimensiunilor exterioare, poate fi folosita foarte bine si pe distante medii, nu doar in oras (cum ar fi cazul la C1 si C2). Pe de alta parte, C4 ofera un volum interior mai generos, finisaje de calitate mai buna, unele optiuni pentru care se plateste separat la C3 sunt standard la C4, un confort mai ridicat, lucru care conteaza la deplasarile mai lungi. Ma tem insa ca hayonul la C4 nu e cu mult mai mare decat la C3.
Altceva , banuind ca te referi la alta marca, este peugeot 207 care arata dupa parerea mea superfain, noul opel corsa care e mai ieftin si nu arata rau deloc, noul ford fiesta care are cam acelasi pret cu opel arata mai urat dar e ford, cat despre C3 prietenei mele ii place mai mult ca C1 insa mie personal nu.Cat despre C2 il prefer inainte de C1 si C3 dar zau ca mi se pare prea scump pt. ce face.
vldst scrie:No offence, da' de unde-ai scos-o p-asta ca C3 e "de conceptie veche si buboasa"? Ma indoiesc ca modele mai recente (C1 sau C2) au plastice de calitate mai buna decat C3. N-as vrea sa pornim un flame C3 vs. C4, dar si C4 are hibele lui si e bine ca omul sa stie asta. E suficient sa rasfoiasca forumul ca sa afle de ele.
aw c'mon man. te ataci prea mult. nu fac vreun vs intre modele. pur si simplu prezentam niste fapte reale omului depsre ce poate prezenta masina, fara pic de subiectivism. daca o masina scoasa pe piata in 2001 poate fi considerata altfel decat veche (conceptie) ce altceva. pe c4 nu am vazut sa zboare ceva la o mica presiune, cum am vazut ca a facut clarkson la c3-ul respectiv. totusi s-a mai redresat si citroen. e posibil sa fi refacut si calitatea asamblarii la c3. omul trebuie sa testeze. cine stie.
207 e scump ca un porc. am configurat unul dotat ca c4 si era cu 500 euro mai ieftin

dar in clasa ei, eu nu as alege c3 (subiectivism total..nu imi place ca design, si nu ar trbui sa influenteze pe altcineva criteriul acesta)
@JJAkja
un sfat
dupa ce iti strangi o paleta de oferte cu potentiale masini dorite du-ye la dealeri respectivelor masini si intreaba-i direct ce sunt dispusi sa iti ofere la achizitia unei masini de la ei (fara sa te codesti) apoi adaugi la analiza si acest aspect. trage cat mai mult si fara jena. oricat s-ar vaita ei nu mor de foame

[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
tocmai am fost la peugeot si am vazut oferta lor pt. 207. un 1.4 HDI echipare Trendy e 14000 de EURO cam scump cred eu. oricum masina mi se pare cam mica.
m-ati ajutat sa ma hotarasc: cred ca o sa merg pentru un C4. oricum voi merge la un tur pe la dealerii de masini sa fac niste test-drive-uri.
multumesc mult si... o sa revin
m-ati ajutat sa ma hotarasc: cred ca o sa merg pentru un C4. oricum voi merge la un tur pe la dealerii de masini sa fac niste test-drive-uri.
multumesc mult si... o sa revin

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
T.rac3Er scrie:C3 nu recomand. este de conceptie veche si buboasa. eventual orienteaza-te spre modele mici mai recente, care sa iti ofere o calitate superioara. in emisiunea top gear l-am vazut pe gras clarkson sau ceva de genu cum a dezmembrat plasticele de pe un c3 fara efort. pur si simplu ii ramaneau in mana ornamentele
Nu stiu cum stau plasticele pe C3, dar judecind dupa posturile de pe forum C3 sta mai bine la fiabilitate decit C4. Ce-i drept numarul posesorilor de C4 este mai mare.
@JJAkja: P207 e ENORM de scump. De banii aia iti iei un C4 cel putin decent.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
@T.rac3Er
Pe mine personal m-a deranjat exprimarea folosita: "de conceptie veche si buboasa". N-am nimic cu posesorii de C4, dar cred ca e nevoie sa ne respectam unii pe altii, indiferent ca avem BX, Xantia, Xsara, C1, C2, C3, C4, C5 sau orice alta masina. E important sa ne simtim cu totii ca intr-o familie si sa nu ne jignim, chiar daca nu ne place masina vecinului, chit ca scrie pe ea Citroen.
Nu cred ca noutatea design-ului trebuie sa fie neaparat un factor cheie in luarea unei decizii. Design-ul C3-ului, chiar daca e mai "vechi si bubos", e un design care a trecut totusi testul timpului, desi e realizat in 2001. Iar mie C3 nu mi se pare absolut deloc o masina veche si demodata din punct de vedere al stilului caroseriei. Dar asta este parerea mea personala. C4, beneficiind de un design mai nou, are un aspect exterior si interior care ia intr-adevar ochii, poate ca s-au adus si unele imbunatatiri la capitolul siguranta in habitaclu, dar ca orice design nou, poate sa sufere de boli ale copilariei. Ca sa nu fiu acuzat de subiectivism, as spune ca adevarul e undeva la mijloc atunci cand trebuie sa alegi intre un design nou si unul vechi. Sunt curios ce modificari va aduce face lift-ul de C4 fata de varianta existenta actualmente pe piata, atunci cand va aparea bineinteles. Sa nu uitam ca C3 are deja la activ un face lift.
Desi sunt posesor de C3, ma bucur ca persoana care a deschis topic-ul inclina sa-si cumpere C4. Ceea ce conteaza pana la urma este parerea cumparatorului, nu a noastra, a celor de pe forum, care ne aparam masina personala cu destula inversunare si o credem ca e cea mai buna masina din lume. Important este ca vom avea un nou citroen-ist printre noi, cel putin asa sa speram
Pe mine personal m-a deranjat exprimarea folosita: "de conceptie veche si buboasa". N-am nimic cu posesorii de C4, dar cred ca e nevoie sa ne respectam unii pe altii, indiferent ca avem BX, Xantia, Xsara, C1, C2, C3, C4, C5 sau orice alta masina. E important sa ne simtim cu totii ca intr-o familie si sa nu ne jignim, chiar daca nu ne place masina vecinului, chit ca scrie pe ea Citroen.
Nu cred ca noutatea design-ului trebuie sa fie neaparat un factor cheie in luarea unei decizii. Design-ul C3-ului, chiar daca e mai "vechi si bubos", e un design care a trecut totusi testul timpului, desi e realizat in 2001. Iar mie C3 nu mi se pare absolut deloc o masina veche si demodata din punct de vedere al stilului caroseriei. Dar asta este parerea mea personala. C4, beneficiind de un design mai nou, are un aspect exterior si interior care ia intr-adevar ochii, poate ca s-au adus si unele imbunatatiri la capitolul siguranta in habitaclu, dar ca orice design nou, poate sa sufere de boli ale copilariei. Ca sa nu fiu acuzat de subiectivism, as spune ca adevarul e undeva la mijloc atunci cand trebuie sa alegi intre un design nou si unul vechi. Sunt curios ce modificari va aduce face lift-ul de C4 fata de varianta existenta actualmente pe piata, atunci cand va aparea bineinteles. Sa nu uitam ca C3 are deja la activ un face lift.
Desi sunt posesor de C3, ma bucur ca persoana care a deschis topic-ul inclina sa-si cumpere C4. Ceea ce conteaza pana la urma este parerea cumparatorului, nu a noastra, a celor de pe forum, care ne aparam masina personala cu destula inversunare si o credem ca e cea mai buna masina din lume. Important este ca vom avea un nou citroen-ist printre noi, cel putin asa sa speram

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu