În 3000 de ture motoru de 1,6 are puterea maximã a unei dacii(40 ºi ceva kilowaÞi, nu ºtiu dacia la câte ture are puterea asta) ºi unde mai pui cã e mai grea no comment

110 cai sunã frumos,da pe hârtie,cã de la 6000 de ture se Înroºeºte turometru.
maÂşina devine nervoasĂŁ de la 4000 de ture ĂŽncolo,Âşi accelereazĂŁ uÂşor la viteze peste sutĂŁ,dar nu te bagĂŁ ĂŽn scaun,cel puĂžin eu nu simt asta,nici din postura de Âşofer Âşi nici din postura de pasager..
una peste alta este un motor cât se poate de decent,mai ales cã motoarele rivale au cam aceleaºi performanÞe,aici citroÍn-ul detaºându-se prin dotãri.
Âşi cĂŁ tot suntem la puncte forte ,mai ales la promoĂžia urban jungle avem climĂŁ bi-zonĂŁ automatĂŁ,computer de bord,limitator Âşi regulator de vitezĂŁ,jante pe 16(la cupe) esp pe dizelare,6 airbaguri..la aceiaÂşi bani ai de-a face cu un focus chel.
cât despre dizain nu mai spun nimic nou,atâta tot,cã e singura maºinã din gama asta de preÞ dupã care Întorci capu indiferent ce motor se gãseºte sub capotã.
degeaba ai golf r32 sau focus st, 200 de cai gĂŁseÂşti Âşi pe rabĂŁ
