diverse care ma poate ajuta!!!!

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 07-Sep-2006 17:22

Parca am condus un BX model II care avea marsarierul in dreapta spate, fara inelul acela. Motorul era de 1400 cmc. Sper sa nu ma insel.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 07-Sep-2006 17:35

paco ,nu te inseli 1.1 si 1.4 asa sunt

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 07-Sep-2006 17:45

Nicu, poti linistit sa-mi stergi postul cu liku' catre cai, nu te voi pune la zid :lol: . Da' lasa-le te rog p'alealalte ca sa mai rad si eu cand le citesc....

P.S. si p'asta da-i cu "delete"

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 07-Sep-2006 18:53


Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 07-Sep-2006 20:56

In prima imagine e timoneria despre care am vorbit eu (se vede inclusiv eticheta cu pozitionarea treptelor). In a doua, se pare ca e timoneria despre care vorbeste CBX.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Joi 07-Sep-2006 20:58

Deplasarea spre dreapta sau stg. a manetei schimbatorului se face doar de la tija reglabila de pe cutia de viteze. Cea care face legatura intre cutie si teava mai groasa dinspre schimbator care pivoteaza pe punte stanga-dreapta. Tija are 2 articulatii ,una fixa si una filetata care se poate stringe sau desface si care e asigurata cu o piulita. In cazul tau schimbatorul trebuie reglat spre dreapta ,deci tija trebuie lungita. Desfaci piulita si desurubezi articulatia dupa ce o scoti de pe cutie. Sa nu o lungesti prea mult caci problema se va muta la schimbatul vitezei a 5 a si marsarier cand schimbatorul va atinge scaunul din dreapta. BAFTA! :roll:
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 07-Sep-2006 21:20

are si o problema la bucsa de la schimbator.Explicat dar nu a priceput

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 07-Sep-2006 21:34

si eu cred ca problema reala este de uzura si nu de reglaj al timoneriei...care este !
:oops: mi-a scapat !

in consecinta, nu cred ca simpla reglare a timoneriei are sa-ti rezolve problema fara a genera alta ! cum ar fi: tr. V-a spre scaunul din dreapta !

in alta ordine de idei, turbo presupune mult mai multe modificari decat simpla atasare a turbinei la motor......nu ca nu ar fi realizabil !
cu aceasta simpla modificare poti capata calutii la care nazuiesti dar nu vor fi de durata........vor muri si ei si cei care sunt deja ''pe masina ta'' cand se va cala motorul tau!
P.S.: odata cu turbina ar trebui schimbata si pompa de injectie cu una cu compensare dar, repet, e suficient sa functioneze dar nu-i de-ajuns sa dureze !

deci....care este ! :wink:
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Vin 08-Sep-2006 09:29

daca vrei turbo pe masina ta cel mai bun proiect ar fi achizitionarea unui motor si a cutiei aferente de la un magazin sau de la dezmembarri si inlocuirea motorului exitente pe masina ... un TZD sau un TRD

si asa ai scapa si de acele eventuale probleme date de modificarile "artizanale" facute unui motor de uzina si asa ai castiga si cai putere si durabilitate ... pe forum gasesti pagina de web a unui parc de dezmembrari foarte aproape de bacau unde poti sa-ti cauti piesele dorite de tine ... ( sau, repet, a ansamblului cu totul ). si asta ar fi solutia ce mai buna .. urmareste cu atentie cele mentionate de catre nitro_od
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

subex
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Dum 06-Aug-2006 10:35
Localitate: bacau

Mesajde subex » Vin 08-Sep-2006 20:20

e seria 2 din 92 cu marsarierul intr-a 6a

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 08-Sep-2006 20:32

subex scrie: cu marsarierul intr-a 6a


Sa-mi fie iertat, dar nu ma pot abtine. Mi-au dat lacrimile. De ras. Toata compasiunea , subex, pt problemele si marche-arrierul tau, dar esti tare...ce sa mai. Pun pariu ca ai sfere pe volan, disjunctor la injectoare si corectorul in viteza a 1-a :lol: . Asta excluzand calul de pe masina.

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 08-Sep-2006 21:01

Si la mine marsarierul e tot in a 6-a... :roll:

Acu 1 sapt, a trebuit sa execut cateva manevre pe un Ford Focus la care trebuia sa ridici de inel ca sa bagi in marsarier. Eu obisnuit sa tot bag direct in a 6-a nu intelegeam de ce nu voia sa intre. Am incercat cu insistenta si cu o oaresce forta fizica sa o fac sa intre... pana m-am gandit sa vad si ce este cu inelul ala... :)

subex
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Dum 06-Aug-2006 10:35
Localitate: bacau

Mesajde subex » Sâm 09-Sep-2006 08:10

nu inteleg care e problema pt alexd...seria II cu anu de fab 92 si marsarierul in locul lu` a 6a ...da tu kiar ejti pus pe carcota...vezi ti de bx sau bx urile tale cate ai avea...dak se poate vb frumos cu tine cu cea mai mare placere dar se pare ca ejti prea incuiat si nu te poate descuia nimeni

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 09-Sep-2006 08:27

subex, scriu in continuare pe limba ta ca sa intelegi foarte clar :

nam nik ku tine, doar k ecsprimarea ta e 1 pik deficitar. doar incerk sa te aduk pe drumu bun, nik altceva. shi nu tre so iei k pe un mishto personal. k?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Sâm 09-Sep-2006 11:11

Avind in vedere ca subex ar fi trebuit pina acum sa isi afle raspunsurile la intrebarile lui si mai ales faptul ca iar s-a ajuns la mistouri, topicul se inchide.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh