Declar in mod oficial ca am inceput razboiul cu cei de la service-ul ATS.
Datorita nepasarii fata de clienti, modului pur romanesc de a privi lucrurile ("Las-o ma, ca merge-asa!") si nu in ultimul rand, posibila acuzatie de furt (voi verifica daca mi-au fost schimbate piese din masina in perioada cat a stat in service), azi am decis sa sesizez ANPC-ul si, daca nu se rezolva nimic in acest mod, intentionez sa-i chem in instanta pentru daune materiale si morale.
Din punctul meu de vedere, daca pana acum ne-am mai abtinut la declaratii nefavorabile referitoare la Service-ul ATS, puteti de acum sa va spuneti toate nemultumirile. Poate odata si odata, vor invata sa respecte clientul, ca de la noi iau banii.
A INCEPUT RAZBOIUL!
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu te sustin. banuiesc ca si alti forumisti.
Dar, adytzu, se pare ca ai uitat ca traim in Romania. In materie de dus masini in service, nu esti niciodata paranoic indeajuns. Am citit pe un alt forum despre o masina care era dusa la reviziile periodice. Nu mai imi amintesc foarte bine, era vorba despre un service foarte aproape de cel al ats, dar asta e mai putin relevant, povestea se putea intimpla practic la orice service. Ideea e ca omul se ducea cu masina in service, aia il facturau si pe la 50.000 de km a cazut motorul definitiv. La "autopsie" s-a constatat ca uleiul nu fusese schimbat NICIODATA. Foarte probabil ca exemplele pot continua.
Mai spun doar ca taica-meu care are doar o amarita de dacie din 96, nu lasa niciodata masina in service, fara ca el sa fie de fata si toate reparatiile se fac cu el de fata. Iar cind a lasat masina in service pentru ca nu a avut incotro, masina a fost incuiata, iar respectivii au fost instruiti sa nu clinteasca nici un fir de praf de pe masina.
Mai am si alte horror stories cu niste service-uri dacia, care desi scria in foaia de asigurare "inlocuit usa sofer", indreptau usa si opreau ei piesa noua pe care o vindeau apoi in tirg.
Mentalitatea pur romaneasca "las` ca merge si asa", alaturi de ideea ca clientul e doar o vaca numai buna de muls, sint intilnite la tot pasul. Pentru ca lucrurile in Romania merg greu, trebuie sa invatam sa ne aparam singuri, inainte sa apelam la opc sau la alte institutii similare.
Un argument in plus pentru infiintarea clubului.
Dar, adytzu, se pare ca ai uitat ca traim in Romania. In materie de dus masini in service, nu esti niciodata paranoic indeajuns. Am citit pe un alt forum despre o masina care era dusa la reviziile periodice. Nu mai imi amintesc foarte bine, era vorba despre un service foarte aproape de cel al ats, dar asta e mai putin relevant, povestea se putea intimpla practic la orice service. Ideea e ca omul se ducea cu masina in service, aia il facturau si pe la 50.000 de km a cazut motorul definitiv. La "autopsie" s-a constatat ca uleiul nu fusese schimbat NICIODATA. Foarte probabil ca exemplele pot continua.
Mai spun doar ca taica-meu care are doar o amarita de dacie din 96, nu lasa niciodata masina in service, fara ca el sa fie de fata si toate reparatiile se fac cu el de fata. Iar cind a lasat masina in service pentru ca nu a avut incotro, masina a fost incuiata, iar respectivii au fost instruiti sa nu clinteasca nici un fir de praf de pe masina.
Mai am si alte horror stories cu niste service-uri dacia, care desi scria in foaia de asigurare "inlocuit usa sofer", indreptau usa si opreau ei piesa noua pe care o vindeau apoi in tirg.
Mentalitatea pur romaneasca "las` ca merge si asa", alaturi de ideea ca clientul e doar o vaca numai buna de muls, sint intilnite la tot pasul. Pentru ca lucrurile in Romania merg greu, trebuie sa invatam sa ne aparam singuri, inainte sa apelam la opc sau la alte institutii similare.
Un argument in plus pentru infiintarea clubului.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Pai tocmai asta vreau si eu sa le scot din cap. Daca toata lumea se consoleaza cu ideea ca asa e in Romania, asa va fi permanent. Daca insa, ii aratam cu degetul si facem un pic de scandal, poate mai avem sanse sa schimbam ceva.
Cei de la ATS ar trebui sa nu uite ca si asa Citroen nu are o imagine prea buna pe piata romaneasca. Daca aratam lumii ca si service-ul oficial e de cacao, isi pot lua adio de la vanzari.
Eu oricum nu mai calc pe acolo si le-am transmis asta si telefonic.
Pana acum, am facut o sesizare la ANPC si am trimis o copie si Departamentului de Marketing de la ATS.
Daca in urmatoarele zile nu primesc nici un raspuns favorabil, ma voi adresa d-lui Olivier Bortollini, reprezentantul oficial Citroen in Romania.
Daca tot nu se rezolva nimic, imi caut un avocat si-i dau in judecata.
De ce credeti ca sunt asa pornit? Pentru simplu fapt ca nici macar nu mai au dosarul masinii (oare?).
Nu mai spun ca am fost la Asirom si am luat copii dupa pozele de la constatare in care am vazut cu stupoare ca pragul fata-dreapta era indoit de la accident si nu mi l-au reparat. OK, se poate sa nu fi fost trecut in constatarea politiei si sa fi scapat si constatarii initiale din service, dar, in momentul cand au reparat portiera si aripa de pe acea parte ar fi fost imposibil sa nu observe. De ce nu m-au anuntat? As fi facut o reconstatare si remediam situatia.
Adaug la nemultumirile mele si faptul ca in febr. 2004 mi-au vopsit portierele din stanga in alta nuanta de gri (greu observabil, adevarat, dar totusi de alta nuanta), problema cu oglinda pe care vroiau s-o schimbe si nici nu s-au uitat la ea (am rezolvat-o impreuna cu Catalin in mai putin de 10min.), faptul ca desi au contract de parteneriat cu Total Oil ei folosesc Castrol si altele, si altele...
Cei de la ATS ar trebui sa nu uite ca si asa Citroen nu are o imagine prea buna pe piata romaneasca. Daca aratam lumii ca si service-ul oficial e de cacao, isi pot lua adio de la vanzari.
Eu oricum nu mai calc pe acolo si le-am transmis asta si telefonic.
Pana acum, am facut o sesizare la ANPC si am trimis o copie si Departamentului de Marketing de la ATS.
Daca in urmatoarele zile nu primesc nici un raspuns favorabil, ma voi adresa d-lui Olivier Bortollini, reprezentantul oficial Citroen in Romania.
Daca tot nu se rezolva nimic, imi caut un avocat si-i dau in judecata.
De ce credeti ca sunt asa pornit? Pentru simplu fapt ca nici macar nu mai au dosarul masinii (oare?).
Nu mai spun ca am fost la Asirom si am luat copii dupa pozele de la constatare in care am vazut cu stupoare ca pragul fata-dreapta era indoit de la accident si nu mi l-au reparat. OK, se poate sa nu fi fost trecut in constatarea politiei si sa fi scapat si constatarii initiale din service, dar, in momentul cand au reparat portiera si aripa de pe acea parte ar fi fost imposibil sa nu observe. De ce nu m-au anuntat? As fi facut o reconstatare si remediam situatia.
Adaug la nemultumirile mele si faptul ca in febr. 2004 mi-au vopsit portierele din stanga in alta nuanta de gri (greu observabil, adevarat, dar totusi de alta nuanta), problema cu oglinda pe care vroiau s-o schimbe si nici nu s-au uitat la ea (am rezolvat-o impreuna cu Catalin in mai putin de 10min.), faptul ca desi au contract de parteneriat cu Total Oil ei folosesc Castrol si altele, si altele...
Adytzu,
Iti doresc succes in incovoierea celor de la ATS! Nu de alta, dar e aberant ca tu, care ai rabdare cu ei, ii mai pasuiesti si mai esti si pasionat de Citroen sa fii tratat ca un nemernic. Daca venea Gigi Kent la service, sa fi vazut temenele pe ei, cred ca si Tariceanu s-ar fi adresat cu reverenta marelui client. Acuma ce cred ei, ca daca Tariceanu e in motzul guvernului, pot sa faca ce vor, afacerile merg inainte, nu?
Niste idioti...
Iti recomand si emisiunea lui Lazarus de pe OTV, se ocupa de clienti nemultumiti si uneori rezultatele sunt bune. De ce nu? Macar sa-i injuri bine!
Din pacate, mai mult decat aceste cuvinte, nu putem sa-ti venim in ajutor.
Iti doresc succes in incovoierea celor de la ATS! Nu de alta, dar e aberant ca tu, care ai rabdare cu ei, ii mai pasuiesti si mai esti si pasionat de Citroen sa fii tratat ca un nemernic. Daca venea Gigi Kent la service, sa fi vazut temenele pe ei, cred ca si Tariceanu s-ar fi adresat cu reverenta marelui client. Acuma ce cred ei, ca daca Tariceanu e in motzul guvernului, pot sa faca ce vor, afacerile merg inainte, nu?
Niste idioti...
Iti recomand si emisiunea lui Lazarus de pe OTV, se ocupa de clienti nemultumiti si uneori rezultatele sunt bune. De ce nu? Macar sa-i injuri bine!
Din pacate, mai mult decat aceste cuvinte, nu putem sa-ti venim in ajutor.
apropos de emisiunea de la OTV, ieri, duminica, era invitat in studio un inginer de la un service mai mare (nu am prins emisiunea de la inceput si nu stiu ce service, probabil ceva opel) care, impreuna cu Lazarus, raspundea la telefoanele telespectatorilor. la un moment dat, a sunat un tip care avea un opel mai vechi de 90, cu motor cu 16 supape, etc. si se plangea omul ca facuse rk la motor si acesta merge ok, dar totusi nu-l primesc sa-i faca o diagnoza pe calculator, pe banii lui, pt ca are masina prea veche....
e, stiti ce a zis "dhomnu injinier" la un moment dat? zice, printre altele: "... pai daca motorul merge....ce mai vreti?" exact atitudinea romaneasca "las ca merge si asa...."
altfel, omu' foarte contrariat de parerea generala despre service-urile din romania...citez: "...pai daca mergem la service cu idei preconcepute ca nu-mi schimba aia, ailalta, mai bine nu mai mergem...."
cand toate semnalele ti se dau in directia asta, tu esti toma necredinciosul si nu accepti, imi venea sa sparg televizorul...
adytzu, daca vrei sa ai succes cu opc-ul, eu te sfatuiesc sa-ti iei masuri de precautie, sau cum sa zic....sa ai totdeauna orice document in regula si sa-ti ramana o copie si, cel mai sigur, sa ai asupra ta un reportofon. nu este ilegal sa-l tii in buzunar (cred ca il poti pune si pe masa in timpul discutiilor, pt ca daca refuza, inseamna ca e ceva in neregula). eu am patit-o in sensul asta (in 2003), pt ca una am discutat la service cu inspectorii opc bucuresti (era unu Nita care se ocupa de service-urile auto, printre altele) si alta era in raspunsul oficial care mi s-a dat (total opusul celor discutate). adica, mai exact: dupa ce statuse masina in service 2 luni, eu am refuzat sa o ridic de la service. inspectorilor opc le-am spus ca, daca iau masina, inseamna ca accept toate reparatiile, ori eu nu eram de acord cu nuanta vopselei. pana la urma m-au convins sa o iau, cu conditia sa ramana deschisa discutia asupra vopselei, dar, in prostia mea nu am facut nici un act asupra acestui fapt. dupa 20 de zile primesc scrisoare oficiala, in care, normal, "...aspectul ala nu se confirma, ala nu, ala nu...", iar la sfarsit, scria ceva de genul "...si datorita faptului ca ati ridicat masina din service inseamna ca sunteti de acord cu reparatiile efectuate de unitatea service..."
la momentul ala am incetat "lupta", scarbit fiind, dar rau am facut, pt ca vroiam sa merg in audienta la seful ANPC.
oricum, ma pregatesc, cu prima ocazie cand am treaba cu opc-ul o sa-i frec de o sa-i ia draku
e, stiti ce a zis "dhomnu injinier" la un moment dat? zice, printre altele: "... pai daca motorul merge....ce mai vreti?" exact atitudinea romaneasca "las ca merge si asa...."
altfel, omu' foarte contrariat de parerea generala despre service-urile din romania...citez: "...pai daca mergem la service cu idei preconcepute ca nu-mi schimba aia, ailalta, mai bine nu mai mergem...."
cand toate semnalele ti se dau in directia asta, tu esti toma necredinciosul si nu accepti, imi venea sa sparg televizorul...
adytzu, daca vrei sa ai succes cu opc-ul, eu te sfatuiesc sa-ti iei masuri de precautie, sau cum sa zic....sa ai totdeauna orice document in regula si sa-ti ramana o copie si, cel mai sigur, sa ai asupra ta un reportofon. nu este ilegal sa-l tii in buzunar (cred ca il poti pune si pe masa in timpul discutiilor, pt ca daca refuza, inseamna ca e ceva in neregula). eu am patit-o in sensul asta (in 2003), pt ca una am discutat la service cu inspectorii opc bucuresti (era unu Nita care se ocupa de service-urile auto, printre altele) si alta era in raspunsul oficial care mi s-a dat (total opusul celor discutate). adica, mai exact: dupa ce statuse masina in service 2 luni, eu am refuzat sa o ridic de la service. inspectorilor opc le-am spus ca, daca iau masina, inseamna ca accept toate reparatiile, ori eu nu eram de acord cu nuanta vopselei. pana la urma m-au convins sa o iau, cu conditia sa ramana deschisa discutia asupra vopselei, dar, in prostia mea nu am facut nici un act asupra acestui fapt. dupa 20 de zile primesc scrisoare oficiala, in care, normal, "...aspectul ala nu se confirma, ala nu, ala nu...", iar la sfarsit, scria ceva de genul "...si datorita faptului ca ati ridicat masina din service inseamna ca sunteti de acord cu reparatiile efectuate de unitatea service..."
la momentul ala am incetat "lupta", scarbit fiind, dar rau am facut, pt ca vroiam sa merg in audienta la seful ANPC.
oricum, ma pregatesc, cu prima ocazie cand am treaba cu opc-ul o sa-i frec de o sa-i ia draku

Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
- CUGINO
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Joi 06-Ian-2005 16:30
- Localitate: Way over the rainbow... :))
a inceput razboiul
Adytzu,avand in vedere starea de fapt din romania,si mai ales faptul ca nu se va schimba prea curand(parerea mea ca niciodata),suntem constienti ca nu ne putem lupta cu morile de vant,insa nici indiferenti nu putem sta.In definitiv fiecare avem o personalitate,mai mult sau mai putin marcanta si nu acceptam sa ne fie calcata in picioare.
Ideea unui scandal mediatic nu cred ca o sa aiba efectul scontat(cel putin in romania)unde 85% sunt flamanzi,11% isi concentreaza atentia asupra propriilor conturi iar restul sunt citroenisti,insa in Franta s-ar putea sa aiba alt ecou.Parerea mea.
Asa ca daca te hotarasti sa faci ceva in sensul asta,sper ca vei putea conta si vor subscrie cat mai multi membri ai clubului(de preferat toti),deoarece oricare dintre noi putea fi in situatia ta si constientizam faptul ca nu e o postura prea placuta.
In concluzie chiar daca nu vom rasturna muntii,macar sa dam dovada de solidaritate !!!!!!!!
Ideea unui scandal mediatic nu cred ca o sa aiba efectul scontat(cel putin in romania)unde 85% sunt flamanzi,11% isi concentreaza atentia asupra propriilor conturi iar restul sunt citroenisti,insa in Franta s-ar putea sa aiba alt ecou.Parerea mea.
Asa ca daca te hotarasti sa faci ceva in sensul asta,sper ca vei putea conta si vor subscrie cat mai multi membri ai clubului(de preferat toti),deoarece oricare dintre noi putea fi in situatia ta si constientizam faptul ca nu e o postura prea placuta.
In concluzie chiar daca nu vom rasturna muntii,macar sa dam dovada de solidaritate !!!!!!!!
ar fi ceva sa fie cooptati toti membrii clubului intr-o actiune de acest fel, insa avand in vedere ca mai mult de 80% dintre membrii clubului au masini mai vechi
si nu ajung in service-uri de categoria ATS, nu au cum sa fie pusi in situatiile respective...

Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
Poate ca si asta e o problema. De ce service-uri de talia ATS nu vor sa se ocupe de masinile mai vechi? Le cade rangul? Banii vostri nu sunt buni?
Dar inainte de a da cu parul pe tema asta, a incercat careva sa-si repare masina la ATS si a fost refuzat pe motiv ca nu se ocupa de asa ceva sau pur si simplu ati renuntat din "motive financiare"?
Daca e sa ne luam de ei, sa ne luam pe motive intemeiate.
Dar inainte de a da cu parul pe tema asta, a incercat careva sa-si repare masina la ATS si a fost refuzat pe motiv ca nu se ocupa de asa ceva sau pur si simplu ati renuntat din "motive financiare"?
Daca e sa ne luam de ei, sa ne luam pe motive intemeiate.
eu personal nu am incercat sa merg la ei si nici nu cred ca o voi face vreodata.
probabil ca preturile sunt ....
si mai sunt scarbit si de atitudinea aia a mecanicilor, care, daca ajungi la ei cu o masina mai veche se uita ca la cine stie ce, de parca toata lumea ar dispune de bani si nu vrea sa-si cumpere o masina noua....
mama lor de banditi
probabil ca preturile sunt ....

si mai sunt scarbit si de atitudinea aia a mecanicilor, care, daca ajungi la ei cu o masina mai veche se uita ca la cine stie ce, de parca toata lumea ar dispune de bani si nu vrea sa-si cumpere o masina noua....
mama lor de banditi

Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
razboi
Eu cred ca ar trebui declarat razboi la (aproape) toate service-urile. Ieri am intrat cu BX-ul la un prieten al meu sa schimb discul de ambreiaj. Bineinteles ca am cumpart inainte disc original pret 2400000. Dar surpriza: pe masina gasesc placa de presiune de 200 mm(asa cum trebuia) si disc de 190 mm. Mai mult decat atat discul nou nu intra in placa de presiune (butucul discului nou este mai mare decat cel vechi). Deci am fost nevoit sa cumpar si placa de presiune (oricum doream sa le pun noi) dar problema este ca discul cel mic a facut o uzura specifica pe volanta si acum aceasta trebuie planata. Intrebare: oare mecanicul care a facut acest lucru s-a gandit putin inainte de a face montajul. Vreau sa va spun ca aceasta este cam chestie generala in tara asta. Deci trebuie declarat razboi total.
Uneori mai depinde si de client. Unii nu sunt interesati de lucrari ca la carte si-i lasa pe mecanici sa faca ce vor, inclusiv montaje aiurea, ca cel descris, cu placa de presiune. In general, daca te simt ca vrei treaba buna, se straduiesc si ei mai bine. Si daca le mai dai si lor ceva...e si mai bine. Trebuie sa-i intelegem si pe ei, sunt oameni, cu banii n-o duc deloc roz, asa ca...
MAi rau e la service-uri mari, ca ATS sau Porche (astia sunt cei mai porci, am auzit!), unde banii sunt garla, dar indiferenta e direct proportionala cu ei, nu invers! De unde se trage concluzia simpla ca nu e problema de bani, ci de caracter. Si mai precis, pe unii banii ii zapacesc, devin din oameni, neoameni.
Acuma, in general, lumea in care traim e cam cu dosul in sus. Sunt oameni care arunca 50.000 euro pe ultima rabla premium iar la colt de strada stau batrani nemancati. Ce parere aveti? Fata de asa scene, parca problemele noastre cu service-ul (sau a lui Adytzu, ca de la el am pornit) nu mai e chiar asa grava! N-ar strica nitel comunism, sa vedeti cum s-ar da inapoi acele bunului simt romanesc, care au cam luat-o razna de la atat capitalism pradalnic!
MAi rau e la service-uri mari, ca ATS sau Porche (astia sunt cei mai porci, am auzit!), unde banii sunt garla, dar indiferenta e direct proportionala cu ei, nu invers! De unde se trage concluzia simpla ca nu e problema de bani, ci de caracter. Si mai precis, pe unii banii ii zapacesc, devin din oameni, neoameni.
Acuma, in general, lumea in care traim e cam cu dosul in sus. Sunt oameni care arunca 50.000 euro pe ultima rabla premium iar la colt de strada stau batrani nemancati. Ce parere aveti? Fata de asa scene, parca problemele noastre cu service-ul (sau a lui Adytzu, ca de la el am pornit) nu mai e chiar asa grava! N-ar strica nitel comunism, sa vedeti cum s-ar da inapoi acele bunului simt romanesc, care au cam luat-o razna de la atat capitalism pradalnic!
razboi
Nu sunt de acord cu tine in aceasta privinta. Mecanicii sunt mecanici pentru ca asa au vrut ei. Eu sunt profesor la un colegiu si probabil castig mai putin decat un mecanic. Ar fi mai bine daca si-ar face treaba asa cum trebuie si apoi sa ceara bani. Nu crezi?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca tarifele in service-uri ar fi cit de cit la un nivel acceptabil, nu ar fi cine stie ce. Problema e ca desi lasi bani buni in service, aia tot treaba de mintuiala fac. Asta e problema: raportul calitate/pret, ce tinde catre 0.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo