diverse care ma poate ajuta!!!!
Moderator: Echipa Tehnica
http://img151.imageshack.us/img151/4491 ... 150kg9.jpg
http://img151.imageshack.us/img151/519/ ... 151hg4.jpg
cele doua tipuri cunoscute
http://img151.imageshack.us/img151/519/ ... 151hg4.jpg
cele doua tipuri cunoscute
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In prima imagine e timoneria despre care am vorbit eu (se vede inclusiv eticheta cu pozitionarea treptelor). In a doua, se pare ca e timoneria despre care vorbeste CBX.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Deplasarea spre dreapta sau stg. a manetei schimbatorului se face doar de la tija reglabila de pe cutia de viteze. Cea care face legatura intre cutie si teava mai groasa dinspre schimbator care pivoteaza pe punte stanga-dreapta. Tija are 2 articulatii ,una fixa si una filetata care se poate stringe sau desface si care e asigurata cu o piulita. In cazul tau schimbatorul trebuie reglat spre dreapta ,deci tija trebuie lungita. Desfaci piulita si desurubezi articulatia dupa ce o scoti de pe cutie. Sa nu o lungesti prea mult caci problema se va muta la schimbatul vitezei a 5 a si marsarier cand schimbatorul va atinge scaunul din dreapta. BAFTA! 

Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
si eu cred ca problema reala este de uzura si nu de reglaj al timoneriei...care este !
mi-a scapat !
in consecinta, nu cred ca simpla reglare a timoneriei are sa-ti rezolve problema fara a genera alta ! cum ar fi: tr. V-a spre scaunul din dreapta !
in alta ordine de idei, turbo presupune mult mai multe modificari decat simpla atasare a turbinei la motor......nu ca nu ar fi realizabil !
cu aceasta simpla modificare poti capata calutii la care nazuiesti dar nu vor fi de durata........vor muri si ei si cei care sunt deja ''pe masina ta'' cand se va cala motorul tau!
P.S.: odata cu turbina ar trebui schimbata si pompa de injectie cu una cu compensare dar, repet, e suficient sa functioneze dar nu-i de-ajuns sa dureze !
deci....care este !

in consecinta, nu cred ca simpla reglare a timoneriei are sa-ti rezolve problema fara a genera alta ! cum ar fi: tr. V-a spre scaunul din dreapta !
in alta ordine de idei, turbo presupune mult mai multe modificari decat simpla atasare a turbinei la motor......nu ca nu ar fi realizabil !
cu aceasta simpla modificare poti capata calutii la care nazuiesti dar nu vor fi de durata........vor muri si ei si cei care sunt deja ''pe masina ta'' cand se va cala motorul tau!
P.S.: odata cu turbina ar trebui schimbata si pompa de injectie cu una cu compensare dar, repet, e suficient sa functioneze dar nu-i de-ajuns sa dureze !
deci....care este !

..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
daca vrei turbo pe masina ta cel mai bun proiect ar fi achizitionarea unui motor si a cutiei aferente de la un magazin sau de la dezmembarri si inlocuirea motorului exitente pe masina ... un TZD sau un TRD
si asa ai scapa si de acele eventuale probleme date de modificarile "artizanale" facute unui motor de uzina si asa ai castiga si cai putere si durabilitate ... pe forum gasesti pagina de web a unui parc de dezmembrari foarte aproape de bacau unde poti sa-ti cauti piesele dorite de tine ... ( sau, repet, a ansamblului cu totul ). si asta ar fi solutia ce mai buna .. urmareste cu atentie cele mentionate de catre nitro_od
si asa ai scapa si de acele eventuale probleme date de modificarile "artizanale" facute unui motor de uzina si asa ai castiga si cai putere si durabilitate ... pe forum gasesti pagina de web a unui parc de dezmembrari foarte aproape de bacau unde poti sa-ti cauti piesele dorite de tine ... ( sau, repet, a ansamblului cu totul ). si asta ar fi solutia ce mai buna .. urmareste cu atentie cele mentionate de catre nitro_od
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
subex scrie: cu marsarierul intr-a 6a
Sa-mi fie iertat, dar nu ma pot abtine. Mi-au dat lacrimile. De ras. Toata compasiunea , subex, pt problemele si marche-arrierul tau, dar esti tare...ce sa mai. Pun pariu ca ai sfere pe volan, disjunctor la injectoare si corectorul in viteza a 1-a

Si la mine marsarierul e tot in a 6-a...
Acu 1 sapt, a trebuit sa execut cateva manevre pe un Ford Focus la care trebuia sa ridici de inel ca sa bagi in marsarier. Eu obisnuit sa tot bag direct in a 6-a nu intelegeam de ce nu voia sa intre. Am incercat cu insistenta si cu o oaresce forta fizica sa o fac sa intre... pana m-am gandit sa vad si ce este cu inelul ala...

Acu 1 sapt, a trebuit sa execut cateva manevre pe un Ford Focus la care trebuia sa ridici de inel ca sa bagi in marsarier. Eu obisnuit sa tot bag direct in a 6-a nu intelegeam de ce nu voia sa intre. Am incercat cu insistenta si cu o oaresce forta fizica sa o fac sa intre... pana m-am gandit sa vad si ce este cu inelul ala...

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Avind in vedere ca subex ar fi trebuit pina acum sa isi afle raspunsurile la intrebarile lui si mai ales faptul ca iar s-a ajuns la mistouri, topicul se inchide.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh