curiozitati
Moderator: Echipa Tehnica
- ms_nick2006
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie 31-Aug-2005 18:39
- Localitate: Ploiesti
curiozitati
Fratilor, desi sunt incepator in Citroen, totusi mi-au trecut destule Citroenuri prin mana si am o mare nedumerire. Am aflat acum de curand de la un prieten cum ca Citroenul, datorita suspensiei hidraulice, ar merge fara una din rotile de spate. In plus am vazut si un filmulet cu un GS 1220 din 74 care facea poligon fara roata de spate. Acest fapt mi-a starnit curiozitatea si am incercat cu un Citroen Cx 25 limousine, dar mare mi-a fost mirarea ca nu se ridica de pe cric dupa ce am pornit-o. Am ridicat-o am lasat-o in speranta ca se va echilibra, dar faza este ca de-abia am putut sa pun roata la loc deoarece o lasasem prea jos ca sa vad daca mai sta pe cric si a trebuit sa o ridic cu greu. Asa ca apelez la cunostintele dumneavoastra, cei de pe forum, sa ma lamuriti si pe mine daca visez prostii sau e chiar adevarata faza si cum as putea sa procedez sa pot sa merg in 3 roti( mentionez ca doresc sa fac acest lucru doar din curiozitate, nu ca as fi nevoit sa-l fac din cauza altor circumstante). Multumesc anticipat.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
si eu am incercat tot din curiozitate si am reusit; singura diferenta intre masinile noastre este ca eu am incercat la una simpla, nu limousine; poate ca greutatea se repartizeaza altfel intre modele pe spate... oricum banuiesc ca ai scos roata din spate nu? vezi ca secretul ca sa stea pe 3 roti e sa o tii ridicata la maxim!!!
- ms_nick2006
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie 31-Aug-2005 18:39
- Localitate: Ploiesti
pai uite un filmulet cu un citroen mai vechi, un Gs 1220 din anii '70 ( am avut si d-asta si nu am incercat asa ceva. acum zace la fier vechi) care te poate lamuri cu mersul in 3 roti. Mie sincer asta mi-a starnit curiozitatea... Apropo de ridicatul la maxim ca sa stea in 3 roti. Eu am lasat-o pe cric si cand am ridicat-o la maxim s-a ridicat doar fata. Prima data am crezut ca nu am amortizarea buna pe spate, dar dupa ce am pus roata la loc am constatat ca e foarte buna si nu asta e problema. Am procedat bine lasand-o pe cric sau trebuia sa las cricul foarte jos astfel incat sa poata sa se stabilizeze?
[url="http://video.tinypic.com/player.php?v=2lcnpu0"]View My Video[/url]
- Pentru T.rac3Er uite aici filmuletul.
Daca nu merge sa-l descarci de-aci uite link-ul http://video.tinypic.com/player.php?v=2lcnpu0
[url="http://video.tinypic.com/player.php?v=2lcnpu0"]View My Video[/url]
- Pentru T.rac3Er uite aici filmuletul.
Daca nu merge sa-l descarci de-aci uite link-ul http://video.tinypic.com/player.php?v=2lcnpu0
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Asa cum a zis si dj01fad, masina tb sa fie ridicata la maxim. Am sa caut luni niste filmulete pe youtube. Sincer la BX n-am incercat, dar se pare ca nu ar tine figura decit la diesel, pentru ca alea pe benzina sint mai bine echilibrate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
se poate sa tina figura si la bx dar nu recomand incercarea asta ca poate face balans si da cu discul/bratul de asfalt
. masina tre sa fie grea de bot, deci bum spune nicum, de preferinta diesel.
acum, daca tu ai incercat, faza se face in felul urmator: cricul trebuie sa fie reglat sa intre sub masina pe pozitia normal. nu incerca sa salti cricul pina aproape de pozitia de maxim pentru ca nu o sa poti sa il scoti. poti sa mai incerci inca odata, iar cin dai pe sus, daca nu se salta de pe cric, incearca sa desurubezi cricul. hai ca daca am timp incerc eu iarasi si ii fac si o poza

acum, daca tu ai incercat, faza se face in felul urmator: cricul trebuie sa fie reglat sa intre sub masina pe pozitia normal. nu incerca sa salti cricul pina aproape de pozitia de maxim pentru ca nu o sa poti sa il scoti. poti sa mai incerci inca odata, iar cin dai pe sus, daca nu se salta de pe cric, incearca sa desurubezi cricul. hai ca daca am timp incerc eu iarasi si ii fac si o poza

Ultima oară modificat Dum 10-Sep-2006 19:54 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
- ms_nick2006
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie 31-Aug-2005 18:39
- Localitate: Ploiesti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Uitati aici un Citroen GS pe 3 roti: http://www.youtube.com/watch?v=YhuEoX_y0qY
si altul: http://www.youtube.com/watch?v=4HK2nTRvm_s
si altul: http://www.youtube.com/watch?v=4HK2nTRvm_s
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
am incercat eu la bx-ul meu, in parcare
sta in 3 roti, dar echilibrul este foarte precar, cu un singur deget puteam sa apas in spate asa incat discul de frana sa atinga de asfalt
poate la un model cu un motor mai greu in fata ar merge (1,6; 1,9)
sta in 3 roti, dar echilibrul este foarte precar, cu un singur deget puteam sa apas in spate asa incat discul de frana sa atinga de asfalt
poate la un model cu un motor mai greu in fata ar merge (1,6; 1,9)
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pai draku, BX-ul tau e foarte echilibrat, motorasul ala e foarte usor, dar la un diesel, cred ca sint sanse mari de reusita
Anyway, toata povestea asta nu are vreo aplicabilitate practica, poate doar in cazuri extreme
Reprezinta insa o demonstratie a versatilitatii suspensiei hidraulice 



Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
am mers si eu cu BX-ul in 3 roti cind am trosnit roata stg spate de o bordura dupa ce m-am invirtit in drum (am mai povestit asta). am urcat o bordura, am intors, am coborit-o din nou de pe trotuar dupa care am suit-o pe platforma. sub okii mari ai oamenilor care treceau 

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats