Probleme hidraulice nu se mai ridica.
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
- Localitate: Sibiu
Probleme hidraulice nu se mai ridica.
Am si eu un BX si l am dus la niste mecanici sa imi schimbe placa de presiune,hidraulicul a functionat perfect stand la ei 2 saptamani pana a rezolvat o nu se mai ridica doar daca tin de volan tras in stanga sau dreapta si lipseste tacanitul ce sa putut intanpla?Eu cred ca ceva sa blocat dar nu stiu ce!!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca nu tacane inseamna ca nu ajunge la presiunea la care trebuie; curge ulei din ea??? incearca in primul rind sa aerisesti instalatia; mie oricum imi miroase ceva ciudat: daca spui ca tinand de volan virat intr-o parte incepe sa ridice, asta imi spune ca se pierde presiunea pe undeva... asta inseamna ca pompa ar fi buna pentru ca totusi se ridica; incearca sa verifici conjunctorul si patratul(distribuitorul) de la directie. ar mai fi si alte cauze... vezi astea prima data.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Inca o proba de "maiestrie" din partea mecanicilor nostrii. Verifica asa:
- verifica sa ai ulei destul in rezervor. Cum masina ta nu se ridica, plutitorul tau trebuie sa fie la maxim .peste cele 2 inele rosii
- surubul de la disjunctor trebuie sa fie strins si pompa amorsata (trebuie sa iti dea ulei pe retur)
Dupa asta mai vorbim.
@cbx: daca omul a spus ca atunci cind ia de volan incepe sa se miste, inseamna ca are servo.
- verifica sa ai ulei destul in rezervor. Cum masina ta nu se ridica, plutitorul tau trebuie sa fie la maxim .peste cele 2 inele rosii
- surubul de la disjunctor trebuie sa fie strins si pompa amorsata (trebuie sa iti dea ulei pe retur)
Dupa asta mai vorbim.
@cbx: daca omul a spus ca atunci cind ia de volan incepe sa se miste, inseamna ca are servo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
- Localitate: Sibiu
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
- Localitate: Sibiu
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
instalatia se aeriseste dind drumul cu motorul pornit la surubul ala cam 2 filete timp de 1 minut; daca spui ca virata se ridica ai 2 posibilitati: ori se pierde presiune pe undeva (pe circuitul directiei deci de la patrat incolo), ori nu mai ai ulei suficient. altceva nu imi vine in cap acuma. daca nu mai ai ulei suficient in vas e normal sa nu mai tacane.
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
- Localitate: Sibiu
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
oli cristian scrie:Multumesc dj01fad.De la servo nu cred ca este deoarece daca ar pierde presiune ar trebui sa il dea pe retur inapoi si asta nu se intanpla.De ce pe returul de la patrat merge cu asa mare presiune inapoi in vas uleiul este normal?
Probabil surubul de la conjunctor e desfiletat sau bila nu mai etanseaza
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
- Localitate: Sibiu
Multumesc Cristian_v ai fost cel mai aproape.In primul rand vreau sa multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute este ceva extraordinar ca in ziua de azi sa mai existe asa oameni care vor sa ajute pe alti oameni fara ai cunoaste.Si acuma va datorez toata povestia.Cum am specificat si la inceput mi sa stricat placa de presiune si cum nu am posibilitatea sa o fac singur si nici timpul a trebuit sa apelez la mecanici ghinionul meu ca am nimerit si la cei mai tampiti mecanici care i am cunoscut vreodata.Am dus masina la ei si i am rugat sa o faca cat mai repede deoarece am o firma si fara masina sant un om mort daca nu pot sau nu sant in stare sa o faca sa o lase balta ca o duc la alcineva au raspuns ca ei sant cei mai tari din parcare si o fac.Dupa doaua saptamani au reusit sa ma cheme sa le duc piesele stricate adica si rulmentul de presiune si un nou ambreaj.In doua ore si jumatate am reusit sa le duc toate piesele sa poata sa mi le monteze cat de repede si ce credeti a mai trecut o saptamana ca sa mi spuna ca numai se ridica masina si binenteles au spus ca ei la hidraulic nu au umblat,va spun cand am ajuns la masina o gramada de suruburi ne montate roata pe dreapta ne stransa cred ca daca imi demontau toata masina dupa ce o montau la loc aveam doua masini acuma.Sa nu va mai tin in suspans,ce au facut idiotii au desfacut surubul de presiune si au piedrdut bila de fier si nici nu au vrut sa spuna ce au facut ca sa stiu de unde sa incep am aflat destul de repede de la cineva din Sibiu ca si el a avut aceeasi problema si este sigur bila pierduta o bila de 5mm am incercat si nici asa nu a functionat.Cristian_v intadevar ai avut dreptate nu facea presiunea ptr. ca bila nu era buna trebuia sa fie o bila de 6mm si acuma functioneaza masina perfect.Va multumesc inca o data si sper ca aceasta poveste sa va ajute si pe voi si tie Dan din Sibiu iti multumesc chit ca nu am ajuns sa vorbim dar totusi erai pregatit sa vi sa te uiti la masina.
Asemanator sunt si eu acum.... Dupa o schimbare de pompa (asociez cu acest moment, chiar daca cauza poate fi alta) la ceva timp, aproximativ 3-4 saptamani am oservat ca masina nu se ridica decat convinsa cu cheia de 12 la disjunctor. Tre sa aerisesc ca daca nu nu se intampla nimic. pompa nu tacane, masina nu se ridica.... Bonus: masina mi se pare cam rigida la suspensie. Nivelul lichidului este ok. Toate acestea se intampla in cazul in care masina e oprita mai mult timp>24 ore.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu