R25 vs BX - topic despartit de Vind BX 19 GTi

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 14-Sep-2006 18:56

Bine, Florine, m-ai vorbim...
Dar de ce sau mirat mecanicosii aia?
Vrei sami tai lonjeroanele acuma...?
Asta da comparatie... 8)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 14-Sep-2006 22:02

eu sunt de parere ca comparatia intre cele doua masini este cam aiurea, deoarece apartin la clase diferite. in primul rind difera prin spatiu care la R25 e mai mult, optiuni care la R25 sunt mai multe, dar vine din urma BX-ul tare si cistiga confortul la drum si pozitia de condus care mie mi se pare mai buna la BX. acum ce sa zic.... am mers cu ambele modele: mai multe BX-uri si vreo 3 R25 dintre care unul baccara. imi place senzatia de tanc de la R25 (cu toate ca imi permit sa spun ca nu are nici o treaba cu CX-ul), dar mi se pare mai moale BX-ul (nu mi se agita matele prin toate hirtoapele mioritice :lol: ). daca ar fi sa aleg strict intre cele doua masini as opta clar pentru BX. in ciuda tuturor optiunilor si spatiului din R25 nu as putea sa renunt la confortul oferit de suspensia hidropneumatica (bineinteles sa fie bine pusa la punct!!!). spun asta deoarece sunt fost proprietar de renault, si anume am avut un renault 19 16V care mergea de rupea pamintul, dar dupa ce ma plimbam cu el o zi intreaga imi venea sa vomit. asta a fost principalul motiv sa renunt la el si sa ramin fidel citroenului.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Sep-2006 08:58

Ehe... iar BX-ul sta cel mai prost la comfort, dintre modelele hidraulice. In top se afla DS, SM si CX (ca sa le dam in ordine cronologica) si DS ca sa spunem cine e #1 :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 15-Sep-2006 09:11

Azi, C5-ul, ca restul sunt de epoca.
R 19 poate e mai rigid, dar are ampatamentul mai mic decat R25. Nu mi se pare tare 25-ul. Sigur ca nu are veleitati de barca, gen CX.
Cat despre pozitia de condus, multi amici se plangeau la BX ca dau cu genunchii in comenzile din jurul volanului. Eu n-am suferit de asa ceva, dar am auzit multe voci in sensul asta.
Per total, mi se pare mai confortabil 25-ul (includ aici spatiu, zgomot, stabilitate, tot ce tine de senzatia de fier mai tare). BX-ul mi s-a parut intotdeauna mult prea putin inchegat (chiar si in comparatie cu Peugeot-tul 405, fratele lui).
Unde mi se pare superior BX este (evident) la capitolul versatilitate. E mai mic, mai suplu, mai elastic. Te strecori mai bine cu el, ai senzatia ca e construit in jurul tau, ca sofer. 25-ul e mai impersonal, mai masiv, mai...banal oarecum. Dar mult mai bine lucrat.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 15-Sep-2006 09:45

Nu am zis sa-ti tai lonjeronul, ma refeream la calitatea tablei din C.Xantia.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 15-Sep-2006 10:16

Tabla, din pacate, provine din acelasi loc, si la reno si la sitroaien. Protectia anticoroziva la 25, conform manualului de utilizare este realizata din 8 straturi de diverse substante + vopsire, lacuire. Nu stiu cum e la xantia, dar tehnologia nu are cum sa fie alta, ca doar nu este facuta pe Marte.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 15-Sep-2006 10:18

De ce din pacate? Nemtii e mai destepti la tabla?

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 15-Sep-2006 10:21

din pacate nu era decat un stil de exprimare. Daca te uiti in ograda germana, in aceeasi perioada - anii 87-94, ai sa vezi opelurile kadett,vectra si astra, masini renumite pentru calitatile corozive. Azi este bine merci, dupa prima ploaie nu mai are pasaje la roti, nu mai are praguri si cu greu isi mai tine podeaua.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 15-Sep-2006 10:36

tabla mai otelita ca la citroen nu am mai pomenit... ma refer la CX. si pe deasupra mai e si foarte tare.


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats