Probleme hidraulice nu se mai ridica.

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

oli cristian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
Localitate: Sibiu

Probleme hidraulice nu se mai ridica.

Mesajde oli cristian » Joi 14-Sep-2006 22:32

Am si eu un BX si l am dus la niste mecanici sa imi schimbe placa de presiune,hidraulicul a functionat perfect stand la ei 2 saptamani pana a rezolvat o nu se mai ridica doar daca tin de volan tras in stanga sau dreapta si lipseste tacanitul ce sa putut intanpla?Eu cred ca ceva sa blocat dar nu stiu ce!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 14-Sep-2006 23:11

daca nu tacane inseamna ca nu ajunge la presiunea la care trebuie; curge ulei din ea??? incearca in primul rind sa aerisesti instalatia; mie oricum imi miroase ceva ciudat: daca spui ca tinand de volan virat intr-o parte incepe sa ridice, asta imi spune ca se pierde presiunea pe undeva... asta inseamna ca pompa ar fi buna pentru ca totusi se ridica; incearca sa verifici conjunctorul si patratul(distribuitorul) de la directie. ar mai fi si alte cauze... vezi astea prima data.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 15-Sep-2006 08:34

ai servo-directie?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Sep-2006 08:40

Inca o proba de "maiestrie" din partea mecanicilor nostrii. Verifica asa:
- verifica sa ai ulei destul in rezervor. Cum masina ta nu se ridica, plutitorul tau trebuie sa fie la maxim .peste cele 2 inele rosii
- surubul de la disjunctor trebuie sa fie strins si pompa amorsata (trebuie sa iti dea ulei pe retur)
Dupa asta mai vorbim.
@cbx: daca omul a spus ca atunci cind ia de volan incepe sa se miste, inseamna ca are servo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 15-Sep-2006 08:44

incercam sa-l trag de limba ,poate devine mai darnic cu informatiile de baza.

oli cristian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
Localitate: Sibiu

Mesajde oli cristian » Vin 15-Sep-2006 17:49

Nu curge ulei de la pompa.Da are servo.Multumesc baieti am sa incerc propunerile voastre.Se tot spune de o biluta de 5mm in spatele surubului de scoatere a presiuni poate fi cumva blocata sau ce rol are biluta?Va tin la curent.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Sep-2006 20:01

Bila aia inchide si deschide, adica baga ulei in instalatie (presiune) sau ii da drumul pe retur.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

oli cristian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
Localitate: Sibiu

Mesajde oli cristian » Vin 15-Sep-2006 20:15

Multumesc nicum.Puteti sa mi spuneti cum se aieriseste corect instalatia?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 15-Sep-2006 21:16

instalatia se aeriseste dind drumul cu motorul pornit la surubul ala cam 2 filete timp de 1 minut; daca spui ca virata se ridica ai 2 posibilitati: ori se pierde presiune pe undeva (pe circuitul directiei deci de la patrat incolo), ori nu mai ai ulei suficient. altceva nu imi vine in cap acuma. daca nu mai ai ulei suficient in vas e normal sa nu mai tacane.

oli cristian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
Localitate: Sibiu

Mesajde oli cristian » Vin 15-Sep-2006 23:11

Multumesc dj01fad.De la servo nu cred ca este deoarece daca ar pierde presiune ar trebui sa il dea pe retur inapoi si asta nu se intanpla.De ce pe returul de la patrat merge cu asa mare presiune inapoi in vas uleiul este normal?

sb78fda
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Joi 22-Iun-2006 21:24
Localitate: sibiu

Mesajde sb78fda » Sâm 16-Sep-2006 10:28

daca vrei pot sa ma uit eu la ea
sunt si eu din sibiu
0721244693 sau 0369408078 DAN

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Sâm 16-Sep-2006 17:28

oli cristian scrie:Multumesc dj01fad.De la servo nu cred ca este deoarece daca ar pierde presiune ar trebui sa il dea pe retur inapoi si asta nu se intanpla.De ce pe returul de la patrat merge cu asa mare presiune inapoi in vas uleiul este normal?


Probabil surubul de la conjunctor e desfiletat sau bila nu mai etanseaza

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Sep-2006 13:00

adica vrei sa spui ca pe returul de la patrat iese ulei din abundenta?

oli cristian
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Joi 14-Sep-2006 22:11
Localitate: Sibiu

Mesajde oli cristian » Dum 17-Sep-2006 16:53

Multumesc Cristian_v ai fost cel mai aproape.In primul rand vreau sa multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute este ceva extraordinar ca in ziua de azi sa mai existe asa oameni care vor sa ajute pe alti oameni fara ai cunoaste.Si acuma va datorez toata povestia.Cum am specificat si la inceput mi sa stricat placa de presiune si cum nu am posibilitatea sa o fac singur si nici timpul a trebuit sa apelez la mecanici ghinionul meu ca am nimerit si la cei mai tampiti mecanici care i am cunoscut vreodata.Am dus masina la ei si i am rugat sa o faca cat mai repede deoarece am o firma si fara masina sant un om mort daca nu pot sau nu sant in stare sa o faca sa o lase balta ca o duc la alcineva au raspuns ca ei sant cei mai tari din parcare si o fac.Dupa doaua saptamani au reusit sa ma cheme sa le duc piesele stricate adica si rulmentul de presiune si un nou ambreaj.In doua ore si jumatate am reusit sa le duc toate piesele sa poata sa mi le monteze cat de repede si ce credeti a mai trecut o saptamana ca sa mi spuna ca numai se ridica masina si binenteles au spus ca ei la hidraulic nu au umblat,va spun cand am ajuns la masina o gramada de suruburi ne montate roata pe dreapta ne stransa cred ca daca imi demontau toata masina dupa ce o montau la loc aveam doua masini acuma.Sa nu va mai tin in suspans,ce au facut idiotii au desfacut surubul de presiune si au piedrdut bila de fier si nici nu au vrut sa spuna ce au facut ca sa stiu de unde sa incep am aflat destul de repede de la cineva din Sibiu ca si el a avut aceeasi problema si este sigur bila pierduta o bila de 5mm am incercat si nici asa nu a functionat.Cristian_v intadevar ai avut dreptate nu facea presiunea ptr. ca bila nu era buna trebuia sa fie o bila de 6mm si acuma functioneaza masina perfect.Va multumesc inca o data si sper ca aceasta poveste sa va ajute si pe voi si tie Dan din Sibiu iti multumesc chit ca nu am ajuns sa vorbim dar totusi erai pregatit sa vi sa te uiti la masina.

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Mar 23-Ian-2007 18:50

Asemanator sunt si eu acum.... Dupa o schimbare de pompa (asociez cu acest moment, chiar daca cauza poate fi alta) la ceva timp, aproximativ 3-4 saptamani am oservat ca masina nu se ridica decat convinsa cu cheia de 12 la disjunctor. Tre sa aerisesc ca daca nu nu se intampla nimic. pompa nu tacane, masina nu se ridica.... Bonus: masina mi se pare cam rigida la suspensie. Nivelul lichidului este ok. Toate acestea se intampla in cazul in care masina e oprita mai mult timp>24 ore.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu