De exemplu, am un SE k750i care din senin nu mai vroia sa se incarce...l-am dus la service, RADCOM, langa Primaria sect. 1, l-au bagat in service, pe fisa au scris pornire (WTF

Vine receptionerul, mi-aduce telefonul, ma uit la el, il pornesc, bateria pe 3 sferturi plina, il inchid si asa intr-o doara verific seria bateriei WTF, era alta serie.Intreb linistit, a avut vreo problema cu bateria, el:nu, a fost ceva de soft, atunci de ce ati schimbat bateria? el: nu am schimbat nimic, eu: poftim seria din certificat (o scrisesem si pe cutie

Acum abia astept sa se termine bateria ca sa vad daca totusi se incarca, pentru ca am o vaga impresie ca doar au schimbat bateria ca sa repare problema de "pornire".Daca e asa inca n-au auzit totul de la mine, promit sa fac scandal de scandal.Ca un mic bonus, am pierdut intreaga agenda telefonica (nu m-au avertizat, nu mi-au spus asta, daca stiam cumparam o baterie de rezerva inainte sa-l bag in service si faceam back-up la agenda).
Deci degeaba-s masinile bune daca service-ul e de tot rahatul, degeaba telefoanele sunt tari daca service-ul e sub orice critica.Suntem la mana unor nesimtiti care nu ridica un deget macar pentru a oferi un serviciu cat de cat de calitate.
Deci aveti grija cu service-ul RADCOM! preventiv spuneti-le ca v-ati notat seria bateriei


